Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Business Woman

Стефаниа Златку: Your Secret CRUSH е македонски бренд за козметика кој ги освојува срцата на девојките

Објавено

на

Стефаниа Златку е младата и амбициозна дама која стои зад Your Secret CRUSH – македонскиот бренд за природна козметика на база на кафе и природни масла кој буквално ги освојува срцата на девојките.

На свои 23 години ја започнува приказната за CRUSH, за по една година CRUSH да стане добро претпознатлив бренд за козметика во Македонија, кој ја подигнува информираноста за природна козметика на едно повисоко ниво.

Внимавано на секој детал, од квалитетот и бенефитите на природните состојки во производите, до амбалажата, дизајнот, името – инспиративна стартап приказна, за која поразговаравме со Стефаниа.

Банкарство: Кажи ни нешто повеќе околу почетоците…како дојде до идејата, дизајнот, концептот, името ”CRUSH”?

Стефаниа Златку: “Your Secret CRUSH” буквално ми беше цело време пред очи, само што немаше име и беше маската која ја подготвував за сопствените потреби. Но, имагинацијата и потребата да креирам нешто преку кое можам да се изразам себеси онака како што јас се доживувам, беа клучни за реализација на проектот. Што се однесува до дизајнот, заслужни се дигиталната агенција ПОГОН – тим од млади, успешни и перспективни дизајнери, кои дефинитивно преку дизајнот успеаа да доловат се што имав замислено.

Морам да признаам дека смислувањето на името беше еден од најголемите предизвици, имаше многу идеи, и името CRUSH не беше во игра се до последниот момент, кога случајно на радио во кола одеше песна која буквално ми прати знак од универзумот – и тоа е тоа, CRUSH. Совршено објаснување за валканиот љубовник кој прави девојките да се чувствуваат сакано, прекрасно, негувано. Кратко, јасно, звучно, едноставно, баш како што си го замислував 🙂

Банкарство: Што сметаш дека е неопходно за да си успешен претприемач? Креативност, многу работа, дружење со вистинските луѓе, секојдневно истражување, иновации, храброст или од се по нешто…

Стефаниа Златку: Упорноста, дисциплината и храброста на прво место. Но, не се помалку важни ни останатите горенаведени, иако сметам дека кога силно посакуваш нешто, ако си упорен, за тебе не постои “не можам” и „не знам„ – едноставно се можеш да научиш, важно е да не стоиш во место. А што се однесува до кретивноста, секој од нас во себе крие огромна креативност, но за жал, со текот на годините, како реалноста се повеќе пробива во нашите животи, така ја губиме и креативноста. Па, значајно е да се пронајдеме себеси, да најдеме нешто што ја буди креативноста во нас..

Банкарство: Кои се твоите совети до сите оние креативни млади луѓе што денес се прашуваат дали и како да ја реализираат својата идеја која секојдневно им се врти низ глава?

Стефаниа Златку: На прашањето дали да ја реализираат идејата само ќе кажам дека секогаш треба да веруваат во себе, дури и во моментите кога имаат чувство дека никој друг не верува во нив или во нивната идеја. Нека ги споделуваат идеите, идејата не може да биде украдена, бидејќи никој не може да ја реализира онака како што вие самите сте замислиле. Секојдневно учење, информирање, информацијата денес ни е бесплатна и е насекаде околу нас, тажно е да не го користиме тоа. Да останат доследни на себе и на своите соништа, секогаш!

Банкарство: Опиши ни како изгледа еден ден на Стефаниа?

Стефаниа Златку: Работа. Работа. Работа. Иако имам навистина многу малку слободно време, пробувам да го посветам на најблиските, дружба во домашна атмосфера, добро филмче, добра книга. Важно е само добро да научиш да го менаџираш своето време 🙂

Банкарство: Што можеме да очекуваме во иднина од Стефаниа и ”CRUSH” ?

Стефаниа Златку: Предвидено е проширување на CRUSH, моментално работиме на развој на нови производи кои ќе бидат прекрасни! Но, можам да го најавам и отварањето на онлајн продавницата преку која производите ќе бидат достапни и надвор од Македонија. Се стремиме кон врвни производи, па затоа не се ни брзаме. Се во свое време 🙂

 

Business Man

Challenger: Бизнисите да се приклучат на платформата за да бидат „зелени“

Објавено

на

Challenger е новата мобилна апликација за која мора да знаете, бидејќи кога ќе биде лансирана не смеете никако да ја пропуштите. Challenger е нов македонски стартап кој сака преку мобилна апликација да ги менува здравите навики на македонските граѓани, повеќе да поминуваат „зелени“ километри, да собираат поени, а со тоа и соодветни награди и признанија. Исто така Challenger сака да ги поттикне на општествена одговорност компаниите и институциите со цел да се креира нова зелена маркетинг платформа која ќе нуди многу предности. За начинот на кој функционираат како стартап, за пристапот до финансии за развој на идејата и техничкото решение, како и за тоа што ќе понуди апликацијата разговаравме со Теодора, Стефан, Олга и Митко од Challenger.

Што е Challenger? За кратко време успеавте да соберете многу внимание од јавноста која очекува многу интересен проект, особено пред почетокот на зимата кога се враќаат темите за загадувањето и проблемите со здравјето на луѓето?

Challenger e мобилна апликација за сите кои сакаат да добијат некоја награда за своите поминати зелени километри (пешки или на велосипед). Ние сакаме да ги предизвикаме нашите сограѓани, независно дали млади, студенти, родители, возрасни, активисти, оние кои се движат, кои сакаат да бидат промената во ова општество, или пак оние на кои им недостасува поттик да поминат километар повеќе, па и онаа група на луѓе кои се веќе наши локални еко супер херои.

Challenger ќе функционира на следниот начин:

1.Поминатите километри со пешачење или пак додека возите велосипед се претвораат во  Challenger поени
2. Challenger поените се заменуваат со кодови за попусти или пак бесплатни производи/услуги
3. Challenger е начин заедно да се избориме за почист воздух, да го намалиме секојдневниот сообраќаен метеж, затоа поставуваме предизвици (дневни,неделни или месечни) и за секое успешно исполнување се добиваат директни награди

Веројатно тоа што го привлече вниманието на јавноста, на наша голема среќа, е токму пристапот на нашето решение, а тоа е дека само како заедница на граѓани, бизниси и организации може да направиме промени. Затоа сакаме сите да ги повикаме да ни се приклучат во остварувањето на нашата цел, и заедно да бидеме дел од решението на аерозагадувањето, а не од проблемот.

Кој стои зад Challenger, може да ни раскажете како се склопи тимот и успевате ли да ја усогласите вашата визија, колку е голем предизвикот да се работи на ваков проект?

Приказната на Challenger започна на минатогодишниот StartupWeekend Скопје. Кога ќе се свртиме наназад сфаќаме дека работиме заедно веќе година дена, и тоа ни се чини нереално, бидејќи времето лета, како вчера да бевме во CeedHub. Еуфоријата која ја добивме не мотивираше да продолжиме првите месеци. Потоа дојдоа вистинските предизвици, кој од нас ќе продолжи да работи, како да го оформиме производот, да решиме во кој правец ќе продолжиме…. Процесот беше далеку од лесен, но едно е факт сите сме заљубени во Challenger, едноставно сонуваме да успее. Веројатно тој жар кај сите е тоа што не натера да аплицираме на различни натпревари каде што добивме и признанија. На кратко позади идејата на Challenger се Теодора, Стефан, Олга и Митко, кои воедно се основачи и на компанијата GreenIT. Наскоро ќе објавуваме и интересни текстови од нашиот тим, односно како се справувавме со нашите предизвици, избор на технологија, како ние го гледаме нашиот тим итн., така да следете го нашиот блог на www.challenger.mk 🙂

Кои ќе бидат главните цели на Challenger и како очекувате да се вклучи бизнис секторот во вашата приказна?

Главната цел на Challenger e да биде платформа преку која ќе се создава една општествено одговорна – зелена заедница, каде што луѓето развиваат навики да користат алтернативни методи на транспорт, а од друга страна локалните бизниси го подржуваат ова однесување.

Challenger е единствена платформа преку која бизнисите ќе можат да се вклучат на трендот, да бидат препознаени како зелени бизниси. На кратко бизнисите ќе може да спонзорираат предизвици и за истите да даваат директни награди на учесниците кои успешно го исполниле тој предизвик. Дополнително во нашата Challenger продавница бизнисите може да поставуваат бесплатни, или кодови за попуст за своите услуги и производи, а со самото тоа стимулираат и општествено одговорно однесување помеѓу своите сограѓани.

Ние велиме, времето да се биде ЗЕЛЕН бизнис е СЕГА, затоа им овозможуваме на бизнисите алатка без да трошат дополнителни ресурси.

Имате ли искуство со наоѓање на финансии од банкарскиот сектор, дали е тоа чекор на кој ќе треба да работите и што очекувате?

Во изминатиот период бевме во инкубациска програма подржана од банка, каде што се одборува кредит со ниска каматна стапка. Поради фактот дека сме на самиот почеток и се трудиме да го испробаме нашиот бизнис модел на пазарот, се уште не сме подготвени за подвиг на добивање финансии од банкарскиот сектор. Како нов startup, гледаме рационално и ефективно да ги користиме ресурсите кои ни се на располагање, па затоа се пријавуваме на различни настани каде што можеме да добиеме грантови или ко-финансирања. Се разбира кога ќе дојде моментот на експанзија и влегување на други пазари, тогаш финансиите од банкарскиот сектор ќе бидат потребни, но во овој момент се трудиме да најдеме алтернативни начини.

Како иновативен стартап модел дали Challenger го гледате на регионалниот и глобалниот пазар и што мислите за конкуренцијата?

Challenger е дефинитивно модел кој лесно се реплицира, и нашата првенствена замисла е Challenger да биде препознатлива алатка на Балканскиот пазар, со цел да ја развиеме Challenger и во другите Европски држави. За наша среќа на регионалниот пазар не постојат слични апликации како нашата, па конкуренцијата е занемарлива. Но, гледајќи го европскиот и глобален пазар, има апликации кои се веќе етаблирани и функционираат одлично во одредени држави, така да конкуренцијата таму е прилично силна. Се разбира, многу е рано да зборуваме за влегување на европски и светски пазари, додека не ја етаблираме Challenger на домашниот, па потоа и на регионалниот пазар. Затоа сакаме да ги имплементираме нашите планови чекор по чекор, и да оставиме пазарот и времето да ни покажат во која насока треба да се развиваме.

Продолжи со читање

Business Woman

Која е Кристалина Иванова Георгиева, новата директорка на ММФ?

Објавено

на

Кристалина Иванова Георгиева-Кинова родена на 13 август 1953 година е бугарски економист која неодамна дојде на чело на Меѓународниот монетарен фонд. Исто така, таа е главен извршен директор на Светската банка од 2017 година. Кристалина Иванова беше вршител на должноста претседател на Групата на Светска банка од 1. февруари 2019 до 8. април 2019 година. Таа претходно беше заменик претседател на Европската комисија под Жан-Клод Јункер од 2014 година до 2016 година. (more…)

Продолжи со читање

Business Woman

Бојана Иванов и Елеонора Црвенкоска: Babyshop.mk е првата специјализирана онлајн продавница за деца и родители

Објавено

на

Бојана Иванов и Елеонора Црвенкоска се двете мајки кои стојат зад првата специјализирана онлајн продавница за деца во Македонија. Во овој заеднички проект тие ги сплотиле љубовта и грижата кон своите деца и желбата за успех и реализација на сопствен бизнис. Така се роди онлајн продавницата за деца и родители, Babyshop.mk (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange