Connect with us

Банки

Услугите на Халкбанк достапни преку 327 активни поштенски единици

Објавено

на

Денеска е речиси невозможно да се замисли животот без банките. Сите ние користиме широк спектар на банкарски услуги и производи – плаќања, штедење, финансирање на тековната потрошувачка, долгорочни инвестиции и друго. Меѓутоа, сега за добивање некоја банкарска услуга не мора да се оди исклучиво во банка, туку, истите можат да се добијат и во најблиската пошта, што е особено важно за сите оние кои живеат во населени места во кои што нема експозитури на банки. Благодарение на партнерството меѓу Македонска пошта АД и Халкбанк АД Скопје преку која се одвива платниот промет во Пошта, овие две институции станаа најголемиот канал за дистрибуција на банкарски услуги во Македонија.

Имено, во која било од 327 активни поштенски единици на Пошта, што располагаат со 476 шалтерски места, можат да се реализираат сите безготовински плаќања (за клиенти на Халкбанк АД Скопје) и плаќања во готово, кои вклучуваат и плаќање сметки за режиски трошоци по најконкурентни цени на пазарот во однос на цените на домашните банки за готовински плаќања. Но, може да се добие и пристап до други банкарски услуги што ги нуди Халкбанк. Имено, во сите поштенски единици, жителите можат да поднесат барање за отворање на сметка во Халкбанк и со тоа да станат клиенти на банката, што пак носи можност за безготовинското плаќање на сметки и други режиски трошоци преку сопствената сметка во банката, со пониски провизии.

На шалтерите на Пошта, освен отворање сметка, можат да се добијат и низа други банкарски услуги кои ги нуди Халкбанк. Па така, можат да се поднесуваат барања: за ажурирање на личните податоци, апликација за кредит – потрошувачки, за пензионери, станбен, хипотекарен и автомобилски. На кој било шалтер на Пошта жителите исто така можат да поднесат и барање за добивање дебитна или кредитна картичка, за дозволено пречекорување што е овозможено за сите приматели на плата или пензија преку Халкбанк, за електронско банкарство, барање за СМС услуги, за студентски пакет или за добивање пензија преку Халкбанк и други банкарски услуги.

Со цел на клиентите да им бидат достапни своите средства до својот дом и да си го заштедат своето време им се овозможува достава на пензија и социјални права на домашна адреса. За оваа услуга клиентите може да се пријават преку сите филијали на банката и преку сите шалтерски места на пошта.

Од неодамна Халкбанк исто така овозможи повлекување на готовина со дебитни и кредитни картички на ПОС терминалите на дел од шалтерите низ поштенските единици. Клиентите со своите картички можат да си подигнат готовина на места кои не се покриени со мрежа на банкомати. Дополнително преку ПОС терминалите на Халкбанк може да се плаќаат режиски трошоци и налози за плаќање.

Партнерството меѓу Пошта и Халкбанк овозможи проширување на достапноста на банкарските услуги до сите средини во чија близина нема банкарски филијали или експозитури, придонесувајќи на тој начин за подобрување на квалитетот на животот во сите средини во земјата.

Банки

Народната банка објавува повик за пријавување трудови за 56. сесија на Клубот на истражувачите

Објавено

на

На 18 декември 2025 година (четврток), со почеток во 14 часот, во просториите на Народната банка ќе се одржи 56. сесија на Клубот на истражувачите. 

Доколку сакате да презентирате Ваш работен материјал на оваа сесија на Клубот на истражувачите, Народната банка Ве поканува да се пријавите со доставување на материјалот на е-адресата: [email protected], најдоцна до 12 декември 2025 година (петок). 

Трудовите треба да бидат изработени согласно со трендовите и стандардите на современите истражувања, што подразбира емпириска анализа, како и систематизирани заклучоци од истражувањето.

На сесиите на Клубот како платформа за дискусија и размена на стручни мислења, може да се презентираат резултати и сознанија и од истражување/труд во работна верзија.

Клубот на истражувачите на Народната банка е отворена платформа за презентација и дискусија на научноистражувачки трудови, особено во доменот на монетарната политика и макроекономијата. Зачленувањето во Клубот на истражувачите е од отворен карактер, за што можете да видите подетални информации на веб-страницата на Народната банка www.nbrm.mk, во делот Клуб на истражувачи.

Продолжи со читање

Банки

НЛБ Банка, по дванаесетти пат, прогласена за „Банка на годината“ од The Banker

Објавено

на

На престижната церемонија на финансискиот магазин „The Banker“ во Лондон, НЛБ Банка Скопје ја понесе титулата „Банка на годината“ за 2025 година. Ова признание ја потврдува континуираната посветеност на Банката кон извонредност, иновации и услуга на клиентите во банкарскиот сектор.

Наградата „Банка на годината“ претставува репер за квалитет и достигнувања во глобалната банкарска индустрија. Секоја година, The Banker оддава признание на водечките банки ширум светот кои покажале исклучителни перформанси и лидерство на нивните пазари во насока на стратешки иницијативи, технолошки иновации, програми за одржливост и услуга за клиентите.

Издвојувајќи се токму по своите силни финансиски резултати, клиентски ориентиран пристап, посветеност кон дигиталната трансформација и зелено финансирање, НЛБ Банка Скопје, по дванаесетти пат, ја доби оваа престижна награда.

„Водени од очекувањата на клиентите за дигитални услуги, персонализација и одржливост, вложивме во напредни технологии и зелени иницијативи. Во текот на изминатата година ја унапредивме нашата дигитална платформа и развивме финансиски решенија прилагодени на потребите на клиентите. Нашиот врвен приоритет е трансформација во целосно дигитална банка, при што истовремено ја продлабочуваме довербата на клиентите, поттикнуваме иновации и продолжуваме да бидеме одговорни лидери на пазарот“, истакнува Претседателот на Управниот одбор на НЛБ Банка Скопје, Тони Стојановски и додава дека оваа награда е само уште една потврда за улогата на Банката во финансискиот систем и севкупниот економски развој во земјата.

Во текот на минатата година, НЛБ Банка направи значителни инвестиции во решенија за дигитално банкарство, обезбедувајќи беспрекорни, безбедни и лесни за користење искуства за своите клиенти. Фокусот на Банката на технолошкиот напредок и одржливиот раст ѝ помогна да испорача широк спектар на иновативни производи и услуги прилагодени за да ги следат еволуирачките потреби на поединците и бизнисите.

Истовремено, како резултат на засилената деловна активност и внимателното управување со ризици, НЛБ Банка оствари зголемена нето добивка и забележа раст на кредитите и депозитите, притоа континуирано вложувајќи во општествено корисни проекти и иницијативи. 

Продолжи со читање

Банки

МФ: Пласирани над 200 милиони евра за поддршка на инвестиции кон компаниите, исплатена нова транша од Буџетот кон Развојната банка

Објавено

на

Министерството за финансии изврши исплата во износ од 785 милиони денари кон Развојната банка за поддршка на домашните компании.

Станува збор за седмата транша што се префрла од централниот буџет кон Развојната банка, од средствата наменети за поттикнување инвестициски циклус во приватниот сектор, во вкупен износ од околу 300 милиони евра.

Со оваа транша, износот што државата го има инјектирано во домашната економија за поддршка на инвестиции надминува 200 милиони евра. Имено, преку шесте исплатени транши беа пласирани 190,5 милиони евра.

Средствата кои во Буџетот за 2025 година се проектирани на ниво од 250 милиони евра беа обезбедени по поволни услови од Унгарската експорт-импорт банка и, исто така, по поволни услови се пласираат кон крајните корисници, односно домашните компании. Каматната стапка изнесува 1,95% на годишно ниво, рок на отплата до 15 години и грејс-период до 3 години.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange