Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Центар за организација бизнис процеси и проектна канцеларија на НЛБ Банка го зајакнува тимот на успешни професионалци и нуди можност за вработување, па во таа насока бара високо мотивирана, организирана и иницијативна личност која ќе ја преземе улогата на Проектен менаџер.

Доколку си проактивен, креативен имаш добро професионално искуство со работење на проекти и сакаш да бидеш дел од тимот на НЛБ Банка, кој секојдневно се соочува со предизвиците на подобрување на работните процеси преку имплементација на проекти, НЛБ Банка те мотивира да се пријавиш на отворената работна позиција:

Проектен менаџер

Улога во тимот:

  • Водење на проектите согласно интерната проектна методологија;
  • Изработка на проект план, план за комуникација, дефинирање и доделување на задачи, поставување на контролни точки, тестирање на испорачаните решенија;
  • Планирање, менаџирање и следење на проектните активности со цел да се испорачаат на време и во рамките на буџетот, согласно на корисничките спецификации, потреби и квалитет;
  • Организирање и мотивирање на проектниот тим;
  • Следење на поставените рокови за завршување на активностите;
  • Подготовка и анализа на извештаи;
  • Редовно известување и информирање за работата, како и промоција на проектот и проектните цели во Банката.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Работно искуство од минимум 2 години во сегментот на управување со проекти;
  • Посетени или сертифицирани обуки за проектен менаџмент ќе се сметаат за предност;
  • Познавање на scrum методологија ќе се смета за предност;
  • Одлично познавање на англиски јазик;
  • Аналитички способности и одлични комуникациски вештини, посветеност, лојалност и одговорност, тимско работење и кооперативност, eфективност и ефикасност;
  • Професионална етика, навремено и уредно завршување на задачите и посветеност кон организациските цели и целите на проектот;
  • Проактивен начин на решавање на предизвиците, донесување одлуки и решавање конфликти;
  • Желба за работа во средина со високи барања.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до
05.02.2025 на [email protected] со назнака за Проектен менаџер.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици. 

Потребни квалификации: 

  • Минимум средно образование, по можност универзитетска диплома во банкарство/финансии или други сродни области; 
  • Најмалку 1 (една) година работно искуство ќе се цени како предност; 
  • Одлично познавање на MS Office; 
  • Добро познавање на англискиот јазик; 
  • Добри организациски вештини; 
  • Високо ниво на комуникациски вештини; 
  • Добри преговарачки вештини; 
  • Иницијативност; 
  • Флексибилност; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Постапува по кредитните апликации и останатите барања што ги доставуваат клиентите, правни лица, ги оценува кредитните барања, подготвува; предлози до кредитната комисија и дава кредитни мислења / препораки; 
  • Учествува во спроведување на интерните процеси поврзни со управувањето со кредитниот ризик; 
  • Учествува во подготовката на редовните извештаи од својот делокруг на активности; 
  • Извршува задолженија зададени од одговорното лице во службата; 
  • Останати активности од доменот на управувањето со ризиците. 

Бенефиции / Придобивки 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции;
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected] со задолжителна назнака за “Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици”, најдоцна до 17.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за РЕФЕРЕНТ ЗА КРЕДИТНА АДМИНИСТРАЦИЈА во Служба за кредитна администрација. 

Потребни квалификации: 

  • Најмалку средно образование, по можност универзитетска диплома; 
  • Добри аналитички, организациски и комуникациски вештини; 
  • Одлично познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point); 
  • Познавање на англиски јазик; 
  • Прецизност и доверливост во извршување на работните задачи; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Системско евидентирање и процесирање на одобрени кредити, гаранции, лимити и сл.; 
  • Изготвување и спроведување на целокупната кредитна документација; 
  • Грижа за архивирање на кредитните досиеја; 
  • Вклученост во креирање и имплементација на проекти поврзани со активности за администрација на кредити на клиенти; 
  • Работа во согласност со регулаторната рамка и интерните процедури и др. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции; 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Референт за кредитна администрација”, најдоцна до 19.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Млади ентузијасти со или без работно искуство, НЛБ Банка Ве мотивира да аплицирате
на огласот за работа во експозитура Кавадарци и експозитура Штип во Деловниот сектор за управување со продажна мрежа за следнава работна позиција:

Банкарски комерцијалист – благајник
(За експозитура Кавадарци и Штип)

Улога во тимот:

  • Спроведување на благајнички и менувачки работи, платен промет, банкомaтско работење;
  • Промовирање, понуда и продажба на банкарски продукти и услуги;
  • Континуирана грижа за клиентите и постојано унапредување на продажните процеси;
  • Проактивно привлекување нови клиенти и збогатување на клиентската мрежа на Банкатa.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование или студенти на додипломски/постдипломски студии, како предност ќе се смета економска насока;
  • Претходно искуство со работа со готовина ќе се смета за предност;
  • Развиени комуникациски и продажни вештини, желба и ориентираност за работа со клиенти;
  • Агилност, организираност и проактивност во градење добра тимска атмосфера;
  • Познавање на основни ИТ алатки, познавање на англиски јазик.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој, менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Аплицијрате со испраќање на CV на: [email protected] со назнака: Банкарски комерцијалист (со назнака за соодветниот град), најдоцна до 07.03.2025 година.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Популарно