Connect with us

Електронско банкарство

Халкбанк АД Скопје воведе две нови функционалности за корисниците на електронско и мобилно банкарство

Објавено

на

Со цел да ги задоволи потребите на своите клиенти, Халкбанк АД Скопје секојдневно вложува во подобрување на своите услуги.

Токму поради тоа, од сега сите физички лица- корисници на електронско и мобилно банкарство ќе може да користат две нови функционалности:

  • Времено блокирање на дебитна или кредитна картичка
  • Промена на лимити на кредитни и дебитни картички за плаќање на ПОС терминали, АТМ и E-commerce.

За деблокада на кредитната или дебитната картичката клиентите е потребно е да се јават во Контакт центарот на Халкбанк А.Д Скопје 24/7 на телефонскиот број 02/3296-330.

Електронско банкарство

Халкбанк АД Скопје воведе нови функционалности за корисниците на електронско и мобилно банкарство за физички и правни лица

Објавено

на

Халкбанк АД Скопје ги информира своите почитувани клиенти дека од 10.05.2023 година воведе нови функционалности за корисниците на електронско и мобилно банкарство за физички и правни лица. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

MY Unibank – ново мобилно банкарство на УНИБанка АД Скопје

Објавено

на

Новата апликација My Unibank е нова верзија со модерен изглед, подобрен кориснички интерфејс, лесна навигација, зголемен број на функционалности. (more…)

Продолжи со читање

Домашни банки

Електронски идентитет и електронски потпис – нова услуга за клиентите на УНИБанка во соработка со Evrotrust и Мastercard

Објавено

на

На задоволство на клиентите и на свое огромно задоволство, УНИБанка АД Скопје известува дека воведе нова услуга овоможувајќи на клиентите целосно дигитално искуство при вршење на банкарските услуги, преку користење сервисите електронски идентитет и електронски потпис за дигитално потпишување на документи. (more…)

Продолжи со читање

Популарно