Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Компании

3 најчести митови кои би можеле да ја соборат вашата мобилна банкарска апликација

Објавено

на

Потрошувачите стануваат поотворени за управување со своите пари од мобилен уред, но финансиските продавачи и нивните организации треба внимателно да напредуваат. Оваа еволуција претставува можност да се стигне до потрошувачите на нови пазари, да се изградат богати искуства со брендот и, во крајна линија, да се отвори нова авенија за продажба. Но, потенцијалните опасности демнат заедно со можностите.

Со овие мобилни можности доаѓаат потенцијалните ризици за банките и кредитните унии што не се соочуваат многу нефинансиски играчи во електронската трговија. Комбинацијата од строга регулација и загриженост за приватноста на потрошувачите значи дека финансиските продавачи и брендови мора да бидат екстра внимателни. Но, надвор од ова, неколку митови за мобилни апликации треба да бидат напуштени пред да апсорбираат многу време и пари.

Имајќи го тоа на ум, тука се три од најчестите митови кои денешните финансиски пазари мора да ги остават зад себе, ако сакаат да успеат во нивниот мобилен пристап.

Мит # 1 – Секој финансиски производ има потреба од сопствена мобилна апликација

Апликациите се одлични. Тие обезбедуваат лесен и директен начин да стигнат до потрошувачите и тие често се наједноставен начин за клиентите да пристапат до производи или услуги.

Меѓутоа, иако ова може да важи и за оние финансиски услуги што им се потребни на луѓето за пристап до секој ден. Кога станува збор за други финансиски производи, одржувањето на таков редовен пристап по цена на развивање и одржување на апликација не е неопходно.

Прогресивните веб-апликации им овозможуваат на потрошувачите да имаат традиционална апликација како функционалност. Додека прогресивните веб-апликации се вчитуваат како редовни веб-локации, тие нудат функции како што се способноста да работат офлајн и да примаат известувања на притискање, плус хардверски пристап до уредот што го користите само апликации.

Овие алтернативни пристапи не се само подобри за потрошувачите, туку исто така бараат одржување на долг рок. Како резултат на тоа, многу играчи веќе се движат на овој начин. 90% од водечките финансиски брендови имаат мобилна веб-страница, но само 55% имаат мобилна апликација.

Мит # 2 – Мобилни содржини се одлични за постигнување помали публики

Ова е само делумно мит, навистина, демографско претерување кое продолжува да се држи, иако привлечноста на мобилните содржини стана поширока и подлабока.

Вистина е дека мобилните содржини се многу ефикасен начин да се стигне до помладите публика. Во исто време, сепак, истражувањата нагласуваат дека мобилната употреба со 67% од луѓето кои сега ги користат своите мобилни телефони за да управуваат со некои елементи од своите финансии. Дури и кај возрасната група над 55 години, 45% од потрошувачите сега управуваат со своите пари преку мобилен или таблет уред.

Реалноста е дека мобилните содржини се повеќе се ефективен начин за финансиските продавачи да стигнат до било која публика – без разлика на возраста, полот или локацијата. Маркетерите треба да внимаваат да не стереотипираат различни групи, претпоставувајќи дека само поради тоа што клиентот е на одредена возраст, нема да бидат заинтересирани за содржината или услугите што се испорачуваат преку мобилен уред, таблет или дури и паметен часовник.

Мит # 3 – Вие мора да ги прифатите сите најнови иновации

Менито на можности за иновации продолжува да расте. Од голема анализа на податоци и разговори за вештачка интелигенција до сигурност базирана на блокчејн, финансискиот сектор е преплавен со можностите за технолошки иновации. Иако не постои негирање дека овие технологии го унапредуваат работењето, мора да бидат внимателни да не бидат премногу зафатени со бркање на најновите технолошки трендови само заради тоа.

Наместо тоа, ќе треба да направат чекор назад и да размислат дали овие трендови навистина помагаат да ги постигнат своите долгорочни стратешки цели или, пак, дали е подобро да го фокусираат своето време и инвестициите на повеќе фундаментални алатки кои навистина го подобруваат искуството на клиентите.

1 од 10 водечки даватели на финансиски услуги немаат мобилена апликација, а сепак 28% од нив веќе бараат да се вклучат разговори во нивните дигитални понуди.

Додека не ги имаат основите, пазарот треба внимателно да инвестира во нејасни иновативни технологии.

Мрзливи претпоставки за “Millennials” и “иновации” само ќе ве однесат на погрешен пат. Финансиските брендови мора да почнат да размислуваат зошто инвестираат во овие технологии на прво место – не само за себе, туку и за вистински подобрување на квалитетот на нивните услуги и подобрување на искуството на клиентите.

Компании

Оглас за вработување во финансиско друштво ТИГО Фајнанс

Објавено

на

Финансиското друштво ТИГО Фајнанс ДООЕЛ Скопје е современа компанија која применува иновативна и модерна технологија, посветена на корисниците. Компанијата нуди брзи и лесни решенија за микрокредитирање на физички лица кои се достапни секому.

(more…)

Продолжи со читање

Компании

Оглас за вработување во Штедилница Можности

Објавено

на

Градете ја својата кариера и развивајте се како IT професионалец со Штедилница Можности. Ако се идентификувате со визијата и мисијата на нашата компанија и сакате да го унапредувате своето знаење и вештини во финансиска институција,  (more…)

Продолжи со читање

Компании

Оглас за вработување во Штедилница Можности

Објавено

на

Градете ја својата кариера и развивајте се како професионалец во финансиска институција. Ако се идентификувате со визијата и мисијата на нашата компанија и ве интересира работење во финансиска институција, Штедилница Можности вработува:  (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange