Connect with us

Продукти

Вложете во вашата иднина со нов станбен кредит и депозит со најповолни каматни стапки до крајот на годината

Објавено

на

За потребите на своите клиенти, Стопанска банка а.д. Битола лансираше две атрактивни понуди со поволни услови до крајот на оваа година.

Замислете го вашиот идеален дом – простор каде што вашите соништа и сеќавања се создаваат. Со новиот станбен кредит од Стопанска банка а.д Битола, овој сон може да стане реалност побрзо и полесно од што сте замислиле. Во време на зголемена несигурност и растечки тренд на каматните стапки ова е одлична можност за нов дом со фиксна каматна стапка 3,30% до 5 години или 3,70% до 10 години.

Искористете ги поволните каматни стапки и максимизирајте ги вашите заштеди со вториот производ кој го нуди банката. Депозит на 14 месеци со минимален влог од 600.000 денари и со одлична каматна стапка од 3,30%. Промотивните услови за двата производи важат до 31.12.2024, а за повеќе информации посетете ги следните линкови:

Станбен кредит со фиксна каматна стапка – Македонски (stbbt.mk)

Депозит на 14 месеци – Македонски (stbbt.mk)

или било која филијала на Стопанска банка а.д Битола

Банки

Halk EZ – банкарски пакет со музички идентитет кој ги одразува темпераментот и бунтовноста на младите

Објавено

на

Музиката е составен дел од секојдневието на младите денес. Без разлика дали се на работа, учат во библиотека, седат во кафуле, патуваат на викенд, тие речиси никаде не одат без своите слушалки за да можат во секој момент да уживаат во звуците на омилените музички жанрови. Токму затоа, новиот банкарски пакет за млади Halk EZ, покрај визуелниот, разви и свој музички идентитет и брендинг. Станува збор за нумерата EZ Generation што ја креираше српскиот диџеј и продуцент Andrew Meller.

„Работев на дизајн на звук кој би одговарал на карактеристиките и животниот стил на една генерација. Со цел да дојдам до најдобар резултат, спроведов цело истражување какви треба да бидат бојата и тонот на тој звук. Кога го креирав и го слушав бесконечно долго во loop, ми дојде идеја дека од него можам да развијам цела песна. Во песната се содржани повеќе под-жанрови помеѓу кои настана фузија која звучи како целина. Исто така добив ефект на певливост и веднаш ја тестирав во клуб пред младите и помина феноменално. Најважната работа кога креирате вакво нешто е и од другата страна да имате разбирање и да делите иста визија што во случајов со тимот на Халкбанк го постигнавме на уметничко ниво“, вели продуцентот Andrew Meller.

Идејата е музичката нумера EZ Generation да биде составен дел од сите активности кои Халкбанк ќе ги спроведува за пакетот за млади Halk EZ. Станува збор за поинаков пакет кој покрај банкарски услуги, на младите на возраст од 16 до 24 години, ќе им понуди и платформа за едукација, дружење, вмрежување и забава.

„Нашата цел е на сите млади корисници да им понудиме пакет кој е прилагоден на нивниот начин на живот. Но, како тим одлучивме дека за да им се доближиме на младите, мора да креираме поинакво искуство кое нема да биде врзано исклучиво за банкарски и финансиски услуги. Затоа пакетот Halk EZ доби свој музички брендинг, како и креативен идентитет чиј носечки симбол е фонтаната Лотос во Градскиот парк во Скопје. Дополнително, преку Halk EZ, младите ќе имаат можност да добијат финансиска едукација, како и пристап до голем број културно – забавни содржини“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк.

Пакетот Halk EZ (Halk Easy) е креиран за да одговори на секојдневните потреби на студентите, средношколците, младите претприемачи и сите млади луѓе кои водат брз и динамичен живот и ги користат дигиталните технологии. Тој нуди бесплатно мобилно и електронско банкарство, Visa бесконтактна картичка со која може да се повлекува готовина без надомест на сите банкомати во земјата и во странство, платежна сметка без трошоци за водење, и иновативни услуги како GarminPay, SmartSend, SmartCash.

Продолжи со читање

Банки

ЛЕТЕН ПОТРОШУВАЧКИ КРЕДИТ, НОВ ПРОИЗВОД ОД ШПАРКАСЕ БАНКА

Објавено

на

Шпаркасе Банка АД Скопје и понатаму продолжува да работи во насока на задоволување на потребите на своите клиенти, да го следи пазарот и да креира најдобри понуди. Па така, во период на летните одмори, Шпаркасе Банка го претстави својот нов производ.

Новиот Летен потрошувачки кредит наменет за патување, со фиксна каматна стапка за целиот период од 5,3%, максимален износ до 180.000 денари и рок на отплата до 48 месеци, е активен од 1.7.2024 до 31.8.2024 година и е со вклучена полиса за животно/неживотно осигурување.

Дополнително на ова, Шпаркасе Банка за сите свои клиенти што ќе платат со картичка (дебитна или кредитна) од Шпаркасе Банка во туристички агенции – партнери на Банката, обезбеди дополнителни попусти за нивните аранжмани.

Понудата е дизајнирана за да ги олесни финансиските оптоварувања, дозволувајќи им на клиентите да се фокусираат на создавање незаборавни спомени и да уживаат во одморот што го заслужуваат.

Повеќе информации на sparkasse.mk

Продолжи со читање

Продукти

НЛБ Банка со промотивна кампања и намалени каматни стапки за станбени кредити

Објавено

на

Под слоганот „Почни од нула“, НЛБ Банка започна промотивна кампања за станбени кредити, овозможувајќи им на сите оние кои размислуваат за нови почетоци, нов или сопствен дом, бараниот кредит да го добијат со единствени поволности.

Во промотивниот период кој трае до 31 августгодинава, клиентите кои ќе ја изберат НЛБ Банка за свој кредитен партнер при купување на стан, кредитот го добиваат без трошоци за одобрување, без нотарски трошоци и без трошоци за проценка на недвижност, а сега и со намалени каматни стапки, фиксни за период од 5, односно 10 години. 

Дополнителна придобивка за клиентите еекспертското водство, стручните насоки и поддршката на банкарскиот персонал во процесот одапликација до одобрување, како и широката понуда на Банката на повеќе градежни компании со кои се овозможени и поповолни услови за кредитирање.

Повеќе детали за сите кредитни продукти и промотивни понуди на НЛБ Банка се достапни на www.nlb.mk, или преку контакт-центарот, на телефонскиот број: 02/15 600.

Продолжи со читање

Популарно