Connect with us

Анализи

Што да направите ако банкоматот ви ја ,,проголта” картичката!?

Објавено

на

Дали ви се случило банкоматот да ви ја “проголта“ картичката и во истиот момент да не знаете што да направите, а парите ви се повеќе од потребни? Или можеби сте ваделе пари од банкомат, парите ви се симнати од сметката, а банкоматот не ви ги исфрлил?

Што треба да направите доколку се најдете во ваква ситуација?

Во првиот случај, најчестата причина поради која банкоматот може да ја задржи картичката е доколку се внесе погрешен пин три пати по ред.

Доколку картичката е заглавена на банкомат, клиентите треба да се јават во Контакт центарот на Банката и да го пријават случајот или да известат во најблиската експозитура. Потоа Банката, по барање на клиентот ја повлекува картичката и ја доставува во експозитурата која му е најблизу на клиентот за подигнување. Клиентите треба да достават документ за лична идентификација за да може да ја подигнат картичката.

Kлиентот треба да ја посети таа банка со лична карта или пасош во најскоро време. Во меѓувреме, клиентот може да ја блокира својата картичка со повик во Контакт центарот на банката доколку е потребно и доколку сака дополнително да се заштити, независно од работното време на експозитурите.

Доколку картичката е заглавена на банкомат во странство, за истото важат правилата на таа земја и таа банка. Во тој случај, најдобро е картичката да се блокира преку повик во Контакт центарот, а клиентот по враќањето да аплицира за нова картичка.

Во вториот слушај, клиентот најпрво да провери дали парите се повлечени од неговата сметка. Тоа може да се направи со проверка на состојбата на сметката на банкоматот, во експозитура, преку Контакт центарот на Банката или со преглед на изоводот од системот за електронско банкарство.

Доколку парите се повлечени, а не се исплатени клиентот треба да се обрати во било која филијала на Банката. Според резултатот од испитување на случајот, парите ќе бидат вратени на неговата сметка. Доколку ова се случи во странство, наједноставна проверка за состојбата на сметка е преку системот за електронско банкарство или директно со повик во Контакт центарот.

Враќањето на средствата зависи од интерната процедура на странската банка на чиј банкомат не се случила предвидената исплата на средства.

Анализи

МАКЕДОНИЈА е земја на фриленсери!

Објавено

на

Што се фриленсери? Наједноставна дефиниција на овој термин претставува луѓе кои работат независно, односно не се во постојан и редовен работен однос, немаат работно место, самостојно ги наоѓаат своите клиенти и можат да работат од било каде и било кога.  (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Во Македонија регистрирани 8 компании кои нудат “брзи кредити”

Објавено

на

Министерот за финансии, Драган Тевдовски денес во Собранието на Република Македонија ја доби поддршката од пратениците за ограничување на трошоците кои се однесуваат на таканаречените “брзи кредити”. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Што ја очекува еврозоната во иднина?

Објавено

на

Од март 2015 година, до сега Европската централна банка купи 2,6 илјади милијарди евра државни обврзници, што е околу 40% од БДП во еврозоната, во обид да им помогнат на европската економија да излезе од глобалната финансиска криза во 2008 година На почетокот, Европската централна банка ги поттикна земјите од еврозоната со 60 милијарди евра месечно за постепено намалување на износот до 15 милијарди евра. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange