Connect with us

Компании

NESCAFÉ 3in1 донираше компјутери на Универзитетската библиотека „Св. Климент Охридски“

Објавено

на

Компанијата Nestlé, која во рамки на кампањата NESCAFÉ 3in1 Start Smart, во текот на претходните месеци собираше средства за отворање на мултимедијалниот центар во Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски“ во Скопје, на оваа институција и донираше девет „all-in-one“ компјутери кои слободно можат да ги користат сите студенти. За оваа донација, Nestlé во текотна кампањата одвојуваше средства од продажбата на секој NESCAFÉ 3in1 и NESCAFÉ 2in1 производ.

Компјутерите се поставени во главниот хол на библиотеката, а во план е, во склад со трендовите за дигиталиузација на книгите, на нив да се постават дигитализирани материјали, со цел да бидат уште подостапни за корисниците. Освен тоа, студентите и другите посетители можат компјутерите да ги користат за истражувања, пишување трудови, групна работа и други секојдневни обврски во текот и по завршувањето на студиите.

Бројни меѓународни студии покажуваат дека поголемиот број студенти и млади смета дека дигиталната технологија позитивно влијае на нивното образование и разбирањето на градивото.

„Посетителите на библиотеката се исклучително задоволни со новата опрема, подарок на компанијата Nestlé и брендот NESCAFÉ 3in1“, нагласува Марко Цуцуловски, раководител на Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски“. „Компјутерите се особено корисни за работа во групи, што за сега најмногу го користат студентите на медицина, на кои атласите, кои им се неопходни за студирање, сега им се многу подостапни. Благодарни сме што компанијата го препозна значењето на помагањето на образованието и дигитализацијата и сигурни сме дека оваа донација ќе го унапреди квалитетот на школување и унапредување на знаењето на многу млади луѓе“, доаде Цуцуловски.

Освен компјутерите, во холот на библиотеката се поставени и фотелји и полици на кои корисниците можат да ги пронајдат најновите книги и часописи на англиски јазик.

„Nestlé се свесни дека подобрувањето на квалитетот на живот и создавањето успешна заедница почнува со образованието“, истакна Соња Шливиќ, бренд менаџерка на NESCAFÉ 3in1 по повод врачувањето на компјутерите во библиотеката. „Секогаш сме тука да ги поддржиме младите во потрага за дополнително усовршување и образование исметаме дека тоа е обврска на сите големи компании. Оваа акција е само една од бројните кои Nestlé ги спроведува, а кои се насочени кон подобрување на положбата на младите луѓе во општеството“, заклучи Шливиќ.

Компании

Отворен ден на GS1 Македонија: “Дигитализација на македонското стопанство„

Објавено

на

„Онлајн“-трговијата во Македонија е во зачеток, бројот на компании и маркети кои директно ги пласираат своите производи и услуги преку интернет е се уште мал. Во светски рамки, пак, продажбата на далечина е се по застапена и прифатена од крајните потрошувачи, секоја година е се помасовна, а обртот на средства преку „онлајн“-трговијата е се поголем. Овој тренд неминовно ќе ја зафати и нашата држава. (more…)

Продолжи со читање

Компании

Војна помеѓу eBay и Amazon

Објавено

на

Двете најголеми интернет маркетинг компании влегоа во битка откако eBay официјално покрена тужба против Amazon, во која обвиненува за нефер бизнис практики. Адвокатите на компанијата велат дека биле жртви на „масовна шема за компромитирање на нивниот внатрешен и-мејл систем“. Информациите потоа биле користени од страна на Amazon за привлекување на најпопуларните трговци на eBay.

Според обвинението, овие практики не се нови и веќе неколку години се применуваат, објави „ЦНет“. eBay тврди дека имаат информации за тоа дека десетици вработени на високи позиции во Amazon во САД и Европа се обложуваат на различни методи за да ги одземат најактивните трговци во конкурентна платформа. Во овој случај, станува збор за практиките на двете компании да им овозможат на аутсајдери да ги рекламираат и продаваат своите производи, што во крајна линија доведува до поголем приход.

Необичен е фактот дека, според Amazon, трговците со трета страна генерираат повеќе од 50% од нивниот промет, додека на eBay оваа вредност е 100% поради нивниот специфичен бизнис модел.

Уште е рано да се предвиди што ќе одлучи во судот во овој случај, кој ги соочува двете водечки онлајн платформи за тргување. Западните медиуми коментираат дека овој случај дополнително ќе го заостри конфликтот меѓу компаниите кои веќе имаат прилично затегнати односи.

Продолжи со читање

Компании

Google воведува наплата за YouTube, Google Play и други услуги – цената ќе ја платат производителите на ЕУ?

Објавено

на

Прв пат во својата историја, Google ќе наплаќа лиценци за телефонски производители во Европа за да ги инсталираат своите услуги, како што се Google Play, YouTube или Gmail.

Денес тоа е невозможно да се замисли Android паметен телефон кој во основа нема Gmail, YouTube, и она што е, секако, најмногу важно – Google Play. По паричната казна од 5 милијарди евра, што Google мораше да ја плати на Европската унија, од компанијата одлучија да свртат нов лист кога станува збор за водење бизнис на територијата на Стариот континент.

Врз основа на истрагата спроведена од страна на регулаторното тело на ЕУ, казната за Google следи откако беше утврдено нарушување на конкуренцијата кога станува збор за Андроид. Тоа е практика на компанијата врз основа на барањата кон телефонски производители и пре-инсталирање на основните услуги на компанијата во замена за бесплатно користење на оперативниот систем. Во прописите, меѓу другото, се наведува дека ваквата политика на Google овозможи на компанијата нефер предност во однос на своите конкуренти на пазарот.

Првиот голем чекор кој ќе го направи Google во својата нова политика за корисници во Европа е почеток за давање на лиценци за производители на мобилни телефони во овој дел на светот, кои се планира да продаде уреди со пре-инсталиран оперативен систен на компанијата за услуги од Mountain View.

Добрата вест е дека Android ќе остане бесплатен за сите.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange