Connect with us

Колумни

Chatbots ќе играат главна улога во банкарството

Објавено

на

Не многу луѓе се чувствуваат удобно да им овозможат на другите да ја знаат состојбата на своите финансии – проверка на состојбата на трансакциската сметка, големина на хипотека, заеми, дури и колку личноста заработува. Парите, сепак, се приватни. Тоа е причината зошто chatbots ќе ја имаат главната улога во банкарството.

Chatbot е личен, приватен и прилагоден на потребите на клиентот. Кога е направен квалитетно, разговорот се одржува не само на ниво кое е соодветно на клиентот, туку и во неговиот стил на јазик и во време кое него најмногу му одговара. Тоа е универзален интерфејс, така што никој не мора да учи како да го користи. Уште подобро, тие имаат тенденција да личат на платформа за комуникација, како што се Фејсбук или WeChat.

Сето ова е важно. За потрошувачот, неговата интимна природа за приватност; соодветното ниво на комуникација и јазично обележување на полето за персонализација и недостатокот на диференциран интерфејс и фактот дека не треба да ги инсталирате. Од гледна точка на банките, Chatbot отвора директна линија на комуникација која може да се искористи за да се изгради длабока врска со клиентот.

Chatbots се алатки за комуникација базирани на текстови во комбинација со вештачка интелигенија. Тие учат јазични стилови на корисниците, ги собираат своите зборови и изрази наместо да останат заглавени со речник составен од програмерот и одделот за маркетинг на банката. Значи, ако кажете  “премести 3000 долари на заштеди”, знае да премести 3.000 американски долари на вашата штедна книшка. Тоа е многу повеќе како да разговарате со човек отколку да користите некое мени.

Квалитетот на chatbot ќе се мери со тоа колку брзо и колку добро ќе научи да го разбере сопственикот на сметката.

Интелигентните ботови, исто така, ќе можат да ги предупредат клиентите кога ќе ги надминуваат трошоците или ќе ги охрабрат да заштедат за претстојниот одмор – за што знае ботот, бидејќи ги пронашол најдобрите договори, резервирал летови и хотели, предложил соодветни екскурзии и им плаќал на таксистите од аеродромот.

Луѓето секогаш можат да сакаат нивните финансиски работи да бидат приватни и лични. Приватните банки имаат истакнато задоволување на оваа потреба преку опцијата за која некои се одлучуваат да плаќаат – личен банкар. Со chatbots, сите банки наскоро ќе можат да играат таква улога за сите.

За крај, запознајте го Cleo, кој е направен за да ви даде радикално подобар однос за пари. За нас, тоа значи едноставност, брзина и интелигенција базирани на вештачка интелигенција, со изненадувачка личност. Вашиот, Cleo е наш AI другар кој се грижи за вашите пари: буџетот, штедењето и следење на трошоците. Толку е паметен што може да одреди дали имате пари да пиете кафе или каде да пиете кафе.

Колумни

Банкарство 2.0: Што претставува универзален банкар и зошто е потребен?

Објавено

на

Невозможно е да се оддели еволуцијата и усвојувањето на универзалните банкари од променливата улога на филијалата. Паѓањето на нивото на трансакции значи помалку филијали, а оние што остануваат се помали. Потребата за заштеда на трошоците за персонал ја забрза идејата дека помалку претставници на филијали треба да преземат повеќе должности. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Електронска банка за правни субјекти – лесен и сигурен одговор на модерните предизвици

Објавено

на

Примарната дејност на Банките е да посредуваат помеѓу сопствениците на вишок капитал и оние кои имаат потреба од капитал. При извршувањето на својата дејност банките секогаш се трудат да ги задоволат потребите на клиентите, да го пратат и поддржуваат нивниот развој и да понудат беспрекорни услуги. Следејќи ги потребите на клиентите, пазарните движења и развојот на новите технологии, банките развиваат и усовршуваат платформи (меѓу кои и електронската банка), преку што ја унапредуваат соработката со своите клиенти, на начин кој значително им го олеснува работењето, особено во платниот промет кој е суштинска банкарска операција. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Клиент заглавен во експозитура на банка

Објавено

на

Стануваш наутро и сфаќаш дека денот нема да тргне на добро. Навиката ти вика користи мобилна апликација и плаќај што сакаш. Реалноста ти вика за тоа да го направиш мора да одиш да си ставиш пари на сметка. Стигаш кај најблиските банкомати, сфаќаш дека картичката што овозможува да ставиш пари од банкомат е истечена.

(more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange