Connect with us

Колумни

Chatbot и неговата важност за банките

Објавено

на

Прогресивниот напредок на технологијата забележа зголемување на бизниси кои се движат од традиционални на дигитални платформи за да ги задоволат потребите на потрошувачите. Chatbot претставува компјутерски програм дизајниран да симулира разговор со луѓето, најчесто преку интернет и работи врз база на вештачка интелигенција.

Постојат голем број на банки кои веќе користат chatbots за да ги сервисираат клиентите, користејќи ги во голема мера за да одговорат на едноставни, стандардни пребарувања. Сепак, овие chatbots ќе се подобруваат  со текот на времето, учејќи како да се справат со посложени прашања и да бараат помалку човечки интервенции на страната на банката. Ова е добра вест за клиентите, бидејќи тие ќе можат да добијат 24 часовна помош и поддршка. Секако, тоа е добро и за банката, бидејќи тоа им овозможува да го подобрат своето работење.

Како лидер на пазарот во мобилно банкарство, така и во спроведувањето на вештачка интелигенција во САД, Банката на Америка ја воведе Ерика (од зборот AmEricaa). Ерика е доволно паметна и може да испраќа известувања до потрошувачите, да обезбеди информации за билансот, да предложи како да заштедат пари, да отворат нови сметки и да им помогне на клиентите со едноставни трансакции. Од воведувањето, можностите на Ерика се проширија како напреден виртуелен асистент кој им помага на клиентите да донесуваат попаметни одлуки.

Ерика е достапна во апликацијата за мобилно банкарство на Банката на Америка. Клиентите можат да добијат помош преку глас или текст во врска со нивните банкарски проблеми. Овој банкарски разговор испраќа персонализирани препораки, понуди и совети по анализа на податоците на корисникот. Ерика, исто така, може да испрати едукативни видеа за финансии.

Сепак, роботите и вештачката интелигенција нема да го превземат светот, не сеуште. Вештачката интелигенција, ќе се користи и во центрите за комуникација со клиентите и во комбинација со човечка интелигенција, се добива максимална ефикасност во работењето. Всушност, со заедничка работа на компјутер и човек, на клиентите може да им се овозможи услуга на многу напредно ниво.

 

 

Колумни

Што да очекуваме во 2022 година од аспект на спречување перење пари и финансирање на тероризам?

Објавено

на

Гледајќи наназад во 2020 и 2021 година и сите случувања поврзани со Ковид 19, би било многу тешко да предвидиме што може да очекуваме во годината што е пред нас, 2022 година. Сепак, кога би зборувале само за процесите кои што би ја опфатила активноста за спречување перење пари и финансирање на тероризам, во тој случај предвидувањата се малку полесни. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Дали комбинирањето на одговорните лица за спречување перење пари и анти – измама ќе даде подобри резултати?

Објавено

на

Кога станува збор за борбата против измамите и перењето пари, врската меѓу двете е критична бидејќи измамниците работат на изнаоѓање начин да ги легитимизираат нивните недозволени средства. Измамата е кривично дело и е главно дело (овие кривични дела често се основниот извор на перење пари). Приходите од криминални активности поврзани со измама треба да се “перат”, така што “перењето” пари често следи веднаш по појавата на измама. Обично, по успешна активност на перење пари, измамниците добиваат непосреден пристап до средствата и ги прикриваат приходите, правејќи ги да изгледаат автентични. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Нивото на финансиска писменост е суштински индикатор за способноста на луѓето да донесуваат финансиски одлуки

Објавено

на

Денес сите ние треба да бидеме поодговорни за своите лични финансии од кога било досега. Системите за пензиско осигурување и социјална помош се во една тешка и напната позиција, што особено се комплицира со зголемувањето на животниот век на населението. Финансиските пазари брзо се менуваат, технологијата, новите и посложени финансиски производи стануваат наше секојдневие. Опсегот на финансиски производи од кои луѓето треба да избираат е многу различен од она што беше во минатото: хипотеки, кредитни картички, инвестициски фондови, заеднички вложувања и ануитети, а одлуките поврзани со овие финансиски производи имаат импликации за индивидуалната благосостојба. (more…)

Продолжи со читање


Популарно