Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје

Објавено

на

УНИБанка АД Скопје има потреба од мотивирани и талентирани кандидати за вработување на следната работна позиција:

Заменик директор во Дирекција Трежри
Скопје

Квалификации:

  • Високо стручно образование – Економски факултет;
  • Најмалку 3 години релевантно работно искуство на иста или слична позиција;
  • Да поседува ACI Dealing Certificate;
  • Одлично познавање (вербално и писмено) на англиски јазик, како и напредно користење на MS Office;
  • Одлични способности за тимска работа;
  • Способност за самостојно планирање, организирање и навремено исполнување на задачите;
  • Познавање на законските прописи кои ја регулираат дејноста.

Твоите професионални активности:

  • Ја помага работата на Директорот на дирекцијата при раководење, организирање, координирање и контролирање на работата во Дирекцијата;
  • Го воспоставува, координира и следи извршувањето на задачите во рамките на секторите на Дирекција Трежри;
  • Обезбедување средства од финансиски институции, анализа и следење на истите;
  • Следење на состојбите на денарската и девизните сметки на Банката и соодветна алокација на истите;
  • Следење на отворените девизни позиции по валути и склучување на девизни трансакции со цел исполнување на интерните и законските лимити;
  • Следење на меѓувалутните односи и информациите на домашниот и меѓународниот девизен пазар и пазарот на пари;
  • Тргување на девизен пазар, пазарот на пари и пазарот на капитал согласно доделените задачи, а во рамки на интерните и законските лимити и процедури;
  • Работа со инвестициско злато;
  • Доставува предлози за подобрување на организацијата на работењето во Дирекцијата;
  • Учествува во работата на органи на Банката согласно Статутот и другите интерни акти на Банката;
  • Ги следи дневните движења на ликвидноста, исполнувањето на интерните и законските лимити поврзани со ликвидноста и дава предлози за остварување на поставените цели;
  • Учествува во работни групи за креирање и изработка на нови решенија во работењето на Банката;
  • Го следи движењето на активата и пасивата на Банката, на редовна основа го известува Директорот за тоа и дава предлози за нивно усогласување;
  • Врши следење на постапувањето по дадените препораки од ревизиите и периодично го известува Директорот и надлежните органи на Банката.

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок.

Доколку сте одговорна, прецизна и активна личност, ориентирана кон остварување на високи резултати, придружете се и Вие кон успешниот тим на професионалци!

УНИБанка нуди динамична работа со можност за професионален развој и усовршување, како и одлични услови за работа во средина со амбициозен и професионален тим.

Бенефиции:

  • Конкурентна плата и бенефиции;
  • Политика на наградување преку системот на бонуси;
  • Обуки за личен и професионален развој;
  • Колективно осигурување од незгода, дополнително здравствено осигурување;
  • Спортски активности и настани за дружење.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија на македонски јазик на: [email protected], или на адреса: Максим Горки бр. 6, 1000 Скопје, најдоцна до 20.10.2024 година.

Вработување

Оглас за вработување на банкарски службеник во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за БАНКАРСКИ СЛУЖБЕНИК ВО ЕКСПОЗИТУРА ВО ГЕВГЕЛИЈА во Служба за мрежа на експозитури. 

Потребни квалификации: 

  • Најмалку средно образование, по можност универзитетска диплома 
  • Најмалку 1 година искуство, пожелно во благајничко работење 
  • Одлично познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point) 
  • Одлично познавање на англиски јазик 
  • Добро познавање на банкарските производи 
  • Добри организациски и комуникациски вештини 
  • Прецизност, доверливост и чесност во извршување на работните задачи 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност 

Дел од работните задачи: 

  • Врши готовинско и безготовинско работење; 
  • Врши менувачко работење;
  • Го следи трезорот на експозитурата за да се осигура дека готовинскиот биланс е точен; 
  • Врши управување со готовина, броење и верификација на соодветната документација; 
  • Ги советува клиентите за користење на конкретни производи на банката; 
  • Ги промовира производите и услугите на банката; 
  • Го започнува процесот на издавање кредити врз основа на примени апликации за кредити на банката; 
  • Врши вкрстена продажба на банкарските производи. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој 
  • Динамична работна средина 
  • Слободен ден за роденден 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Банкарски службеник во експозитура во Гевгелија”, најдоцна до 18.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици. 

Потребни квалификации: 

  • Минимум средно образование, по можност универзитетска диплома во банкарство/финансии или други сродни области; 
  • Најмалку 1 (една) година работно искуство ќе се цени како предност; 
  • Одлично познавање на MS Office; 
  • Добро познавање на англискиот јазик; 
  • Добри организациски вештини; 
  • Високо ниво на комуникациски вештини; 
  • Добри преговарачки вештини; 
  • Иницијативност; 
  • Флексибилност; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Постапува по кредитните апликации и останатите барања што ги доставуваат клиентите, правни лица, ги оценува кредитните барања, подготвува; предлози до кредитната комисија и дава кредитни мислења / препораки; 
  • Учествува во спроведување на интерните процеси поврзни со управувањето со кредитниот ризик; 
  • Учествува во подготовката на редовните извештаи од својот делокруг на активности; 
  • Извршува задолженија зададени од одговорното лице во службата; 
  • Останати активности од доменот на управувањето со ризиците. 

Бенефиции / Придобивки 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции;
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected] со задолжителна назнака за “Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици”, најдоцна до 17.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за РЕФЕРЕНТ ЗА КРЕДИТНА АДМИНИСТРАЦИЈА во Служба за кредитна администрација. 

Потребни квалификации: 

  • Најмалку средно образование, по можност универзитетска диплома; 
  • Добри аналитички, организациски и комуникациски вештини; 
  • Одлично познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point); 
  • Познавање на англиски јазик; 
  • Прецизност и доверливост во извршување на работните задачи; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Системско евидентирање и процесирање на одобрени кредити, гаранции, лимити и сл.; 
  • Изготвување и спроведување на целокупната кредитна документација; 
  • Грижа за архивирање на кредитните досиеја; 
  • Вклученост во креирање и имплементација на проекти поврзани со активности за администрација на кредити на клиенти; 
  • Работа во согласност со регулаторната рамка и интерните процедури и др. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции; 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Референт за кредитна администрација”, најдоцна до 19.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Популарно