Connect with us

Business Woman

Ангелина Блажеска: Fit Kit апликацијата нуди бројни можности за вежбање!

Објавено

на

Ангелина Блажеска е креаторот на FitKit – првата македонска мобилна апликација која овозможува вежбање во најдобрите фитнес и спортски центри во Скопје. 

Мобилната апликација FitKit е достапна на App Store и Google Play. Преку оваа апликација корисникот може online да купи тренинзи и да вежба на повеќе од 30 различни фитнес центри во Скопје. Дополнителна предност за корисниците е тоа што корисникот има можност да комбинира различни фитнес активности (фитнес, функционални тренинзи, јога, боречки вештини, кардио, аеробик, пилатес, пливање, итн).

Корисникот во самата апликација (timeline) има можност да провери кои се тренинзи во неговата околина и си закажува тренинг со еден клик онаму каде му одговара во текот на денот. Апликацијата генерира код со секој закажан тренинг кој треба да се покаже при искористување. Корисникот не е врзан да вежба на едно место и во еден термин, што е големо олеснување за луѓе кои работат, а воедно и побива многу изговори за вежбање 🙂

Банкарство: Каков е feedback-от од корисиците на апликацијата и компаниите кои ги нудат своите места за тренинг на Fit Kit?

Ангелина: Освен што на корисникот му нуди флексибилност, FitKit им нуди поволности и на фитнес центрите и студијата.  FitKit e истовремено и генератор на најдобрите места и тренинзи во Скопје, па така секој од центрите се наоѓа во добро друштво и добива маркетинг. Како што сите си имаме омилен филм и книга, така имаме и омилена физичка активност, па FitКit е една алатка која може да помогне при пронаоѓање на она што ни одговара. Многу често не се знае и што се’ има да се вежба низ Скопје, сопствениците на студијата треба да бидат истовремено и тренери и менаџери и сметководители, па најчесто не посветуваат внимание на маркетинг, а ние сме тука да ги обединиме сите на исто место и да помогнеме да се искористи максимално капацитетот на една фитнес локација. Исто така се скратува и оној период на ”талкање” по други места, ако некој вежбач сака да види што друго се нуди, вежба и пробува активности преку FitKit, а потоа си продолжува онаму каде најмногу му одговара. Постои win-win за трите страни.

Банкарство: Кога ја лансиравте апликацијата и како сте задоволни од досегашниот развој на истата?

Ангелина: FitKit лансираше во Јуни, кога завршува вежбачката сезона и освен првиот ден во кој имаше над 500 регистрирани корисници, тие три месеци беа еден тест период, во кој имаше само убави коментари и по некој амбициозен вежбач. Со почетокот на новата вежбачка сезона од септември, интересот е се’ поголем и нашата корисничка база експоненцијално расте. Заклучно со 2017 можам да кажам дека FitKit ги надмина моите очекувања и веќе ги имам поставено целите за во иднина. Многу брзо ќе се случи и ширење низ цела Македонија, а верувам дека нема да застанеме тука. Статистиките за ова кратко време се “луди”: 2017 година ја завршивме со над 2500 регистрирани корисници, месечно се реализирани по 300+ тренинзи преку нас, повеќе од 30 различни локации на кои може да се вежба и 90 часови/активности.

Јануари го завршуваме со реализирани 450+ тренинзи преку FitKit, а е еден од најслабите месеци во вежбачката сезона.

Тука е и соработката B2B со доста компании кои се грижат за своите вработени и им покриваат вежбање преку FitKit.

2018 година ќе биде уште повозбудлива за FitKit корисниците. Тие наскоро ќе можат да користат Спа услуги и да повикаат личен тренер да ја води нивната фитнес сесија.

За Ангелина:

24 Години, Дипломиран Машински инженер, Основач на FitKit и на 5abS.

