Connect with us

Бизнис

Македонската компанија Panteleon GS започна да работи со нов американски клиент, кој е во потрага по генерален директор со познавање на транспортната индустрија

Објавено

на

Во годините успешна работа Panteleon GS покажа голема експертиза на наоѓање на вистинските луѓе за вистинските работи, и ги поврза со нивните работи од соништата во големи компании од Соединетите Американски Држави. А сега, со новиот клиент Impel Union, уште една американска компанија која доаѓа од камионската индустрија, се отвора можност за вработување на врвен професионалец од нашата земја на атрактивна, но и посакувана позиција во компанијата.

Panteleon GS е во потрага по нов генерален менаџер на Impel Union, кој ќе ѝ помогне на компанијата да го прошири и надгради својот бизнис во САД. Ако ова делува како можност која не би сакале да ја пропуштите, продолжете да читате понатаму.

Живееме во време на уникатни можности, време кога се чини дека постоиме не само локално туку и глобално, и постојано имаме чувство дека светот ни е на дофат на рака. А Panteleon GS ни го потврдува тоа уште од самото основање, бидејќи во изминатите години успеа да спои илјадници обучени професионалци од земјава со нивната работа од соништата. Дел од нив веќе го живеат својот „американски сон“, работејќи на одлични позиции за големи глобални компании, и тоа локално, без да ја напуштаат родната земја.

Токму тоа го нуди и отворената позиција за нов генерален менаџер во Impel Union, компанија која обезбедува иновативни решенија за лизинг, финансирање и продажба, наменети за транспортната индустрија.

За позицијата генерален менаџер на Impel Union

Доколку имате искуство во автомобилската и камионската индустрија, сте менаџирале компанија за транспорт или пак сте биле одговорни за продажба во некој од овие сектори, тогаш ова може да биде вистинскиот предизвик за вас!

Impel Union е во потрага по стручна и одговорна личност со најмалку петгодишно искуство во соодветна индустрија и одлично познавање на англискиот јазик и технолошките алатки за продажба (како на пример Salesforce), кој може ефективно да ги менаџира процесите на вработените и да го трасира развојот на компанијата. Потребен е човек со ентузијазам, кој е подготвен да го предводи тимот во динамична средина и навистина предизвикувачка индустрија.

Накратко, генералниот менаџер треба да биде обучен и способен да управува со секојдневните операции во застапништвото, но и да раководи со финансиите, да креира ефективни стратегии за лизинг, и продажба на камиони и приколки за камиони од познати американски брендови како Kenworth и Peterbilt. Повеќе информации за самиот оглас и за работните обврски на позицијата генерален менаџер можете да најдете на следниот линк: https://www.linkedin.com/jobs/view/4178767219/?alternateChannel=search&refId=CUdvJ2oLPVWKhpGqWZeOVw%3D%3D&trackingId=08rSPKEpxWnN0nky7z%2FPBg%3D%3D.

Кои се Impel Union?

Impel Union е водечка компанија која обезбедува иновативни решенија за лизинг, финансирање и продажба, наменети за транспортната индустрија.

Основана со мисија да го поддржи растот и успехот на бизнисите во транспортниот сектор, Impel Union нуди широк избор на камиони и приклучни возила од врвни брендови, флексибилни опции за лизинг и финансирање, како и стручни совети, за да им помогне на клиентите да донесат информирани одлуки.

Со седиште во Алсип, Илиноис, и дополнителни локации во Лоун Џек (Мисури), Хјустон (Тексас), Сан Антонио (Тексас) и Далас (Тексас), Impel Union е посветен на обезбедување исклучителна услуга за клиентите и помагање на транспортните бизниси да напредуваат во постојано менувачкиот пазар. Компанијата генерира годишни приходи од над 146 милиони долари, што ја става во редот на најбрзо растечките компании во индустријата.

Извонредна можност за интернационална кариера

Panteleon GS веќе со години му покажува на светот дека ние имаме плодна почва за обучен, професионален и посветен кадар, за што потврда се илјадниците вработувања на македонски поединци во некои од најуспешните американски компании. А ова е можеби и најголемата можност досега, бидејќи нуди директен пристап до огромната индустрија на транспортни операции во САД, но и лукративен финансиски пакет кој е соодветен на високите барања и стандарди на Impel Union.

Со можностите кои ги нуди, Panteleon GS им помогна голем број млади професионални и амбициозни луѓе да ја најдат својата работа од соништата и да работат за компании од американскиот пазар – со одлични услови и поглед кон интернационална кариера. Она што ја прави оваа компанија, која покрај седиштето во Скопје има своја канцеларија и во Белград, е специфичниот пристап кој таа го има кон вработените, отсликан и во нивното корпоративно мото „Нашите луѓе се нашиот бренд“.

Дознајте повеќе за компанијата на: https://panteleongs.mk/about-us/

Бизнис

АЕТМ и IUTE Македонија отвораат јавен повик за бесплатна верификација на е-продавници за поголема доверба кај е-купувачите

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија (АЕТСМ) објавува јавен повик за бесплатни верификации на е-продавници за стекнување со симболот на доверба во е-трговијата – Беџ за верификуван е-трговец, во рамки на кампањата „Верификувани сега, доверливи секогаш“, која се реализира со поддршка на ИУТЕ Македонија.

Овој јавен повик ќе овозможи 5 микро, мали или средни е-продавници да добијат целосно бесплатна верификација и да ја истакнат својата доверливост пред купувачите. Сите избрани компании ќе добијат и Беџ за верификуван е-трговец, кој ќе можат да го
постават на своите веб-страници како јасна ознака за сигурност и транспарентност. Со тоа, тие ќе се приклучат на заедницата од над 80 верификувани е-продавници во земјата. Дополнително, сите селектирани продавници ќе можат да учествуваат и на еднодневниот едукативен настан E-badge Day, кој ќе се одржи во декември. Настанот обработува важни и актуелни теми за развој и унапредување на е-трговијата, во согласност со потребите на е-продавниците.

Беџот за верификуван е-трговец е видлива ознака која покажува дека станува збор за
регистриран правен субјект, е-продавницата е проверена од АЕТСМ според важечките
регулативи и е дел од официјалниот Регистар на е-трговци. Овој симбол им помага на
купувачите полесно да препознаат сигурни и проверени е-продавници, а компаниите
добиваат можност да се издвојат од нелојалната конкуренција и нерегистрираните
продавачи.

“Онлајн купувањето станува дел од секојдневието на граѓаните, и поради тоа исклучително е важно потрошувачите да можат брзо и лесно да препознаат на кои е- продавници можат да им веруваат. Токму затоа го развивме Беџот за верификуван е-трговец што претставува симбол дека продавницата е проверена, регистрирана и работи транспарентно. Оваа иницијатива за бесплатно верификување на е-трговците, не е само поддршка за компаниите, туку и чекор кон создавање побезбедна е-трговија во земјата. Колку повеќе едуцираме, информираме и градиме доверба, толку помал простор останува за нелојални практики и за сивата економија. Целта е едноставна – купувачите да се чувствуваат сигурно, а бизнисите што работат чесно да бидат јасно препознаени.“ – изјави Претседателката на АЕТМ, Нина Ангеловска Станков.

Погодни за апликација се сите микро, мали и средни компании кои моментално продаваат онлајн и имаат овозможено плаќање на рати преку IUTE Македонија.

„Во Иуте веруваме дека довербата и безбедноста се темелот на успешната е-трговија. Онлајн купувањето станува дел од секојдневието, а Иуте преку “Купи сега, плати подоцна” (Buy Now, Pay Later) – моделот кој пионерски го воведе на пазарот, им овозможува на потрошувачите едноставно, флексибилно, брзо и безбедно искуство, со пораст од 40% во онлајн исплатите само минатата година. Токму затоа го поддржуваме отворениот повик за бесплатни верификации на онлајн продавници, како уште еден чекор кон зрела и транспарентна дигитална економија. Со модерни технологии, автоматски процеси и партнерска соработка, ја градиме иднината во која секој купувач добива сигурно, комфорно и едноставно онлајн искуство.“ – изјави Даниел Јанчевски, раководител на партнерска мрежа во Иуте Македонија.

Аплицирањето е едноставно и целосно онлајн преку следниот линк: https://forms.gle/33M3snBvKicmRkX98

Рокот за аплицирање е до среда, 03.12.2025 година, до 23:59 часот. По завршувањето на рокот, комисија од експерти ќе ги оценува апликациите според однапред утврдени критериуми и ќе избере 5 учесници за бесплатна верификација.

Повеќе информации за јавниот повик и критериумите за аплицирање се достапни овде.

Продолжи со читање

Бизнис

Buyback гаранција: Како P2P.mk ја претвора неизвесноста во сигурност

Објавено

на

Кога пазарот се менува брзо, а информациите кружат уште побрзо, сигурноста станува најважниот фактор. Инвестирањето во денешниот финансиски свет може да изгледа како пловидба по немирни води, но со механизми како што е нашата “Buyback” гаранција, P2P.mk ја претвора неизвесноста во сигурност за секој инвеститор.

Ваквите заштитни механизми се причината што сe повеќе инвеститори му веруваат на P2P моделот и го гледаат како стабилен начин за создавање пасивен приход.

“Buyback” гаранција – Забрзаната еволуција на инвестициските платформи и улогата на заштитните механизми

Развојот на алтернативните платформи за инвестирање како P2P.mk  ја подигна потребата за сериозна заштита на средствата на инвеститорите. Како што овој модел растеше, растеше и очекувањето дека вложените пари мора да бидат заштитени од ризици што инвеститорите не можат да ги контролираат.

“Buyback” гаранцијата е механизам дизајниран за дополнителна заштита на вашите инвестирани средства. Како што P2P.mk се позиционира не само како првата peer-to-peer платформа во Македонија туку и како сигурна и стабилна платформа за инвестирање во потрошувачки кредити, безбедноста на вашиот капитал станува наш најголем приоритет.

Со воведувањето на Buyback гаранција како заштитен механизам, ние им нудиме на нашите инвеститори нова димензија на сигурност, што директно придонесе за огромниот раст на P2P инвестирањето. Oваа гаранција е еден од најстабилните заштитни механизми за секој инвеститор што сака да ги заштити инвестираните средства.

Мисијата на P2P.mk – Buyback гаранција како основа за доверба и сигурност

P2P.mk има јасна мисија: да обезбеди сигурни и безбедни инвестиции за секој кој сака да го стави својот капитал во движење. На платформата се објавуваат кредити што веќе се пласирани од кредитни друштва, а инвеститорите можат да ги откупат и да остварат заработка до 14%.

Тоа значи дека секој инвеститор што вложува на P2P.mk има дополнителен заштитен слој. Buyback гарантира дека финансиските средства се обезбедени дури и во ситуација кога заемопримачот не ги исполнува своите обврски.

Како функционира “Buyback” гаранцијата?

  • 60-дневна заштита за откуп: Ако заемот доцни со плаќање повеќе од 60 дена, кредитното друштво (кредитниот оригинатор) автоматски го откупува кредитот од вас, инвеститорот. Со оваа гаранција, вашите инвестиции се заштитени од потенцијални неплаќања на крајниот заемопримач (лицето кое го земало кредитот);
  • Целосно покритие: Кредитниот оригинатор ја откупува инвестицијата за номиналната вредност на главницата и каматата што е акумулирана до датумот на откупот.

Тоа е заштитен механизам што ја гради довербата меѓу платформата, кредитните друштва и инвеститорите. Кога постои ваква заштита, инвеститорот знае дека не вложува сам и дека во позадина стои партнер кој има финансиска моќ да преземе одговорност.

Карактеристики и предности на заштитните механизми како “Buyback” гаранција

1. Сигурност и доверба

P2P.mk има мисија да обезбеди сигурни и безбедни инвестиции. Гаранцијата за откуп ги обезбедува вашите инвестиции со 60-дневна заштита, трансформирајќи ја секоја трансакција во јасно и доверливо инвестициско патување.

2. Заштита на капиталот

Најголемиот ризик во P2P инвестирањето е ризикот од неплаќање. Со “Buyback” гаранцијата, овој ризик го презема кредитното друштво, а не вие. Ако заемот доцни, давателот на кредитот ќе го откупи, покривајќи ја и главницата и пресметаната заработка од тој ден.

3. Поголема безбедност

Фактот што како заемодавачи се јавуваат кредитни друштва, а не директно со поединци, веќе нуди поголема стабилност. Дополнително, P2P.mk работи само со проверени и регулирани кредитни друштва, дополнително зајакнувајќи ја сигурноста и довербата кај нашите инвеститори. “Buyback” гаранцијата е дополнителен слој на заштита, кој ја прави платформата привлечна за поширок спектар на инвеститори.

4. Стабилен принос без главоболки

Бидејќи кредитното друштво ја гарантира откупот и заработката, вие како инвеститор можете да се фокусирате на оптимизирање на вашето портфолио и уживање во приносот до 14%, наместо да трошите време и енергија на следење на наплатата на доцнење на потрошувачки кредити. Едноставно, вашата заработка останува постојана и предвидлива.

P2P.mk – Инвестирајте со спокојство

Нашата гаранција за откуп (Buyback Гаранција) гарантира дека вашите средства се сигурни и вашето инвестициско патување е јасно и доверливо. Гаранцијата за откуп го прави P2P.mk модел кој е подготвен за иднината, нудејќи им на сите инвеститори шанса да учествуваат во профитабилни инвестиции со минимизиран ризик.

На P2P.mk оваа гаранција претставува суштински дел од заштитната мрежа што секој инвеститор ја добива уште на првиот ден. Инвестирајте денес и искористете ја моќта на нашата “Buyback” гаранција за сигурна иднина.

ПР објава

Продолжи со читање

Бизнис

Паметна наплата: Зошто сè повеќе компании ја доверуваат наплатата на Национална агенција за наплата (НАН)

Објавено

на

Во динамична економија, наплатата на долгови не е само административна задача, туку стратегиска алатка. Компаниите што сакаат да ги заштитат односите со клиентите, да ја одржат ликвидноста и да го намалат ризикот, сè почесто се одлучуваат за аутсорсирана наплата. И тоа со причина.

Во современото деловно опкружување, на компаниите им треба повеќе од само „наплата“, им треба партнер што разбира и спроведува процес што ја зачувува вредноста на нивниот бренд, клиентите и ликвидноста. Токму тука се наоѓа силната вредност на НАН: комбинација од дигитални алатки и човечки пристап, со јасен фокус на локалниот контекст, етичкиот кодекс и транспарентноста.

Дигитална ефикасност + човечка грижа

За компанија што ги доверува своите побарувања, НАН нуди две главни опции: сервиси за наплата и откуп на побарувања. Во секој случај меѓу доверителот и НАН се воспоставува сигурен начин на работа, со правна поддршка и извештаи во секоја фаза. Како што велат од компанијата: „Кога компанијата ќе ни ги довери своите побарувања, ние се грижиме за нив како за свои.“

Технологијата е важен дел, автоматизирани системи, дигитални известувања, следење на статуси, но тие не го заменуваат човечкиот контакт. „Можеме да автоматизираме известувања… Но не можеме и не сакаме да автоматизираме емпатија“, нагласуваат од тимот.

Овој хибриден пристап носи повисоки стапки на наплата, клиентите добиваат решенија што ја подобруваат ликвидноста и ја намалуваат оперативната тежина.

Локална експертиза, транспарентност и заштита

НАН е креирана со свест за македонскиот пазар, неговите можности, предизвици и регулативи. Компаниите кои ја користат услугата добиваат целосна безбедност: процесите се усогласени со домашното законодавство, личните податоци се третираат со висока заштита, а доверителите имаат пристап до секој чекор и извештај.

„Процесот на наплата кај нас е индивидуализиран и целосно усогласен со законските
регулативи … како кон клиентите, така и кон должниците“
, наведуваат од НАН.

Партнерство, не само трансакција

За компаниите, аутсорсирањето на наплата не е само трансфер на задача, тоа е избор на партнер кој ќе ја следи вредноста на нивната бизнис-репутација. Кога се избира НАН, изборот е за долгорочна соработка базирана на доверба, а не на краткорочна трансакција.

За компании што се ориентирани кон раст, ликвидност и одржливо работење, таквиот избор станува конкурентска предност.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange