Банки
„Емоцијата има своја боја“ – нов проект на Халкбанк за едукација на најмладите
Халкбанк започнува нова активност за поддршка, едукација и забава на најмладите. „Емоцијата има своја боја“ е проект во кој преку видео приказни ќе се едуцираат децата како да ги препознаваат и изразуваат емоциите и да ги поврзуваат со одредени бои.
Станува збор за серија видеа во кои покрај штедливото слонче Халки, главен лик ќе биде Елиза, млада наградувана пијанистка и актерка. Елиза, исто како и Халки, многу сака да се дружи со пријателите, да глуми, да патува и да открива нови светови. Секое видео и текст ќе бидат внимателно креирани за да ги забавуваат и едуцираат најмладите. Во првите видео приказни во месец февруари, Елиза зборува за бојата на љубовта.
Преку проектот „Емоцијата има своја боја“, целта е да се поддржат родителите и воспитувачите да бидат подобри учители на децата, и да им помогнат да ги разберат своите емоции и подобро да се справат со нив. Во реализацијата на проектот е вклучена и м-р Катерина Димова, специјален едукатор и рехабилитатор, семеен системски советник, основач на Неуроклиник – Советувалиште за здрав раст и развој, ментално здравје, рана детекција, интервенција и стимулација на деца, адолесценти и возрасни.
„Важноста на валидизирањето на детските емоции е од огромно значење. За жал, ние често се фокусираме на однесувањето и дисциплината без да обрнуваме внимание на емоционалниот аспект. Во пракса и низ секојдневни примери се покажува дека е потребно да има емпатија, сослушување и именување на емоциите од страна на родителите за да се постигне валидизација на емоциите кај детето. Неприфаќањето на детските емоции може да ги натера децата да ги потиснат, што може да предизвика негативни последици. Затоа, важно е да им се дозволи на децата да ги изразат своите емоции и да се охрабруваат да го прават тоа“, објаснува Димова.

Халкбанк, како дел од својата политика за општествена одговорност, постојано спроведува различни активности за забава, едукација и дружење на најмалдите.
„Позитивните коментари за нашите активности во чиј фокус се токму децата се мотив повеќе да продолжиме со нови и иновативни пристапи за поддршка на детскиот развој. Сметаме дека денес е важно сите заедно да работиме на поттикнување на емоционалната интелигенција, социјализацијата и креативниот потенцијал на најмладите членови на општеството. Со видео приказните „Елиза раскажува“ заедно со креативните активности за различни бои и емоции, верувам дека ќе им овозможиме на децата да ги разберат и изразат своите емоции на посебен и креативен начин“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк.
Следниот месец, емоција во фокус ќе биде емпатијата, претставена преку жолтата боја, што се насочува кон развивање на способноста на децата да разбираат и да се постават во положба на другите. Секој месец, една специфична емоција ќе се истражува и поврзува со одредена боја, со цел да им се помогне на децата полесно да ги научат и разбираат емоциите.
Банки
NLB Банка го одбележа 40-годишниот јубилеј со гала концерт
НЛБ Банка го одбележа својот 40-годишен јубилеј со спектакуларен гала концерт. Настанот, одржан во присуство на претставници на институциите, партнери, соработници, клиенти, колеги и истакнати поединци, заслужни за незапирливиот раст на Банката беше незаборавна прослава посветена на четирите децении извонредност и партнерства.
На коцертот настапи најголемиот македонски музички амбасадор, пијано-маестро Симон Трпчески, во придружба на квинтетот Македонисимо и Камерниот ансамбл – солисти од Факултетот за музичка уметност во Скопјe, кој заедно со својот тим, специјално за оваа прилика креираше и премиерно изведе музичка програма – дела кои ја воодушевија публиката во преполната сала на Националната опера и балет. Секое дело беше избрано за да го одрази моментот на прослава и иновативност, отелотворувајќи го истиот напреден дух и вредности кои ја дефинираат НЛБ Банка.
Под диригентската палка на Сашо Татарчев, присутните имаа можност да уживаат во фрагменти од концертот за пијано (Император) од Л.В. Бетовен, Унгарската рапсодија на Лист и музичка палета на повеќе-децениски поп хитови од земјава и регионот,во изведба на еден од најдобрите македонски женски вокали, Каролина Гочева.
Вечерта ја отвори претседателот на Управниот одбор на НЛБ Банка Скопје, Тони Стојановски, кој осврнувајќи се на скромните почетоци во далечната 1985 година и растот на Банката низ годините, упати искрена благодарност до сите оние кои дале значен придонес во трансформацијата на малата финансиска институција во системски значајна банка и еден од столбовите на македонскиот финансиски систем. Стојановски упати посебна благодарност до клиентите за нивната доверба и лојалност кон Банката.
„Вие секогаш сте биле и ќе останете наша инспирација да иновираме и да развиваме финансиски решенија кои ги задоволуваат вашите еволуирачки потреби, го поттикнуваат вашиот раст и ви помагаат да постигнете траен успех.“- рече Стојановски.
Со оптимизам и амбиција за идината, првиот човек на НЛБ Банка Скопје потенцираше: „Нашата визија е јасна – да бидеме прв избор за клиентите, да испорачаме врвно корисничко искуство и вредност за нашите акционери. Посветени сме да го предводиме патот на дигиталната трансформација, правејќи го банкарството подостапно, брзо, лесно и безбедно.Затоа, продолжуваме да инвестираме во нашите луѓе, во новите технологии, но и во заедницата во која живееме и работиме – едноставно, како и досега, продолжуваме да бидеме катализатор за севкупен напредок и просперитет на нашата земја.“
На настанот свои обраќања имаа и претседателот на Управниот одбор на НЛБ д.д Љубљана, Блаж Бродњак и претседателката на Надзорниот одбор на НЛБ Банка Скопје, Хедвика Усеник кои упатија искрени честитки за јубилејот и срдечна благодарност до сите кои се дел од успешната приказна на НЛБ Банка. Тие изразија длабоко уверување дека, преку континуирана посветеност, соработка и споделени вредности, НЛБ Банка Скопјеќе постигне уште поголеми успеси во наредните години, зајакнувајќи ја својата улога како доверлив партнер и лидер во финансискиот сектор во земјата, и ќе продолжи да биде важен столб во рамките на брзо-растечката НЛБ Групација.
НЛБ Банка е трета по големина банкарска институција во земјата, длабоко интегрирана во локалната економија и активен учесник во поддршката на реалниот и граѓанскиот сектор. Денес, со актива од 2.3 милијарди евра и кредитно портфолио од 1.5 милијарди евра, НЛБ Банка е една водечките банки во македонскиот банкарски сектор, која поставува стандарди во дигиталното банкарство, корпоративното управување и одржливото финансирање.
Галерија:











Банки
Комерцијална банка слави 30 години од првата Mastercard картичка со наградна игра што те носи на карневалот Рио!
Славиме 30 години од првата издадена Mastercard картичка од Комерцијална банка со голема наградна игра! Секое плаќање со Mastercard картичка носи шанса за добивка и за главната награда – патување за две лица на карневалот во Рио де Жанеиро!
Претстојните празници сега стануваат уште повесели и повозбудливи со Наградната игра на Комерцијална банка, која трае до 15 јануари 2026 година.
„Биди во акција со секоја трансакција“ со Mastercard од Комерцијална банка, извршена со картичка, телефон или смарт часовник и стани потенцијален добитник на вредни награди.
Покрај главната, Комерцијална банка доделува и:
- 5 мобилни телефони – iPhone 17 PRO 265 GB,
- 10 Ray Ban AI Meta Wayfarer очила за сонце,
- 10 смарт часовници – Samsung Galaxy Watch 7,
- 100 подарок-картички во вредност од 3.000 ден. – 50 за Skopje City Mall и 50 за East Gate Mall.
Колку повеќе плаќања – толку повеќе шанси за награда. Со секоја трансакција со Mastercard од Комерцијална банка добиваш шанса за добивка (еден код).
А за корисниците на Zipp пакетот за млади, шансата за добивка е двојна! Со секоја извршена трансакција со Zipp Mastercard картичката добиваат две шанси, а тоа се два кода.
Добитниците ќе бидат извлечени на 22.01.2026 година.
Сите детали и Правилата за наградната игра се достапни на следниот линк.
ПР објава
Банки
Зелената мисија продолжува: Комерцијална банка и Боренка засадија 5.000 дрвја во Неготинско
Комерцијална банка и Боренка ја продолжуваат традицијата за грижа за природата и за создавање зелена иднина. Околу 100 волонтери, меѓу кои и вработени од Банката засадија 5.000 нови дрвца во Гоцева Шума, Неготино.
Како „Зелен поборник“, Комерцијална банка преку оваа соработка ѝ подарува на природата по едно дрво за секој нов клиент до 29 години кој е корисник на Zipp пакетот за млади. Така, заедно со клиентите, виртуелната шума на Комерцијална банка расте секој ден, а со акциите за пошумување станува вистинска шума со илјадници нови засадени стебла.

Комерцијална банка е горда на својата соработка со Сојузот на извидници на Македонија, со кои не само што пошумуваме туку и ја подигаме свеста, особено кај децата за поголема грижа за животната средина. Со нив се дружи и нашата Верверичка, која ги учи децата зошто шумата значи живот.
-
Продуктипред 2 месециMastercard до 2030 ќе ги замени бројките на картичките со токени
-
Осигурувањепред 2 месециДигитализацијата во осигурувањето: SignPlus како пример за модерно и безбедно е-потпишување
-
Продуктипред 2 месециХалкбанк со Промо депозит по повод месецот на штедење
-
Банкипред 2 месециСЕПА во Македонија: Брзи, поевтини и дигитални плаќања во Европа од 7 октомври
-
Банкипред 2 месециСрпската банка што ја купува Стопанска банка а.д. Битола најави изградба на облакодер од 35 ката за свое ново седиште!?
-
Банкипред 2 месециХалкбанк со промотивна понуда за потрошувачки кредит
-
Банкипред 2 месециЗа уште повеќе среќа – Потрошувачки кредит до 2.000.000 денари од Комерцијална банка со намалени каматни стапки
-
Банкипред 2 месециКомерцијална банка: Известување за девизни СЕПА кредитни трансфери






