Connect with us

Анализи

Google – трендови на пребарување за 2018 година

Објавено

на

Користејќи Google Trends, можете да го измерите нивото на интерес за речиси секоја дадена тема. Податоците може да се видат на глобално ниво уште во 2004 година или поделени за одредена земја и / или временски период.

Хоризонталната оска за секој график на Google Trend претставува време. Вертикалната оска претставува релативно зголемување (или намалување) на бројот на пребарувања на корисниците на Google за секој термин со текот на времето, со највисоко ниво во секоја табела што означува врвна активност / интерес.

Повеќето луѓе се борат да разликуваат различни дисциплини на анализа на податоци – машинско учење, предвидлива аналитика, вештачка интелигенција и сл. Без оглед на термините што сакате да ги користите, едно е јасно: податоците сега се одлуки за движење во дигиталната ера .

Изгледа дека fintech треската која во последниве години се прошири низ банкарската индустрија почнува да крши. Постои, секако, интензивен интерес за fintech, но изгледа дека бесната “слепа паника” го достигнала своето крешендо, а сега се нормализира на рамно, постојано, стабилно ниво.

Ако дигиталните канали убиваат филијали и банкомати (како што многумина во банкарската индустрија тврдат), тогаш зошто потрагата по физички локации постојано расте? Секако, има многу помалку филијали денес отколку што имаше пред неколку години – резултат на затворање и консолидација – и можеби луѓето се борат да најдат филијала или банкомат најблиску до нив.

Генерацијата Z треба да добие на важност, но релативниот интерес за Millennials останува на помладата група. Иако Google Trends за Millennials се намали за 25% од нивната висока точка во средината на 2016 година, интересот за Millenials се уште голем.

Content marketing се зголемува во популарност, и имејл маркетингот држи стабилен рејтинг.

Во онлајн-рекламниот простор доминираат два главни играчи: Google и Facebook. Овие денови, навистина не е важно за која институција зборувате, секоја банка и компанија во светот треба да назначат дел од нивниот буџет за медиумски реклами за овие два канали. Youtube исто така е остварлива опција. Рекламирањето на Twitter едноставно нема смисла за повеќето финансиски институции, особено оние со ограничени ресурси, што се покажа за погрешна тактика.

 

 

Анализи

Се поголем е бројот на банкари – милионери!

Објавено

на

Банките се едни од најпрофитните организации, како во светот, така и во нашата земја. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Македонците сеуште практикуваат плаќање во кеш, но тој тренд полека се менува

Објавено

на

Статистичките податоци на Народната банка за септември 2018 година покажуваат дека од вкупниот број трансакции реализирани со кредитни трансфери или приближно пет милиони, во хартиена форма се реализирани 2.896.599 трансакции, додека електронски 2.069.280. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Колку се застапени жените во Управните одбори на банките во Македонија?

Објавено

на

Со цел утврдување на статусот на жената во општеството, Банкарство спроведе истражување на тема ,,Жените во Управните одбори на банките во Република Северна Македонија”. Истражувањето ја опфаќа процентуалната застапеност на жените во Управните одбори на банките во Македонија, па за таа цел беа анализирани сите банки. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange