Компании
Diners Club Македонија го доближува брендот поблиску до сите граѓани со својата нова кампања „Кога сакаш повеќе“

Компанијата Diners Club Македонија започна нова, смела кампања за репозиционирање на својот бренд, со која Diners картичките стануваат уште поблиску до сите граѓани.
Во рамки на кампањата, компанијата најави и ексклузивна придобивка за сите свои постојни, но и идни членови, преку која во периодот од 1-ви до 7-ми ноември тие ќе можат да пазарат на рати без камата на сите продажни места ширум државата, со што компанијата изразува благодарност за нивната лојалност, но и излегува во пресрет за сите нивни потреби. Меѓутоа, од Diners Club велат дека она што е навистина ново не се поволностите за корисниците на Diners картичките, туку тоа дека Diners брендот е сега поблиску до сите граѓани кога едноставно сакаат нешто повеќе.
„По 25 години од нашето основање, токму од денес пораката ‘Кога сакаш повеќе’ станува нашето главно мото, а преку неа го променуваме и курсот на нашата комуникација и перцепцијата за брендот, од ‘премиум’ кон ‘достапен за сите’. Затоа што Diners Club картичката е навистина тоа: картичка за сите, картичка која не познава граници и која е тука, достапна за сите граѓани, едноставно кога сакаат нешто повеќе и имаат потреба од поголема финансиска сигурност, поголем избор во пазарувањето и флексибилност во начинот на плаќање. А, пак, Diners Club Македонија е компанија која зборува на јазикот кој луѓето го сакаат и разбираат и која ги комуницира своите вредности; вредностите на компанијата, на луѓето кои ја сочинуваат и целото свое деловно работење“, изјави Божидар Јанковски, извршен директор на Diners Club Македонија.
Кампањата „Кога сакаш повеќе“, впрочем, доаѓа како одговор на најчестата перцепција на јавноста за брендот како премиум, ексклузивен и достапен само за повисоките категории граѓани, меѓутоа оттаму потенцираат дека Diners картички можат да имаат буквално сите физички лица со навршени 18 години и редовни примања на основ вработување, сопствена дејност, инвалидска пензија, старосна пензија или други приходи од други извори, а истите нудат и бројни придобивки во купувањето, во секое време.
Во рамки на кампањата Diners Club Македонија ја претстави и својата нова веб-страница, како и подобрената и пофункционална мобилна апликација My Diners, достапна бесплатно за преземање преку Google Play и App Store и преку која сите корисници ќе имаат лесен и безбеден пристап до сите информациите за нивната Diners Club сметка во секое време, ќе можат да ја проверат својата моментална состојба, да вршат трансакции, уплати, да ги следат попустите и понудите на продажните места и многу повеќе.
Diners Club картичката е инаку првата достапна кредитна, а воедно и платежна картичка во земјата уште од 1996 година. Денес со Diners Club кредитната картичка може да се пазарува на 8 милиони продажни места во странство и повеќе од 3.600 продажни места и 7.540 ПОС терминали во земјата каде може да се пазарува на рати, но нуди и можности за подигнување на готовина и плаќање на месечните редовни трошоци. Семејството на Diners Club Македонија денес брои над 15.000 активни корисници.
Компании
Зголемени платите на вработените во КАМ за 25% во споредба со лани

КАМ доследно ја имплементира својата стратегија на континуирано вложување во вработените, а како резултат на тоа бележи раст на платите на своите вработени за 25 отсто во споредба со септември минатата година. Последното зголемување се однесува на вработените во администрација каде просечната исплатена месечна нето плата изнесува 53.000 денари. (more…)
Компании
АЕТМ објавува нов Jавен повик за зајакнување на дигиталните вештини и отварање нови е-продавници: „Дигитално подготвени за е-трговија“

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – AETM, во рамки на проектот „Дигитално подготвени за Е-Трговија” објавува Јавен повик за учество на заинтересирани компании во програмата за поддршка на микро, мали и средни претпријатија и регистрирани индувидуални производители кои доаѓаат од следниве три сектори: (more…)
Компании
ЕОС Матрикс: Зголемени инвестициите во откуп на побарувања во корпоративниот сектор

Инвестициите во откуп на побарувања од корпоративниот сектор на ЕОС Матрикс се зголемија повеќе од двојно, споредено со претходниот период. Само во последната година компанијата инвестираше нешто околу 1 милион евра во побарувања од овој тип. (more…)
- Банкипред 2 months
Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје
- Осигурувањепред 2 months
АСО со обуки ќе ја гради и зајакнува финансиската едукација на средношколци – математичари
- Домашни банкипред 2 months
Компании во земјава реализираат 20 „зелени“ проекти од кредитната линија на ЕБОР преку Стопанска банка
- Домашни банкипред 1 month
Данијела Јовческа, Никола Горгиевски и Марија Танаскоска се најдобрите банкарски службеници од Шпаркасе Банка во 2023 година
- Банкипред 2 months
Шпаркасе Банка АД Скопје вработува Член на Управен Одбор
- Банкипред 2 months
Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје
- Business Manпред 2 months
Проф. Д-р Драгољуб Арсовски се стекна со 3.003 обични акции издадени од ТТК Банка АД Скопје
- Домашни банкипред 2 months
Шпаркасе Банка го активираше порталот за тестирање на платформата за отворено банкарство