Connect with us
no baners

Останато

Ратка Тирицовска е овогодишната добитничка на признанието PRO PR Globe Awards

Објавено

на

Овогодинешните 25 добитници на наградите PRO PR GLOBE доаѓаат од 15 земји и ќе бидат претставени со уникатни уметнички дела од Академијата за уметности во Нови Сад, Универзитетот во Нови Сад. Доделувањето на наградите ќе се одржи на 15 март 2024 година во хотел Мона Плаза, Белград, каде што се одржува и јубилејното 21 издание на меѓународната ПР конференција.

Оваа година наградата ја освои: Ратка Тирицовска, раководител на секторот за маркетинг и ПР на Стопанска банка АД Скопје. Освен нив, награда  добија и Сабрина Печелин од Словенија – ПР менаџер во Порше Словенија, Аленка Видиќ Прапротник, управен директор на o28 комуникациската групација и Блаж Ференц, директор за корпоративни комуникации и одржливост во А1 Словенија и А1 Србија, од Велика Британија, награда доби Поли Циок, извршен директор за промени и иновации на лондонската населба Мертон и Софи Брендел, директор на односи со јавност, комерцијален и дигитален оддел во музејот Викторија и Алберт, од Црна Гора добитничка е Нина Реџепагиќ, сопственичка на агенцијата за односи со јавноста ОР и Слаѓана Радовиќ, шеф на маркетинг, односи со јавноста и корисничко искуство во Novi Volvox.

Oд Хрватска наградата оди кај Роберт Шкунца, генерален менаџер на регионот Грејлинг во Југоисточна Европа и Дарио Габриќ, раководител за корпоративни комуникации Erste bank Хрватска, од Италија, Алиша Матилда Лубрани, главен маркетинг директор и директор за корпоративни комуникации во земјава Axpo Italia, од Босна и Херцеговина кај Неџад Џуџа, раководител за маркетинг и комуникации, ASA Osiguranje d.d. и Латифа Имамовиќ, маркетинг менаџер на Клик, од Србија добитничка е Милена Аврамовиќ Бјелица, извршен директор и ко-основач на Чептер 4, Јелена Милашиновиќ, менаџер за комуникации на белградската филхармонија, Сузана Миличиќ, сопственичка на Контакта ПР и Андреа Брбаклиќ, директорка на FromA Консалтинг Ltd., од Соединетите Американски Држави кај Лашонда Л. од Украина награда добива Серги Биденко, директор на Bayka.agency, од Иран Мина Назари, специјалист за односи со јавноста и комуникации на компанијата за дистрибуција на електрична енергија, Табриз, од Романија добитничка е Дана Оанцеа, претседател на Форумот за меѓународна комуникација, од Шпанија Рафа Лопис, Раководител за маркетинг во Revestech и од Унгарија добитник е Zsófia Balatoni, ко-основач на Uniomedia ПР агенции.

PRO PR GLOBE Awards е единствената програма за награди за поединци, чија работа придонесува за подобра перцепција на позиционирањето на професијата за односи со јавноста на глобално, регионално и локално ниво.

Таа е фокусирана на поединци, а не на проекти. Признанието се доделува како дел од јавно достапните правила, поранешните победници ги номинираат идните, а комисијата, која ги вклучува поранешните добитници на ова признание и членовите на организацискиот одбор, одлучува за победниците врз основа на податоците собрани по процесот на номинација, кој вклучува : преглед на биографијата, медиумските објави и други релевантни јавни извори на информации кои можат да го потврдат кредибилитетот и стручноста на кандидатите во процесот на номинација и селекција за наградите PRO PR GLOBE. Од 2017 година, PRO PR GLOBE Awards е единствената програма за признавање во која победниците се номинирани од четири глобални асоцијации за комуникација: Меѓународна асоцијација за односи со јавноста – IPRA, Меѓународна организација за консултации за комуникација – ICCO, Здружение за односи со јавноста и комуникации – PRCA и Chartered Institute. за односи со јавноста – CIPR.

Како дел од наградите PRO PR GLOBE, традиционално ќе се доделуваат и наградите PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager и Infigo Awards за посебен придонес во развојот на комуникацискиот менаџмент, а победниците ќе бидат објавени на 7 ноември 2023 година.

Бизнис

Вештачката интелигенција во фокусот на 8-та Регионална конференција за е-трговија

Објавено

на

Во атмосфера полна со енергија, инспирација и нови идеи, овогодинешната 8-ма Регионална конференција за е-трговија уште еднаш покажа зошто е најочекуваниот настан за дигиталната заедница во регионот. Националната опера и балет на 4 ноември беше преполна со менаџери, маркетери, претприемачи, претставници на организации и лидери кои дојдоа да ја „забрзаат“ иднината под мотото „Fasten the Future“. Со повеќе од 900 учесници од над 10 земји и 25 говорници од водечки глобални и локални компании, конференцијата уште еднаш го постави Скопје на мапата на регионалните центри за е- трговија и дигитална трансформација.

Со две паралелни сцени кои создаваа динамичен простор каде идеите, технологијата и инспирацијата се преплетуваа, оваа година настанот го надмина концептот на класична конференција и се претвори во жив екосистем кој ги обедини податоците, однесувањето на потрошувачите, лидерството, маркетингот и вештачката интелигенција. Така, е-трговијата уште еднаш ја потврди својата централна улога во поврзувањето на бизнисите, потрошувачите и технологијата, создавајќи нови можности и стандарди.

Меѓу главните теми, особено се издвојуваше вештачката интелигенција (AI) – реалност што веќе го менува начинот на кој бизнисите размислуваат, комуницираат и создаваат вредност. Преку креативни презентации и дискусии на експерти од водечки компании како TikTok, Booking.com, Dolce & Gabbana и други, учесниците слушнаа како AI влијае врз маркетингот, персонализацијата, плаќањата и безбедноста, но и како иновативноста, креативноста и технологијата заедно ја обликуваат иднината на е-трговијата.

Од Асоцијацијата за е-трговија истакнуваат дека конференцијата годинава го надмина секое очекување и потврди дека заедницата расте со брзина на која треба да се гордееме. Тие нагласија дека темата за AI ја отвори значајната дискусија за тоа како технологијата може да ја подобри оперативноста и продуктивноста и со тоа да го забрза растот на е-трговијата, како и како да ја поттикне довербата, транспарентноста и иновативноста во дигиталниот свет.

Со инспиративни говори, одлична организација и рекордна посетеност, конференцијата уште еднаш ја потврди својата улога како водечки регионален настан што ги спојува иновацијата, технологијата и претприемништвото. Конференцијата испрати јасна порака: вештачката интелигенција е темел врз кој се гради иднината на е-трговијата и се овозможува на бизнисите да создаваат попаметни, поодговорни и поиновативни решенија.

Инаку, конференцијата оваа година беше поддржана од Visa како платинум партнер, Halkbank како стратешки партнер, Korpa како партнер за храна и достава, Brainster како AI партнер, A1 како дигитален партнер, а Ananas и Casys како златни партнери. Сребрени партнери беа Комерцијална банка, IUTE, Филип Морис Интернационал, Сава пензиско друштво, Гранд Скопје, Public Cloud Group и Wolt, заедно со повеќе бронзени партнери.

Продолжи со читање

Останато

Ирена Вурмеска Боцевска е најдобриот службеник од Штедилница Можности за 2025 година

Објавено

на

По повод на Светскиот ден на штедењето, Македонската банкарска асоцијација традиционално ги доделува признанијата за најдобрите банкарски службеници во земјата. Со овие награди се оддава признание на професионалноста, посветеноста и квалитетот во работењето што секојдневно го демонстрираат вработените во банкарскиот сектор.

Ирена Вурмеска Боцевска од Штедилница Можности ја доби наградата за најдобар службеник во 2025 година. Ирена е раководител во Службата за логистика на продажба, која веќе 15 години е дел од тимот на Секторот трансакции и логистика на продажба во Штедилницата.

„Упатуваме искрени честитки до нашата колешка Ирена Вурмеска Боцевска од Сектор Трансакции и логистика на продажба, која оваа година беше избранa за најдобар службеник со значаен придонес во резултатите од работењето и професионалното и одговорното извршување на работните задачи.” – велат од Штедилница Можности.

Со ваквите иницијативи, Македонската банкарска асоцијација ја истакнува важноста на човечкиот капитал во финансискиот систем и поттикнува култура на професионалност и извонредност.

Продолжи со читање

Банки

Симона Трајковска, Халук Џафер и Амра Салијовска најдобри банкарски службеници од Халкбанк АД Скопје за 2025 година

Објавено

на

По повод на Светскиот ден на штедењето, Македонската банкарска асоцијација традиционално ги доделува признанијата за најдобрите банкарски службеници во земјата. Со овие награди се оддава признание на професионалноста, посветеноста и квалитетот во работењето што секојдневно го демонстрираат вработените во банкарскиот сектор.

Во рамки на одбележувањето, признание за извонредни резултати и придонес во работењето добија и претставниците од Халкбанк АД Скопје – Симона Трајковска, Халук Џафер и Амра Салијовска.

Нивниот ангажман и посветеност во секојдневното работење се препознаени како пример за високи професионални стандарди, градење доверба кај клиентите и континуирано унапредување на банкарските услуги.

„По повод денот на штедење, во организација на МБА беа доделени признанија за најуспешните шалтерски службеници, кои со својата посветеност, љубезност и професионалност секојдневно допринесуваат за подобра услуга и задоволни клиенти. Честитки до нашите колеги – Симона Трајковска, Амра Силјановска и Халук Џафер за наградата“, велат од Халкбанк АД Скопје.

Со ваквите иницијативи, Македонската банкарска асоцијација ја истакнува важноста на човечкиот капитал во финансискиот систем и поттикнува култура на професионалност и извонредност.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange