Connect with us

Домашни банки

Комерцијална банка прва во земјава воведе тактилни платежни картички прилагодени и за слепи лица

Објавено

на

Комерцијална банка, како општествено одговорна компанија, воведе тактилни платежни картички, кои ќе им помогнат, пред сѐ, на слепите лица и на лицата со оштетен вид полесно да ги идентификуваат и да ги разликуваат нивните платежни картички.

Тактилните платежни картички, кои се разликуваат од постоечките по својот облик, денеска беа промовирани од Комерцијална банка во соработка со Националниот сојуз на слепи на Република Северна Македонија.

Со тактилните картички Комерцијална банка придонесува за поголема инклузивност, еднакви можности и права на сите граѓани. Тактилните картички имаат посебни засеци, и тоа заоблен засек кај дебитните и квадратен засек кај кредитните платежни картички, со што можат лесно да се идентификуваат и разликуваат без користење на видот.

Сите платежни картички издадени од Комерцијална банка постепено ќе бидат заменети со тактилни. Банката, во рамките на своите заложби за поголема безбедност и инклузивност на лицата со посебни потреби, овозможи и сите слепи лица да можат бесплатно до крајот на годинава да ја заменат постоечката дебитна и кредитна платежна картичка од Комерцијална банка со тактилна картичка.

„Корисничкото задоволство е секогаш наш врвен приоритет. Со воведувањето на тактилните картички направиме уште еден чекор плус кон доближување на производите и услугите на Комерцијална банка до сите граѓани со цел непречено задоволување на нивните финансиски потреби. А, како дел од нашите заложби да создадеме поголема финансиска инклузивност и независност на слепите лица, овозможивме и бесплатна замена на нивните дебитни и кредитни картички со тактилни“, изјави д-р Никола Џамбазовски, Главен директор за продажба и развој и член на Управниот одбор на Комерцијална банка, на прес-конференцијата по повод промовирањето на тактилните картички.

Претседателот на Националниот сојуз на слепи, Жарко Селковски, во име на сите членови изрази најискрено задоволство и благодарност кон Комерцијална банка за овој чекор.

„Комерцијална банка е предводник во однос на инклузивноста и пристапноста на банкарските услуги за лицата со оштетен вид. Воведувањето тактилни платежни картички е значаен чекор напред во обезбедувањето еднакви можности за нашите членови и за сите лица со оштетен вид. Новите картички не само што ќе им обезбедат поедноставен пристап на слепите лица до нивните финансии, туку и значително ќе го подобрат нивниот секојдневен живот. Веруваме дека реализацијата на ваквите иницијативи не само што ќе го подигне степенот на свесност за потребите на лицата со оштетен вид во општеството, туку и ќе ги инспирира останатите компании да го следат нивниот пример и да се вклучат во создавањето поинклузивно општество за сите. Ова е уште еден доказ дека секој мал чекор, секое мало дело, го гради светот во кој сите сонуваме да живееме, свет посветен на различноста и исполнет со взаемно разбирање и соработка“, истакна Селковски. 

Комерцијална банка веќе започна со издавање тактилни картички од видот Visa Debit и Debit Mastercard World, а во наредниот период постепено и останатите видови картички од брендовите на Mastercard и Visa ќе станат тактилни.

Тактилните платежни картички се континуитет на досегашните прилагодувања што ги обезбеди Комерцијална банка за поголема финансиска инклузивност и достапност на банкарските производи и услуги за слепите и слабовидните лица. Банката прифаќа факсимил како своерачен потпис, ја има адаптирано електронската банка за слепи лица, дозволува нејзини вработени да бидат сведоци за банкарски трансакции на слепи лица, врши достава на ПДФ документи по електронска пошта, а веб страницата kb.mk се придржува до WCAG 2.2 (Web Content Accessibility Guidelines), АА+ ниво, кои се меѓународни стандарди за уредување на веб содржини на начин пристапен за лица со попреченост. Исто така, Банката има реализирано и обуки за информирање на слепи лица за придобивките од користење електронско банкарство, работење со тековна сметка и отворање сеф, сѐ со цел оваа категорија на клиенти на полесен и поефикасен начин да стигнат до сѐ што им е потребно за нивните лични финансии.

Домашни банки

Рекорден број домашни и странски натпреварувачи и два урнати рекорди гоодбележаа 12. издание на настанот „Sparkasse Life Прв до врв“

Објавено

на

Вчера на Водно се одржа најмасовна планинска трка во земјата и во регионот, „Sparkasse LIFE Прв до врв“. Рекорден број велосипедисти, планинари и рекреативци, како и професионални спортисти, со планинарење, трчање и возење велосипед ја искачуваа планината и се натпреваруваа за освојување на врвот.

Дванаесеттото издание на настанот, веќе втора година под покровителство на главниот спонзор Шпаркасе Банка АД Скопје – „Sparkasse LIFE Прв до врв“, покрај официјалниот натпреварувачки дел, понуди незаборавна забавна содржина за сите присутни на настанот.

Трките имаа две стартни позиции – од пред Музеј на Град Скопје и од ОУ „Кочо Рацин“, а интересот за учество беше огромен. На манифестацијата се натпреваруваа околу 4.000 учесници, што е рекордна бројка досега. Ова се најуспешните освојувачи на врвот:

Во трката друмски велосипедизам во категорија мажи прв до врв оваа година беше Делчо Донев, додека во категорија жени прва беше Елена Петрова.

Во трката планинско трчање во категорија мажи прв до врв оваа година беше Мориц Ауф дер Хајде од Германија, додека во категорија жени прва беше Магдалена Височка од Полска.

Во трката планински велосипедизам во категорија мажи прв до врв годинава беше Кирил Марковски, додека во категорија жени прва беше Андријана Анастасоска.

Во трката со електрични велосипеди најбрзи беа Дарко Несторовски и Моника Стефанова.

Во тим-билдинг трката за компании годинава прв до врв стигна тимот на „ИПА – Скопје“, втори беа ЕВН, а трети „Аксапта мастерс“.

На ова издание на настанот беа урнати два рекорда. Елена Петрова во друмски велосипедизам за жени и Мориц Ауф дер Хајде во планинско трчање за мажи поставија нови најдобри времиња во искачувањето до врвот на Водно. Тие двајца ќе го поделат наградниот фонд од 1.000 евра што го обезбеди Шпаркасе Банка.

Дополнително, со преземање на стартното бројче, пријавените имаа можност да учествуваат во наградната лотарија организирана од Шпаркасе Банка АД Скопје, на која беше извлечен еден среќен добитник на ваучер во износ од 300 евра за набавка на спортска опрема.

И годинава, голем број од вработените во Шпаркасе Банка АД Скопје беа дел од трките и на тој начин ја демонстрираа својата поддршка на здравиот начин на живот преку физичка активност, а присутните ги поздрави Ивана Петревска, директор на дирекција за маркетинг и комуникации во Шпаркасе Банка.

Петревска им се заблагодари на сите учесници и им честиташе на победниците, изразувајќи го своето задоволство од успешното реализирање на „Sparkasse LIFE Прв до врв“ како резултат на заложбите на Банката за промоција на спортот и создавање здрави
навики кај луѓето, од најмлади до највозрасни.

„Преку платформата ‘Sparkasse Life’, Шпаркасе Банка постојано поддржува иновативни проекти, поединци и групи. Во нашата банка сме посветени на поддршка на настани што промовираат спорт, здрав начин на живот и чиста животна средина. Веруваме во моќта на спортот да ги зближи заедниците, веруваме во придобивките од здравиот начин на живот како и важноста од зачувување на животната средина за идните генерации. Преку нашето спонзорство и партнерства, имаме за цел да ги охрабриме и да ги инспирираме поединците да водат активен и здрав живот, и дека заедно можеме да направиме позитивно влијание врз нашата заедница, за подобра иднина на сите.“

„Им честитам на сите учесници што направија уште едно величествено и најдобро досега издание на ‘Прв до врв’. Масовноста, рекордите, учесниците од странство, добрата енергија и задоволството што можеа да се видат на целта, ни даваат силен поттик за организирањето на следното издание. Водно, Скопје и Македонија заслужено го имаат најмасовниот планински настан во регионот“, изјави Александар Георгиевски, претседател на Здружението за спорт и рекреација „Прв до врв“.

Следното издание на манифестацијата е закажано за 18 мај 2025 година.

Продолжи со читање

Домашни банки

Нова деловна стратегија на НЛБ Групацијата – Повеќе од три милиони клиенти, двојно поголем биланс и една милијарда евра добивка до 2030 година

Објавено

на

НЛБ Групацијата до 2030 година ќе стане водечка банкарска Групација во регионот, со повеќе од три милиони клиенти, двојно поголем биланс и добивка од една милијарда евра. Ова е основата на новата, амбициозна деловна стратегија на НЛБ Групацијата, која вчера беше претставена на вториот по ред „НЛБ Ден на инвеститорите“ во Љубљана, пред повеќе од 200 странски инвеститори, финансиски експерти, аналитичари, претставници на клучни регионални компании и медиуми.

Развиена како одговор на променливото банкарско опкружување, претстојните предизвици, но и новите можности, стратегијата предвидува до 2030 година НЛБ Групацијата да стане лидер во сегментот на мали и средни претпријатија, истовремено играјќи водечка улога во областа на финансирањето на енергетската транзиција, каде обемот на ваквите заеми ќе изнесува 3,2 милијарди евра.

Голем акцент е ставен и на дигитализацијата и вештачката интелигенција, а една од стратешките цели е учеството на мобилните плаќања да надмине 80 проценти, во чија реализација НЛБ Групацијата има намера да инвестира меѓу 170 и 200 милиони евра во наредните пет години.

Заклучок на вториот „Ден на инвеститорите“ на НЛБ е дека како најголема банкарска Групација со седиште и ексклузивен стратешки фокус на Југоисточна Европа, го препознава големиот потенцијал на овој регион. Затоа новите стратешки цели се амбициозни, но реални.

За потсетување, на вчерашниот „Ден на инвеститорите“ во Љубљана, НЛБ Групацијата ги објави и трите најдобри регионални идеи за подобро општество од проектот „Рамка за помош“, за кои Групацијата обезбеди вкупен награден фонд од 100.000 евра. Оваа сезона баравме иновативни проекти од регионот кои го подобруваат и збогатуваат нашето општество и решаваат различни предизвици. Добивме вкупно 272 апликации од сите пазари каде што работи НЛБ Групацијата, а меѓународното жири избра три регионални победници за кои сметаше дека најмногу можат да помогнат да се надминат предизвиците во општеството, системските нееднаквости и да придонесат кон благосостојба на поединци.

Продолжи со читање

Домашни банки

НЛБ Групацијата ги објави победниците на регионалниот проект „Рамка за помош“

Објавено

на

НЛБ Групацијата ги објави трите најдобри регионални идеи за подобро општество од проектот „Рамка за помош“, кој четврта година по ред се спроведува на сите пазари каде е присутна Групацијата. За проектите одлучуваше интернационално жири составено од експерти со богато искуство во областа на претприемништвото и одржливоста, пришто беа избрани оние проекти за кои жирито сметаше дека најмногу можат да помогнат да се надминат предизвиците во општеството, системските нееднаквости и да придонесат кон благосостојба на поединци. За поддршка на најдобрите идеи, НЛБ Групацијата обезбеди вкупен фонд од 100.000 евра.

Регионален победник во проектот „Рамка за помош“ за оваа година е Krožnik app – иновативно софтверско решение кое помага да се намалат ефектите од два големи проблеми во општеството: гладта и фрлањето на храна. Станува збор за апликација која ги поврзува корисниците со рестораните, кафетериите, пекарите и останатите локали на кои им останува вишок храна на крајот од денот. Апликацијата покажува листа на расположливи состојки и оброци од компании близу корисникот, по намалени цени, групирани во посебни пакети. Корисниците можат да ги истражат овие листи и да одберат продуктна група базирана на нивните преференци. Победничката идеја доби парична награда од 50.000 евра.

Второто место ѝ припадна на српската компанија Inclusio, која разви апликација што им помага на луѓето со разни инвалидитети и доби финансиска поддршка од 30.000 евра. Апликацијата има две компоненти, едната за лицата со попреченост, а другата за вработени кај даватели на услуги, на пример банки, супермаркети и сл. Откако лицето со попреченост ќе влезе во просториите, апликацијата го известува давателот на услугата, а нивниот персонал веќе знае каков вид на помош е потребна.

Решението Zuno Gomes на црногорската компанијa Alicorn, апликација за гејмификација на наставниот метод во образовниот процес, го освои третото место и доби парична награда од 20.000 евра.

Изборот на проекти за оваа година беше спроведен преку отворен конкурс од 29 јануари до 10 март, на кој организации од регионот имаа можност да пријават сопствен проект насочен кон решавање на социјално-општествените проблеми во заедницата и поттикнување на одржливоста. На конкурсот се пријавија 272 организации од сите земји каде е присутна НЛБ Групацијата, а само во Македонија пристигнаа 70 апликации, од кои локална комисија ги одбра најдобрите 10 одржливи идеи во земјава.

Десетте финалисти НЛБ Банка Скопје ги наградува со парична поддршка во износ од 60.000 денари и бесплатната Visa картичка, а истите добија и медиумска поддршка и презентација на дигиталните канали на Банката и медиумските партнери на проектот. Овие 10 решенија беа и дел од 60-те регионални финалисти кои влегоа во завршната селекција.

Инаку годинава, учеството во проектот „Рамка за помош“ беше отворено за компании, трговци-поединци и физички лица кои самостојно вршат деловна дејност, кои даваат можности за одржливи идеи и проекти со социјална нота, без разлика на индустријата. 

Продолжи со читање

Популарно