Connect with us

Банки

Стопанска Банка вработува!

Објавено

на

Стобанска Банка АД Скопје вработува:

Одговорен за сигурноста на информативниот систем (ОСИС)

Одлична шанса да се приклучите кон реномирана меѓународна финансиска групација и да станете дел од професионален тим кој во соработка со Управниот одбор и менаџментот на Банката обезбедува примена на прописите од областа на информативна сигурност и имплементација на сигурносните контроли и ефикасни оперативни практики на ниво на цела банка.

Советник за специфични прашања – Одговорен за сигурноста на информативниот систем (ОСИС) во Кабинетот на Претседателот на Управниот одбор

Значајни должности:

  • Одговорен е за примена на прописите од областа на информативната сигурност.
  • Одговорен за редовно информирање на надлежните органи за прашања поврзани со информативната сигурност.
  • Врши проценка на ризиците, анализа на веројатноста од појава на закани, предлага унапредување на политиките и процедурите за информативна сигурност.
  • Учествува во дефинирање и координација на имплементацијата на сигурносните контроли во Банката и врши набљудување на нивната ефикасност.
  • Го организира и управува процесот на изработка и тестирање на Планот за континуитет во работењето .

Потребни квалификации:

  • Универзитетско образование од областа на информатичките науки;
  • Релевантно работно искуство во областа на информативната сигурност.
  • Професионални сертификати (од областа на ISO 27001; CISSP; CISM; CISA) ќе се сметаат како значајна предност;
  • Одлични способности за тимска работа, комуникација и меѓучовечки односи;
  • Кандидатот треба да биде способен да работи независно и самостојно;
  • Значајни аналитички и презентациски способности и способност за писмено известување;
  • Одлично познавање (вербално и писмено) на англиски јазик, како и стручно и напредно користење на MS Office.

Стопанска банка АД-Скопје нуди атрактивен компензационен пакет и можности за континуиран професионален развој кои ја рефлектираат нејзината улога на водечка финансиска институција.

Месечниот надомест ќе биде утврден согласно искуството и квалификациите на кандидатот.

Доколку сте заинтересирани и квалификувани за наведената позиција, Ве молиме аплицирајте со поднесување на Вашето CV и Писмо за интерес на англиски и македонски јазик на human.resources@stb.com.mk.

Пријавувањето можете да го извршите најдоцна до 12 Јули 2018.

Единствено квалификуваните кандидати во потесен избор ќе бидат понатаму контактирани.

Банки

Оглас за вработување на Стопанска Банка а.д. Битола

Објавено

на

Стопанска Банка АД Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите.За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани  и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња. (more…)

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.

Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба.

Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.

Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:

  • ИТ поддршка за корисничка околина
  • Инсталирање и конфигурирање на компјутерски хардвер, софтвер, системи, мрежи, принтери и скенери
  • Мониторинг и одржување на компјутерски системи
  • Навремено одговарање на прашања и барања за услуги
  • Обезбедување на техничка поддршка за вработените во компанијата низ цела Македонија
  • Поправка и замена на опрема по потреба
  • Комуникација со надворешни партнери поврзани со сервис и одржување на опремата, организација на сервис на опремата
  • Тестирање на нови технологии
  • Администрација на ИТ бекап локацијата како втор администратор

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Завршен електротехнички факултет, отсек информатика или друг факултет за информатички и телекомуникациски науки;
  • Пожелно е кандидатот да поседува сертификати од областа;
  • Познавање на Microsoft Server околина;
  • Тимски играч;
  • Вештини за решавање на проблеми
  • Способност за почитување на строго дефинирани рокови
  • Способност за давање приоритети и делегирање
  • Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 15.07.2018 год. со задолжителна назнака „Апликација за Администратор за поддршка и бекап локација“ на: kariera@ob.com.mk

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:

Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.

Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.

Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух.

Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба.

Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.

Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

Специјалист за маркетинг и комуникации
(Скопје)

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:

  • Ги дефинира, управува и оценува комуникациските политики и акции (интерно и екстерно)
  • Им асистира на менаџерите во нивните комуникациски цели и активности
  • Одговорен за визуелниот идентитет на банката за сите употреби (интерни и екстерни) во сите видови медиуми
  • Дизајнира и составува повеќе институционални, промотивни или финансиски информативни документи
  • Води, координира и промовира различни операции кои придонесуваат во развојот на имиџот и репутацијата на банката, со помош на комуникациски алатки: односи со јавност, спонзорства итн.
  • Презема одговорност за односи со јавност и за комуникациската димензија, интерно и екстерно во главните секторски проекти
  • Реализира и координира бројни операции потребни за интерна комуникација во поглед на: собирање, формулирање и циркулација на информации преку различни пишани публикации и аудио-визуелна продукција
  • Учествува во организирањето на интерни настани
  • Одговорен за техничка продукција на комуникациски медиуми
  • Го реализира составувањето и објавувањето на различни публикации на дирекцијата во различни видови медиуми (дигитални, печатени, социјални мрежи итн.)
  • Презема одговорност за односи со добавувачите
  • Ја организира фото и видео архивата
  • Одговорен за дизајн, составување, организирање и имплементација на содржината на институционалната веб страница

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Завршен Економски факултет, отсек Маркетинг или Е-Бизнис или сродни науки;
  • Напредно познавање на Англиски Јазик
  • MS Office Пакет (Word; Excel; PowerPoint)
  • Тимски играч;
  • Способност за почитување на строго дефинирани рокови
  • Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 20.07.2018 год. преку полето Аплицирај со задолжителна назнака „Апликација за Специјалист за маркетинг и комуникации“.

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:

Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.

Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange