Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Интервјуа

Интервју АЛЕКСАНДАР ИЉОВ: Користете ја апликацијата HalkEco и придонесете за ново засадено дрво и намалена емисија на CO2

Објавено

на

Халкбанк како ЕКО ориентирана компанија која низ годините на своето постоење применува бројни ЕКО политики. Во последните 8 години Банката има финансирано повеќе од 6.000 вакви проекти во износ од 36,6 милиони евра. Досега, намалената емисија на јаглероден диоксид е за 37 илјади тони годишно, а со истите проекти се заштедени 130.000 MW/h електрична енергија. Последен ЕКО проект кој неодамна беше промовиран е мобилната апликација HalkEko којашто претставува  иновативно решение со кое, доколку се користи, значително може да придонесе за зачувување на животната средина. Со апликацијата се стимулирани пешачењето, трчањето, возењето велосипед или тротинет, особено во периоди од денот кога има најголем сообраќај. За секои поминати 80 километри, Халкбанк презема обврска да засади едно дрво. Првата акција за садење на 152 дрвја веќе беше организирана, а така ќе продолжи и во иднина. За апликацијата, нејзините цели и ефекти зборуваме со Александар Иљов, директор на секторот за маркетинг во Халкбанк. 

Банкарство: Неодамна Халкбанк ја промовираше новата мултифункционалната мобилна апликација HalkEco со која секој што ќе ја активира и ќе пешачи, ќе трча, вози велосипед или електричен тротинет, ќе придонесува за садење дрвја што ќе биде обврска на Банката? Која беше причината за создавање една ваква апликација?

Александар Иљов: Халкбанк е ЕКО ориентирана компанија која, низ годините на своето постоење, применува бројни еко политики. Апликацијата HalkEco е уште еден чекор во зачувувањето на здравата животна средина и одржливиот развој, која истовремено е насочена и кон едукација и подигање на свеста на населението. Создавањето на апликацијата беше пред сè мотивирано од потребата за будење на еколошката свест и поттикнување на одговорноста што сите ние ја имаме кон животната околина и квалитетот на воздухот. Таа овозможува формирање на здрави навики, охрабрува физичка активност и еко свест како индивидуална одговорност за животната средина, а за возврат се добива многу повеќе. Воедно, апликацијата од наша страна претставува и вложување во иновативни технологии што е уште еден крупен чекор што банката го прави кон дигитализација на своите услуги. HalkEco практично е начин на кој, со иновативен и интерактивен пристап, Халкбанк активно се вклучува во пошумување со засадување дрвја и намалување на емисијата на штетните CO2. На овој начин очекуваме заедно да придонесуваме за почиста и поздрава животна средина. На секои реализирани 80 километри како кумулативна физичка активност на сите лица што ја користат апликацијата, а истите се регистрирани во неа, ХалкБанк ќе засадува по едно дрво. На овој начин и банката и граѓаните стануваат одговорни за околината и придонесуваат за помасовно пошумување и засадување дрвја. Истовремено, преку вредни финансиски олеснувања за своите услуги и подароци што ќе ги доделува според вредноста на собраните HalkCoins, банката ќе ги мотивира граѓаните да пешачат или возат велосипед наместо да користат возило или јавен транспорт. Сите можат да ја симнат апликацијата и со нејзиното активирање и користење при секоја физичка активност, пешачење, трчање, возење велосипед или тротинет во земјата, ќе добиваат HalkCoins и со тоа ќе освојуваат различни нивоа за кои што следат подароци. Едни од најатрактивните, се финансиските  поволности како намалени каматни стапки и надомест за обработка на кредити, бонус поени на кредитни картички, зголемени каматни стапки за депозити, гратис осигурителни полиси, или велосипеди и електрични тротинети.

Едноставно кажано, HalkEco е апликација што овозможува секој да формира здрави навики, да биде мотивиран да пешачи или вози велосипед  наместо да користи возило или јавен транспорт, со тоа да придонесува за зачувување на животната средина со садење нови дрвја и со намалена емисија на CO2.

Банкарство: Иако поминаа само три недели од промоцијата на апликацијата, каков е ефектот од неа? 

