Банки
Мала промена во начинот, голема разлика во денот

Замисли дека сметките за курсевите на децата или пак ратата за кредит ги плаќаш со кафе во едната рака и со компјутерот пред тебе. Без стрес, без трчање по шалтери, без досадното прашање: „Дали стигна уплатата?“ Веднаш имаш преглед на сите приливи и одливи од твоите платежни сметки.
Замисли дека трансфер на пари ти трае пократко од ставање филтер на story на Инстаграм. Кога имаш 24/7 пристап до твоите банкарски производи и услуги сѐ е брзо и едноставно. Затоа што не губиш време додека му префрлаш пари на пријател или на твоето дете.
Е, сега замисли и дека додека чекаш лет на аеродром може да поднесеш документи за распределба на приливите од странство во твојата фирма и средствата за кратко време да ти бидат на располагање. И сето тоа не изгледа неверојатно – изгледа нормално.
Замисли дека твојата онлајн банка те чека тебе, а не ти неа. Во свет каде сè се движи – и ти и твоите обврски и твоите идеи – потребно ти е банкарство што ќе може да се движи со тебе. Без паузи, без комплицирани менија, без потреба да прашуваш „како се прави ова?“. Банкарство кое го чувствуваш како да е направено за тебе.
Новата Интернет банка на Комерцијална банка е со целосно нов и интуитивен изглед и со напредни функционалности така што дозволува лесно управување со твоите сметки, депозити, картички и кредити, вршење трансакции за неколку секунди и 24/7 следење на финансиските промени од кое било место преку твојот компјутер или друг мобилен уред.
Со електронското банкарство на Комерцијална банка добиваш:
- Подобро корисничко искуство со лесен пристап до твоите производите
- Иновативни алатки за анализа на трошоци и поставување финансиски цели
- Поедноставени плаќања и побрза обработка на трансакции
- Персонализирани услуги според твоите потреби
- Максимална безбедност и контрола на платежни сметки и картички
Токму затоа електронското банкарство денес не е само згоден додаток – тоа е алатка без која тешко се замислува еден обичен ден. Секојдневните обврски можеби не се спектакуларни, но тие ти го прават денот – едноставен или комплициран. А, денот навистина може да биде опуштен кога банкарските трансакции се едноставни и лесни, како праќање Вибер порака, и не трошат време, не ги менуваат другите планови и не ти задаваат грижа дека може да задоцниш со некоја уплата.
И во бизнисот, секоја минута е важна. Некогаш ќе треба да се донесе одлука веднаш и се прашуваш дали има доволно средства на сметка, дали е стигната уплатата, дали е извршена исплатата? Електронското банкарство тогаш не е само практично, туку е суштинска алатка за беспрекорно и ефикасно функционирање на бизнис финансиите.
На крајот на денот, целата поента е во чувството дека можеш да се потпреш на нешто. Дека имаш контрола. Дека сè е средено, дури и кога денот не е.
Замисли дека твојата банка се прилагодува на тебе, а не обратно. Не мораш ни да замислуваш. Доволно е да се најавиш на Интернет банка
Банки
Сѐ повеќе граѓани плаќаат преку телефон и со картички

Според податоците од платежната статистика на Народната банка, и во првите три месеци од 2025 година граѓаните сѐ повеќе користат мобилни апликации и картички за да плаќаат, наместо да одат на шалтер и да користат хартиени налози.
Во споредба со истиот период лани, бројот на плаќањата со платни налози пораснал за 2,7%, а вредноста за дури 17,7%. Особено брзо растат електронските плаќања преку интернет или мобилен телефон коишто се зголемени за речиси 13% по број и за над 30% по вредност.

Најголемиот дел од електронските трансакции (над 70%) се направени преку мобилни апликации, што покажува дека телефонот станува омилен начин за плаќање – брзо, едноставно и достапно.
И употребата на платежните картички и натаму расте. Бројот на плаќањата со картички е зголемен за 1,1%, а вредноста за 8,6%. Овој раст најмногу се должи на зголеменото купување преку интернет (7,1%), но има раст и кај плаќањата во продавниците (0,6%).
Овие бројки од платежната статистика покажуваат дека сѐ повеќе граѓани се префрлаат на дигиталните начини на плаќање.
До објавените податоци може да пристапите на следнава врска: Платежна статистика на Народната банка.
Банки
Експозитурата „Илинден“ на НЛБ Банка, нов модерен банкарски објект на нова локација

НЛБ Банка ги отвори вратите на својата експозитура „Илинден“ која од неодамна е преселена на нова локација на Улица 2 бр.1в, кај кружниот тек во населбата Илинден. Новата експозитура сместена на површина од 108м2 претставува модерен, репрезентативенбанкарски објект, чиј деловен модел е обмислен во насока на удобност и функционалност.
Со внимателен избор на материјали, отворен концепт и интуитивна организација на просторот, експозитурата овозможува поголема ефикасност на работните процеси и унапредено корисничко искуство.

Во објектот се сместени два шалтера за благајничко работење, канцеларии за кредитирање на физички лица, платен промет и картично работење, како и 24/7 часовна АТМ зона со банкомат за исплата и уплата на готовина, а наскоро ќе биде ставена во функција и самоуслужна машина за уплата на дневен пазар за правни лица, без чекање на шалтер и без посредство на банкарски службеник, чија предност е што средствата многу брзо доспеваат на сметката на правниот субјект.

Новата експозитура во населбата Илинден е дел од пошироката стратегија на НЛБ Групацијата 2025 – 2030 година за модернизација и дигитализација на продажната мрежа, водена од забрзаната технологија и сè поголемата потреба од страна на клиентите за самостојно, едноставно, брзо и безбедно банкарско работење, која истовремено ги рефлектира вредностите на Банката – иновативност, доверба и грижа за клиентите и вработените.
Експозитурата во Илинден го задржува досегашното работно време и истата ќе работи од 08:00 до 16:00 часот, од понеделник до петок.
Банки
Конституенцата на ММФ и СБ: Народната банка e столб на макроекономската и финансиската стабилност

Гувернерот д-р Трајко Славески, и министерката за финансии, Гордана Димитриеска-Кочоска, ја предводеа делегацијата на годишниот состанок на Конституенцата на Меѓународиот монетарен фонд (ММФ) и Светската банка (СБ), на која ѝ припаѓа нашата земја, а којшто годинава се одржува во Луксембург. Дел од делегацијата е и вицегувернерката Ана Митреска. На билатералните средби коишто ги остварија беше потврдена улогата на Народната банка како столб на макроекономската и финансиската стабилност во земјава.
За време на средбите со високите претставници од ММФ и Светската банка − Јерун Клик, Марникс ван Рај, Марк Хортон и Јуџин Ругенаат − се водеа плодни дискусии за сегашните предизвици на централните банки.

Во рамките на дијалогот беше истакната важноста на координацијата меѓу централните банки и меѓународните финансиски институции за унапредување на финансиската вклученост, дигитализацијата на финансискиот систем и унапредувањето на регулативните рамки. Се разговараше и за начините на кои Народната банка ја поддржува макроекономската стабилност преку ефикасно управување со монетарната политика и силна регулаторна улога.
Овие средби ја потврдија довербата во капацитетот и посветеноста на Народната банка како стабилен и кредибилен партнер, што придонесува кон создавање отпорна и успешна економија, со подобри услови за граѓаните и за стопанските субјекти.
Народната банка и во иднина ќе биде посветена на својата мисија за обезбедување сигурност и стабилност на финансискиот систем, како основа за одржлив економски развој и напредок на земјава.
- Банкипред 2 недели
Стопанска банка АД – Скопје назначи нов Генерален директор за финансии и член на Управниот одбор
- Останатопред 2 месеци
Колку пари контролира Ватикан? Финансиската моќ на новиот папа Лав XIV (Роберт Превост)
- Продуктипред 1 месец
Почни го летото со премиум поволности и поголеми бонуси со Visa Gold и Visa Classic од Комерцијална банка
- Продуктипред 1 месец
Финансиска поддршка на дофат: потрошувачки кредит за сè што не може да чека
- Продуктипред 3 недели
Халкбанк овозможува кредит целосно онлајн, без шалтер и документација
- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во Штедилница Можности
- Продуктипред 1 месец
ProActive – сметка што води сметка за вас и за сѐ околу вас
- Интервјуапред 1 месец
Интервју | ЕЛЕНА ПЕТРОВА: УЈП мора да биде сервис кој граѓаните и фирмите ќе го доживуваат како партнер, а не како товар