Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Колумни

Chatbot и неговата важност за банките

Објавено

на

Прогресивниот напредок на технологијата забележа зголемување на бизниси кои се движат од традиционални на дигитални платформи за да ги задоволат потребите на потрошувачите. Chatbot претставува компјутерски програм дизајниран да симулира разговор со луѓето, најчесто преку интернет и работи врз база на вештачка интелигенција.

Постојат голем број на банки кои веќе користат chatbots за да ги сервисираат клиентите, користејќи ги во голема мера за да одговорат на едноставни, стандардни пребарувања. Сепак, овие chatbots ќе се подобруваат  со текот на времето, учејќи како да се справат со посложени прашања и да бараат помалку човечки интервенции на страната на банката. Ова е добра вест за клиентите, бидејќи тие ќе можат да добијат 24 часовна помош и поддршка. Секако, тоа е добро и за банката, бидејќи тоа им овозможува да го подобрат своето работење.

Како лидер на пазарот во мобилно банкарство, така и во спроведувањето на вештачка интелигенција во САД, Банката на Америка ја воведе Ерика (од зборот AmEricaa). Ерика е доволно паметна и може да испраќа известувања до потрошувачите, да обезбеди информации за билансот, да предложи како да заштедат пари, да отворат нови сметки и да им помогне на клиентите со едноставни трансакции. Од воведувањето, можностите на Ерика се проширија како напреден виртуелен асистент кој им помага на клиентите да донесуваат попаметни одлуки.

Ерика е достапна во апликацијата за мобилно банкарство на Банката на Америка. Клиентите можат да добијат помош преку глас или текст во врска со нивните банкарски проблеми. Овој банкарски разговор испраќа персонализирани препораки, понуди и совети по анализа на податоците на корисникот. Ерика, исто така, може да испрати едукативни видеа за финансии.

Сепак, роботите и вештачката интелигенција нема да го превземат светот, не сеуште. Вештачката интелигенција, ќе се користи и во центрите за комуникација со клиентите и во комбинација со човечка интелигенција, се добива максимална ефикасност во работењето. Всушност, со заедничка работа на компјутер и човек, на клиентите може да им се овозможи услуга на многу напредно ниво.

 

 

Колумни

Оглас за вработување во Кроациа осигурување – Живот

Објавено

на

Кроациа Осигурување – Живот, за своите потреби објавува оглас за вработување на:


СОВЕТНИК ЗА ПРОДАЖБА НА ЖИВОТНО ОСИГУРУВАЊЕ
(more…)

Продолжи со читање

Колумни

НОВА Е КОЛЕШКАТА!?

Објавено

на

Се почесто банките се соочуваат со фактот дека поради одредени причини искусните вработени си заминуваат, односно успеваат да најдат подобра работа. Можеби станува збор за работа каде можат да ја искажат својата креативност, можеби е подобро платена, можеби има помалку притисоци, итн… (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Учењето и здравјето

Објавено

на

Концептот на доживотно учење значи учење во сите периоди од животот (од млади до постари години), во неформален и формален облик. Со концептот на доживотно учење најчесто се поврзуваат економските цели, на пример, постигнување поголема конкурентност или зголемување на можноста за вработување. (more…)

Продолжи со читање
project

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange