Бизнис
„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 308,9 милиони евра, извоз од 210,5 милиони евра и со инвестиции од 23,3 милиони евра во периодот јануари – декември 2024 г.
Според единечниот биланс на успех, во периодот јануари – декември 2024 година продажбите достигнуваат 13.433.299.470 денари, што е за 10% повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 19.005.696.029 денари, што е за 15% повеќе во споредба со истиот период од минатата година.
Продажби според региони
Консолидираните продажби остварени на домашниот пазар се зголемени за 17%, а вкупниот консолидиран извоз на компанијата е зголемен за 14%. Компанијата, преку своите застапувања на производите на светски реномирани фармацевтски производители, активно учествува во обезбедувањето најсовремени ретки и специфични терапии, со што како докажан партнер на јавното здравство обезбедува значителна поддршка за здравствениот систем во земјава. Иако профитабилноста на овие програми е ограничена, тие значително го зголемуваат учеството на домашниот пазар во вкупните консолидирани продажби. Од вкупните консолидирани продажби 32% се остварени на домашниот пазар, додека, пак, 68% се остварени на странските пазари. Гледано според региони, во земјите од Југоисточна Европа се остварени 27%, во земјите од Западна Европа (ЕУ и ЕФТА) се остварени 22%, во земјите од Источна Европа (ЗНД, УКР…) се остварени 18%, а на другите пазари е остварен 1% од вкупните консолидирани продажби.
Најголем пораст кај извозните пазари, во споредба со минатата година, бележат продажбите остварени на Кипар, кои се зголемени 9-пати; потоа во Литванија, каде што се зголемени 2,5-пати. Потоа следуваат оние во Чиле (раст од 92%), Велика Британија (раст од 62%), Јордан (раст од 59%), во Грузија (раст од 57%), Украина (раст од 48%), Португалија (раст од 45%), во Монголија (раст од 36%), Германија (раст од 26%), Швајцарија (раст од 24%), во Романија (раст од 21%), Албанија (раст од 21%), Ерменија (раст од 18%) итн.
Продажби според групи производи
Гледано според групи производи, во структурата на вкупните консолидирани продажби најголемо учество заземаат производите од сегментот фармација, и тоа 91%. Од нив поголем удел имаат антибиотиците со 26%, препаратите ОТЦ со 19%, невролошките препарати со 12%, кардиолошките препарати со 11% од вкупните консолидирани продажби итн. Сегментот хемија, козметика и билкарство учествува со 9% во вкупните консолидирани продажби, поточно хемија учествува со 2%, козметика со 6%, а билкарство учествува со 1%. Вкупните продажби бележат пораст кај сите профитни центри во споредба со остварените во истиот период од 2023 година. Сегментот фармација бележи раст од 16%, хемија раст од 7%, козметика раст од 5%, а билкарство раст од 6%.
Инвестиции
Во 2024 година, во насока на посветеноста за постојана модернизација и за проширување на производствените капацитети, производствените волумени и на асортиманот, АЛКАЛОИД АД Скопје ја комплетираше реализацијата на својот најголем инвестициски потфат во последните две децении – новиот погон за производство на цврсти фармацевтски форми Таблетно одделение 2.0 и придружните технички простории. Новиот техничко-технолошки капацитет, чија цел е повеќе од двојно зголемување на обемот и поголема флексибилност во производството на цврсти фармацевтски форми, зафаќа површина од 6.200 м2 (производствени и технички простории), а за него АЛКАЛОИД вложи вкупно 19,4 милиони евра.
Во првото полугодие од годинава се реализираше стратешка инвестиција и во ПЦ Козметика. Инсталирана е нова производствена линија за производство и за пакување влажни марамчиња, во вредност од 1,7 милиони евра. Новата производствена опрема за производство на влажни марамчиња е со капацитет од 120 парчиња/минута и е дополнета со целосно автоматизирани линии за пакување. На овој начин се овозможи удвојување на капацитетите за производство на влажни марамчиња и се прошири палетата на производи кои може да се произведуваат и да се пакуваат.
Вкупните инвестиции во основни средства во периодот јануари – декември 2024 година изнесуваат 1.435.215 илјади денари.
Вложувања
Во 2024 година АЛКАЛОИД АД Скопје регистрираше ново друштво во Хрватска, со назив АЛКАЛОИД ФАРМА ИНТЕРНАЦИОНАЛ ДОО Загреб. Имајќи предвид дека 68% од пласманот на производите на компанијата се наменети за извоз, од исклучително значење е присуството на производствената програма на пазарите во ЕУ, како и проширувањето на нови пазари. Во таа насока, новоотворениот правен субјект е осми по ред кој е основан во рамките на земјите членки на Европската Унија.
Компанијата регистрираше и ново капитално поврзано друштво во Казахстан, со назив АЛКАЛОИД КАЗАХСТАН ДОО, кое е прва подружница на компанијата во Азија. Отворањето на ова друштво претставува исклучителна можност за искористување на големиот потенцијал за пласирање фармацевтски производи на овој пазар, чија вредност на годишно ниво изнесува над 2 милијарди евра. Казахстан е пазар со 19,6 милиони жители и е економија со најдобри перформанси во Централна Азија. Портфолиото на АЛКАЛОИД во Казахстан за почеток ќе опфаќа антибиотици и додатоци во исхраната наменети за бремени жени. Во иднина компанијата планира проширување на асортиманот, како и присуство и во други земји од тој регион на интерес. Подружницата во Казахстан, лоцирана во градот Алмати, е 26-то по ред капитално поврзано друштво на АЛКАЛОИД.
АЛКАЛОИД АД Скопје како интернационална генеричка фармацевтска компанија тежнее да биде присутен во сите сегменти на овој бизнис и да им понуди на здравствените системи и на пациентите достапност до што поголемо портфолио и типови на лекови по прифатлива цена. Покрај вообичаените генерички лекови, АЛКАЛОИД АД Скопје има стратешка цел да настапи на пазарот и со биослични лекови. За навреме да настапи во овој растечки бизнис-сегмент во фармацевтската индустрија, АЛКАЛОИД АД, преку докапитализација на своето новоформирано друштво АЛКАЛОИД ФАРМА ИНТЕРНАЦИОНАЛ од Хрватска, вложи во јужнокорејската истражувачко-развојна компанија Rophibio преку купување малцински удел. Преку ова вложување во Јужна Кореја, во противвредност од 1 милион американски долари, АЛКАЛОИД АД, покрај сопственичкиот удел во компанијата, ќе добие и право на првенство при лиценцирање на производите за регионите во кои има свои операции. Земајќи го предвид потенцијалот на пазарот, како и искуството на тимот кој ја предводи компанијата Rophibio, АЛКАЛОИД АД донесе одлука за инвестиција во оваа истражувачко-развојна компанија, која во моментов е во напредна фаза на развој на биослични лекови.
Иновации
АЛКАЛОИД изминативе години започна процес на редизајнирање на постојните генерички фармацевтски производи за нови индикации, со цел создавање лекови со додадена вредност кои овозможуваат третирање и задоволување на потребите на индивидуални или на специфични групи пациенти. Стратешките инвестиции за модернизација на производственото портфолио доведоа до успешен развој на првиот патентиран лек со додадена вредност на АЛКАЛОИД, наменет, пред сѐ, за третман на рефлуксен езофагитис и на гастроезофагеална рефлуксна болест (ГЕРБ). Лекови од прв избор во третманот на рефлуксниот езофагитис и на ГЕРБ се т.н. инхибитори на протонска пумпа, група во која спаѓа и Омепразолот, кои најчесто се достапни во форма на гастрорезистентни таблети и капсули, како и на прашок за растворање. За првпат во историјата АЛКАЛОИД разви течна форма на лекот Омепразол, готов за употреба.
За пероралниот раствор Омепразол АЛКАЛОИД го доби првиот интернационален патент за лек со додадена вредност (Value Added Medicine – VAM), а првите одобренија за ставање во промет на овој иновативен лек веќе се доделени за македонскиот пазар, како и за пазарите во Обединетото Кралство, Ирска, Холандија, во Португалија, Унгарија, Романија, во Словенија, Хрватска, Бугарија и на Косово. Во тек се регистрациските постапки за другите земји во Европа и за пазарите во Европската Унија, при што се очекува добивање одобренија за ставање на лекот во промет и за негово последователно лансирање.
Резултати од работењето
Единечната добивка пред финансиските трошоци, даноците и пред амортизацијата (ЕБИТДА), која изнесува 2.886.531.066 денари, бележи зголемување од околу 12%, додека, пак, единечната нето-добивка изнесува 1.702.570.214 денари и е, исто така, зголемена за 12%.
Консолидираната добивка пред финансиските трошоци, даноците и пред амортизацијата (ЕБИТДА) достигна 3.000.938.019 денари и бележи раст од 9%, додека, пак, консолидираната нето-добивка во износ од 1.684.020.094 денари е зголемена за 7%.
При извршувањето на оперативните активности АЛКАЛОИД АД Скопје ангажираше повеќе од 1.000 домашни добавувачи.
Вработени
Во периодот јануари – декември 2024 година во АЛКАЛОИД АД Скопје се реализирани 253 нови вработувања во РС Македонија. Со одлука на Управниот одбор на АЛКАЛОИД АД Скопје, во март 2024 година е одобрен и исплатен регрес во висина од 40.500 денари нето-износ за користење годишен одмор за вработените во компанијата. Во декември 2024 Управниот одбор по повод новогодишните и божиќни празници, одобри исплата на новогодишен надоместок за вработените во нето-износ од 37.000 денари. Групацијата АЛКАЛОИД брои 3.042 вработени, од кои 2.302 се во земјава, а 740 се вработени во капитално поврзаните друштва во странство.
Податоци за акциите
Акциите на АЛКАЛОИД АД Скопје котираат на официјалниот пазар на Македонската берза за хартии од вредност од 2002 година и важат за едни од најтргуваните и најликвидните акции на Берзата. Цената на акцијата во периодот јануари – декември 2024 година се движеше од 18.151,00 до 29.000,00 денари или просечно 22.376,45 денари за една акција. Движењето на цената на акцијата е во рамките на трендот на просечниот годишен раст и се должи на редовното и транспарентно објавување позитивни резултати од работењето на компанијата, позитивното јавно мислење, на довербата во нашите производи, управувањето со друштвото и на генералниот тренд на раст на глобалните и на регионалните берзи. На 31.12.2024 година акциите на АЛКАЛОИД АД Скопје беа во сопственост на 5.945 акционери, физички и правни лица, a пазарната капитализација на компанијата изнесуваше 40,4 милијарди денари.
На 1 април 2024 година, на Годишното собрание на акционерите, е одобрена пресметка и исплата на бруто-дивиденда за 2023 година во износ од 772.931 илјади денари. Во согласност со дивидендниот календар, во мај 2024 година започна исплатата на дивидендата во износ од 540 денари бруто, односно 486 денари нето за една акција. Дивидендата од акција за 2023 година е поголема за 10,2% во однос на исплатената дивиденда од акција за 2022 година.
Бизнис-план за 2025 година
Бизнис-планот за 2025 година, донесен со одлука на Управниот одбор на АЛКАЛОИД АД Скопје на седницата одржана на 27.12.2024 година, предвидува инвестирање на околу 8% од консолидираните приходи од продажби во материјални и во нематеријални средства, раст од 8% на консолидираните продажби во однос на реализираните во 2024 година, како и раст од 7% на консолидираниот профит пред оданочувањето во однос на 2024 година.
Бизнис-планот за 2025 година е базиран на очекувањата, проекциите и на можностите на тековните и на новите пазари и производи достапни за компанијата во моментот на изготвување на Планот. Околностите и настаните во 2025 година, а со тоа и остварените резултати може да варираат во однос на прикажаните во Бизнис-планот.
Очекувања за претстојниот период
Трендот на работење во отежнати економски услови, кои беа актуелни во изминатите неколку години, сосема е извесно дека ќе продолжи и во 2025 година. Доминанти предизвици беа инфлацијата и порастот на каматните стапки, кои, сепак, според сите очекувања, би требало да влезат во зоната на стагнација, а можеби и на благо опаѓање. Секако, глобалните безбедносни кризи ги отежнуваат економскиот амбиент и предвидливоста, што секогаш може да повлијае и врз цените на енергенсите, да создаде тешкотии во синџирите на испораки, но и да повлијае врз достапноста на одредени материјали.
Очекуваме во 2025 година да продолжиме по патеката на континуираниот раст базиран на можностите од нашите тековни инвестиции во нови производствени капацитети и опрема и од вложувањата во развојно-истражувачки проекти, на тој начин создавајќи конкурентно портфолио и можности за ширење на пазарите. За остварување на овие цели ќе продолжиме и со нови вработувања во земјава, но и на странските пазари, притоа континуирано вложувајќи во подигнување и во усовршување на нивото на знаења и на вештини на нашите вработени и во градење таленти.
ПР објава
Бизнис
Вештачката интелигенција во фокусот на 8-та Регионална конференција за е-трговија
Во атмосфера полна со енергија, инспирација и нови идеи, овогодинешната 8-ма Регионална конференција за е-трговија уште еднаш покажа зошто е најочекуваниот настан за дигиталната заедница во регионот. Националната опера и балет на 4 ноември беше преполна со менаџери, маркетери, претприемачи, претставници на организации и лидери кои дојдоа да ја „забрзаат“ иднината под мотото „Fasten the Future“. Со повеќе од 900 учесници од над 10 земји и 25 говорници од водечки глобални и локални компании, конференцијата уште еднаш го постави Скопје на мапата на регионалните центри за е- трговија и дигитална трансформација.

Со две паралелни сцени кои создаваа динамичен простор каде идеите, технологијата и инспирацијата се преплетуваа, оваа година настанот го надмина концептот на класична конференција и се претвори во жив екосистем кој ги обедини податоците, однесувањето на потрошувачите, лидерството, маркетингот и вештачката интелигенција. Така, е-трговијата уште еднаш ја потврди својата централна улога во поврзувањето на бизнисите, потрошувачите и технологијата, создавајќи нови можности и стандарди.
Меѓу главните теми, особено се издвојуваше вештачката интелигенција (AI) – реалност што веќе го менува начинот на кој бизнисите размислуваат, комуницираат и создаваат вредност. Преку креативни презентации и дискусии на експерти од водечки компании како TikTok, Booking.com, Dolce & Gabbana и други, учесниците слушнаа како AI влијае врз маркетингот, персонализацијата, плаќањата и безбедноста, но и како иновативноста, креативноста и технологијата заедно ја обликуваат иднината на е-трговијата.

Од Асоцијацијата за е-трговија истакнуваат дека конференцијата годинава го надмина секое очекување и потврди дека заедницата расте со брзина на која треба да се гордееме. Тие нагласија дека темата за AI ја отвори значајната дискусија за тоа како технологијата може да ја подобри оперативноста и продуктивноста и со тоа да го забрза растот на е-трговијата, како и како да ја поттикне довербата, транспарентноста и иновативноста во дигиталниот свет.
Со инспиративни говори, одлична организација и рекордна посетеност, конференцијата уште еднаш ја потврди својата улога како водечки регионален настан што ги спојува иновацијата, технологијата и претприемништвото. Конференцијата испрати јасна порака: вештачката интелигенција е темел врз кој се гради иднината на е-трговијата и се овозможува на бизнисите да создаваат попаметни, поодговорни и поиновативни решенија.

Инаку, конференцијата оваа година беше поддржана од Visa како платинум партнер, Halkbank како стратешки партнер, Korpa како партнер за храна и достава, Brainster како AI партнер, A1 како дигитален партнер, а Ananas и Casys како златни партнери. Сребрени партнери беа Комерцијална банка, IUTE, Филип Морис Интернационал, Сава пензиско друштво, Гранд Скопје, Public Cloud Group и Wolt, заедно со повеќе бронзени партнери.
Бизнис
Есенски Планови, Есенски Трошоци? Време е за Промо Кредит!
Што ако оваа есен конечно си дозволите сè што одложувавте, без грижи за трошоците? Со Минт Кредит и нашиот најповолен потрошувачки кредит, Промо Кредит, тие повеќе не се пречка.
Есента е период на нови почетоци. Нови планови, нов ритам, нови обврски. Сонцето сè уште грее, но деновите се пократки а времето е идеално за средување на сè што сте одложувале, бидејќи оваа есен, заслужувате финансиска поддршка, што ви нуди брзина, едноставност и сигурност.
Најповолен потрошувачки кредит што ве држи во чекор со промените на сезоната
Есента носи нови приоритети: семејни трошоци, училишни трошоци, домашни поправки или обновување на гардеробата за студените денови. Зошто да чекате во редици или да губите време на шалтери, кога сè може онлајн, со одговор за само 10 минути?
Минт Промо Кредит ви нуди можност да ги остварите своите желби со потрошувачки кредит со најповолни услови, лесна процедура и доверлив партнер покрај себе.
Со износи достапни од 60.000 до 1.000.000 денари, рок на отплата од 12 до 84 месеци, и со фиксна каматна стапка од само 7%, нашиот Промо Кредит е прилагоден на вашите потреби и финансиски можности.
Флексибилност што се прилагодува на вашите планови
Секој ја доживува есента на свој начин, некој се подготвува за зимата, некој инвестира во нов проект, а некој едноставно сака да си го направи домот поудобен.
Со нашиот Промо Кредит, имате можност да ја изберете сумата и рокот што најмногу одговараат на Вашиот буџет. Оваа флексибилност е причината зошто Промо кредитот се смета за најповолен потрошувачки кредит, затоа што секогаш се прилагодува на Вас.
Онлајн и секогаш достапен – дури и кога надвор врне
Замислете: додека надвор паѓа дожд, вие со топло кафе и неколку клика ги решавате вашите финансиски потреби. Толку е едноставно. Аплицирајте онлајн, 24/7, кога и каде што ви одговара.
Процесот трае само неколку минути, а одговорот го добивате за 10 минути. Нема потреба од документи, банки и гужви, само неколку клика и вашето барање е готово.
Финансиска сигурност во период на промени
Есента секогаш носи повеќе трошоци од очекуваното: нова облека за децата, поголеми сметки за струја, поправки пред зимата, па дури и планирање на празничниот период.
Со Промо Кредит од Минт Кредит, секој од тие предизвици станува полесен. Секогаш точно знаете колку ќе плаќате и кога, без изненадувања. Тоа е сигурност што ви овозможува да уживате во сезоната без грижи.
Сè што Ви треба за една уредна, мирна и топла есен
Без разлика дали сакате да направите мала промена дома, да инвестирате во нешто ново или едноставно да си создадете финансиска резерва – со најповолниот потрошувачки Промо Кредит од Минт, тоа е лесно и достапно.
Со неколку едноставни чекори, добивате средства што ќе Ви помогнат да ја направите есента точно онаква каква што сакате: организирана, стабилна и без притисок.
4 едноставни чекори до Промо Кредит
Понекогаш најтешкиот дел од остварувањето на вашите планови е – првиот чекор. Преку Минт Кредит, процесот е поедноставен од кога било. Еве како за само неколку минути може да дојдете до потребната финансиска поддршка.
1. Аплицирајте онлајн
Посетете ја Минт Кредит и изберете го нашиот Промо Кредит, износот и рокот за отплата што ви одговара. Без редици, без хартија – целосно дигитално.
2. Пополнете ги основните податоци
Само неколку минути ви се потребни да ги внесете потребните информации. Нема непотребни прашања – само она што навистина е важно за да дојдете до потребната финансиска поддршка брзо.
3. Почекајте брз одговор
Нашиот систем веднаш ја обработува вашата апликација. Од моментот на поднесување, добивате повратна информација во најкратко можно време. Во повеќето случаи, одговорот го добивате за помалку од 10 минути.
4. Износот е на вашата сметка
Откако апликацијата е одобрена, средствата веднаш се префрлаат на вашата банкарска сметка без чекање. Толку е едноставно со нашиот најповолен потрошувачки кредит.
Промо Кредит – Потрошувачки кредит со најповолни услови за топла есен
Не дозволувајте плановите да чекаат подобри времиња, оваа есен е вистинскиот момент! Минт Промо Кредит, е најповолниот потрошувачки кредит и финансиската поддршка што ги олеснува притисоците. Со 7% фиксна камата, одговор за 10 минути и средства на сметка веднаш, нема причина за одложување.
Аплицирајте денес и овозможете си финансиска удобност во сезоната на промени. Затоа што вистинската топлина оваа есен не доаѓа само од радијаторот, туку од чувството на сигурност што го дава нашиот најповолен потрошувачки кредит – Промо Кредит.
Доколку имате прашања контактирајте нѐ на 15 107 или посетете нѐ во една од нашите филијали ширум државата.
ПР објава
Бизнис
Групацијата Иуте со одлични финансиски резултати за 9 месеци од работењето во 2025 година
Групацијата Иуте од Талин – банкарска групација која обезбедува кредитирање, плаќања и посредување во осигурување на пазарите во Југоисточна Европа под чијашто капа работи Иуте Македонија, ги објави неревидираните резултати за работењето во првите 9 месеци од 2025 година.
Компанијата сигурно и стабилно го исполнува стратешки зацртаниот план кон прераснување во дигитална банка, демонстрирајќи силен и стабилен раст, со подобрување на сите финансиски индикатори, со исти оперативни трошоци.
Вкупните приходи изнесуваат 91.5 милиони евра, со пораст од 9.4% споредбено со истиот период минатата година, додека вкупната нето добивка порасна за 13%, изнесувајќи 8.5 милиони евра.
Бројот на активни корисници порасна на 265 илјади, додека вкупните средства се зголемија на 486 милиони евра, што претставува раст од 17% во споредба со истиот период лани, поддржани со силна капитална структура и добро избалансирано портфолио на средства за финансирање.
Износот на исплатени кредити порасна за 7,5%, достигнувајќи рекордно ниво од 299.6 милиони евра (9M/2024: 278,6 милиони евра) – севкупниот фокус останува на подобрено управување со ризиците и сегментација на корисници.
Услугите за електронски пари и дигитално осигурително-брокерско посредување го надминаа растот на примарната кредитна дејност, играјќи голема улога во вкупната нето добивка, со очекувања за дополнителен пораст.
“Групацијата испорача дисциплиниран стабилен раст и притоа ја подобри ефикасноста, испорачувајќи одлични резултати, со инвестиција во процесите на автоматизација, машинско учење и наука базирана на податоци, со цел креирање на дополнителна вредност за корисниците и експанзија на еко-системот, пришто само за поддршка на овие дигитални процеси беа инвестирани повеќе од 12 милиони евра. Сево ова значи балансирана структура на долгорочни извори на финансирање, потврда на одличниот стратешки пристап до пазарите и агилност во процесите на прилагодување, продолжувајќи силно и стабилно кон зацртаните цели во наредната година”, посочи Тармо Силд, Извршен Директор на групацијата Иуте.
Иуте Македонија како дел од групацијата Иуте во последните 9 месеци оствари силни финансиски резултати. Приходите достигнаа 18,2 милиони евра (+19% годишно), додека нето добивката изнесува 4,3 милиони евра, што претставува зголемување за 167% во однос на 2024 година. Кредитното портфолио порасна на 47,1 милиони евра (+44%), вкупната актива достигна 56,5 милиони евра (+47%), а сопствениот капитал се зајакна на 10,5 милиони евра.

“2025 година ја одбележуваат фокус и дисциплина, a добрите резултати се должат на растечката употреба на апликацијата MyIute, автоматизирани и дигитални процеси и силна партнерска мрежа. Растеме континуирано, но со јасно поставен приоритет –квалитетно портфолио и стабилен модел на финансирање. Имплементираме дигитални решенија, автоматизација и напредна аналитика во процесите, со што постигнуваме мерливо зголемување на продуктивноста и премиум корисничко искуство, додека истовремено обезбедуваме внимателно и одговорно управување со кредитниот ризик“ — изјави Нина Мојсова Ќосева, Директор на финансии на Иуте Македонија.
Стратешките инвестиции на групацијата во следниве 5 години се очекува да надминат 60 милиони евра, во линија со растот на активното корисничко портфолио и нето добивката.
Ова е уште една потврда на заложбата на групацијата и нејзините земји членки на имплементирање на последната технологија, дигитални решенија, брзина и флексибилност, овозможувајќи им на корисниците целосна контрола преку мобилни и онлајн платформи и обезбедување на целосно дигитални решенија за плаќања.
Целиот сумиран извештај и преглед е достапен тука.
-
Анализипред 2 месециАНАЛИЗА: Како платежните картички ја покажуваат трагата на македонската миграција?
-
Продуктипред 1 месецЌе ни донесе ли септември нова банка со Apple Pay?
-
Банкипред 2 месециКХВ одобри: Српската „Алта банка“ со официјална понуда за преземање на Стопанска банка АД Битола
-
Кариерапред 2 месециОглас за вработување во КБ Прво пензиско друштво АД Скопје
-
Продуктипред 1 месецMastercard до 2030 ќе ги замени бројките на картичките со токени
-
Банкипред 2 месециАлта Банка влегува на македонскиот пазар со силна визија за развој
-
Продуктипред 1 месецХалкбанк со Промо депозит по повод месецот на штедење
-
Осигурувањепред 1 месецДигитализацијата во осигурувањето: SignPlus како пример за модерно и безбедно е-потпишување



