Останато
Ратка Тирицовска е овогодишната добитничка на признанието PRO PR Globe Awards

Овогодинешните 25 добитници на наградите PRO PR GLOBE доаѓаат од 15 земји и ќе бидат претставени со уникатни уметнички дела од Академијата за уметности во Нови Сад, Универзитетот во Нови Сад. Доделувањето на наградите ќе се одржи на 15 март 2024 година во хотел Мона Плаза, Белград, каде што се одржува и јубилејното 21 издание на меѓународната ПР конференција.
Оваа година наградата ја освои: Ратка Тирицовска, раководител на секторот за маркетинг и ПР на Стопанска банка АД Скопје. Освен нив, награда добија и Сабрина Печелин од Словенија – ПР менаџер во Порше Словенија, Аленка Видиќ Прапротник, управен директор на o28 комуникациската групација и Блаж Ференц, директор за корпоративни комуникации и одржливост во А1 Словенија и А1 Србија, од Велика Британија, награда доби Поли Циок, извршен директор за промени и иновации на лондонската населба Мертон и Софи Брендел, директор на односи со јавност, комерцијален и дигитален оддел во музејот Викторија и Алберт, од Црна Гора добитничка е Нина Реџепагиќ, сопственичка на агенцијата за односи со јавноста ОР и Слаѓана Радовиќ, шеф на маркетинг, односи со јавноста и корисничко искуство во Novi Volvox.
Oд Хрватска наградата оди кај Роберт Шкунца, генерален менаџер на регионот Грејлинг во Југоисточна Европа и Дарио Габриќ, раководител за корпоративни комуникации Erste bank Хрватска, од Италија, Алиша Матилда Лубрани, главен маркетинг директор и директор за корпоративни комуникации во земјава Axpo Italia, од Босна и Херцеговина кај Неџад Џуџа, раководител за маркетинг и комуникации, ASA Osiguranje d.d. и Латифа Имамовиќ, маркетинг менаџер на Клик, од Србија добитничка е Милена Аврамовиќ Бјелица, извршен директор и ко-основач на Чептер 4, Јелена Милашиновиќ, менаџер за комуникации на белградската филхармонија, Сузана Миличиќ, сопственичка на Контакта ПР и Андреа Брбаклиќ, директорка на FromA Консалтинг Ltd., од Соединетите Американски Држави кај Лашонда Л. од Украина награда добива Серги Биденко, директор на Bayka.agency, од Иран Мина Назари, специјалист за односи со јавноста и комуникации на компанијата за дистрибуција на електрична енергија, Табриз, од Романија добитничка е Дана Оанцеа, претседател на Форумот за меѓународна комуникација, од Шпанија Рафа Лопис, Раководител за маркетинг во Revestech и од Унгарија добитник е Zsófia Balatoni, ко-основач на Uniomedia ПР агенции.
PRO PR GLOBE Awards е единствената програма за награди за поединци, чија работа придонесува за подобра перцепција на позиционирањето на професијата за односи со јавноста на глобално, регионално и локално ниво.
Таа е фокусирана на поединци, а не на проекти. Признанието се доделува како дел од јавно достапните правила, поранешните победници ги номинираат идните, а комисијата, која ги вклучува поранешните добитници на ова признание и членовите на организацискиот одбор, одлучува за победниците врз основа на податоците собрани по процесот на номинација, кој вклучува : преглед на биографијата, медиумските објави и други релевантни јавни извори на информации кои можат да го потврдат кредибилитетот и стручноста на кандидатите во процесот на номинација и селекција за наградите PRO PR GLOBE. Од 2017 година, PRO PR GLOBE Awards е единствената програма за признавање во која победниците се номинирани од четири глобални асоцијации за комуникација: Меѓународна асоцијација за односи со јавноста – IPRA, Меѓународна организација за консултации за комуникација – ICCO, Здружение за односи со јавноста и комуникации – PRCA и Chartered Institute. за односи со јавноста – CIPR.
Како дел од наградите PRO PR GLOBE, традиционално ќе се доделуваат и наградите PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager и Infigo Awards за посебен придонес во развојот на комуникацискиот менаџмент, а победниците ќе бидат објавени на 7 ноември 2023 година.
Останато
Национална агенција за наплата (NAN): Една година градење доверба и финансиска дисциплина

Социјално одговорниот пристап кон финансиската дисциплина и наплатата на побарувања доби нов облик во Македонија. Национална агенција за наплата (NAN), која е дел од Flex Group, денес го одбележа првиот роденден, со осврт на резултатите постигнати во првата година од своето работење.
Основана како одговор на сè поголемите предизвици во наплатата на побарувања, NAN функционира како платформа што овозможува правна, но флексибилна и дискретна наплата, без притисоци врз клиентите и со почит кон етичките стандарди.
Компанијата започна со работа како внатрешен сервис за поддршка на наплатата во рамки на Flex Group, но за брзо време ја прошири својата дејност и кон надворешни клиенти, домашни компании кои имаат потреба од професионален и транспарентен пристап во наплатата. За само една година, NAN воспостави партнерства со една банка, неколку финансиски институции и компании од нефинансискиот сектор, уште една потврда за довербата во етичкиот модел на наплата.
Од компанијата велат дека првата година била година на позиционирање на моделот:
„Нашата цел беше да го воспоставиме процесот, да изградиме доверба и да покажеме дека наплатата може да се води на достоинствен начин, со фокус на одржување на добри деловни односи. Процесот на наплата кај нас е индивидуализиран и целосно усогласен со законските регулативи. Секој случај го третираме со високо ниво на етика, професионалност и транспарентност, како кон клиентите, така и кон должниците. Веруваме дека успешната наплата не значи само подобрување на ликвидноста, туку и создавање фер услови за отплата, со целосна заштита на личните податоци и почит кон секој учесник во процесот,“ информираат од тимот на NAN.
Покрај работата со правни и физички лица, NAN вложува и во дигитализација на процесите, автоматизирана комуникација и аналитика, со што овозможува поефикасна поддршка за клиентите и побрза наплата.
По една година работење, компанијата бележи зголемена побарувачка за услугите и позитивен тренд во повратот на средства. Иако пазарот на управување со побарувања сè уште се гради, од NAN најавуваат дека ќе продолжат со вложување во транспарентна пракса, соработка со компании од различни индустрии и отворање на нови модели за партнерства.
Останато
УЈП суспендираше инспектори поради сомнежи за поврзаност со трагедијата во „Пулс“

Управата за јавни приходи (УЈП) донесе решение за суспензија на инспектори кои се поврзуваат со трагедијата во дискотеката „Пулс“ во Кочани.
Мерката следи по објавени информации за интензивна комуникација меѓу претставници на УЈП, Државниот пазарен инспекторат (ДПИ), полициски службеници и сопствениците на објектот.
„Во тек е внатрешна контрола и проверка на наводите. Суспензијата ќе остане на сила сè додека не се утврди фактичката состојба,“ соопштија од УЈП.
Објавените комуникации отвораат сомнежи за можни коруптивни дејствија на дел од инспекторите и полициските службеници.
Државниот јавен обвинител Љупчо Коцевски потврди дека се води предистражна постапка во која, покрај УЈП, се опфатени и други институции.
Останато
Цигарите поскапeа: Ново зголемување на цените за пушачите во Македонија

Пушачите низ Македонија ќе мора да издвојат повеќе пари за цигари, бидејќи цената на сите брендови е зголемена за 10 денари по пакување. Ова е дел од редовното усогласување со акцизната политика, која предвидува постепено покачување на акцизите на тутунските производи.
Новите цени веќе се применуваат во трафиките и супермаркетите низ државата. Така, најчесто купуваните брендови, кои до вчера чинеа 120 денари, сега достигнаа цена од 130 денари. Поскапите брендови веќе надминуваат 170 денари по пакување.
Министерството за финансии потсетува дека акцизниот календар е усогласен до 2027 година и има двојна цел: да обезбеди дополнителни приходи во буџетот и истовремено да придонесе за намалување на бројот на пушачи.
Трговците забележуваат дека по секое поскапување продажбата бележи краткотраен пад, но побарувачката брзо се стабилизира. Од друга страна, дел од пушачите велат дека новите цени ги тераат сериозно да размислат за намалување или целосно откажување од цигарите.
-
Продуктипред 2 месеци
Потрошувачки кредити од Комерцијална банка со нова можност – животно осигурување со плус погодности
-
Продуктипред 2 месеци
НЛБ Банка со промотивна фиксна каматна стапка од 8,9% за сите безготовински трансакции со НЛБ haPPy картичката
-
Продуктипред 2 месеци
Промотивен потрошувачки пакет од ПроКредит Банка што „ги отвора сите врати“
-
Анализипред 2 месеци
НЛБ Банка со Apple Pay и ефектот на бранување на иновациите во финансиската индустрија
-
Продуктипред 1 месец
Apple Pay достапен и за клиентите на Комерцијална банка
-
Анализипред 2 месеци
Две од трите најголеми банки во државата со повисок даночен товар: Што носи глобалниот минимален данок?
-
Фондовипред 2 месеци
КБ Прво пензиско друштво: Разлика помеѓу пензија од втор и од трет столб
-
Анализипред 2 месеци
АНАЛИЗА: Кешот vs дигиталната ера – дали граѓаните ќе им останат верни на банкоматите?