Connect with us

Анализи

Google – трендови на пребарување за 2018 година

Објавено

на

Користејќи Google Trends, можете да го измерите нивото на интерес за речиси секоја дадена тема. Податоците може да се видат на глобално ниво уште во 2004 година или поделени за одредена земја и / или временски период.

Хоризонталната оска за секој график на Google Trend претставува време. Вертикалната оска претставува релативно зголемување (или намалување) на бројот на пребарувања на корисниците на Google за секој термин со текот на времето, со највисоко ниво во секоја табела што означува врвна активност / интерес.

Повеќето луѓе се борат да разликуваат различни дисциплини на анализа на податоци – машинско учење, предвидлива аналитика, вештачка интелигенција и сл. Без оглед на термините што сакате да ги користите, едно е јасно: податоците сега се одлуки за движење во дигиталната ера .

Изгледа дека fintech треската која во последниве години се прошири низ банкарската индустрија почнува да крши. Постои, секако, интензивен интерес за fintech, но изгледа дека бесната “слепа паника” го достигнала своето крешендо, а сега се нормализира на рамно, постојано, стабилно ниво.

Ако дигиталните канали убиваат филијали и банкомати (како што многумина во банкарската индустрија тврдат), тогаш зошто потрагата по физички локации постојано расте? Секако, има многу помалку филијали денес отколку што имаше пред неколку години – резултат на затворање и консолидација – и можеби луѓето се борат да најдат филијала или банкомат најблиску до нив.

Генерацијата Z треба да добие на важност, но релативниот интерес за Millennials останува на помладата група. Иако Google Trends за Millennials се намали за 25% од нивната висока точка во средината на 2016 година, интересот за Millenials се уште голем.

Content marketing се зголемува во популарност, и имејл маркетингот држи стабилен рејтинг.

Во онлајн-рекламниот простор доминираат два главни играчи: Google и Facebook. Овие денови, навистина не е важно за која институција зборувате, секоја банка и компанија во светот треба да назначат дел од нивниот буџет за медиумски реклами за овие два канали. Youtube исто така е остварлива опција. Рекламирањето на Twitter едноставно нема смисла за повеќето финансиски институции, особено оние со ограничени ресурси, што се покажа за погрешна тактика.

 

 

Анализи

Во војната помеѓу банките и онлајн кредиторите, ќе победат податоците!

Објавено

на

Онлајн кредитори пристигнаа на сцена во совршено време за Силиконската долина. Излегувајќи од финансиската криза во 2008 година, банките – традиционалните заемодаватели – бавно го разбираа начинот на кој потрошувачите сакаа да пристапат до кредит и беа (разбирливо) неподготвени да преземат ризик. Наместо да се фокусираат на потребите и барањата на потрошувачите, банките беа фокусирани на други прашања: регулаторни предизвици, ограничувања на капиталот и основни технологии изградени во 1960-тите – ненамерно отворање на пар за пораст на интернет-заемодавците. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange