Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку сакате да ги остварите Вашите желба и амбиција за професионален и кариерен развој во финансиска институција со долгогодишна традиција, која определбата за стабилност, ефикасност и иновативност ја гради со успешен и посветен тим на професионалци, аплицирајте за вработување во Комерцијална банка АД Скопје.

Работна позиција: Самостоен стручен соработник – (Портфолио менаџер)

Тип на вработување: На определено време од 12 месеци, со можност за продолжување на Договорот за вработување.

Работно време: 40 часа неделно.

Огласот важи до: 11.03.2025 година

Работни цели и задачи:

  • Редовно следeње на случувањата на домашните и странски финансиски пазари;
  • Подготовка на анализи за финансиски инструменти и давање предлози за инвестирање за банкарското портфолио како и за портфолио на клиенти;
  • Управување со средствата на клиентите, врз основа на дефинирана инвестициска стратегија согласно профилот на клиентите и нивните потреби;
  • Следење на квалитетот на хартиите од вредност;
  • Следење на корпоративни активности и известување за истите (дивиденди, камати, главници итн.);
  • Пренесување на знаење на останатите членови на тимот;
  • Изработка на прегледи и анализи за менаџментот на Банката;
  • Други работни задачи од делокругот на активности во надлежност на Секторот за ликвидност и финансиски пазар.

Потребни квалификации и способности:                           

  • Завршено високо образование од областа на економските науки;
  • Да поседува CFA сертификат или е во фаза на полагање, со положен барем 1 од модулите; 
  • Познавање на англиски јазик и MS Office алатки;
  • Солидно познавање на математика;
  • Способност за аналитичко мислење и антиципативно одлучување;
  • Најмалку 3 години работно искуство во финансиска институција;
  • Висок личен интегритет, доверливост и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Ориентираност кон потребите на клиентите;
  • Адаптибилност во динамична работна средина;
  • Комуникациски вештини за работа во тим;
  • Способност за брзо одлучување.

Придобивки за Вас:

  • Пријатна и тимска работна атмосфера во современи работни услови;
  • Обуки од ментори со висок степен на стручност и искуство;
  • Можност за личен и професионален развој, стекнување нови вештини и компетенции;
  • Доброволно приватно здравствено осигурување;
  • Програма за спорт и рекреација;
  • Учество во општествено одговорни и спортски активности, корпоративни настани, користење библиотека и сл.

Вие би биле одличен дел од тимот ако ги поседувате потребните вештини, се препознавате во овие вредности и имате силна мотивација за успех.

Пополни ја  следната апликација или достави твое CV на: [email protected] или на адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Васил Иљоски, бр. 3, 1000 Скопје, со назнака: „Oглас за вработување на Самостоен стручен соработник – (Портфолио менаџер)”.

Телефон за контакт: (02) 3168 412

На интервју ќе бидат повикани само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Напомена: Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци со самото доставување на твојата апликација за работа согласен си твоите лични податоци да се обработуваат во процесот на селекција на кадри во период од 1 година. Освен за наведениот случај, твоите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица.

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици. 

Потребни квалификации: 

  • Минимум средно образование, по можност универзитетска диплома во банкарство/финансии или други сродни области; 
  • Најмалку 1 (една) година работно искуство ќе се цени како предност; 
  • Одлично познавање на MS Office; 
  • Добро познавање на англискиот јазик; 
  • Добри организациски вештини; 
  • Високо ниво на комуникациски вештини; 
  • Добри преговарачки вештини; 
  • Иницијативност; 
  • Флексибилност; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Постапува по кредитните апликации и останатите барања што ги доставуваат клиентите, правни лица, ги оценува кредитните барања, подготвува; предлози до кредитната комисија и дава кредитни мислења / препораки; 
  • Учествува во спроведување на интерните процеси поврзни со управувањето со кредитниот ризик; 
  • Учествува во подготовката на редовните извештаи од својот делокруг на активности; 
  • Извршува задолженија зададени од одговорното лице во службата; 
  • Останати активности од доменот на управувањето со ризиците. 

Бенефиции / Придобивки 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции;
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected] со задолжителна назнака за “Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици”, најдоцна до 17.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за РЕФЕРЕНТ ЗА КРЕДИТНА АДМИНИСТРАЦИЈА во Служба за кредитна администрација. 

Потребни квалификации: 

  • Најмалку средно образование, по можност универзитетска диплома; 
  • Добри аналитички, организациски и комуникациски вештини; 
  • Одлично познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point); 
  • Познавање на англиски јазик; 
  • Прецизност и доверливост во извршување на работните задачи; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Системско евидентирање и процесирање на одобрени кредити, гаранции, лимити и сл.; 
  • Изготвување и спроведување на целокупната кредитна документација; 
  • Грижа за архивирање на кредитните досиеја; 
  • Вклученост во креирање и имплементација на проекти поврзани со активности за администрација на кредити на клиенти; 
  • Работа во согласност со регулаторната рамка и интерните процедури и др. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции; 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Референт за кредитна администрација”, најдоцна до 19.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Млади ентузијасти со или без работно искуство, НЛБ Банка Ве мотивира да аплицирате
на огласот за работа во експозитура Кавадарци и експозитура Штип во Деловниот сектор за управување со продажна мрежа за следнава работна позиција:

Банкарски комерцијалист – благајник
(За експозитура Кавадарци и Штип)

Улога во тимот:

  • Спроведување на благајнички и менувачки работи, платен промет, банкомaтско работење;
  • Промовирање, понуда и продажба на банкарски продукти и услуги;
  • Континуирана грижа за клиентите и постојано унапредување на продажните процеси;
  • Проактивно привлекување нови клиенти и збогатување на клиентската мрежа на Банкатa.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование или студенти на додипломски/постдипломски студии, како предност ќе се смета економска насока;
  • Претходно искуство со работа со готовина ќе се смета за предност;
  • Развиени комуникациски и продажни вештини, желба и ориентираност за работа со клиенти;
  • Агилност, организираност и проактивност во градење добра тимска атмосфера;
  • Познавање на основни ИТ алатки, познавање на англиски јазик.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој, менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Аплицијрате со испраќање на CV на: [email protected] со назнака: Банкарски комерцијалист (со назнака за соодветниот град), најдоцна до 07.03.2025 година.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Популарно