Connect with us

Банки

УСПЕШНА 2024 ГОДИНА ЗА НЛБ БАНКА – Зголемена добивка, раст на кредитите и депозитите и силен придонес во заедницата

Објавено

на

НЛБ Банка успешно ја заврши 2024 година, покажува анализата на финансиските резултати на Банката за периодот од 01.01.2024 до 31.12.2024 година. Работејќи согласно својата Деловна политика за 2024 година, во услови на бројни предизвици, НЛБ Банка обезбеди финансиска поддршка на населението и бизнис секторот, давајќи придонес во локалната економија. Истовремено, преку бројни општествено одговорни проекти, Банката во континуитет вложуваше во заедницата и покажа силна посветеност кон одржливо работење.

Во анализираниот период НЛБ Банка оствари нето добивка во износ од 3.294.993 илјади МКД, што претставува зголемување за 2,4% во однос на остварената нето добивка истиот период претходната година, што се должи на успешно спроведената деловна стратегија во сите сегменти од работењето на Банката.

Вкупните кредити кај небанкарскиот сектор на 31.12.2024 година изнесуваат 84.148.602 илјади МКД и бележат зголемување од 13,6% во однос на крајот од 2023 година. Зголемувањето произлегува од постигнатиот значаен раст на кредитната активност од 9,7% во сите сегменти од кредитирањето на население, како и во делот на кредитирањето на компаниите каде е остварен раст од високи 18,8%. На крајот на 2024 година, вкупните депозити на Банката изнесуваат 107.284.147 илјади МКД, што претставува зголемување за 15,5% споредено со крајот на 2023 година.

Во текот на годината, благодарение на своите континуирани активности на полето на општествената одговорност, НЛБ Банка се здоби со низа признанија и награди, меѓу кои: плакета за особен придонес и поддршка на Специјална олимпијада на Северна Македонија; признание за добри ESG практики од Македонска берза и Американска стопанска комора – AmCham; признание „Лидери на донирањето“ од организацијата „Конект“ и USAID Северна Македонија; признание за „Најдобри практики во корпоративна филантропија“ oд Американска стопанска комора AmCham, USAID Северна Македонија и организацијата „Конект“; две значајни признанија од организацијата на Црвениот крст –„Оскар на хуманоста“ од Црвениот крст на Град Скопје и признание „Златен поддржувач“ на активностите на Црвениот крст на Република Северна Македонија, како и признание од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за придонес во успехот на „Green Economy Financing Facility“.

Клиентите и нивното задоволство остануваат во фокусот на работењето на НЛБ Банка. Банката ќе продолжи со кредитирање на населението и стопанството со акцент на зелените проекти, но и со дигиталната трансформација, унапредување на дигиталните канали со фокус на мобилното банкарство и имплементација на иновативни и дигитални финансиски решенија за унапредено корисничко искуство, како и со проширување на своето портфолио со нови банкарски и небанкарски продукти. Воедно, НЛБ Банка и натаму останува силно посветена на своите заложби за одржлив раст, одговорно банкарство и сеопфатна грижа за своите вработени и заедницата во целост.

Банки

За еден миг со НЛБ мКлик, од сега целосно дигитално, до нова кредитна картичка и зголемување на кредитен лимит

Објавено

на

НЛБ Банка воведува две нови функционалности преку својата мКлик мобилна апликација, правејќи ја мКлик апликацијата вистинска „банка на дланка“ и овозможувајќи продуктите кои досега се пласираа единствено на традиционален начин да бидат достапни до клиентите и преку дигиталните канали на Банката.

Веќе од денес, корисниците на мобилното банкарство на НЛБ Банка можат да аплицираат за кредитна картичка, како и за зголемување на кредитен лимит на постоечка картичка, едноставно преку својата мКлик мобилна апликација. Онлајн аплицирањето овозможува лесен и брз пристап до финансиски средства, без потреба од физичка посета на експозитура, освен кога клиентот треба да ја подигне новата картичка и ПИН кодот за нејзино користење, во експозитурата која тој самиот ќе ја избере. Во процесот за зголемување на лимит на кредитна картичка, клиентот го има на располагање новиот лимит веднаш по завршување на процесот.

„Ние будно ги следиме преференците на клиентите согледувајќи ја нивната сè поголема потреба да управуваат со своите финансии дигитално и со само неколку допири на својот телефон или компјутер. По неодамна воведеното електронско потпишување на кредитна документација, онлајн ажурирањето на лични податоци и низа други дигитални услуги на Банката, со оваа надградба, продолжуваме да ги носиме традиционалните банкарски услуги од експозитурите во рацете на нашите клиенти, овозможувајќи им супериорно искуство и високо ниво на безбедност.“ – истакнуваат од НЛБ Банка.

За да можат да аплицираат онлајн за кредитна картичка и/или зголемување на кредитниот лимит на постоечка картичка, клиентите треба да користат еден од мКлик пакетите со привилегија на плаќање, валиден документ за лична идентификација евидентиран во системите на Банката, активна платежна сметка и средства на истата за наплата на апликативен трошок.

Трошокот за онлајн аплицирање за кредитна картичка и/или зголемување на кредитниот лимит на постоечка картичка е ист како и во експозитурите, а сите нови апликации преку мКлик каналот, почнувајќи од денеска и во наредните три месеци, промотивно се достапни без надоместок.

Клиентите можат да ја ажурираат или преземаат мКлик мобилната апликација бесплатно од платформите PlayStore или AppStore, во зависност од оперативниот систем на корисничкиот уред. мКлик нуди едноставен пристап до сите банкарски податоците, проверка на состојба и промет на сите сметки, овозможува и вршење на интерни трансакции, плаќање на режиски трошоци и останати плаќања кон физички и правни лица, плаќање на пријател, аплицирање за кредит како и низа други придобивки. Преку неа, корисниците можат да бидат во контакт со Банката во кое било време, без разлика каде се наоѓаат – дома, на работа или во движење.

Продолжи со читање

Банки

Тим билдинг со вкус на Италија – Халкбанк преку гастрономија го зајакнува тимскиот дух

Објавено

на

Халкбанк АД Скопје уште еднаш ја потврди својата определба дека луѓето се во фокусот на сè што прави. Во организација на Синдикатот на Халкбанк, изминатиот петок се одржа креативен тим билдинг на кој вработените имаа можност да се поврзат на поинаков начин, преку заедничко готвење и дегустација на италијански специјалитети.

Настанот се реализираше со поддршка на професионалците од FJ Culinary Consultants, експерти во гастрономски мастер класови, кои ги водеа вработените низ процесот на подготвување автентични италијански јадења. Освен што научија нови техники и рецепти, учесниците имаа можност да уживаат во вкусен петочен ручек, подготвен со многу ентузијазам, креативност и тимска соработка.

Главната цел на оваа активност беше постигната – зголемување на тимската кохезија, зајакнување на меѓусебната соработка и негување на корпоративната култура заснована на човечки вредности.

Со оваа иницијатива, Халкбанк уште еднаш демонстрира дека инвестициите во човечкиот капитал и неформалните форми на едукација и тимско дружење се суштински дел од нејзината корпоративна стратегија.’

Продолжи со читање

Банки

Капитал Банка со нова атрактивна локација на експозитурата во центарот на Тетово

Објавено

на

Експозитурата на Капитал Банка во Тетово ја промени својата локација и отсега се наоѓа на нова, поатрактивна и достапна локација во строгиот центар на градот, лоцирана на Бул. Илинденска А2-2 бр.13-1. Со оваа стратешка одлука, Банката го зацврстува своето присуство и го унапредува пристапот до квалитетни банкарски услуги за постојните и идните клиенти.

Свеченото отворање на новата експозитура го изврши директорот на Секторот за работа со физички лица, Димитар Ризов, кој истакна: „Стратешка цел на банката е да бидеме лесно достапни до нашите клиенти и да им овозможиме квалитетни банкарски услуги. Со новата локација на експозитурата, продолжуваме да ја зацврстуваме позицијата на Капитал Банка како водечки финансиски партнер на физичките и корпоративните клиенти. Приоритет е секогаш да обезбедиме брза и квалитетна услуга за сите наши клиенти – од индивидуални корисници до малите и средни претпријатија“.

Новата експозитура работи секој работен ден од понеделник до петок, од 08:00 до 16:00 часот, и нуди целосна палета на банкарски производи и услуги за физички и правни лица, од класични трансакциски услуги до современи дигитални решенија.

Тимот на Капитал Банка, составен од искусни и стручни професионалци, им стои на располагање на клиентите за сите финансиски прашања, со цел обезбедување транспарентна и сигурна услуга.

Со новата експозитура, Капитал Банка уште еднаш потврдува дека вложувањето во клиентската достапност и искуство е клучна алка во нејзината долгорочна стратегија за развој.

Продолжи со читање

Популарно