Александар Иљов: Изненадувачки добар. Само за еден ден откако официјално беше претставена новата апликација, истата ја имаа симнато 1.242 граѓани кои за 24 часа успеаја да обезбедат нови 22 дрвja. Сите оние што започнаа да ја користат апликацијата додека пешачат, трчаат, возат велосипед или електричен тротинет за само еден ден имаа поминато 1.809 километри и со своите здрави навики ја намалија емисијата на јаглен диоксид за 234 килограми. Или за три недели, истата ја имаат симнато 2.333 граѓани, кои вкупно изминале 34.341 километри, ја намалија емисијата на јаглен диоксид за 4.431 килограми и обезбедија 429 дрвја, кои ние како Банка преземаме обврска да ги засадиме. Својата обврска за садење дрвја кои ги „обезбедија“ корисниците на апликацијата, Халкбанк веќе почна да ја реализира и ги засади првите 152 дрвца. Од нив 40 садници се засадени во дворот на скопската гимназија „Зеф Љуш Марку“, а останатите 112 во школските дворови на основни училишта низ повеќе градови. Ова беше прва акција на Халкбанк за засадување дрвја, по лансирањето на апликација и истата е спроведена во соработка со Граѓанската иницијатива „Денови на колективно садење дрвја во Македонија“. Садењето нови дрвја ќе продолжи и во иднина на локации каде е потребно пошумување.

Банкарство: Како функционира апликацијата и што е потребно да направи корисникот за да почне да собира километри и Коини и да „обезбедува дрвја“ кои Халкбанк ќе треба да ги засади? 

Александар Иљов: Во апликацијата се содржани повеќе елементи чија заедничка цел е намалување на емисијата на штетните гасови и засадување што повеќе дрвја. По симнување на апликацијата, корисник се станува со внес на име и мејл адреса. Се додава лозинка, се одбира тип на возило и корисникот се најавува со мејл адреса и лозинка. Апликацијата дава  преглед на поминати километри, брзината на движење, заштедена емисија на CO2, број на засадени дрвја како и собрани HalkCoins. За да се обезбеди садење на дрво, потребно е да се поминат 80 километри. Таа истовремено дава приказ и за рејтингот во однос на други корисници, но и рејтинг на компанијата, доколку е направена таква регистрација. На неа исто така може да се види секој ден колкави дистанци се поминат во некоја од наведените физички активности и за кое време. За секоја активност – трчање, пешачење, возење велосипед или тротинет, се добиваат HalkCoins и се освојуваат различни нивоа за кои што следуваат подароци, други бенефиции и можности за засадување зелени површини. Во текот на работните денови и за време на градскиот метеж, односно од 07:30 до 09:30 и од 15:30 до 17:30, секој километар вреди 2 HalkCoins, за време на викендите 0,5 HalkCoins и останато време носи 1 HalkCoin. При секоја активност мора да се притисне старт за да се активира мерењето, како и „крај“ кога ќе се заврши со физичката активност. Банката може да креира и предизвици, а со секој остварен предизвик корисникот може да собере повеќе HalkCoins. Апликацијата сите ги охрабрува да бидат физички поактивни, еко свесни и да ја мотивираат заедницата да го следи нивниот пример.

Банкарство: За да ги мотивирате граѓаните да негуваат здрави навики, предвидовте и подароци кои се различни, во зависност од физичката активност на секој поединец. Но, освен подароци, тие може да донесат и финансиски бенефит. Какви нивоа и награди се предвидени за корисниците на апликацијата?

Александар Иљов: Со ова иновативно решение кое го креираше Халкбанк, секој поединец, доколку го користи, во значителна мерка може да го подобри како сопственото здравје и истовремено да има и бенефит за семејниот буџет. Ние од Банката креиравме пет нивоа – за собрани 250, 500, 750, 1500 и 2000 HalkCoins. Подароците се различни и адекватни на нивото на активноста. За 250 собрани Коини може да се избере меѓу еко торба, со маица и пешкир, додавање 250 бонус поени на Мастеркард картичка, формирање еко депозит со за 0,10% поголема камата, или намалување на надоместокот за обработка на Еко кредит, како и патничко осигурување за 10 дена годишно. Како што расте бројот на собраните Коини, така и наградите и бенефициите се поголеми. Како награди може да се добијат и термоси, велосипеди или електрични тротинети, повеќе бонус поени, осигурување на имот, зголемена стапка на отворен депозит до 0,30% над редовната камата, потрошувачки кредит со до 15% пониска камата од редовната или станбен кредит со до 10 % пониска камата од редовната. Колку се вредни наградите може да се види низ примерот за аплицирање за станбен кредит од Халкбанк, каде корисникот на апликацијата кој собрал 2.000 Коини може да плати 4.200 евра помалку на крајот на периодот на отплата на кредитот.   

Банкарство: Во денешно време кога расте свеста за потребата од активности врзани за заштита на животната средина, дали Halkbank освен со апликацијата HalkEco и на друг начин придонесува за поголема грижа за природата? 

Александар Иљов: Халкбанк е прва еко банка во државата, а доказ за тоа е и нашето лого кое асоцира на зелено дрво, тркачка патека и еко отпечаток. Нашата банка е партнер кој посветено работи на поголема енергетска ефикасност и подобра животна средина. Во оваа насока имаме направено многу и од денешен аспект сме особено горди на овие резултати кои се одраз на нашата искрена желба да придонесеме за здрава животна средина. Тука мислам на ЕКО продуктите кои се наменети за поддршка на ЕКО оправдани инвестиции, насоченоста кон дигитализацијата и безхартиеното работење, зелените површини во премисите на банката. Халкбанк постојано поддржува проекти кои придонесуваат за намалување на емисија на јаглерод диоксид и заштеда на енергија. Во последните 8 години Банката има финансирано повеќе од 6.000 вакви проекти во износ од 36,6 милиони евра. Досега, намалената емисијата на јаглероден диоксид е за 37 илјади тони годишно, а со истите проекти се заштедени 130.000 MW/h електрична енергија. Халкбанк има и нова кредитна линија во износ од 600 милиони денари. Еко кредитот е наменет за физички лица кои сакаат да ја зголемат енергетската ефикасност на својот дом со финансирање на економски ефикасни производи и проекти како и  користење на обновливи извори на енергија и набавка на подобра термичка изолација на домот. На овој начин секој корисник може да ја намали потрошувачката на енергија и придружните трошоци, а во исто време и ќе придонесе за зачувување на животната средина. HalkEko е уште еден чекор повеќе кон нашата ЕКО свесност. Затоа ние од Халкбанк порачуваме – симнете ја апликацијата, пешачете до вашето работно место, собирајте HalkCoins и одберете поволност по ваш избор и придонесете лично со заштедена емисија на CO2 и ново засадено дрво. Така заедно можеме да направиме подобро за животната средина.

Интервјуа

Интервју со членовите на Управниот одбор на Винер Лајф: Пазарот на животно осигурување продолжува со трендот на двоцифрен раст

Објавено

на

Денес, 1ви ноември се одбележува Денот на осигурувањето како долгогодишна традиција која е исполнета со бројни активности за зголемување на свесноста за важноста на осигурувањето. Овој ден треба да ги извади на површина сите најнови и најатрактивни продукти на осигурителните компании, со цел клиентите да бидат подобро информирани и запознаени како да ги задоволат своите потреби. (more…)

Продолжи со читање

Business Man

Challenger: Бизнисите да се приклучат на платформата за да бидат „зелени“

Објавено

на

Challenger е новата мобилна апликација за која мора да знаете, бидејќи кога ќе биде лансирана не смеете никако да ја пропуштите. Challenger е нов македонски стартап кој сака преку мобилна апликација да ги менува здравите навики на македонските граѓани, повеќе да поминуваат „зелени“ километри, да собираат поени, а со тоа и соодветни награди и признанија. Исто така Challenger сака да ги поттикне на општествена одговорност компаниите и институциите со цел да се креира нова зелена маркетинг платформа која ќе нуди многу предности. За начинот на кој функционираат како стартап, за пристапот до финансии за развој на идејата и техничкото решение, како и за тоа што ќе понуди апликацијата разговаравме со Теодора, Стефан, Олга и Митко од Challenger.

Што е Challenger? За кратко време успеавте да соберете многу внимание од јавноста која очекува многу интересен проект, особено пред почетокот на зимата кога се враќаат темите за загадувањето и проблемите со здравјето на луѓето?

Challenger e мобилна апликација за сите кои сакаат да добијат некоја награда за своите поминати зелени километри (пешки или на велосипед). Ние сакаме да ги предизвикаме нашите сограѓани, независно дали млади, студенти, родители, возрасни, активисти, оние кои се движат, кои сакаат да бидат промената во ова општество, или пак оние на кои им недостасува поттик да поминат километар повеќе, па и онаа група на луѓе кои се веќе наши локални еко супер херои.

Challenger ќе функционира на следниот начин:

1.Поминатите километри со пешачење или пак додека возите велосипед се претвораат во  Challenger поени
2. Challenger поените се заменуваат со кодови за попусти или пак бесплатни производи/услуги
3. Challenger е начин заедно да се избориме за почист воздух, да го намалиме секојдневниот сообраќаен метеж, затоа поставуваме предизвици (дневни,неделни или месечни) и за секое успешно исполнување се добиваат директни награди

Веројатно тоа што го привлече вниманието на јавноста, на наша голема среќа, е токму пристапот на нашето решение, а тоа е дека само како заедница на граѓани, бизниси и организации може да направиме промени. Затоа сакаме сите да ги повикаме да ни се приклучат во остварувањето на нашата цел, и заедно да бидеме дел од решението на аерозагадувањето, а не од проблемот.

Кој стои зад Challenger, може да ни раскажете како се склопи тимот и успевате ли да ја усогласите вашата визија, колку е голем предизвикот да се работи на ваков проект?

Приказната на Challenger започна на минатогодишниот StartupWeekend Скопје. Кога ќе се свртиме наназад сфаќаме дека работиме заедно веќе година дена, и тоа ни се чини нереално, бидејќи времето лета, како вчера да бевме во CeedHub. Еуфоријата која ја добивме не мотивираше да продолжиме првите месеци. Потоа дојдоа вистинските предизвици, кој од нас ќе продолжи да работи, како да го оформиме производот, да решиме во кој правец ќе продолжиме…. Процесот беше далеку од лесен, но едно е факт сите сме заљубени во Challenger, едноставно сонуваме да успее. Веројатно тој жар кај сите е тоа што не натера да аплицираме на различни натпревари каде што добивме и признанија. На кратко позади идејата на Challenger се Теодора, Стефан, Олга и Митко, кои воедно се основачи и на компанијата GreenIT. Наскоро ќе објавуваме и интересни текстови од нашиот тим, односно како се справувавме со нашите предизвици, избор на технологија, како ние го гледаме нашиот тим итн., така да следете го нашиот блог на www.challenger.mk 🙂

Кои ќе бидат главните цели на Challenger и како очекувате да се вклучи бизнис секторот во вашата приказна?

Главната цел на Challenger e да биде платформа преку која ќе се создава една општествено одговорна – зелена заедница, каде што луѓето развиваат навики да користат алтернативни методи на транспорт, а од друга страна локалните бизниси го подржуваат ова однесување.

Challenger е единствена платформа преку која бизнисите ќе можат да се вклучат на трендот, да бидат препознаени како зелени бизниси. На кратко бизнисите ќе може да спонзорираат предизвици и за истите да даваат директни награди на учесниците кои успешно го исполниле тој предизвик. Дополнително во нашата Challenger продавница бизнисите може да поставуваат бесплатни, или кодови за попуст за своите услуги и производи, а со самото тоа стимулираат и општествено одговорно однесување помеѓу своите сограѓани.

Ние велиме, времето да се биде ЗЕЛЕН бизнис е СЕГА, затоа им овозможуваме на бизнисите алатка без да трошат дополнителни ресурси.

Имате ли искуство со наоѓање на финансии од банкарскиот сектор, дали е тоа чекор на кој ќе треба да работите и што очекувате?

Во изминатиот период бевме во инкубациска програма подржана од банка, каде што се одборува кредит со ниска каматна стапка. Поради фактот дека сме на самиот почеток и се трудиме да го испробаме нашиот бизнис модел на пазарот, се уште не сме подготвени за подвиг на добивање финансии од банкарскиот сектор. Како нов startup, гледаме рационално и ефективно да ги користиме ресурсите кои ни се на располагање, па затоа се пријавуваме на различни настани каде што можеме да добиеме грантови или ко-финансирања. Се разбира кога ќе дојде моментот на експанзија и влегување на други пазари, тогаш финансиите од банкарскиот сектор ќе бидат потребни, но во овој момент се трудиме да најдеме алтернативни начини.

Како иновативен стартап модел дали Challenger го гледате на регионалниот и глобалниот пазар и што мислите за конкуренцијата?

Challenger е дефинитивно модел кој лесно се реплицира, и нашата првенствена замисла е Challenger да биде препознатлива алатка на Балканскиот пазар, со цел да ја развиеме Challenger и во другите Европски држави. За наша среќа на регионалниот пазар не постојат слични апликации како нашата, па конкуренцијата е занемарлива. Но, гледајќи го европскиот и глобален пазар, има апликации кои се веќе етаблирани и функционираат одлично во одредени држави, така да конкуренцијата таму е прилично силна. Се разбира, многу е рано да зборуваме за влегување на европски и светски пазари, додека не ја етаблираме Challenger на домашниот, па потоа и на регионалниот пазар. Затоа сакаме да ги имплементираме нашите планови чекор по чекор, и да оставиме пазарот и времето да ни покажат во која насока треба да се развиваме.

Продолжи со читање

Интервјуа

Интервју ГОРЈАН ЈОВАНОВСКИ: Македонија има голема можност за проширување на навиките во е-трговијата

Објавено

на

На 25 октомври 2019 год во хотел DoubleTree by Hilton во Скопје ќе се одржи Втората годишна конференција за е-трговија под наслов „БИЗНИС РАСТ СО Е-ТРГОВИЈА“ во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија. И оваа година, Конференцијата за е-трговија ќе биде местото каде многу истакнати меѓународни и домашни говорници преку предавања, панел дискусии и неформални разговори, ќе ги пренесат своите знаења и искуства од областа на е-трговијата и маркетингот. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange