Connect with us

Останато

Пуштена во употреба најголемата онлајн продавница во Македонија

Објавено

на

Ananas онлајн шопинг мол е конечно достапен и во Македонија, а по објавената прва кампања можеме само да погодуваме какви изненадувања подготви Ananas за своите корисници. „Шопинг мол, ā на нет“ со над 100.000 производи од различни категории со себе носи целосно нов концепт на онлајн купување во Македонија.

Што точно е онлајн шопинг мол?

Онлајн шопинг мол е дигитална платформа која функционира како виртуелен трговски центар. Слично на физичкиот трговски центар каде што различни продавници се наоѓаат под ист покрив, онлајн пазарот обединува различни продавачи и нивните производи на едно место – интернет просторот.

Тогаш што е Ananas онлајн шопинг мол?

По истиот принцип, Ananas онлајн шопинг мол ги обединува малите и средни претпријатија преку давање можност да ги промовираат и продаваат своите производи на широкaта јавност, со што директно придонесува за понатамошен раст како на локалната економија, така и на балканската е-трговија.

Понудата на Ananas, шопинг мол, ā на нет вклучува над 100.000 производи од различни категории, вклучувајќи мали апарати за домаќинство, ТВ и аудио уреди, бела техника, градинарски мебел, облека и модни додатоци, козметика, опрема за спорт и рекреација, и многу други категории.

За разлика од традиционалните онлајн продавници кои нудат само сопствени производи, Ananas нуди широк избор на производи од различни трговци, што значи дека можете да ги споредите цените и карактеристиките на производите и да го направите вистинскиот избор според вашиот вкус.

Она што го издвојува Ananas на пазарот се бројните поволности што ги нуди за своите корисници, а меѓу нив, покрај широкиот асортиман на производи, се премиум условите за сите членови на Ananas + Клуб, бројни промоции, сериозно големи попусти, најсовремени методи и експресно време на испорака – рок од 24 часа.

Што е Ananas директ?

Ananas Директ значи испорака за рекордно брзо време. Нарачуваш наутро, а пратката пристигнува најдоцна денес или утре. Секој производ на платформата означен со “ā – direkt” се наоѓа директно во магацинот на Ananas, што значи побрза и поефикасна испорака. 

Со широк асортиман на производи, висок стандард на корисничко искуство и амбиција за регионално проширување, Ananas ја крои иднината на онлајн трговијата во регионот, а со лансирањето на најголемата онлајн продавница во Македонија, Ananas е чекор поблиску до својата цел – да стане број еден во регионот кога станува збор за е-трговија.

Останато

Марин Христоски и Алексеј Мицкоски од ООУ Кире Гаврилоски – Јане од Прилеп се националните шампиони на Европскиот квиз за пари 2025

Објавено

на

Под водство на нивниот ментор, наставничката Соња Јорданоска, Марин Христоски и Алексеј Мицкоски обезбедија победа на годинешниот национален натпревар за Европскиот квиз за пари, организиран од Македонската банкарска асоцијација (МБА) со поддршка од Народната банка и Комисијата за хартии од вредност. Учениците со менторката, придружувани од одговорното лице на одделението за едукација при МБА – Јована Лозановска, со гордост ќе ја претставуваат Република Северна Македонија на европското финале во Брисел, Белгија, на 23 мај.

Второто место на националниот натпревар го освоија Ана Грбиќ и Мила Игњатовска од СЕПУГС Васил Антевски-Дрен од Скопје под менторство на професорката Билјана Ниновска, а третопласирани беа Катја Ивановска и Никифор Кискоски од ООУ Љубен Лапе Аеродром, Скопје, предводени од менторката Андријана Савеска.

Овогодинешниот национален натпревар забележа импресивно учество, со 518 пријавени тимови од 91 училиште во државата, а под менторство на 104 професори/наставници. За квизот на македонски јазик беа пријавени вкупно 480 тимови, додека пак за квизот на албански јазик се пријавија 38 тимови.

Во вториот круг, чиј домаќин беше седиштето на МБА, се натпреваруваа најдобрите 4 тимови од првиот, на крајот одредувајќи го најдобриот тим.

Продолжи со читање

Останато

ЕУ подготвува одговор на царините на Трамп – сите опции се на маса

Објавено

на

Европската унија се подготвува да даде пропорционален одговор на новите царини што ги воведе поранешниот американски претседател Доналд Трамп. Европската комисија најави контрамерки во вредност до 26 милијарди евра – сума која одговара на економскиот ефект што би го предизвикале американските тарифи.

Овие мерки ќе бидат дополнително разгледани и координирани со земјите-членки на Унијата пред нивното евентуално спроведување.

Претседателката на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, изјави дека ЕУ има „силен и јасен план“ за одговор, но изрази надеж дека прашањето ќе се реши преку дипломатски канали. Таа нагласи дека Европската унија не го започнала овој трговски спор, но е подготвена да реагира соодветно, доколку биде приморана на тоа.

Како дел од предложените мерки се разгледува повторно воведување на царини за американски производи како фармерки и мотоцикли Harley-Davidson – мерки што беа суспендирани во времето на администрацијата на Џо Бајден. Покрај тоа, се разгледуваат и нови царини за други производи, вклучително и земјоделски и метални суровини.

Во рамките на Унијата, постојат различни ставови околу тоа како треба да се одговори на американските мерки. Франција повикува на сеопфатен и решителен одговор, додека Ирска повикува на внимателен и избалансиран пристап. Италија, која е еден од најголемите извозници во САД, изрази резервации околу потребата од директни одмазднички мерки.

Во меѓувреме, ЕУ се подготвува да преземе дополнителни чекори за заштита на своите економски интереси доколку не се постигне договор со Вашингтон. Фон дер Лајен изрази жалење за американските потези, предупредувајќи на можни „сериозни последици“ за глобалната економија, вклучувајќи зголемена неизвесност и подем на протекционизмот.

Таа истакна дека „сè уште не е доцна“ за да се реши ситуацијата преку дијалог, но ЕУ останува подготвена за сите можни сценарија.

Продолжи со читање

Останато

АЕТСМ: Го слушаме гласот на е-трговците и креираме активности за раст и развој на е-трговијата

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на С.Македонија (АЕТСМ) го одржа своето Годишно собрание, кое на едно место ги обедини членовите, поддржувачите, партнерите и соработниците за заеднички осврт на постигнатото и за презентација на идните активности. 

Собранието го отвори Претседателката на АЕТМ, Д-р Нина Ангеловска Станков, која им посака добредојде на присутните и изрази благодарност за нивниот континуиран придонес во развојот на е-трговијата во земјата истакнувајќи дека АЕТСМ останува посветена на поддршката на бизнисите во нивниот раст и работење со е-трговија, потенцирајќи ги клучните достигнувања од 2024 година и најавувајќи ги активностите за 2025 година.

Зад нас е уште една успешна година со бројни реализирани иницијативи и активности согласно поставените приоритети на АЕТСМ. Благодарение на поддршката од членките, приватниот сектор, меѓународните развојни организации и посветениот тим Асоцијацијата успева секоја година да дизајнира амбициозна програма и потоа да ја реализира. Е-трговијата продолжува да расте и во 2024 бележи раст од 9.3% гледано во вредноста на реализирани онлајн трансакции согласно податоците на НБРСМ. Како што расте е-трговијата, се зголемуваат и се менуваат и предизвиците. Секоја година програмата и фокус областите ги дефинираме согласно актуелните предизвици и согласно сугестиите на членките. Така за 2025 година дефиниравме шест фокус области на делување: зголемување и унапредување на понудата во е-трговија и пропратните сектори; зајакнување на дигиталните вештини; градење на партнерства за раст и развој (поврзување и нетворкинг); намалување на неформалната економија во е-трговија; продуктивна соработка со институциите и јавно-приватен дијалог за намалување на предизвиците; и регионална соработка и развој на прекуграничната е-трговија.изјави Претседателката на АЕТСМ, Д-р Нина Ангеловска Станков.

Работниот дел на Собранието продолжи со анализа на реализираните активности во 2024 година и претставување на планот за 2025 година. Во текот на 2024 беа реализирани бројни активности кои влијаеа на развој на е-трговијата во државава меѓу кои: организацијата на најголемата регионална конференција за е-трговија со повеќе од 740 учесници од Балканот и пошироко, објавувањето извештај од годишната анализа за е-трговија – која за прв пат се однесуваше на целиот Западен Балкан, избор на најдобри е-трговци за тековната година, многубројни едукативни и нетворкинг настани каде учество земаа повеќе од 300 луѓе, зголемување на понудата преку поддршка на 80 ММСП да отворат своја е-продавница, комплетирање на едукативната и ресурсна регионална веб-платформа за е-трговија ecommerce4all.eu, изработена нова автоматизирана платформа за градење на подобра заедница за е-трговија каде се достапни регистар на регистрирани и верификувани е-трговци, како и информации за наделжности на институции каде граѓаните може да се пожалат доколку се незадоволни и т.н… 

Дополнитлено, во текот на 2024 година, АЕТСМ заедно со асоцијациите за е-трговија од Србија, Босна и Херцеговина и Албанија, продолжи со развојот на Балканската Алијанса за е-трговија, која има за цел олеснување и унапредување на регионалната е-трговија. Ангеловска и тимот на АЕТСМ успешно ја водеа Алијансата во нејзината прва година од основањето, што претставува значајно признание за заложбите и лидерството на асоцијацијата во регионот каде на крајот на годината едногласно Ангеловска повторно беше ре-избрана за Претседателка на Балканската Алијанса за е-трговија и за 2025 година.

Ангеловска најави дека и во 2025 година АЕТСМ ќе продолжи со реализација на клучните иницијативи, како што се годишната анализа за е-трговија, регионалната конференција за е-трговија и наградите за најдобрите во е-трговијата. Покрај тоа, асоцијацијата ќе се фокусира на унапредување на јавно-приватен дијалог и соработка со институциите за намалување на предизвиците на индустрија, како и на унапредување на меѓународната соработка и изнаоѓање на нови можности за финансирање за реализација на иновативни проекти поврзани со индустријата.

Сите компании кои сакаат да бидат дел од Асоцијацијата за е-трговија, да ги уживаат бенефитите кои се нудат со членството, како и да придонесуваат во раст и развој на индустријата може да се информираат за членство на веб-стрницата на асоцијацијата www.ecommerce.mk

На Собранието беа презентирани и активностите на Алијансата за родова еднаквост на работното место (ГЕА), подружница на АЕТМ, која се стреми да ја зајакне синергијата помеѓу е-трговијата, дигитализацијата и учеството на жените во економијата. 

По завршувањето на работниот дел на Собранието, учесниците имаа можност за неформално вмрежување и размена на идеи за понатамошна соработка. Собранието на АЕТМ уште еднаш потврди дека организацијата останува посветена на развојот на е-трговијата и создавање на поволна деловна средина за сите засегнати страни.

Продолжи со читање

Популарно