Connect with us

Анализи

Технологии кои ќе ги нарушат финансиските услуги во следните 5 години

Објавено

на

Обемот и брзината на еволуцијата во регулацијата, однесувањето на клиентите и технологијата – заедно со појавата на нови конкуренти – значи дека иднината на банкарството нема да биде продолжение на минатото. Новите технологии ќе го трансформираат банкарството, како што го познаваме, обезбедувајќи можности и предизвици за финансиските институции.

Една деценија по финансиската криза, речиси колапсот на економскиот систем исчезнува од сеќавањето. Но, додека банкарската индустрија во голема мера закрепна од финансиска перспектива, на облакот има бура со него. Додека капитализацијата значително се подобри, растот на приходите стана поголем предизвик со стратегијата за намалување на трошоците што го водеа својот курс.

Подобрувањето на работењето на банкарскиот бизнис, помалите FinTech и големите технолошки компании, развиваат решенија кои користат увид и дигитална технологија за да го подобрат искуството на клиентите низ производните линии. Овие нови конкуренти ги загрозуваат наследните финансиски институции од сите големини. Новите играчи би можеле да освојат до една третина од приходите на актуелните банки во наредните 2-3 години. Неуспехот да се одговори може да доведе до смрт на помалку агилни организации.

Четири најтранспарентни предизвици и можности за иднината на банкарството во текот на следните 5 години вклучуваат:

  • Одговор на потребите на клиентите. Рангиран како најважен тренд во секоја од последните 4 години, финансиските институции треба да се префрлат од физички интеракции на дигитален ангажман. За банките и кредитните унии што ги дигитализираат патувањата на клиентите, може да има значителна корист во приходите, намалувањето на трошоците и задоволството на клиентите.
  • Оптимизација на трошоците. Поради ефикасноста на дигиталната конкуренција, банките и кредитните унии ќе треба да размислат за отуѓување од несуштинските операции и проширување на интелигентната автоматизација. Покрај тоа, организациите ќе треба да ги измислат процесите на заднинската канцеларија и да ја заменат инфраструктурата за стареење.
  • Создавање на нови извори на приходи. Отвореното банкарство и употребата на API ќе отвори нови можности за намалување на трошоците и зголемување на приходите. Со оглед на тоа што банкарскиот екосистем се проширува надвор од традиционалните банкарски услуги, ќе се развијат нови производи и ќе се користат сегменти кои ќе обезбедат диференцирани понуди и можности за монетизација.
  • Развој на системи за безбедност и усогласеност. Со податоците на клиентите кои стануваат “производ” за многу финансиски институции, потребата за зголемена сигурност и напредни увиди (AI) ќе станат диференцијатор и од перспектива за согласност и доверба на клиентите. Ова може да доведе до намалување на трошоците и потенцијален раст на бизнисот.

Сите иницијативи кои банките ќе ги превземат во наредните неколку години, ги имаат овие 3 заеднички карактеристики:

  • Перспектива на клиентите во центарот;
  • Интелигентна интеграција на податоци во реално време и
  • Платформа за отворено банкарство.

За ова да биде возможно во целост, потербна е и соодветна технологија која ќе застане позади банкарските процеси. Како основни технологии кои ќе го разнишаат банкарството се:

  1. Хибриден облак;
  2. АPI платформи;
  3. Автоматизација на процеси со роботи;
  4. Инстант плаќања;
  5. Вештачка интелигенција;
  6. Блокчејн технологија;
  7. Посилни протоколи за сајбер безбедност;
  8. Проширена и виртуелна реалност;
  9. Quantum Computing;
  10. Паметни машини.

Додека минатите технологии станаа норма, новиот бран технологии ќе ги комбинира дигиталните технологии и моќта на податоците за да постават нови стандарди. Приоритизиреањето и инвестирањето во секоја од овие технологии ќе се разликуваат врз основа на бизнис моделот и стратешките цели на секоја организација.

Важно е за сите финансиски организации да ја направат новата технологија “суштинска компетентност”, со ангажирање во целата организација (не само на врвот). Освен тоа, фокусот на секоја имплементација мора да биде внатрешно и надворешно човечко искуство, наспроти приходи, профити и заштеди на трошоците.

Анализи

Се поголем е бројот на банкари – милионери!

Објавено

на

Банките се едни од најпрофитните организации, како во светот, така и во нашата земја. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Македонците сеуште практикуваат плаќање во кеш, но тој тренд полека се менува

Објавено

на

Статистичките податоци на Народната банка за септември 2018 година покажуваат дека од вкупниот број трансакции реализирани со кредитни трансфери или приближно пет милиони, во хартиена форма се реализирани 2.896.599 трансакции, додека електронски 2.069.280. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Колку се застапени жените во Управните одбори на банките во Македонија?

Објавено

на

Со цел утврдување на статусот на жената во општеството, Банкарство спроведе истражување на тема ,,Жените во Управните одбори на банките во Република Северна Македонија”. Истражувањето ја опфаќа процентуалната застапеност на жените во Управните одбори на банките во Македонија, па за таа цел беа анализирани сите банки. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange