Connect with us

Компании

Групацијата Иуте ги објавува неревидираните резултати за првата половина од 2023 година

Објавено

на

Иуте групацијата со седиште во Талин-Естонија, водечка европска групација за лични финансии, неодамна од Иутекредит се ребрендираше во Иуте, посочувајќи дека отсега па натаму обемот на работа и услуги на пазарот оди надвор од рамките на кредитирање и ќе вклучува услуги за плаќање, банкарство и осигурување.

Сето ова би значело голем исчекор и амбициозни идни планови и за Иуте Македонија, како дел од групацијата.

Иуте, која оваа година одбележа 15 години од своето постоење, изминатата недела ги објави неревидираните резултатите од првото шестмесечие за тековната година.

Групацијата продолжувa со стабилниот раст во првата половина на 2023, фокусирајќи се на квалитет, дигитализација и прогрес.

Со остварени вкупни приходи во износ од 52 милиони евра, Иуте е на одличен пат до крајот на годината да достигне бројка од 100 милиони евра. Вкупната нето добивка од 7 милиони евра е повеќе од силен показател и отворен пат за постигнување на таргетот од 12 милиони евра за крајот на годината.

“Бизнис резултатите се подобри од она што го поставивме како бројка и очекување, и тоа имајќи ја во предвид целокупната макро-економска состојба и пазарни предизвици. Растењето како мултинационална финтек компанија е процес што бара многу време, посветеност и трпение, но од друга страна е исклучително вреден кога ќе ги сумирате резултатите. Актуелната година продолжи да нѝ сервира многу предизвици, но и многу успеси на кои сме исклучително горди” – Тармо Силд, Главен Извршен Директор на Иуте.

Подолу следи сумирање на групациските достигнувања, а целиот извештај е достапен тука.

Стратегиски резултати на групациско ниво

  • Бројот на активни корисници достигна бројка од 298 илјади. (12.2022: 293 илјади)
  • Вкупниот број на корисници порасна за 4,5%, броејќи 970 илјади (12.2022: 928 илјади)
  • Консолидираниот биланс на успех на групата се зголеми за 8.1% изнесувајќи 348,5 милиони евра, а капиталот се зголеми за 16.9%, односно 65,6 милиони евра на 30 јуни 2023 година.
  • MyIute апликацијата достигна бројка од 619 илјади симнувања (12.2022:477 илјади симнувања), што е одличен показател за нејзината прифатеност, нивото на дигитална писменост кај корисниците, безбедност и едноставноста на нејзиното користење
  • Како најголем исчекор во поглед на еволуција во wallet бизнисот е почетокот со деловни активности на институцијата за електронски пари Иуте Пеј (IutePay) во Албанија, овозможувајќи го моделот на плаќања што досега се спроведуваа преку QR код, да се реализира преку апликацијата MyIute, на многу полесен и поефикасен начин.

Оперативни резултати на групациско ниво

  • Процентот на исплата на кредити порасна на 12.3%, односно 133.8 милиони евра (6/2022: 119,1 милиони евра)
  • Бројот на потпишани кредити во споредба со минатата година останува стабилен и на исто ниво (6/2022: 169 илјади).
  • Бруто портфолиото на кредити порасна за 7.3% изнесувајќи 231,3 милиони евра (31.12.2022: 215,5 милиони евра)
  • Нето портфолиото на кредити порасна за 7.3% изнесувајќи 208,0 милиони евра (31.12.2022, 193,9 милиони евра).

Финансиски резултати на групациско ниво

  • Приходите од камати и провизии се зголемија за 33%, изнесувајќи 46 милиони евра (6/2022: 34,6 милиони евра)
  • Нето приходите од камати и провизии пораснаа за 30.1% изнесувајќи 32,9 милиони евра (6M2022: 25,3 милиони евра)
  • Вкупниот приход порасна за 20.9%, изнесувајќи 51,9 милион евра (6/2022: 40,2 милиони евра).
  • ЕБИТДА, приспособена за курсни разлики, ревалоризации и еднократни резерви, како приходи од Енергбанк, се зголеми за 48.1%, односно на 23,1 милиони евра (6/2022: 15,6 милиони евра).
  • Нето добивката, приспособена заради приходот од Енергбанк се зголеми на 7 милиони евра (6/2022: 3,4 милиони евра).

Иуте групацијата и нејзините подружници изминатово шестмесечие реализираа големи проекти.

“Цврсто веруваме дека Iute QR базираните плаќања се големо достигнување и еволуција во бизнисот на Iute Wallet бизнисот, носејќи дополнителни нишки на приход кон MyIute еко-системот. Оваа алатка и модел значително го подобрува корисничкото искуство и ги намалува оперативните трошоци. Во меѓувреме, продолжуваме со дигитализација на работењето и олеснување на секојдневието на нашите корисници и надминување на нивните очекувања. Исто така, со огромно задоволство им кажуваме добредојде на 55те нови содружници кои се воедно и вработени во Иуте.” – додава Силд.

Др.Горан Василев, Извршниот Директор на Иуте Кредит Македонија додава дека Иуте Кредит Македонија во изминативе 6 години постоење ја имала привилегијата да црпи искуства и знаење од официјално дигитално најнапредната земја членка во ЕУ, Естонија и токму затоа уште од почетокот се инвестирало локално во напредни технологии.

“Ги следиме и ги воведуваме светските трендови на дигиталната трансформација во светот на финансиите, што резултира со исклучително задоволни корисници потврдено преку НПС-алатката (NPS – Net Promoter Score), а резултатот за 2022 изнесува 83,9 (НПС). Воедно, како лидери на пазарот, имаме обврска да ги едуцираме пазарот и корисниците и да им ги доближиме дигиталните алатки кои го олеснуваат животот во сферата на финансиите.

Преку MyIute апликацијата, која е најсовремена алатка за управување со сопствените финансии, едноставно, брзо и дигитално се аплицира за кредит, се потпишува договор, се следи состојбата на одобрените кредити, отплата, добивање нови понуди итн.

Дополнително, паралелно со процесот на дигитализација, ние инвестираме и во отварање на експозитури, каде нашите клиенти кои претпочитаат директен контакт, имаат можност во живо да поразговараат со нашите советници за клиенти, добијат совет и брза услуга.”, вели Василев.

ИутеКредит Македонија воедно е првата и единствена небанкарска финансиска институција лиценцирана за издавање на Mastercard картичките, во Македонија и во регионот. Ова е големо признание за Иуте од аспект на почитување на строгите критериуми кои ги наметнува глобалниот картичен бренд MasterCard.

Исто така, со повеќе од 400 партнери, 650 продажни места, над 5.000 ново-склучени договори, како и 60 отворени е-шопови само годинава, Iute преку иновативниот модел “Купи сега плати подоцна”, станува прв избор на партнерите и купувачите, модел кој сосема го олесни секојдневието и на партнерите и на купувачите.

“Ние разбираме и дека дигитализацијата носи и предизвици од аспект на заштита на податоците на клиентите. И од тој аспект, Иуте Кредит Македонија е лидер на пазарот, и е единствено финансиско друштво со воведена електронска шема за идентификација. Исто така и организациската поставеност на Иуте Кредит Македонија вклучува контролни функции, односно контрола на усогласеност со прописи, управување со ризици и внатрешна ревизија.

Нашата цел е во иднина да продолжиме да бидеме најбрзиот, најкомфорниот, но и најтранспарентниот провајдер на финансиски услуги во делот на микрофинансирање, но исто така и посветени кон заедницата со континуирана поддршка”, додава на крајот Василев.

Успешната приказна продолжува.

Бизнис

ГРАНД АУТО со поддршка за Фудбалската федерација на Македонија

Објавено

на

Гранд Ауто, официјалниот застапник на ФОРД, ХЈУНДАИ, МГ МОТОР и ЧЕРИ за Македонија постигнаа договор со Фудбалската Федерација на Македонија (ФФМ) за поддршка на Фудбалската федерација на Македонија и нашите национални репрезентации.

ФОРД и ХЈУНДАИ, како докажани пријатели на спортот во светски рамки и нераскинлив дел од сите важни моменти од големите натпреварувања, Европски и Светски првенства, а пред почетокот на новиот квалификациски циклус на македонската репрезентација за мундијалот 2026 година, Гранд Ауто и ФФМ интензивно се подготвуваат за креирање на вистинска навивачка атмосфера и поддршка на нашите фудбалери на патот кон нов историски успех.

„Ни претставува задоволство што денеска нашата репрезентација и ‘Куќата на
фудбалот’ добиваат нов партнер во името на Гранд Ауто.  Нѐ радува тоа што едни од најпрепознатливите автомобилски брендови, стануваат дел од фудбалското семејство. Уште повеќе поради фактот што просечната старост на возилата во ФФМ до овој момент беше речиси 18 години и повеќе од двесте илјади минати километри. ФФМ никогаш досега немала партнер во име на официјален застапник на автомобилски бренд во овој обем, но тука сме да ги менуваме работите и во овие нецели два месеци, промените се случуваат.  Правиме сѐ за да овозможиме најдобри услови за репрезентациите и нивната логистика, а оваа соработка е токму во таа насока. Верувам дека заеднички со Гранд Ауто ќе се радуваме на нови победи, ќе ја бодриме нашата репрезентација и ќе славиме за нови победи. Благодарност до сите во Гранд Ауто за поддршката и за тоа што верувате во подобра федерација и нови победи за македонската репрезентација“
, истакна претседателот на ФФМ, Масар Омерагиќ.

„Grand Auto“, како официјален увозник на Ford, Hyundai, MG Motor и Chery во Македонија, отсекогаш сме биле посветени на напредокот – како на патиштата, така и во заедницата. Оваа година, по нашето неодамнешно ребрендирање, поставивме јасна цел: активно да го поддржуваме развојот на спортот во нашата земја.

Затоа, со огромна гордост ја најавуваме нашата соработка со Фудбалската федерација на Македонија – најголемата и највлијателна спортска федерација во земјата. Преку ова партнерство, обезбедуваме возила кои ќе ја поддржат секојдневната работа на Федерацијата, овозможувајќи им целосно да се фокусираат на она што е најважно – развојот на фудбалот и инспирирањето на новите генерации спортисти. Со ова, можеме да бидеме сигурни дека нашиот фудбал ќе биде безбедно и сигурно возен, во духот на одржливоста и иновациите што ги носи современата автомобилска индустрија. Најразлични модели, од товарни до патнички и комплетно електрични возила ќе бидат дел од нашата поддршка.

Фудбалот обединува, буди страст и ја симболизира силата на тимската работа – вредности кои длабоко ги споделуваме во Grand Auto“, истакна генералниот директор на Гранд Ауто, Дритон Заири.

Во знак на благодарност за партнерството со Гранд Ауто и поддршката за македонската
репрезентација, претседателот на ФФМ, Масар Омерагиќ на генералниот директор на Гранд Ауто му подари специјален репрезентативен дрес. Од своја страна пак, генералниот директор на Гранд Ауто, на првиот човек на ФФМ, му предаде симболичен подарок, клучеви од возилата, за означување на оваа важна соработка.

ПР објава

Продолжи со читање

Бизнис

Македонски Телеком ја заврши 2024 година со одлични финансиски резултати, раст и лидерство

Објавено

на

Македонски Телеком ja затвори 2024 година со успешни резултати, испорачувајќи конзистентен раст во текот на целата година. Успешното работење се темели на стратегијата за пионерство во новите технологии и најдобро корисничко искуство.

Приходите од продажбата се поголеми за 2 проценти, а оперативната добивка пред камати, оданочување и амортизација (EBIDTA) бележи зголемување од 0,3 проценти споредено со истиот период минатата година. Нето добивката е зголемена за дури 7,6 проценти, а вкупните капитални инвестиции (CAPEX) на крајот од 2024 година изнесуваат 2,286 милиони денари.

Најголемата гигабитна мрежа

Постојаните вложувања во мрежната инфраструктура и најновите технологии го зајакнуваат статусот на најдобра мрежа. Остануваме лидери во покриеност со оптика и денес имаме 344 илјади пристапи до оптика, што е за 9,6 проценти повеќе споредено со истиот период од претходната година. Нашата 5G мрежа е достапна за 93 проценти од населението во Македонија со гигабитни брзини во речиси сите градови. Повторно ја освоивме престижната Ookla® награда за најдобра мрежа. Резултатите покажаа најголема брзина на мобилната и на фиксната мрежа, како и најдобар квалитет на мобилната мрежа.

Број 1 за корисниците

Трендот на зголемување на бројот на корисници во сите сегменти се должи на фокусот на супериорно корисничко искуство. Бројот на корисници на широкопојасен интернет е зголемен за 3,5 проценти и изнесува 218 илјади, а вкупниот број на интернет пристапи порасна за 3,7 проценти. Во фиксната телефонија, остануваме на водечката позиција со удел на пазарот од 62,2 проценти и 233 илјади корисници. Во мобилниот сегмент, уделот на пазарот е 48,1 процент со стабилна база од 1,28 милиони корисници.

Првата дигитална програма за наградување и поволности за корисниците, Magenta Moments, достигна 280 илјади корисници.

Остануваме број 1 во Македонија според TRI*M индексот за мерење на задоволството на корисниците, како и според Love Brand индексот, што е резултат на нашата посветеност да обезбедиме многу повеќе од комуникациски услуги за приватните и за деловните корисници.

Одговорност кон општеството и животната средина

И оваа година активно работевме на еднакво дигитално општество и намалување на штетните влијанија врз животната средина. Преку проекти за намалување на дигиталниот јаз и еднакво дигитално општество, допревме до речиси 33 500 илјади корисници. И годинава ја продолживме еко-акцијата за собирање и рециклирање стари уреди и собравме над 6.2 тони отпад од елекрична и електронска опрема, како и 9 600 стари уреди. Придонесуваме за намалување на штетните емисии на CO 2 , со тоа што сме како компанија CO 2 неутрални. Нашиот тим го движи прогресот и оваа година сме прогласени за најпосакуван работодавач меѓу телекомуникациските компании на национално ниво и го имаме престижниот сертификат Employer Partner.

Ова е наша долгорочна стратегија и дел од нашата ESG агенда којашто ќе продолжиме да ја следиме и во наредните години.

ПР објава

Продолжи со читање

Компании

Diners Club – 75 години во светот и 30 години во Македонија!

Објавено

на

Во далечната 1949 година, Diners Club ја создаде првата кредитна картичка, отворајќи врата кон револуција во начинот на плаќање ширум светот. Од тогаш до денес, Diners е синоним за иновација, доверба и привилегии.

Како започна приказната?

Идејата за првата кредитна картичка доаѓа од познатиот американски бизнисмен Frank McNamara, кој се нашол во непријатна ситуација – без паричник во ресторан. Оваа случка довела до создавање на првата Diners Club картичка, која набрзо го промени начинот на плаќање засекогаш.

Од скромниот почеток во 1950 година со 14 ресторани и 2 хотели во Њујорк, Diners Club денес е прифатен во над 55 милиони локации во повеќе од 200 држави.

30 години Diners Club во Македонија

Во 1994 година, Diners Club стигна во Македонија како прва кредитна картичка, која им понуди на своите членови поголема финансиска флексибилност. Денес, Diners е прифатен во над 5.000 продажни места и 400 банкомати низ државата, нудејќи уникатни привилегии:

  • Плаќање до 24 рати – на многу локации и без камата;
  • Ексклузивни попусти и поволности во омилените продавници;
  • Одложено плаќање за поголема слобода и удобност;
  • Пристап до кеш на банкомати и многу повеќе.

Diners Club е повеќе од само картичка – тоа е членство во клуб кој го прави животот полесен и поубав.

75-годишниот јубилеј на Diners Club International не е само значаен момент за овој бренд, ова е прослава за почетокот на една цела индустрија, создадена да одговори на потребите на потрошувачите.

Успешната приказна на Diners Club Македонија продолжува да се пишува, со се поголем мотив за идни предизвици, нови искуства, напредок и проширување, секогаш со фокус на обезбедување извонредна услуга за членовите, партнерите и соработниците.

Уживајте во поголема финансиска слобода и флексибилност во плаќањата со Diners Club – придружете се во клубот и аплицирајте денес!

Продолжи со читање

Популарно