Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Електронско банкарство

100 милиони евра во онлајн трансакции во првите три квартали од годинава

Објавено

на

Во трите квартала од 2018 година направени се трансакции во вредност од 100 милиони евра со платежни картички за купување онлајн што претставува 28% пораст во однос на истиот период минатата година. Трансакциите по број забележуваат уште поголем тренд на пораст во првите три квартали од 39%.

Од направените онлајн купувања најголем дел (63%) биле потрошени за купувања од странски е-трговци или скоро 63,34 милиони евра наспроти 31,15 милиони евра остварени кон домашните е-трговци (33%). 3,8 милиони евра или 4% од вредноста на трансакциите остварени кон домашни е-трговци е направена од иматели на странски платежни картички. Направените онлајн купувања од имателите на македонски платежни картички кон домашните е-трговци забележува пораст од 51% во однос на истиот период минатата година, додека странците во Македонија потрошиле за 82% повеќе оналјн кај домашните е-трговци. Сепак треба да имеме и предвид дека во податоците од НБРМ за онлајн остварени трансацкии се бројуваат и трансакциите за плаќања на сметки за вода, струја, телефон кои се реализирани онлајн со платежни картички.

Правецот на онлајн купувања кон домашните продавачи се менува во позитивен правец за македонските е-продавници. Македонските граѓани трошат просечно на една онлајн трансакција 19.7 евра кога купуваат дома, додека 31,5 евра кога купуваат од странски е-трговци. Можеби зголемената онлајн понуда од домашните е-трговци ќе придонесе кон поголема заинтересираност за онлајн купување од домашните трговци.

Зголемената и подобра понуда од е-трговците, подобрено искуство и поголеми можности за купувачите се клучни за зголемување на интересот на граѓаните за онлајн купување. Големите компании исто така треба да го стават во фокус овој канал за продажба првенствено заради придобивките кои ги овозможува е-трговијата, а со тоа и значајно ќе влијаат и придонеснуваат кон раст на е-пазарот. Во главно она што ни фали е едукација и доверба, а таа ја градат најмногу домашните компании со нивните понуди, процеси, поддршка за купувачите и целокупно добро искуство кое ќе ги пресретне и надмине очекувањата на купувачите.” – вели Д-р Нина Ангеловска, претседател на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија.

Електронско банкарство

Асоцијација за е-трговија на Македонија го одржа второто годишно собрание

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија вчера го одржа своето второ годишно Собрание во конференциската сала во Воденица Мулино. Во последнава година асоцијацијата успеа да ја крене свеста за значењето и потенцијалност  на е-трговијата за стимулирање на прогрес и економски раст на земјава. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

S-Banking – бидете 24 часа во тек со сите трансакции!

Објавено

на

Мобилното банкарство на Шпаркасе Банка Македонија е апликација наменета за паметен телефон и/или таблет која може да ја инсталирате од кое било место со пристап до интернет со што на лесен и едноставен начин ќе имате 24-часовен пристап до сите производи и услуги наменети за физички лица од Шпаркасе Банка. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Стопанска банка АД Скопје ја исфрла од употреба Windows mobile верзијата на мобилната апликација

Објавено

на

Стопанска банка АД Скопје ги исвестува своите клиенти корисници на мобилната апликација, дека поради значајно намалениот број на корисници на Windows Mobile уреди на пазарот, но и глобално, од 01.03.2019 m-banking апликацијата на Стопанска банка ќе престане да биде достапна за преземање од Windows Mobile Store.

Бесплатната m-banking апликација останува достапна за iOS и Android мобилни уреди и Банката ќе продолжи да инвестира во развој и унапредување на услугите достапни преку истата.

Продолжи со читање
project

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange