Connect with us

Банки

Норвешката централна банка е подготвена за поголема нестабилност на пазарот

Објавено

на

Норвешката централна банка (Норгес Банка) е будна и подготвена за потенцијално продолжена нестабилност на глобалните финансиски пазари, изјави гувернерката Ајда Волден Баче во интервју за агенцијата „Ројтерс“. Таа нагласи дека институцијата внимателно го следи развојот на настаните и останува подготвена да реагира доколку ситуацијата тоа го наложи.

Изјавата доаѓа по бурниот почеток на неделата на глобалните берзи. Акциите забележаа силни осцилации во понеделникот, откако инвеститорите реагираа на новите трговски мерки на американскиот претседател Доналд Трамп. Станува збор за значајно зголемување на тарифите, кои доведоа до најголемиот неделен пад на американските берзи од почетокот на пандемијата COVID-19 пред пет години.

„Неизвесноста околу економските изгледи е поголема од вообичаеното и сметам дека треба да бидеме подготвени за понатамошни флуктуации на финансиските пазари“, изјави Баче. Таа додаде дека е клучно централната банка да има претпазлив пристап и да ги анализира сите релевантни индикатори со висока прецизност.

Гувернерката истакна дека иако тековната пазарна ситуација е предизвикувачка, таа во многу аспекти се разликува од условите што преовладуваа за време на здравствената и економска криза предизвикана од COVID-19. Според неа, оваа епизода на нестабилност не е проследена со истата структура на ризици, ниту бара итни мерки од страна на монетарната власт.

„Во моментов не даваме нови сигнали за монетарната политика“, нагласи гувернерката Волден Баче, притоа додавајќи дека банката сѐ уште не изготвила нови економски прогнози за Норвешка.

На прашањето дали норвешката централна банка (Норгес Банка) стапила во контакт со други централни банки за евентуална координирана интервенција или размена на информации, таа кусо одговори: „Не“.

Потенцијални импликации за норвешката економија и инвеститорите

Иако норвешката централна банка (Норгес Банка) во моментов не сигнализира промени во монетарната политика, засилената глобална финансиска нестабилност може да има неколку важни последици за норвешката економија и домашните инвеститори.

Прво, продолжена нестабилност на меѓународните пазари може да изврши притисок врз норвешката круна, особено доколку инвеститорите почнат да бараат „сигурни пристаништа“ како американскиот долар или златото. Ослабувањето на домашната валута би можело да предизвика инфлаторски притисоци, што би ја ставило централната банка во тешка позиција – помеѓу потребата за стабилизација на цените и потребата да не се задуши економскиот раст.

Второ, иако Норвешка има силен фискален буџет и значајни резерви преку суверениот фонд, можно е негативни пазарни движења да влијаат врз приносите на инвестициските портфолија, особено оние поврзани со глобалните акции. Ова може да влијае и на расположливите средства за државни програми, особено доколку се активираат дополнителни механизми за стабилизација.

На крај, неизвесноста може да ја намали склоноста кон инвестиции и потрошувачка кај домаќинствата и компаниите. За инвеститорите, ова е период кој бара внимателна проценка на ризиците, поголема диверзификација и можеби побезбедни позиции, барем краткорочно.

Иако ситуацијата е различна од пандемијата COVID-19, како што нагласи гувернерката Волден Баче, потребата за внимателно следење на економските индикатори и флексибилност во стратегиите останува клучна – како за институциите, така и за индивидуалните инвеститори.

Банки

За еден миг со НЛБ мКлик, од сега целосно дигитално, до нова кредитна картичка и зголемување на кредитен лимит

Објавено

на

НЛБ Банка воведува две нови функционалности преку својата мКлик мобилна апликација, правејќи ја мКлик апликацијата вистинска „банка на дланка“ и овозможувајќи продуктите кои досега се пласираа единствено на традиционален начин да бидат достапни до клиентите и преку дигиталните канали на Банката.

Веќе од денес, корисниците на мобилното банкарство на НЛБ Банка можат да аплицираат за кредитна картичка, како и за зголемување на кредитен лимит на постоечка картичка, едноставно преку својата мКлик мобилна апликација. Онлајн аплицирањето овозможува лесен и брз пристап до финансиски средства, без потреба од физичка посета на експозитура, освен кога клиентот треба да ја подигне новата картичка и ПИН кодот за нејзино користење, во експозитурата која тој самиот ќе ја избере. Во процесот за зголемување на лимит на кредитна картичка, клиентот го има на располагање новиот лимит веднаш по завршување на процесот.

„Ние будно ги следиме преференците на клиентите согледувајќи ја нивната сè поголема потреба да управуваат со своите финансии дигитално и со само неколку допири на својот телефон или компјутер. По неодамна воведеното електронско потпишување на кредитна документација, онлајн ажурирањето на лични податоци и низа други дигитални услуги на Банката, со оваа надградба, продолжуваме да ги носиме традиционалните банкарски услуги од експозитурите во рацете на нашите клиенти, овозможувајќи им супериорно искуство и високо ниво на безбедност.“ – истакнуваат од НЛБ Банка.

За да можат да аплицираат онлајн за кредитна картичка и/или зголемување на кредитниот лимит на постоечка картичка, клиентите треба да користат еден од мКлик пакетите со привилегија на плаќање, валиден документ за лична идентификација евидентиран во системите на Банката, активна платежна сметка и средства на истата за наплата на апликативен трошок.

Трошокот за онлајн аплицирање за кредитна картичка и/или зголемување на кредитниот лимит на постоечка картичка е ист како и во експозитурите, а сите нови апликации преку мКлик каналот, почнувајќи од денеска и во наредните три месеци, промотивно се достапни без надоместок.

Клиентите можат да ја ажурираат или преземаат мКлик мобилната апликација бесплатно од платформите PlayStore или AppStore, во зависност од оперативниот систем на корисничкиот уред. мКлик нуди едноставен пристап до сите банкарски податоците, проверка на состојба и промет на сите сметки, овозможува и вршење на интерни трансакции, плаќање на режиски трошоци и останати плаќања кон физички и правни лица, плаќање на пријател, аплицирање за кредит како и низа други придобивки. Преку неа, корисниците можат да бидат во контакт со Банката во кое било време, без разлика каде се наоѓаат – дома, на работа или во движење.

Продолжи со читање

Банки

Тим билдинг со вкус на Италија – Халкбанк преку гастрономија го зајакнува тимскиот дух

Објавено

на

Халкбанк АД Скопје уште еднаш ја потврди својата определба дека луѓето се во фокусот на сè што прави. Во организација на Синдикатот на Халкбанк, изминатиот петок се одржа креативен тим билдинг на кој вработените имаа можност да се поврзат на поинаков начин, преку заедничко готвење и дегустација на италијански специјалитети.

Настанот се реализираше со поддршка на професионалците од FJ Culinary Consultants, експерти во гастрономски мастер класови, кои ги водеа вработените низ процесот на подготвување автентични италијански јадења. Освен што научија нови техники и рецепти, учесниците имаа можност да уживаат во вкусен петочен ручек, подготвен со многу ентузијазам, креативност и тимска соработка.

Главната цел на оваа активност беше постигната – зголемување на тимската кохезија, зајакнување на меѓусебната соработка и негување на корпоративната култура заснована на човечки вредности.

Со оваа иницијатива, Халкбанк уште еднаш демонстрира дека инвестициите во човечкиот капитал и неформалните форми на едукација и тимско дружење се суштински дел од нејзината корпоративна стратегија.’

Продолжи со читање

Банки

Капитал Банка со нова атрактивна локација на експозитурата во центарот на Тетово

Објавено

на

Експозитурата на Капитал Банка во Тетово ја промени својата локација и отсега се наоѓа на нова, поатрактивна и достапна локација во строгиот центар на градот, лоцирана на Бул. Илинденска А2-2 бр.13-1. Со оваа стратешка одлука, Банката го зацврстува своето присуство и го унапредува пристапот до квалитетни банкарски услуги за постојните и идните клиенти.

Свеченото отворање на новата експозитура го изврши директорот на Секторот за работа со физички лица, Димитар Ризов, кој истакна: „Стратешка цел на банката е да бидеме лесно достапни до нашите клиенти и да им овозможиме квалитетни банкарски услуги. Со новата локација на експозитурата, продолжуваме да ја зацврстуваме позицијата на Капитал Банка како водечки финансиски партнер на физичките и корпоративните клиенти. Приоритет е секогаш да обезбедиме брза и квалитетна услуга за сите наши клиенти – од индивидуални корисници до малите и средни претпријатија“.

Новата експозитура работи секој работен ден од понеделник до петок, од 08:00 до 16:00 часот, и нуди целосна палета на банкарски производи и услуги за физички и правни лица, од класични трансакциски услуги до современи дигитални решенија.

Тимот на Капитал Банка, составен од искусни и стручни професионалци, им стои на располагање на клиентите за сите финансиски прашања, со цел обезбедување транспарентна и сигурна услуга.

Со новата експозитура, Капитал Банка уште еднаш потврдува дека вложувањето во клиентската достапност и искуство е клучна алка во нејзината долгорочна стратегија за развој.

Продолжи со читање

Популарно