Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Останато

Штедилница Можности се грижи за своите корисници

Објавено

на

Штедилница Можности е активна на македонскиот финансиски пазар веќе 22 години. За сите овие години, таа е препознаена како институција која се грижи за своите клиенти и овозможува лична грижа за корисниците преку експозитурите. Службеникот за односи со клиенти се грижи за своите кленти во текот на целиот деловен процес, односно од подигање на кредит до затворање на истиот или од отварање на депозит сé до негово затворање. Штедилницата има имплементирано пракси за одговорно кредитирање и сите политики и процедури се сетирани на начин да го спречат презадолжувањето на клиентите, односно се стреми да изгради структура на кредити која нема да го загрози месечното функционирање на клиентот.

Во денешно време на прилично изедначени цени на банкарските производи и услуги, она што ги диференцира финансиските институции меѓу себе се флексибилноста, односно брзината на прилагодување кон барањата и потребите на клиентите, стручноста на вработените, достапноста до клиентите, брзината и квалитетот на услугата. Сето ова Штедилницата го овозможува преку личната грижа за корисниците.

Клиентите преку експозитурите добиваат брзи и едноставни услуги на едно место, како и сите потребни информации, услуги и совети кои ги задоволуваат нивните финансиски потреби. Службениците за односи со клиенти нудат помош при пополнување и комплетирање на потребната документација, како и при изготвување на бизнис-планот. Процесот од аплицирање до исплата се финализира за максимално 1-3 дена кај физички лица и 3-5 дена кај правни лица. Исто така, клиентите се заштитуваат од активности и трошоци, со обезбедување на одредена документација по електронски пат. Клиентите се секогаш навреме известени за сите новости во работењето на Штедилницата и клиентите добиваат редовни информации за сите доспевања на депозити и кредити.

Преку Системот за поплаки од клиенти, Штедилницата ги разрешува пристигнатите поплаки максимално за 7 дена.

Службениците за односи на клиенти се секогаш достапни за клиентите на телефон, емаил и сл.

Сите овие активности, за клиентите се обезбедуваат без дополнителни трошоци и провизии.

За подетални информации за кредитни продукти и услови за депозити на Штедилницата , може да се добијат во експозитурите или на веб-адресата: www.moznosti.com.mk.

Останато

Раст на просечната плата во Македонија

Објавено

на

Просечната плата исплатена во март годинава во однос на март 2018 година е повисока за 3,8 проценти и изнесува 24.590 денари. (more…)

Продолжи со читање

Останато

Хари Костов и Комерцијална банка влегуваат во РК Вардар?

Објавено

на

Првиот човек на Комерцијална банка, г-дин Хари Костов најверојатно наскоро ќе биде обелоденет како прв човек и на РК Вардар. (more…)

Продолжи со читање

Останато

7% од кредитоспособните лица, лани зеле брз кредит

Објавено

на

Граѓаните се заинтересирани за услугите на финансиските друштва, познати како брзи кредити. Земаат просечно меѓу 200 и 400 евра кредит, а во минатата година седум отсто од кредитоспособното население во земјава било опслужено од овие финансиски друштва. Од година во година секторот расте, а за поголема сигурност за потрошувачите дел од овие друштва што работат во земјава формираа Асоцијација на финансиски друштва. (more…)

Продолжи со читање
Unibanka_banner_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange