Connect with us

Домашни банки

Околу 8.000 учесници на седмото издание на „Вози право, вози здраво“ во поддршка на здравите животни навики

Објавено

на

Ниту променливото време и најавите за дожд не ги спречија граѓаните вчера по седми пат масовно да излезат на скопските улици со своите алтернативни превозни средства за да бидат дел од настанот „Вози право, вози здраво“. Веќе традиционалниот настан во организација на Стопанска банка АД-Скопје обедини 8.000 учесници од сите возрасни категории кои дојдоа со своите велосипеди, тротинети, ролерки, скејтборди, а некои и со колички за бебе, па релаксирано се возеа од Порта Македонија до Градскиот парк и ја поддржаа мисијата на Стопанска банка за промоција на велосипедот како урбана форма на транспорт, со цел стекнување здрави навики и подобра животна средина.

Настанот почна во 11 часот од Порта Македонија, од каде што долгата, непрегледна колона учесници ги „зазеде“ градските улици кои вчера беа целосно ослободени од автомобили. Насмевките и задоволството се читаа на лицата на сите. На финишот во Градски парк учесниците ги пречека освежување, сладолед и грицки како и голема забава со водителите Игор, Дени и Цако, со омилените јунаци од 5+ Фамилија, бројни активности реализирани од Баскерфест како улични акробати, спортски активности, артисти, музикa, но и многу подароци и вредни награди од богатата лотарија.

На најсреќните учесници на „Вози право, вози здраво“ им беа доделени 50 награди и тоа вредносен ваучер од 12. 000 денари кој како прва награда го обезбеди Град Скопје, а на настанот го додели генералниот секретар на Град Скопје, Зоран Глигоров. Потоа следуваа 49 награди од Стопанска банка, односно 7 велосипеди за возрасни Specialized, 7 детски велосипеди Specialized, 7 кациги Specialized, 7 Air pods, 7 Garmin часовници, 7 спортски ранци и 7 JBL слушалки.

Дел од посетителите добија над 200 утешни награди, како маици, ТОПСИ платенени торби и шишиња за вода.

Како и секоја година, Стопанска банка го заокружува изданието на „Вози право, вози здраво“ со донација за изградба и одржување на велосипедската инфраструктура, активности што ќе ги најави и реализира повторно во соработка со Град Скопје. Минатогодишното издание на „Вози право, вози здраво“ резултираше со донација за 15 средни училишта во Скопје кои Стопанска банка ги опреми со модерни паркинзи за велосипеди наменети за учениците и вработените во училиштата. Од изминатите изданија на настанот, Банката донираше средства за изградба на првиот детски велосипедски полигон, 14 станици за поправка на велосипеди, 105 паркинзи за велосипеди, даде поддршка за изградбата на првиот pumptrack полигон и ја финансираше изградбата на вториот pumptrack полигон во Скопје – TOPSI Pumptrack. Секако, Банката делува и надвор од овие донации опремувајќи ги сите свои филијали со паркинзи за велосипеди кои се достапни на јавноста за постојана употреба.

„Вози право, вози здраво“ е настан кој масовно ја шири велосипедската култура и ги промовира алтернативните начини на превоз во урбани средини со кои се чува животната средина. Мисијата на Стопанска банка не завршува со овој настан, туку трае во текот на целата година преку серија активности насочени кон зачувување на здравата животна средина.

Домашни банки

Рекорден број домашни и странски натпреварувачи и два урнати рекорди гоодбележаа 12. издание на настанот „Sparkasse Life Прв до врв“

Објавено

на

Вчера на Водно се одржа најмасовна планинска трка во земјата и во регионот, „Sparkasse LIFE Прв до врв“. Рекорден број велосипедисти, планинари и рекреативци, како и професионални спортисти, со планинарење, трчање и возење велосипед ја искачуваа планината и се натпреваруваа за освојување на врвот.

Дванаесеттото издание на настанот, веќе втора година под покровителство на главниот спонзор Шпаркасе Банка АД Скопје – „Sparkasse LIFE Прв до врв“, покрај официјалниот натпреварувачки дел, понуди незаборавна забавна содржина за сите присутни на настанот.

Трките имаа две стартни позиции – од пред Музеј на Град Скопје и од ОУ „Кочо Рацин“, а интересот за учество беше огромен. На манифестацијата се натпреваруваа околу 4.000 учесници, што е рекордна бројка досега. Ова се најуспешните освојувачи на врвот:

Во трката друмски велосипедизам во категорија мажи прв до врв оваа година беше Делчо Донев, додека во категорија жени прва беше Елена Петрова.

Во трката планинско трчање во категорија мажи прв до врв оваа година беше Мориц Ауф дер Хајде од Германија, додека во категорија жени прва беше Магдалена Височка од Полска.

Во трката планински велосипедизам во категорија мажи прв до врв годинава беше Кирил Марковски, додека во категорија жени прва беше Андријана Анастасоска.

Во трката со електрични велосипеди најбрзи беа Дарко Несторовски и Моника Стефанова.

Во тим-билдинг трката за компании годинава прв до врв стигна тимот на „ИПА – Скопје“, втори беа ЕВН, а трети „Аксапта мастерс“.

На ова издание на настанот беа урнати два рекорда. Елена Петрова во друмски велосипедизам за жени и Мориц Ауф дер Хајде во планинско трчање за мажи поставија нови најдобри времиња во искачувањето до врвот на Водно. Тие двајца ќе го поделат наградниот фонд од 1.000 евра што го обезбеди Шпаркасе Банка.

Дополнително, со преземање на стартното бројче, пријавените имаа можност да учествуваат во наградната лотарија организирана од Шпаркасе Банка АД Скопје, на која беше извлечен еден среќен добитник на ваучер во износ од 300 евра за набавка на спортска опрема.

И годинава, голем број од вработените во Шпаркасе Банка АД Скопје беа дел од трките и на тој начин ја демонстрираа својата поддршка на здравиот начин на живот преку физичка активност, а присутните ги поздрави Ивана Петревска, директор на дирекција за маркетинг и комуникации во Шпаркасе Банка.

Петревска им се заблагодари на сите учесници и им честиташе на победниците, изразувајќи го своето задоволство од успешното реализирање на „Sparkasse LIFE Прв до врв“ како резултат на заложбите на Банката за промоција на спортот и создавање здрави
навики кај луѓето, од најмлади до највозрасни.

„Преку платформата ‘Sparkasse Life’, Шпаркасе Банка постојано поддржува иновативни проекти, поединци и групи. Во нашата банка сме посветени на поддршка на настани што промовираат спорт, здрав начин на живот и чиста животна средина. Веруваме во моќта на спортот да ги зближи заедниците, веруваме во придобивките од здравиот начин на живот како и важноста од зачувување на животната средина за идните генерации. Преку нашето спонзорство и партнерства, имаме за цел да ги охрабриме и да ги инспирираме поединците да водат активен и здрав живот, и дека заедно можеме да направиме позитивно влијание врз нашата заедница, за подобра иднина на сите.“

„Им честитам на сите учесници што направија уште едно величествено и најдобро досега издание на ‘Прв до врв’. Масовноста, рекордите, учесниците од странство, добрата енергија и задоволството што можеа да се видат на целта, ни даваат силен поттик за организирањето на следното издание. Водно, Скопје и Македонија заслужено го имаат најмасовниот планински настан во регионот“, изјави Александар Георгиевски, претседател на Здружението за спорт и рекреација „Прв до врв“.

Следното издание на манифестацијата е закажано за 18 мај 2025 година.

Продолжи со читање

Домашни банки

Нова деловна стратегија на НЛБ Групацијата – Повеќе од три милиони клиенти, двојно поголем биланс и една милијарда евра добивка до 2030 година

Објавено

на

НЛБ Групацијата до 2030 година ќе стане водечка банкарска Групација во регионот, со повеќе од три милиони клиенти, двојно поголем биланс и добивка од една милијарда евра. Ова е основата на новата, амбициозна деловна стратегија на НЛБ Групацијата, која вчера беше претставена на вториот по ред „НЛБ Ден на инвеститорите“ во Љубљана, пред повеќе од 200 странски инвеститори, финансиски експерти, аналитичари, претставници на клучни регионални компании и медиуми.

Развиена како одговор на променливото банкарско опкружување, претстојните предизвици, но и новите можности, стратегијата предвидува до 2030 година НЛБ Групацијата да стане лидер во сегментот на мали и средни претпријатија, истовремено играјќи водечка улога во областа на финансирањето на енергетската транзиција, каде обемот на ваквите заеми ќе изнесува 3,2 милијарди евра.

Голем акцент е ставен и на дигитализацијата и вештачката интелигенција, а една од стратешките цели е учеството на мобилните плаќања да надмине 80 проценти, во чија реализација НЛБ Групацијата има намера да инвестира меѓу 170 и 200 милиони евра во наредните пет години.

Заклучок на вториот „Ден на инвеститорите“ на НЛБ е дека како најголема банкарска Групација со седиште и ексклузивен стратешки фокус на Југоисточна Европа, го препознава големиот потенцијал на овој регион. Затоа новите стратешки цели се амбициозни, но реални.

За потсетување, на вчерашниот „Ден на инвеститорите“ во Љубљана, НЛБ Групацијата ги објави и трите најдобри регионални идеи за подобро општество од проектот „Рамка за помош“, за кои Групацијата обезбеди вкупен награден фонд од 100.000 евра. Оваа сезона баравме иновативни проекти од регионот кои го подобруваат и збогатуваат нашето општество и решаваат различни предизвици. Добивме вкупно 272 апликации од сите пазари каде што работи НЛБ Групацијата, а меѓународното жири избра три регионални победници за кои сметаше дека најмногу можат да помогнат да се надминат предизвиците во општеството, системските нееднаквости и да придонесат кон благосостојба на поединци.

Продолжи со читање

Домашни банки

НЛБ Групацијата ги објави победниците на регионалниот проект „Рамка за помош“

Објавено

на

НЛБ Групацијата ги објави трите најдобри регионални идеи за подобро општество од проектот „Рамка за помош“, кој четврта година по ред се спроведува на сите пазари каде е присутна Групацијата. За проектите одлучуваше интернационално жири составено од експерти со богато искуство во областа на претприемништвото и одржливоста, пришто беа избрани оние проекти за кои жирито сметаше дека најмногу можат да помогнат да се надминат предизвиците во општеството, системските нееднаквости и да придонесат кон благосостојба на поединци. За поддршка на најдобрите идеи, НЛБ Групацијата обезбеди вкупен фонд од 100.000 евра.

Регионален победник во проектот „Рамка за помош“ за оваа година е Krožnik app – иновативно софтверско решение кое помага да се намалат ефектите од два големи проблеми во општеството: гладта и фрлањето на храна. Станува збор за апликација која ги поврзува корисниците со рестораните, кафетериите, пекарите и останатите локали на кои им останува вишок храна на крајот од денот. Апликацијата покажува листа на расположливи состојки и оброци од компании близу корисникот, по намалени цени, групирани во посебни пакети. Корисниците можат да ги истражат овие листи и да одберат продуктна група базирана на нивните преференци. Победничката идеја доби парична награда од 50.000 евра.

Второто место ѝ припадна на српската компанија Inclusio, која разви апликација што им помага на луѓето со разни инвалидитети и доби финансиска поддршка од 30.000 евра. Апликацијата има две компоненти, едната за лицата со попреченост, а другата за вработени кај даватели на услуги, на пример банки, супермаркети и сл. Откако лицето со попреченост ќе влезе во просториите, апликацијата го известува давателот на услугата, а нивниот персонал веќе знае каков вид на помош е потребна.

Решението Zuno Gomes на црногорската компанијa Alicorn, апликација за гејмификација на наставниот метод во образовниот процес, го освои третото место и доби парична награда од 20.000 евра.

Изборот на проекти за оваа година беше спроведен преку отворен конкурс од 29 јануари до 10 март, на кој организации од регионот имаа можност да пријават сопствен проект насочен кон решавање на социјално-општествените проблеми во заедницата и поттикнување на одржливоста. На конкурсот се пријавија 272 организации од сите земји каде е присутна НЛБ Групацијата, а само во Македонија пристигнаа 70 апликации, од кои локална комисија ги одбра најдобрите 10 одржливи идеи во земјава.

Десетте финалисти НЛБ Банка Скопје ги наградува со парична поддршка во износ од 60.000 денари и бесплатната Visa картичка, а истите добија и медиумска поддршка и презентација на дигиталните канали на Банката и медиумските партнери на проектот. Овие 10 решенија беа и дел од 60-те регионални финалисти кои влегоа во завршната селекција.

Инаку годинава, учеството во проектот „Рамка за помош“ беше отворено за компании, трговци-поединци и физички лица кои самостојно вршат деловна дејност, кои даваат можности за одржливи идеи и проекти со социјална нота, без разлика на индустријата. 

Продолжи со читање

Популарно