Connect with us

Колумни

Chatbot и неговата важност за банките

Објавено

на

Прогресивниот напредок на технологијата забележа зголемување на бизниси кои се движат од традиционални на дигитални платформи за да ги задоволат потребите на потрошувачите. Chatbot претставува компјутерски програм дизајниран да симулира разговор со луѓето, најчесто преку интернет и работи врз база на вештачка интелигенција.

Постојат голем број на банки кои веќе користат chatbots за да ги сервисираат клиентите, користејќи ги во голема мера за да одговорат на едноставни, стандардни пребарувања. Сепак, овие chatbots ќе се подобруваат  со текот на времето, учејќи како да се справат со посложени прашања и да бараат помалку човечки интервенции на страната на банката. Ова е добра вест за клиентите, бидејќи тие ќе можат да добијат 24 часовна помош и поддршка. Секако, тоа е добро и за банката, бидејќи тоа им овозможува да го подобрат своето работење.

Како лидер на пазарот во мобилно банкарство, така и во спроведувањето на вештачка интелигенција во САД, Банката на Америка ја воведе Ерика (од зборот AmEricaa). Ерика е доволно паметна и може да испраќа известувања до потрошувачите, да обезбеди информации за билансот, да предложи како да заштедат пари, да отворат нови сметки и да им помогне на клиентите со едноставни трансакции. Од воведувањето, можностите на Ерика се проширија како напреден виртуелен асистент кој им помага на клиентите да донесуваат попаметни одлуки.

Ерика е достапна во апликацијата за мобилно банкарство на Банката на Америка. Клиентите можат да добијат помош преку глас или текст во врска со нивните банкарски проблеми. Овој банкарски разговор испраќа персонализирани препораки, понуди и совети по анализа на податоците на корисникот. Ерика, исто така, може да испрати едукативни видеа за финансии.

Сепак, роботите и вештачката интелигенција нема да го превземат светот, не сеуште. Вештачката интелигенција, ќе се користи и во центрите за комуникација со клиентите и во комбинација со човечка интелигенција, се добива максимална ефикасност во работењето. Всушност, со заедничка работа на компјутер и човек, на клиентите може да им се овозможи услуга на многу напредно ниво.

 

 

Колумни

Што се даночни раеви и како големите корпорации ги користат?

Објавено

на

Даночните приходи ја одржуваат цивилизацијата во живот. Но, не сите даночни обврзници играат според истиот пакет на правила. Со помош на адвокати, сметководители и разни професионалци, богатите и добро поврзани лица избегнуваат да плаќаат трилиони долари данок. Останатите ја покриваме разликата – вложувајќи ги нашите пари за изградба на патишта, училишта итн. Даночните раеви го овозможуваат сето тоа. Според некои проценки, околу 10 проценти од вкупното производство на сите економии во светот е сместено во офшор финансиски центри, кои ги држат “школки” компании кои постојат само на хартија. Трошоците за државите, во загубен приход, се проценува дека надминуваат 800 милијарди долари годишно. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Користење на технологијата за напредок

Објавено

на

Технологијата оди со огромни чекори напред. Постојано знаеме да кажеме или прочитаме дека истата ќе ни ги земе работните места. Да, вистина е технологијата можеби ќе замени голем дел од нашата физичкa работа, но тоа во иднина ќе ни овозможи да се фокусираме на работи кои што не можат да се автоматизираат. Тоа е начинот на размислување и визијата која што мора да не води напред. Ако немаме визија и ако не започнеме да вложуваме во себе промените ќе не водат нас, наместо ние да ги водиме нив. Затоа влогот во себе е влог во иднината. Доколку сакаме спремни да ја дочекаме иднината мораме да се посветиме на учење, а не само на генерално подобрување во одредени области. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Фискален стимул за заздравување, забрзан економски раст и фискална консолидација

Објавено

на

Минатата недела се одржа првата заедничка научна конференција на Министерството за финансии и Македонската академија на науките и уметностите (МАНУ). (more…)

Продолжи со читање



Популарно