*5abS e консултантска фирма преку која Ангелина работи на проекти од индустријата за оптимизација и постојано подобрување на работата со имплементација на Јапонски алатки и методологии. До сега има остварено соработки со големи компании  (АД Гранит, Технокооп, Еуротехника…) и во 2018 се планираат два нови проекти како и обуки и сертифицирање во Виена и Јапонија. Во Македонија допрва ќе се цени консултантска работа од овој проектен тип – не класично консултирање со експерт, туку проекти во кој компаниите добиваат целосна анализа на моменталната состојба, план и предлози за подобрувања со минимални инвестиции, комплетна имплементација на подобрувањата, споредба на пред и потоа состојбата врз основа на мерења и предлог планови за континуирано подобрување во иднината. Секако, овој систем на работа подразбира прилагоден проект според барањата на секој единствен клиент. 5abS како компанија е уште на почетокот и во бизнис околина во која можеби потенцијалните клиенти не се свесни за потребата од неа. Во иднина многу ќе се слуша и за 5abS, но можеби не во истите кругови како за FitKit.

Business Woman

Три Македонки прогласени за „Најжена на 21 век“ во Белград

Објавено

на

Агенција „Марили“ која 24 години ја поддржува успешноста на жената во бизнисот како претприемач, менаџер и лидер се гордее со проширувањето на соработката на бизнисите предводени од жени на регионално ниво. Токму жените менаџери – лауреатки од манифестацијата на „Марили“ – „Избор на топ 10 најуспешни жени менаџери од Македонија“ се дел од наградените на регионалната манифестација „Најжена на 21. век“, што претставува верификација на напорите на агенција „Марили“ да ја промовира успешната жена во бизнисот во нашата земја, но и надвор од неа. (more…)

Продолжи со читање

Business Man

Challenger: Бизнисите да се приклучат на платформата за да бидат „зелени“

Објавено

на

Challenger е новата мобилна апликација за која мора да знаете, бидејќи кога ќе биде лансирана не смеете никако да ја пропуштите. Challenger е нов македонски стартап кој сака преку мобилна апликација да ги менува здравите навики на македонските граѓани, повеќе да поминуваат „зелени“ километри, да собираат поени, а со тоа и соодветни награди и признанија. Исто така Challenger сака да ги поттикне на општествена одговорност компаниите и институциите со цел да се креира нова зелена маркетинг платформа која ќе нуди многу предности. За начинот на кој функционираат како стартап, за пристапот до финансии за развој на идејата и техничкото решение, како и за тоа што ќе понуди апликацијата разговаравме со Теодора, Стефан, Олга и Митко од Challenger.

Што е Challenger? За кратко време успеавте да соберете многу внимание од јавноста која очекува многу интересен проект, особено пред почетокот на зимата кога се враќаат темите за загадувањето и проблемите со здравјето на луѓето?

Challenger e мобилна апликација за сите кои сакаат да добијат некоја награда за своите поминати зелени километри (пешки или на велосипед). Ние сакаме да ги предизвикаме нашите сограѓани, независно дали млади, студенти, родители, возрасни, активисти, оние кои се движат, кои сакаат да бидат промената во ова општество, или пак оние на кои им недостасува поттик да поминат километар повеќе, па и онаа група на луѓе кои се веќе наши локални еко супер херои.

Challenger ќе функционира на следниот начин:

1.Поминатите километри со пешачење или пак додека возите велосипед се претвораат во  Challenger поени
2. Challenger поените се заменуваат со кодови за попусти или пак бесплатни производи/услуги
3. Challenger е начин заедно да се избориме за почист воздух, да го намалиме секојдневниот сообраќаен метеж, затоа поставуваме предизвици (дневни,неделни или месечни) и за секое успешно исполнување се добиваат директни награди

Веројатно тоа што го привлече вниманието на јавноста, на наша голема среќа, е токму пристапот на нашето решение, а тоа е дека само како заедница на граѓани, бизниси и организации може да направиме промени. Затоа сакаме сите да ги повикаме да ни се приклучат во остварувањето на нашата цел, и заедно да бидеме дел од решението на аерозагадувањето, а не од проблемот.

Кој стои зад Challenger, може да ни раскажете како се склопи тимот и успевате ли да ја усогласите вашата визија, колку е голем предизвикот да се работи на ваков проект?

Приказната на Challenger започна на минатогодишниот StartupWeekend Скопје. Кога ќе се свртиме наназад сфаќаме дека работиме заедно веќе година дена, и тоа ни се чини нереално, бидејќи времето лета, како вчера да бевме во CeedHub. Еуфоријата која ја добивме не мотивираше да продолжиме првите месеци. Потоа дојдоа вистинските предизвици, кој од нас ќе продолжи да работи, како да го оформиме производот, да решиме во кој правец ќе продолжиме…. Процесот беше далеку од лесен, но едно е факт сите сме заљубени во Challenger, едноставно сонуваме да успее. Веројатно тој жар кај сите е тоа што не натера да аплицираме на различни натпревари каде што добивме и признанија. На кратко позади идејата на Challenger се Теодора, Стефан, Олга и Митко, кои воедно се основачи и на компанијата GreenIT. Наскоро ќе објавуваме и интересни текстови од нашиот тим, односно како се справувавме со нашите предизвици, избор на технологија, како ние го гледаме нашиот тим итн., така да следете го нашиот блог на www.challenger.mk 🙂

Кои ќе бидат главните цели на Challenger и како очекувате да се вклучи бизнис секторот во вашата приказна?

Главната цел на Challenger e да биде платформа преку која ќе се создава една општествено одговорна – зелена заедница, каде што луѓето развиваат навики да користат алтернативни методи на транспорт, а од друга страна локалните бизниси го подржуваат ова однесување.

Challenger е единствена платформа преку која бизнисите ќе можат да се вклучат на трендот, да бидат препознаени како зелени бизниси. На кратко бизнисите ќе може да спонзорираат предизвици и за истите да даваат директни награди на учесниците кои успешно го исполниле тој предизвик. Дополнително во нашата Challenger продавница бизнисите може да поставуваат бесплатни, или кодови за попуст за своите услуги и производи, а со самото тоа стимулираат и општествено одговорно однесување помеѓу своите сограѓани.

Ние велиме, времето да се биде ЗЕЛЕН бизнис е СЕГА, затоа им овозможуваме на бизнисите алатка без да трошат дополнителни ресурси.

Имате ли искуство со наоѓање на финансии од банкарскиот сектор, дали е тоа чекор на кој ќе треба да работите и што очекувате?

Во изминатиот период бевме во инкубациска програма подржана од банка, каде што се одборува кредит со ниска каматна стапка. Поради фактот дека сме на самиот почеток и се трудиме да го испробаме нашиот бизнис модел на пазарот, се уште не сме подготвени за подвиг на добивање финансии од банкарскиот сектор. Како нов startup, гледаме рационално и ефективно да ги користиме ресурсите кои ни се на располагање, па затоа се пријавуваме на различни настани каде што можеме да добиеме грантови или ко-финансирања. Се разбира кога ќе дојде моментот на експанзија и влегување на други пазари, тогаш финансиите од банкарскиот сектор ќе бидат потребни, но во овој момент се трудиме да најдеме алтернативни начини.

Како иновативен стартап модел дали Challenger го гледате на регионалниот и глобалниот пазар и што мислите за конкуренцијата?

Challenger е дефинитивно модел кој лесно се реплицира, и нашата првенствена замисла е Challenger да биде препознатлива алатка на Балканскиот пазар, со цел да ја развиеме Challenger и во другите Европски држави. За наша среќа на регионалниот пазар не постојат слични апликации како нашата, па конкуренцијата е занемарлива. Но, гледајќи го европскиот и глобален пазар, има апликации кои се веќе етаблирани и функционираат одлично во одредени држави, така да конкуренцијата таму е прилично силна. Се разбира, многу е рано да зборуваме за влегување на европски и светски пазари, додека не ја етаблираме Challenger на домашниот, па потоа и на регионалниот пазар. Затоа сакаме да ги имплементираме нашите планови чекор по чекор, и да оставиме пазарот и времето да ни покажат во која насока треба да се развиваме.

Продолжи со читање

Business Woman

Која е Кристалина Иванова Георгиева, новата директорка на ММФ?

Објавено

на

Кристалина Иванова Георгиева-Кинова родена на 13 август 1953 година е бугарски економист која неодамна дојде на чело на Меѓународниот монетарен фонд. Исто така, таа е главен извршен директор на Светската банка од 2017 година. Кристалина Иванова беше вршител на должноста претседател на Групата на Светска банка од 1. февруари 2019 до 8. април 2019 година. Таа претходно беше заменик претседател на Европската комисија под Жан-Клод Јункер од 2014 година до 2016 година. (more…)

Продолжи со читање

Популарно