Connect with us

Банки

Централна кооперативна банка вработува!

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје објавува оглас за вработување на едно лице за работна позиција Соработник за кредитна анализа за клиенти – правни лицаво Филијала Струмица, на определено време од 6 месеци со можност за продолжување на работниот однос на неопределено време.

 

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

 

Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување, основна почетна нето плата од 26.000 денари со тоа што може да се договори и повисок износ во зависност од искуството и квалификациите на кандидатот, како и можност за високи дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати.

Работното место во основа ги опфаќа следниве работни задачи:

–          тековна анализа на пазарот и конкуренцијата;

–          извршување на теренски промотивни и продажни активности;

–          координација и поддршка на продажната мрежа во промотивни и продажни активности;

–          контрола на активности на продажната мрежа врзано за продажби и промоции;

–          исполнување на поставени месечни и квартални цели;

–          анализа на примени барања за кредити;

–          аквизиција на продажни места и поставување на  ПОС терминали;

–          целосна поддршка на експозитурите на Банката во рамките на Филијалата од аспект на одржување на обуки на вработените;

–          извршување на тековно следење и грижа на постоечките клиенти на банката во работни задачи;

–          изготвување понуди  кои директно се доставуваат до клиентите и сл.

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации:

–          Најмалку високо образование од областа на економските науки (предност имаат насоките: сметководство, банкарство и финансии);

–          Минимум 2 години релевантно работно искуство од областа на кредитна анализа на правни лица;

 

Избраниот кандидат треба да поседува:

–          Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;

–          Самомотивираност и способност за самостојно работење;

–          Флексибилен и креативен приод кон луѓето и проблемите;

–          Добри аналитички способности и искуство во анализи на финансиски извештаи;

–          Висок степен на прецизност;

–          Креативност и способност за паралелно извршување на повеќе активности;

–          Способност за работа со утврдени временски рокови;

–          Можност и афинитети за работа на терен;

–          Солидно познавање на англиски јазик;

–          Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери;

–          Возачка дозвола „Б“ – категорија.

 

Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, Вашите кратки биографии заедно со мотивационо писмо испратете ги во електронска форма на e-mail: hr@ccbank.mk со назнака „за оглас“.  Вашата апликација задолжително треба да го содржи работното место за кое аплицирате.

 

Огласот ќе биде активен заклучно со 15.07.2018 година.

 

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

 

Централна кооперативна банка АД Скопје

Ул. 1732 бр. 2

1000 Скопје Р. Македонија

Email: hr@ccbank.mk

Тел. (02) 3 249 308

Банки

Оглас за вработување на Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, дел од групацијата ЦКБ Груп ЕАД има потреба од вработување на едно лице заинтересирано за работно место Соработник за банкарски услуги на правни лица во Дирекцијата за банкарски услуги на правни лица во Скопје на определено време од 6 месеци со можност за продолжување на работниот однос на неопределено време.

 

Работното место воглавно ги опфаќа следниве активности:

 

–          исполнување на поставени месечни и квартални цели поврзани со продажба на производите на банката наменети за правни лица;

–          кредитна и финансиска анализа на примени барања за кредити;

–          тековна анализа на пазарот и конкуренцијата;

–          извршување на теренски промотивни и продажни активности;

–          координација и подршка на продажната мрежа во промотивни и продажни активности;

–          контрола на активности на продажната мрежа поврзани со продажби и промоции и сл.

 

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

За ова работно место предвидена е основна нето плата од 25.000 до 35.000 денари во зависност од искуството и квалификациите на кандидатот, со можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати.

 

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации:

–          Најмалку високо образование од областа на економските науки;

–          Минимум 3 години релевантно работно искуство од областа на продажба на банкарски производи;

–          искуство во кредитрањето на правни лица во други банкарски институции ќе се смета за предност.

 

Избраниот кандидат треба да поседува:

–          Развиени односи со деловни клиенти;

–          Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;

–          Самомотивираност и способност за самостојно работење;

–          Флексибилен и креативен приод кон луѓето и проблемите;

–          Добри аналитички способности и одлично познавање на финансиски извештаи  и сметководствени стандарди;

–          Висок степен на прецизност;

–          Креативност и способност за паралелно извршување на повеќе активности;

–          Добри комуникациски и продажни вештини;

–          Способност за работа со утврдени временски рокови и однапред дефинирани таргети;

–          Можност и афинитети за работа на терен;

–          Солидно познавање на англиски јазик;

–          Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери;

–          Возачка дозвола „Б“ – категорија.

 

 

Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, Вашите кратки биографии заедно со пропратно писмо испратете ги во електронска форма на e-mail: hr@ccbank.mk со назнака „За оглас – Соработник за банкарски услуги на правни лица“.

 

Огласот ќе биде активен заклучно со 29.07.2018 година.

 

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

 

 

Централна кооперативна банка АД Скопје

Ул. 1732 бр. 2

1000 Скопје Р. Македонија

Email: hr@ccbank.mk

Тел. (02) 3 249 308

 

За повеќе информации проверете тука.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување на Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, дел од групацијата ЦКБ Груп ЕАД има потреба од вработување на пет лица за работно место Соработник за клиентска услуга во Филијала Скопје.

 

Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.

 

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

 

За ова работно место предвидена е основна почетна нето плата од 18.000 мкд., како и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати.

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:

–          Најмалку високо образование од областа на економските науки;

–          Солидно познавање на англиски јазик;

–          Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.

Избраниот кандидат треба да поседува:

–          Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;

–          Одлични комуникациски способности;

–          Позитивен приод кон работата;

–          Висок степен на прецизност.

 

Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV и пропратно писмо на hr@ccbank.mk со назнака: „За оглас – Соработник за клиентска услуга“.

 

Огласот ќе биде активен заклучно со 29.07.2018 година.

 

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

 

Централна кооперативна банка АД Скопје

Ул. 1732 бр. 2

1000 Скопје Р. Македонија

Email: hr@ccbank.mk

Тел. (02) 3 249 308

 

За повеќе информации проверете тука.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во Шпаркасе Банка

Објавено

на

Шпаркасе Банка Македонија АД Скопје за своите потреби огласува слободнa работнa позициja:

Стручен соработник за одржување на софтверски решенија, Дирекција за развој на софтверски решенија, Сектор за организација и ИТ (позиција во Централа – Скопје, неопределено време со вклучена пробна работа од 6 месеци).

Кандидатите треба да ги исполнуваат следниве услови:

– ВСС, Акредитирани високообразовни институции во РМ;
– Електротехника, информатика, математика или други несродни насоки во случај на
соодветно работно искуство,
– 2 години работно искуство во областа на информационата технологија, искуството со
банкарски информациски системи се зема како предност;
– Добро познавање на информационата технологија, Microsoft сертификати рамковно
познавање на банкарското работење;
– Англиски – солидно познавање, читање и пишување;
– Познавање на основните методи и техники за програмирање и организација и
моделирање на податоци
– Напредно познавање и искуство во одредени технологии за програмирање, рамковно
познавање на севкупниот ИС на Банката
– Комуникациски способности, способност за координација со останатите организациони
делови во Банката, иницијативност, тактичност, креативност, доверливост.

Опис на работно место/одговорности:

– Решавање на конкретни задачи кои се однесуваат на одржување и мониторинг на
постоечките решенија;
-Основна цел е креирање на софтверски решенија кои ги исполнуваат барањата на
корисниците во договорените рокови, односно правилно функционирање на постоечките
апликативни решенија и решавање на евентуални проблеми во работењето без
нарушување на бизнис процесите;
-Ги анализира барањата за промени во апликацијата и ги обезбедува потребните влезни
податоци;
– Им помага на корисниците во совладување на оперативни информатички проблеми (како
второ ниво на поддршка после ИТ хелп деск);
-Активно учествува во изработка на плановите за развој на барањата за промена на
апликативните решенија (CR Мanagement);
-Го спроведува развојот на барањата за прилагодување на функционалностите во
апликативните решенија (CR,MZ,SIR), и следење на нивната реализација во рамки на
информациониот систем;
-Одржување на софтвер: следење на работата и мониторинг на системот, промени во
софтверот согласно дефинираните стандарди, потреби и утврдени недостатоци, фабричко
тестирање и корекција на грешки откриени во текот на фабричкото или корисничкото
тестирање;
-Спроведување на процеси и процедури поврзани со процесот на тестирање на развиените
софтверски решенија;
-Изработка на концептот и сценарија за тестирање, организација, координација и
реализација на тестирањата;
-Активно истражува и предлага примена на нови технологии / решенија во својот домен на
работа, учествува во планирањето и изработката на стандардите за програмирање;
-Ги анализира постоечките процеси од доменот на сопствената одговорност и дава предлози
за редизајн / оптимизација на процесите и апликациите во соработка со сопствениците на
процесите.

Работно време: дневно од 08:00 до 16:00 часот, 40 часа неделно, од понеделник до петок, работа во една смена – претпладне.

Почетна основна месечна нето плата 40.000,00 денари.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена во зависност од бројот на пристигнати апликации.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горе наведените услови потребно е да испратат резиме (CV) и придружно писмо со наведување на работното место и доказ (уверенија, дипломи, препораки) за исполнување на условите, по пошта или да ги достават лично документите на адреса: ул.Македонија 9-11, Скопје, најдоцна до 27.06.2018 година.

Само апликациите кои ги исполнуваат потребните квалификации и услови поткрепени со докази ќе бидат повикани на тестирање и интервју.

Пристигнатите апликации после наведениот рок, апликации пристигнати по e-mail, како и некомплетните апликации нема да бидат предмет на разгледување.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange