Connect with us

Колумни

Chatbots ќе играат главна улога во банкарството

Објавено

на

Не многу луѓе се чувствуваат удобно да им овозможат на другите да ја знаат состојбата на своите финансии – проверка на состојбата на трансакциската сметка, големина на хипотека, заеми, дури и колку личноста заработува. Парите, сепак, се приватни. Тоа е причината зошто chatbots ќе ја имаат главната улога во банкарството.

Chatbot е личен, приватен и прилагоден на потребите на клиентот. Кога е направен квалитетно, разговорот се одржува не само на ниво кое е соодветно на клиентот, туку и во неговиот стил на јазик и во време кое него најмногу му одговара. Тоа е универзален интерфејс, така што никој не мора да учи како да го користи. Уште подобро, тие имаат тенденција да личат на платформа за комуникација, како што се Фејсбук или WeChat.

Сето ова е важно. За потрошувачот, неговата интимна природа за приватност; соодветното ниво на комуникација и јазично обележување на полето за персонализација и недостатокот на диференциран интерфејс и фактот дека не треба да ги инсталирате. Од гледна точка на банките, Chatbot отвора директна линија на комуникација која може да се искористи за да се изгради длабока врска со клиентот.

Chatbots се алатки за комуникација базирани на текстови во комбинација со вештачка интелигенија. Тие учат јазични стилови на корисниците, ги собираат своите зборови и изрази наместо да останат заглавени со речник составен од програмерот и одделот за маркетинг на банката. Значи, ако кажете  “премести 3000 долари на заштеди”, знае да премести 3.000 американски долари на вашата штедна книшка. Тоа е многу повеќе како да разговарате со човек отколку да користите некое мени.

Квалитетот на chatbot ќе се мери со тоа колку брзо и колку добро ќе научи да го разбере сопственикот на сметката.

Интелигентните ботови, исто така, ќе можат да ги предупредат клиентите кога ќе ги надминуваат трошоците или ќе ги охрабрат да заштедат за претстојниот одмор – за што знае ботот, бидејќи ги пронашол најдобрите договори, резервирал летови и хотели, предложил соодветни екскурзии и им плаќал на таксистите од аеродромот.

Луѓето секогаш можат да сакаат нивните финансиски работи да бидат приватни и лични. Приватните банки имаат истакнато задоволување на оваа потреба преку опцијата за која некои се одлучуваат да плаќаат – личен банкар. Со chatbots, сите банки наскоро ќе можат да играат таква улога за сите.

За крај, запознајте го Cleo, кој е направен за да ви даде радикално подобар однос за пари. За нас, тоа значи едноставност, брзина и интелигенција базирани на вештачка интелигенција, со изненадувачка личност. Вашиот, Cleo е наш AI другар кој се грижи за вашите пари: буџетот, штедењето и следење на трошоците. Толку е паметен што може да одреди дали имате пари да пиете кафе или каде да пиете кафе.

Колумни

НОВА Е КОЛЕШКАТА!?

Објавено

на

Се почесто банките се соочуваат со фактот дека поради одредени причини искусните вработени си заминуваат, односно успеваат да најдат подобра работа. Можеби станува збор за работа каде можат да ја искажат својата креативност, можеби е подобро платена, можеби има помалку притисоци, итн… (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Учењето и здравјето

Објавено

на

Концептот на доживотно учење значи учење во сите периоди од животот (од млади до постари години), во неформален и формален облик. Со концептот на доживотно учење најчесто се поврзуваат економските цели, на пример, постигнување поголема конкурентност или зголемување на можноста за вработување. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

РОБИН ШАРМА: Секојдневните навики не носат кон големите достигнувања!

Објавено

на

Дали знаете дека големите достигнувања се помалку се должат на вашата генетика и среќа, а се повеќе на вашите ритуали и секојдневни активности? Професионалците не се повеќе надарени од вас – тие само имаат подобра организација на своите дневни навики.  (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange