Connect with us

Анализи

Технологии кои ќе ги нарушат финансиските услуги во следните 5 години

Објавено

на

Обемот и брзината на еволуцијата во регулацијата, однесувањето на клиентите и технологијата – заедно со појавата на нови конкуренти – значи дека иднината на банкарството нема да биде продолжение на минатото. Новите технологии ќе го трансформираат банкарството, како што го познаваме, обезбедувајќи можности и предизвици за финансиските институции.

Една деценија по финансиската криза, речиси колапсот на економскиот систем исчезнува од сеќавањето. Но, додека банкарската индустрија во голема мера закрепна од финансиска перспектива, на облакот има бура со него. Додека капитализацијата значително се подобри, растот на приходите стана поголем предизвик со стратегијата за намалување на трошоците што го водеа својот курс.

Подобрувањето на работењето на банкарскиот бизнис, помалите FinTech и големите технолошки компании, развиваат решенија кои користат увид и дигитална технологија за да го подобрат искуството на клиентите низ производните линии. Овие нови конкуренти ги загрозуваат наследните финансиски институции од сите големини. Новите играчи би можеле да освојат до една третина од приходите на актуелните банки во наредните 2-3 години. Неуспехот да се одговори може да доведе до смрт на помалку агилни организации.

Четири најтранспарентни предизвици и можности за иднината на банкарството во текот на следните 5 години вклучуваат:

  • Одговор на потребите на клиентите. Рангиран како најважен тренд во секоја од последните 4 години, финансиските институции треба да се префрлат од физички интеракции на дигитален ангажман. За банките и кредитните унии што ги дигитализираат патувањата на клиентите, може да има значителна корист во приходите, намалувањето на трошоците и задоволството на клиентите.
  • Оптимизација на трошоците. Поради ефикасноста на дигиталната конкуренција, банките и кредитните унии ќе треба да размислат за отуѓување од несуштинските операции и проширување на интелигентната автоматизација. Покрај тоа, организациите ќе треба да ги измислат процесите на заднинската канцеларија и да ја заменат инфраструктурата за стареење.
  • Создавање на нови извори на приходи. Отвореното банкарство и употребата на API ќе отвори нови можности за намалување на трошоците и зголемување на приходите. Со оглед на тоа што банкарскиот екосистем се проширува надвор од традиционалните банкарски услуги, ќе се развијат нови производи и ќе се користат сегменти кои ќе обезбедат диференцирани понуди и можности за монетизација.
  • Развој на системи за безбедност и усогласеност. Со податоците на клиентите кои стануваат “производ” за многу финансиски институции, потребата за зголемена сигурност и напредни увиди (AI) ќе станат диференцијатор и од перспектива за согласност и доверба на клиентите. Ова може да доведе до намалување на трошоците и потенцијален раст на бизнисот.

Сите иницијативи кои банките ќе ги превземат во наредните неколку години, ги имаат овие 3 заеднички карактеристики:

  • Перспектива на клиентите во центарот;
  • Интелигентна интеграција на податоци во реално време и
  • Платформа за отворено банкарство.

За ова да биде возможно во целост, потербна е и соодветна технологија која ќе застане позади банкарските процеси. Како основни технологии кои ќе го разнишаат банкарството се:

  1. Хибриден облак;
  2. АPI платформи;
  3. Автоматизација на процеси со роботи;
  4. Инстант плаќања;
  5. Вештачка интелигенција;
  6. Блокчејн технологија;
  7. Посилни протоколи за сајбер безбедност;
  8. Проширена и виртуелна реалност;
  9. Quantum Computing;
  10. Паметни машини.

Додека минатите технологии станаа норма, новиот бран технологии ќе ги комбинира дигиталните технологии и моќта на податоците за да постават нови стандарди. Приоритизиреањето и инвестирањето во секоја од овие технологии ќе се разликуваат врз основа на бизнис моделот и стратешките цели на секоја организација.

Важно е за сите финансиски организации да ја направат новата технологија “суштинска компетентност”, со ангажирање во целата организација (не само на врвот). Освен тоа, фокусот на секоја имплементација мора да биде внатрешно и надворешно човечко искуство, наспроти приходи, профити и заштеди на трошоците.

Анализи

Во војната помеѓу банките и онлајн кредиторите, ќе победат податоците!

Објавено

на

Онлајн кредитори пристигнаа на сцена во совршено време за Силиконската долина. Излегувајќи од финансиската криза во 2008 година, банките – традиционалните заемодаватели – бавно го разбираа начинот на кој потрошувачите сакаа да пристапат до кредит и беа (разбирливо) неподготвени да преземат ризик. Наместо да се фокусираат на потребите и барањата на потрошувачите, банките беа фокусирани на други прашања: регулаторни предизвици, ограничувања на капиталот и основни технологии изградени во 1960-тите – ненамерно отворање на пар за пораст на интернет-заемодавците. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange