Connect with us
no baners

Банки

Како Халкбанк, кампања по кампања, го руши стереотипот за банките, перцепцијата за финансиските институции и начинот на кој ја информира јавноста

Објавено

на

Кога станува збор за финансиските брендови, постојат вечни предизвици за тоа на кој начин да се оствари комуникација што ќе може да ја разгори имагинацијата и да создаде некое емоционално влијание кај јавноста, а сепак да остане доволно втемелена и веродостојна за публиката.

На нашиот пазар, како еден од успешните примери за тоа како умешно, креативно и инспиративно може една банка да информира за своите услуги е примерот на Халкбанк, која годинава во низата реализирани, впечатливи кампањи заедно со Меккен Скопје успеа неколку пати да се искачи на пиедесталот на светската и регионална креативност со кампањата за стартап-пакет.

Освен на светскиот фестивал „Golden Drum“ во Порторож, каде што освои сребрена и бронзена награда, кампањата триумфираше и на „Кактус“, престижниот регионален фестивал за интегрирани комуникации, со уште две награди: прва награда за најдобар дигитален поткаст и прва награда за најдобра кампања за надворешно рекламирање.

Освен наградите на овие два фестивали, од светски познатата платформа „Mad Over Marketing“, која брои милиони љубители на креативните индустрии, пристигна и наградата за Најдобро OOH решение за лансирање производ на OOHWards 2024.

Она што ја издвои кампањата за стартап како една од најуспешните се елементите на храброст, досетливост, креативност и иновативност. Покрај забавните ТВ-реклами што беа дел од кампањата, со цел да ја пренесе својата порака за производ што е наменет за млади и храбри претприемачи, банката реализираше и цел серијал со инспиративен и едукативен поткаст.

Зборувањето за финансиската писменост на поткаст не е ништо револуционерно, ниту, пак, е изненадување според своите форма и содржина. Разликата е во пристапот. Содржината што регионалната креативна заедница ја препозна како поинаква е таква токму поради мешавината на креативни состојки во неа: супершармантна водителка, непретенциозен пристап кон проблематиката, избегнување патронизирачки тон кон оние што допрва се охрабруваат да започнат свои стартап-бизнизи, избор на гости што се „слика и прилика“ на целната група кон која е наменета оваа содржина, опуштената средина што изгледа како гаража (сепак, најголемите компании започнале во гаражи, нели?). Потврдено е дека ова е победничка комбинација на елементи што Халкбанк и Меккен Скопје мајсторски ги дозираа во дигиталниот простор.

Но, она што ја направи кампањата за стартап една од најдобрите е тоа што оваа кампања употреби креативни решенија што знаат да изненадат, буквално, од зад аголот каде што најмалку очекувате.

На навистина виртуозен, но истовремено и ненаметлив начин, креативните тимови на Халкбанк и Меккен Скопје го препознаа просторот гаража како место каде што започнува сè: љубов, музика, идеи, бизнис.

Гаражите се места каде што започнува и градска, урбана, но и индивидуална, интимна историја.

Токму тој простор беше избран за надворешно огласување на пакетот услуги наменет за нови идни претприемач/-ки. Сè што некогаш е потребно е охрабрувачка порака онаму каде што најмалку ја очекувате – пред гаражите до вашиот дом – со цел нештата да добијат сосема поинаков тек.

Што значи сето ова за македонската креативна индустрија?

Едноставно кажано – креативното изразување во нашата земја е веќе на повисоко ниво. Навистина е огромен успех дома да се донесат злато, сребро и бронза од светот и од регионот. Овие награди и признанија во компетитивниот креативен свет, без исклучок, се катализатор, забрзување и мотивирање на креативните умови низ државата.

Оваа година беше година во која Халкбанк и Меккен Скопје ги освоија гласовите на креативните професионалци, но и на јавноста, и ни докажаа дека искрениот, ненаметлив и храбар пристап во комуникацијата навистина вреди злато.

Банки

Европската инвестициска банка отвора претставништво во Скопје: Поддршка за инвестиции, зелена транзиција и економски раст

Објавено

на

Денеска е потпишана спогодба за отворање на претставништво на Европската инвестициска банка (ЕИБ) во Скопје, по средбата на премиерот Христијан Мицкоски со потпретседателот на Банката, Роберт Де Грот.

Министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Тимчо Муцунски, истакна дека отворањето на претставништвото е значаен чекор во продлабочувањето на партнерството со Европската Унија и европските институции, обезбедувајќи поблиска координација, поефикасна имплементација на проектите и зголемен пристап до финансиска и техничка поддршка за македонските компании и локалните самоуправи.

„ЕИБ ќе биде уште поблиску до државните институции, локалната самоуправа и македонските компании, давајќи поддршка за развојни инвестиции и проекти. Ова претставува јасен сигнал дека нашата држава се движи кон модерна, европска и конкурентна економија, ориентирана кон долгорочен и одржлив раст. Новата фаза на соработка се совпаѓа со стратешките цели на Владата, забрзување на економската трансформација, поддршка на зелената транзиција, интеграција во европскиот економски и финансиски простор и усвојување на европските успешни практики и стандарди. Нашата заложба останува јасна, да создадеме услови за стабилен раст, нови инвестиции, зголемена конкурентност и поквалитетни услови за живот на граѓаните“, рече Муцунски.

Роберт Де Грот посочи дека формалното присуство на ЕИБ во Скопје ќе овозможи продолжување на досегашниот интензитет на соработка во повеќе сектори, вклучително енергетика, транспорт, поврзување, зелена транзиција, третман на отпадни води и подобрување на здравствени и образовни услуги. Тој додаде дека банката досега има инвестирано над 1,6 милијарди евра во Северна Македонија и дека новото претставништво ќе ја олесни достапноста до заеми за малите и средните претпријатија и ќе поддржи нови развојни проекти.

„Навистина ми е драго што ги формализиравме односите на нашето претставништво и луѓето коишто ги имаме во нашето претставништво во Скопје. Од 1991 година, ние имаме договорено инвестиции од повеќе од 1,6 милијарди евра за поддржување на економијата, инфраструктурата, општините, како и малите и средните претпријатија, но потребно е и да го олесниме нивниот пристап до заеми. Ние навистина сме посветени на ова застапништво. Тоа го започнавме уште во 2022 година и сакаме да биде дел од пристапното патување на земјата, заедно со делегацијата на ЕУ“, посочи потпретседателот на ЕИБ, Роберт Де Грот.

Отворањето на претставништвото на ЕИБ ја зацврстува позицијата на Северна Македонија како стабилен и доверлив партнер за европските институции и инвеститори, додека истовремено придонесува за зелена транзиција, одржлив економски раст и интеграција во европскиот економски и финансиски простор.

Продолжи со читање

Банки

Кој наш сосед е меѓу земјите со најбрзорастечки економски раст во Европа!?

Објавено

на

Кристалина Георгиева, директорка на Меѓународниот монетарен фонд (ММФ), ја оцени Албанија како една од најбрзорастечките економии во Европа, истакнувајќи ја клучната улога на Банката на Албанија во обезбедување стабилност, доверба и одржлив раст.

„Со Централната банка на Албанија како силен партнер, посветена на здрави монетарни политики, регулаторна рамка и институционална транспарентност, Албанија се рангира меѓу најбрзорастечките економии во Европа, што е доказ за непоколеблив напредок и зголемена одржливост“, посочи Георгиева.

Таа додаде дека ММФ ќе продолжи да ја поддржува Албанија во процесот на интеграција во Европската унија и во одржување на макроекономската стабилност, како и во унапредување на финансиската инклузија и дигитализацијата на банкарскиот сектор.

Ова признание ја истакнува важноста на доброто управување со монетарната политика и стабилните институции за забрзување на економскиот раст и зајакнување на довербата на инвеститорите во регионот.

Продолжи со читање

Банки

Комерцијална банка со скок од 4 места и повторно најдобро рангирана македонска банка на SEE TOP 100 листата

Објавено

на

Комерцијална банка се искачи на 41-то место на ранг-листата SEE TOP 100 најголеми банки во Југоисточна Европа и уште еднаш го потврди статусот на најдобро рангирана македонска банка на оваа листа објавена од порталот SeeNews.com.

Во рангирањето базирано на финансиските извештаи за 2024 година, Комерцијална банка бележи скок од четири место погоре благодарение на растот на вкупната актива. Во домашна конкуренција, Комерцијална банка е убедливо на 1 место.

Овој успех е резултат на континуираниот раст на вкупната актива и на стабилните финансиски перформанси, што ја позиционира Комерцијална банка како лидер во домашниот банкарски сектор и значаен фактор на регионално ниво.

Годинава на ранг-листата SEE TOP 100 повторно се најдоа шест банки од Македонија. Рангирањето SEE TOP 100 претставува традиционална годишна анализа која ги претставува најголемите и најуспешни банки, компании и осигурителни друштва во Југоисточна Европа, нудејќи преглед на економските трендови и деловните достигнувања во регионот.

SeeNews е независен меѓународен извор на бизнис вести, со фокус на пазарите во развој во Југоисточна Европа.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange