Вработување
Оглас за вработување во Капитал Банка – Раководител на експозитура во Кавадарци
Заради проширување на тимот, Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на едно лице за позицијата – Раководител на експозитура во Кавадарци.
Работни задачи:
- Одговорност за законитоста и ефикасноста на работата на експозитурата, ликвидноста и рентабилноста на експозитурата и реализација на деловната политика и други акти на Банката;
- Изработка на годишни планови за работа, следење на нивната реализација, анализа на работењето на експозитурата и превземање мерки за остварување на планираните задачи;
- Подигање на деловниот имиџ на Банката, презентирање на Банката и нејзините производи и услуги;
- Привлекување на нови клиенти – физички и правни лица;
- Предлагање, конфигурирање и параметризирање на нови продукти и услуги;
- Распоредување на работните обврски во експозитурата и координација на вработените во експозитурата;
- Дневна контрола на депозитарно работење на експозитурата;
- Планирање и управување со депозитарното портфолио во експозитурата;
- Контрола и менаџирање на уплатите, исплатите и доспевањата, предвреме раскинати договори за депозити и депозитни сметки, дневни касови книги, трансакции по обем, откуп/продажба на девизи по обем, сомнителни трансакции и документирана покриеност;
- Заменик на референтот на благајна;
- Останати работни обврски по барање на Раководителот на Секторот за работа со физички лица и Управниот одбор.
Потребни квалификации:
- Работно искуство: Минимум 7 години
- Образование: Минимум ССС
Дополнителни квалификации:
- Активно познавање на Англиски Јазик;
- Напредно познавање на Office пакет;
- Лицето да не е осудено за кривични дела.
Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].
Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати.
Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.
Вработување
Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје
Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува едно лице на работно место Соработник за клиентска услуга во Експозитура Тетово.
Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.
Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот.
Неделно работно време: понеделник – петок
Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:
- Најмалку високо образование од областа на економските науки;
- Солидно познавање на англиски јазик;
- Одлично познавање на македонски;
- Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.
Избраниот кандидат треба да поседува:
- Работно искуство најмалку 1 година;
- Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
- Одлични комуникациски способности;
- Позитивен приод кон работата;
- Висок степен на прецизност.
За ова работнo местo предвидена е основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот, како и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата.
Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected].
Огласот ќе биде активен заклучно со 05.11.2024 година.
Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување. Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.
Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.
Вработување
Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје
Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува лице на работна позиција Раководител на експозитура во Скопје.
Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот
Неделно работно време: понеделник – петок
Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување, месечна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати.
Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации:
- Најмалку високо образование од областа на економските науки;
- Минимум 3 години релевантно работно искуство од областа на банкарството и продажба на банкарски производи.
Избраниот кандидат треба да поседува:
- Развиени односи со деловни клиенти;
- Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
- Самомотивираност и способност за самостојно работење;
- Флексибилен и креативен приод кон луѓето и проблемите;
- Добри аналитички способности;
- Висок степен на прецизност;
- Креативност и способност за паралелно извршување на повеќе активности;
- Менаџерски вештини за координирање и управување со луѓе;
- Способност за работа со утврдени временски рокови;
- Можност и афинитети за работа на терен;
- Солидно познавање на англиски јазик;
- Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери;
- Возачка дозвола „Б“ – категорија.
Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected].
Огласот ќе биде активен заклучно со 05.11.2024 година.
Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување. Само кандидатите со уредни и навремени апликации и воедно ги исполнуваат условите во огласот, ќе бидат повикани на интервју кое ќе се одржи во просториите на Централна кооперативна банка АД Скопје.
Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.
Вработување
Оглас за вработување во Стопанска Банка а.д. Битола
Стопанска Банка а.д. Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите. За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња.
Дирекцијата за човечки ресурси за потребите на Сектор за финансии, објавува
ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место
Стручен соработник за евиденција на фактури и други трошоци,
Дирекција за сметководство и финансии
Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:
- Факултетско образование;
- Најмалку 5 години работно искуство;
- Одлично познавање на финансии,сметководство и е ИФРС стандарди, финансиски извештаи и законска регулатива во рамките на Банката;
- MC Office, Internet;
- Англиски јазик.
Лични карактеристики и вештини потребни за работното место:
- Способност да работи повеќе активности симултано,
- Организациски способности,
- Способност да предлага рокови за извршување,
- Да покажува иницијативност, да предлага решенија,
- Да биде дискретен и доверлив,
- Да учествува и одржува комуникација и односи во Секторот и со другите организациски единици,
- Тимска работа,
- Креативност,
- Покажува почит и чувство за културна толеранција
- Добри општи технички познавања.
Дел од работните задачи и одговорности на работното место:
- Евиденција на исплата на фактури,
- Изготвува и книжи компензации, цесии и асигнации,
- Води евиденција на активни и пасивни временски разграничувања,
- Врши пресметки и плаќања на закупнини согласно склучени договори,
- Врши плаќање на персонален данок на доход согласно склучени договори за закупнини и други услуги, ДДВ,данок на добивка и други административни такси и надоместоци,
- Води аналитичка евиденција на други конта,
- Изготвување и внесување на интерни налози за книжење
- Контирање фактури
- Решава рекламации примени од други банки
- Отворање на групи на налози за вработени (можност за книжење налози во главна книга).
- Техничка поддршка/интервенција за отстранување грешки во системски и интерни налози во главна книга,
- Контирање и обработка на изводи од внатрешен платен промет,
- Обработка на финансиски налози од благајни, кредитирање, депозитно работење од правни лица и надворешен платен промет,
Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за работно место на локација Битола со договор на определено време од 6 месеци со полно работно време и плата по договор во зависност од компетенциите, стручноста и квалитетот на кандидатот.
Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик на следнaта адреса: [email protected] со назнака во Subject „Стручен соработник за евиденција на фактури и други трошоци“.
Огласот трае до пополнување на позицијата.
- Банкипред 1 месец
Тројца кандидати во трка за испразнетото место во Управниот одбор на Стопанска банка АД – Скопје?
- Продуктипред 1 месец
Станбен кредит од Комерцијална банка сега со пониска каматна стапка и без трошоци за одобрување и процена
- Банкипред 1 месец
Стевчо Јолакоски и Игор Камбовски нови членови на Надзорниот одбор на Стопанска банка а.д. Битола
- Продуктипред 1 месец
Комерцијална банка: Активирајте ја алатката мТокен како метод на засилена автентикација!
- Банкипред 1 месец
ТТК Банка им оддаде почит на своите поранешни вработени, а сегашни пензионери
- Банкипред 1 месец
Комерцијална Банка: Исплатата на пензиите за септември започнува на 01 октомври
- Колумнипред 2 недели
Интервју во банка: Вашиот таен рецепт за успех!
- Вработувањепред 4 недели
Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје