Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Анализи

Што да направите ако банкоматот ви ја ,,проголта” картичката!?

Објавено

на

Дали ви се случило банкоматот да ви ја “проголта“ картичката и во истиот момент да не знаете што да направите, а парите ви се повеќе од потребни? Или можеби сте ваделе пари од банкомат, парите ви се симнати од сметката, а банкоматот не ви ги исфрлил?

Што треба да направите доколку се најдете во ваква ситуација?

Во првиот случај, најчестата причина поради која банкоматот може да ја задржи картичката е доколку се внесе погрешен пин три пати по ред.

Доколку картичката е заглавена на банкомат, клиентите треба да се јават во Контакт центарот на Банката и да го пријават случајот или да известат во најблиската експозитура. Потоа Банката, по барање на клиентот ја повлекува картичката и ја доставува во експозитурата која му е најблизу на клиентот за подигнување. Клиентите треба да достават документ за лична идентификација за да може да ја подигнат картичката.

Kлиентот треба да ја посети таа банка со лична карта или пасош во најскоро време. Во меѓувреме, клиентот може да ја блокира својата картичка со повик во Контакт центарот на банката доколку е потребно и доколку сака дополнително да се заштити, независно од работното време на експозитурите.

Доколку картичката е заглавена на банкомат во странство, за истото важат правилата на таа земја и таа банка. Во тој случај, најдобро е картичката да се блокира преку повик во Контакт центарот, а клиентот по враќањето да аплицира за нова картичка.

Во вториот слушај, клиентот најпрво да провери дали парите се повлечени од неговата сметка. Тоа може да се направи со проверка на состојбата на сметката на банкоматот, во експозитура, преку Контакт центарот на Банката или со преглед на изоводот од системот за електронско банкарство.

Доколку парите се повлечени, а не се исплатени клиентот треба да се обрати во било која филијала на Банката. Според резултатот од испитување на случајот, парите ќе бидат вратени на неговата сметка. Доколку ова се случи во странство, наједноставна проверка за состојбата на сметка е преку системот за електронско банкарство или директно со повик во Контакт центарот.

Враќањето на средствата зависи од интерната процедура на странската банка на чиј банкомат не се случила предвидената исплата на средства.

Анализи

Finance Think: Зголемениот минималец нема да влијае врз работните места

Објавено

на

Владата најави дека се очекува минималната (нето) плата да се зголеми на 13.000 денари, почнувајќи од 1 јули 2019 година. Минималната плата, како инструмент на политиките, беше воспоставена во 2012 година, на тогашното ниво од 8,050 денари (6.263 денари во секторите текстил, кожа и обувки). (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Рекордна профитабилност на банките во изминатата 2018 година, но странци го собираат профитот

Објавено

на

Банките во земјава за претходната 2018 година оствариле нето-добивка од работењето во износ од 8,4 милијарди денари или околу 136 милиони евра, што во споредба со претходната 2017 година е зголемување за 27,4%, покажува најновиот годишен извештај за ризиците во банкарскиот сектор на Народната банка. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

АНАЛИЗА: Избори и кредитирање – што се случува во банкарскиот сектор?

Објавено

на

Претседателски избори, догодина редовни парламентарни избори а во 2021 та година редовни локани избори – дали сите овие последователни изборни циклуси ќе се рефлектираат и во банкарскиот сектор, конкретно врз кредитирањето и шедењето? По завршување на првиот економски квартал Народната банка ги сумираше резултатите, на месечно ниво ( март/февруари) депозитната база е зголемена за 0,4% а кај кредитирањето порастот изнесува 1.0%, пишува неделната економска анализа на Portalb.mk. Само по основ на потрошувачки кредити граѓаните во банките, на крајот од првото тромесечје должеле 1,3 милијарди евра. (more…)

Продолжи со читање
Unibanka_banner_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange