Connect with us

Кариера

Практична работа во Народната банка

Објавено

на

Народната банка ги отвора вратите за млади и амбициозни студенти кои сакаат практично да се запознаат со работењето на централната банка и да стекнат искуство во реална институционална средина.

Студентите кои во моментов студираат на првиот циклус студии или на постдипломски студии на високообразовните институции во Република Северна Македонија имаат можност да аплицираат за вршење практична работа од областа на економијата, правото, информатичките науки и други области во доменот на работата на организациските единици во Народната банка.

Практичната работа ќе се одвива во текот на летниот период (јуни, јули или август) во траење од еден месец.

Области за кои може да се аплицира:

  • Економија и финансии;
  • Право;
  • Информатички науки;
  • Други сродни области во доменот на работата на Народна банка.

Потребни документи за аплицирање (најдоцна до 15 мај 2025 година):

  1. Пополнет Образец „Пријава за вршење практична работа во Народната банка на Република Северна Македонија“ (преземи);
  2. Упатница/Потврда од страна на високообразовната институција за вршење практична работа;
  3. Мотивациско писмо со наведена област од интерес во рамки на работата на Народната банка.

Доставување на пријавите:

Пријавата, пополнета од страна на овластеното лице од Универзитетот и од студентот, заверена со печатот на Универзитетот и со потпис од овластеното лице, како и со потпис на студентот, се доставува до Архивата на Народната банка на Република Северна Македонија или по пошта, со назнака „ЗА ПРАКТИЧНА РАБОТА“.

Наведените документи да се достават на следнава адреса:

Дирекција за управување со човечките ресурси при
Народната банка на Република Северна Македонија
бул. „Кузман Јосифовски-Питу“ бр. 1,
1000 Скопје
Република Северна Македонија

Краен рок за аплицирање: 15 мај 2025 година
Известување за избраните кандидати: најдоцна до 23 мај 2025 година

Напомена: Пријавите коишто ќе бидат доставени по истекувањето на наведениот рок нема да бидат земени предвид.

Оваа програма претставува одлична можност за студентите да стекнат увид во монетарната политика, финансиската стабилност, платежните системи, супервизијата и други клучни функции на Народната банка, како и да изградат вредни контакти за својата идна кариера.

Кариера

Оглас за вработување во Стопанска банка а.д. Битола

Објавено

на

Стопанска Банка а.д. Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите. За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња.

Дирекцијата за човечки ресурси за потребите на Секторот за физички лица и микро
клиенти, објавува

ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место Референт за работа со благајна во експозитура,

Експозитура Велес

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:

  • Факултетско образование,
  • Најмалку 2 (две) години работно искуство,
  • Задолжително познавање на официјалниот јазик на РМ,
  • Одлично познавање на англиски јазик,
  • Одлично познавање и работа на компјутер (MS Office),

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место

  • Работливост,
  • Доверливост,
  • Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
  • Toчност,
  • Комуникативност,
  • Креативност,
  • Добри организациски вештини,
  • Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспсотавување односи со персоналот,
  • Организациски и вештини за планирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
  • Возачка дозвола Б категорија.

Дел од работните задачи и одговорности на работното место:

  • Одговорен за севкупно сервисирање на клиентите физички лица во делот на платни трансакции, уплати, исплати, безготовински преноси од трансакциски сметки, менувачко работење и брз трансфер на пари;
  • Одговорен за севкупно сервисирање на клиентите правни лица во рамките на денарскиот безготовински платен промет, и иницирање на трансакции во платниот промет со странство;
  • Одговорен за Девизен платен промет со физички и правни лица во согласност со процедурите и упатствата за работа и иницирање на трансакции во платниот промет со странство;
  • Одговорен за Придржување до политиките и процедурите на Банката во делот за благајничкото работење;
  • Одговорен за Комплетност на документацијата за благајна, денарски и девизен платен промет, АТМ, брз трансфер на пари;
  • Одговорен за Готовински уплати и исплати на физички лица на /од денарски и девизни трансакциски сметки во банката;
  • Одговорен за Уплати од физички лица за сите видови кредити, кредитни картички;
  • Одговорен за Менувачко работење;
  • Одговорен за Уплати на физички лица на сметки за режиски трошоци (струја, вода, парно, телефон) како и останати уплати кон екстерни сметки;
  • Одговорен за Денарско и девизно орочување, штедни влогови за физички лица;
  • Одговорен за Брз трансфер на пари;
  • Одговорен за Продажба на меници;
  • Одговорен за да води контрола на средствата кои ги прима во благајна и евентуалните неслагања или фалсификати да ги пријави кај својот претпоставен;
  • Одговорен за да се придржува до одредениот блајгајнички максимум, а потребата од средства или вишок на средства да го пријави кај својот претпоставен заради навремено снабдување или пренос на готовина на трезорот или АТМ;
  • Одговорен за ракување на АТМ, полнење и негово администрирање;
  • Одговорен за Отворање на денарски и девизни сметки за физички лица;
  • Одговорен за Отварање, снимање и издавање на дебитни платежни картички;
  • Одговорен за архивирање на документација за трансакциски сметки и дебитни картички за физички лица на ниво на организациониот дел во кој работи;
  • Одговорен за водење регистар за менувачко работење;
  • Одговорен да има основно познавање за сите продукти од каталогот на производи на банката заради давање на кратки информации на клиентите,Учествува во остварување на финансискиот план на ниво на експозитура;
  • Одговорен за внес или одобрување барања за сервисот на електронско банкарство во апликацијата ПКИ согласно привилегиите кои се доделени.

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за
работно место на локација Велес, со договор на определено време од 6 месеци, со полно работно време и плата по договор во зависност од компетенциите, стручноста и квалитетот на кандидатот.

Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг на селекција ќе бидат повикани на интервју.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик на следнaта адреса: [email protected], со назнака во Subject „За Референт за работа со благајна во експозитура, експозитура Велес“.

Огласот трае се до пополнување на работната позиција.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување на референт во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за РЕФЕРЕНТ ВО СЛУЖБА ЗА ПРОИЗВОДИ И ПОДДРШКА НА ПРОДАЖБАТА

Потребни квалификации: 

  • Универзитетска диплома, пожелно во банкарство/финансии или друга релевантна област;
  • Одлично познавање на MS Office/Еxcel;
  • Добро познавање на англискиот јазик;
  • Одлични аналитички вештини;
  • Одлични организациони вештини;
  • Високо ниво на комуникациски вештини;
  • Спремност да се почитуваат и активно поддржуваат вредностите на Банката;
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност.

Дел од работните задачи: 

  • Поддршка за електронско и мобилно банкарство за физички и правни лица, работа со дигитални сертификати, како и менаџирање на администраторска апликација за сите нови корисници, промена кај постоечки корисници и сл.
  • Изработка на дневни, неделни, месечни и квартални извештаи за работењето на население, односно следење на примени апликации за кредити, картички, извештаи за исплатени кредити и картички, следење на остварувањата на експозитурите и сл.
  • Подготовка на Market Research, односно истражување на пазарот споредбено со другите банки за сите кредитни и депозитни производи за физички лица.
  • Подготовка на предлози за кредитни продукти за физички лица за нови производи и/или модификација на постоечки производи, предлози за соработка со надворешни компании во делот на склучување на договори со нови трговци за наменски потрошувачки кредити, како и склучување на договори со градежни компании. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој 
  • Динамична работна средина 
  • Слободен ден за роденден 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Референт во Служба за производи и поддршка на продажбата”, најдоцна до 30.04.2025 година.

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Кариера

Народната банка објави оглас за нови вработувања – отворени позиции во повеќе сектори

Објавено

на

Народната банка на Република Северна Македонија објави нов оглас за вработување, нудејќи можност за ангажман на повеќе позиции во различни сектори.

Отворени работни позиции

Според објавата на официјалната веб-страница на Народната банка, огласот вклучува неколку работни места, меѓу кои:

– 2 извршители на работното место „организатор II степен“ во Отсекот за техничко одржување во Дирекцијата за техничко одржување и обезбедување;

– 2 извршители на работното место „чувар почетен I степен“ во Рефератот за физичко и техничко обезбедување (ФТО) и противпожарна заштита (ППЗ) во Отсекот за обезбедување во Дирекцијата за техничко одржување и обезбедување и

– 2 извршители на работното место „пожарникар почетен I степен“ во Рефератот за физичко и техничко обезбедување (ФТО) и противпожарна заштита (ППЗ) во Отсекот за обезбедување во Дирекцијата за техничко одржување и обезбедување.

Услови за аплицирање

Кандидатите треба да ги исполнуваат следните општи услови:

Да се државјани на Република Северна Македонија. Да се полнолетни. Да имаат општа здравствена способност за работното место. Да не им е изречена казна забрана за вршење професија, дејност или должност.

Покрај општите, за секоја позиција се бараат и специфични квалификации, како што се соодветно образование, познавање на англиски јазик и работа со компјутери.

Рок и начин на пријавување

Рокот за поднесување на пријавите е 7 работни дена од денот на објавување на огласот. Кандидатите треба да ја достават потребната документација до Архивата на Народната банка на адреса: бул. „Кузман Јосифовски-Питу“ бр. 1, Скопје.

Пријавата и изјавата за согласност за обработка на личните податоци се достапни на интернет-страницата на Народната банка.

Повеќе информации

За детални информации и целосниот текст на огласот, посетете ја официјалната веб-страница на Народната банка: Оглас за вработување – 11 април 2025.

Ова е одлична можност за сите заинтересирани кандидати кои сакаат да станат дел од професионалниот тим на Народната банка и да придонесат кон нејзината мисија и цели.

Продолжи со читање

Популарно