Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Анализи

Според Google финансиските институции треба да имаат подобра содржина на нивните веб-страници

Објавено

на

Алгоритмот на Google значително се сменил во текот на годините, но една работа остана постојана: содржината со висок квалитет која им дава приоритет на потребите на корисникот е од најголема важност. Ова особено важи за банкарските провајдери и други фирми за финансиски услуги.

Упатствата од Google за квалитет за пребарување од 160 страници наведуваат дека содржината што спаѓа во категоријата “Your Money Your Life” (“Вашите пари, твојот живот”) бара повисок квалитет од другите. Според упатствата, Google вели: “Имаме многу високи стандарди за квалитет на страницата за страниците на YMYL, бидејќи ниските квалитетни YMYL страници потенцијално може негативно да влијаат врз среќата, здравјето или финансиската стабилност на корисниците”.

Очигледно, банките и кредитните унии спаѓаат под овој чадор.

Значи, не е изненадување дека половина од сите финансиери на пазарот посветуваат најголемиот дел од нивниот веб-сајт буџет за оптимизација (SEO). Тие инвестираат огромни количини на време и енергија за да го задоволат Google, надевајќи се дека ќе генерираат повеќе органски веб-сообраќај од најдинамичната дигитална платформа во светот.

И покрај сите свои напори, тоа сè уште не е доволно. Финансиски продавачи велат дека нивниот број еден предизвик е дека тие немаат соодветни ресурси за да генерираат квалитетни содржини потребни за подобрување на нивниот ранг на пребарувачот.

Упатствата на Google, исто така, вклучуваат друг дел од кој продавачите на банка и кредитна унија не можат да игнорираат: “Експертиза, авторитет и доверливост”. Google го наведува ова како еден од “најважните фактори што треба да се разгледаат” кога станува збор за целокупниот квалитет на страницата.

  • Експертиза – упатствата за квалитет за пребарување објаснуваат дека финансиските индустрии имаат потреба од “формална” експертиза за да ги минимизираат објавувањето на неточни информации. Најдобро е ако професионалец ја создава содржината или цитирате професионалец како извор.
  • Авторитет – Ако професионалецот што ја создава содржината, ги вклучи нивните ингеренции некаде во пост, така што читателите знаат дека ова лице е важно на оваа тема. Упатствата за квалитет на Google, исто така, сугерираат за следење на прегледите на корисниците, кои можат да одредат онлајн репутација на брендот.
  • Доверба – Упатствата за веб-администратори на Google предлагаат да го поставите прашањето: “Дали ова им помага на моите корисници? Дали би го сторил тоа ако пребарувачите не постоеле? “Ова ја нагласува важноста за создавање содржина за корисникот прво, а пребарувачите второ.

Се ова е дел од content marketing стратегијата на секоја компанија, па така и на банките. Има пристап фокусиран на креирање релевантна и конзистентна содржина за ги привлече корисниците и на крајот од денот, дел од нив да станат купувачи.

За да бидете успешни во content marketing-от мора да знаете три работи:

    • Бидете конзистентни – имајте план што сте објавиле, што ќе објавите и која соджина никогаш не смее да се најде на вашиот блог.
    • Дистрибуирајте ја содржината – не е доволно само да ја напишете, треба да знаете како да им ја однесете на купувачите да ја прочитаат.
    • Знајте си ја таргет публиката – целата работа паѓа во вода ако не знаете на кого му продавате.

Анализи

Што се негативни каматни стапки и какви се последиците од нив?

Објавено

на

Европската централна банка не само што веќе подолг период ги одржува негативните каматни стапки познати и како казнени камати, туку наскоро планира и нивно дополнително намалување. Какви ќе бидат последиците? Ова се најважните прашања во врска со негативните каматни стапки.

Што се негативни или казнени каматни стапки?

Примената на казнените каматни стапки започна од средината на јуни 2014 година, кога на комерцијалните банки им беше наложено дека треба да платат камата кога депонираат вишок пари во Европската централна банка (ЕЦБ). Во моментов оваа камата изнесува 0,4 процентни поени.

Зошто ЕЦБ го стимулира ова?

Со оваа мерка банките треба да се стимулираат да издаваат повеќе кредити, наместо да го ограничуваат протокот на пари со тоа што вишокот пари ги депонираат во ЕЦБ. Ова треба да ги поттикне инвестициите и потрошувачката во еврозоната, што пак треба да го поттикне растот и инфлацијата.

Факти: Економскиот раст во еврозоната ја губи важноста. Бруто домашниот производ порасна за само 0,2 процентни поени во последниот квартал. Во исто време, стапката на инфлација се оддалечува од целта на нешто помалку од 2 процентни поени, што ЕЦБ смета дека е ниво што обезбедува ценовна стабилност. Инфлацијата беше 1,1 процент во јули, најниска од февруари 2018 година.

Колку тоа ги чини комерцијалните банки?

Според пресметките на Федералното здружение на германски банки, банките во еврозоната моментално треба да плаќаат повеќе од 600 милиони евра месечно поради негативните каматни стапки за вишок ликвидност кои ги наметна ЕЦБ. Пребројувајќи на годишно ниво, тоа изнесува околу 7,5 милијарди евра. Германските банки кои традиционално имаат вишок депозити од клиентите, се особено погодени од казнената камата на ЕЦБ. Според тоа, тие носат околу една третина од негативните депозити во еврозоната.

Какви понатамошни последици имаат негативните каматни стапки врз комерцијалните банки?

На банките и штедилниците веќе долго време им се советува да издаваат повеќе кредити отколку да прибираат пари во вид на депозити од штедачите. Но, изобилство на вишок пари од е историја: ЕЦБ ги намали каматните стапки на рекордно ниско ниво, разурнувајќи ги приходите од камати во банкарската индустрија.

Проблемите на банкарската индустрија станаа многу поголеми со негативните каматни стапки. Тие веќе страдаат од жестоката конкуренција и од економски пад. Покрај тоа, дигитализацијата сама по себе наметнува високи регулаторни трошоци и скапа инвестиција. Традиционалните банки со своите филијали и подружници, исто така, се борат со конкурентите и со финтек предизвикувачите.

На што треба да обрнат внимание инвеститорите за време на казнената камата и какви последици имаат казнените каматни стапки за штедачите?

Банките и штедилницте ги пренесуваат негативните каматни стапки на компаниите, големите инвеститори како што се инвестициските фондови и на богатите приватни клиенти. Според студијата спроведена од biallo.de, 30 институции во Германија наплаќаат т.н. чувар на имот за приватни клиенти, за износи до 100.000 евра. За повеќето, оваа провизија е 0,4 процентни поени. Но, поголемото мнозинство купувачи се заштитени од негативните каматни стапки.

Дали наскоро од овие мерки на ЕЦБ ќе бидат погодени и обичните штедачи?

Во моментов обичните штедачи не се погодени од овие мерки на ЕЦБ и нема изгледи дека во блиска иднина тоа би се променило, бидејќи доколку тоа се случи клиентите ќе се насочат кон алтернативни производи. „Не верувам дека ќе добиеме негативни стапки од сите страни“, вели Херман-Јозеф Тенхаген, извршен директор на Finanztip во интервју за n-tv.de. „Првата штедилница или банка што ќе го стори тоа ќе добие толку многу вишок пари што ќе треба да платат провизија кон ЕЦБ што ќе биде двојно поголема а, можеби и повеќе”. – додаде Тенхаген.

Дали комерцијалните банки можат на друг начин да ги пренесат трошоците?

Можат, а некои веројатно и ќе се обидат. Колку подолго трае негативната каматна стапка, толку е поголема веројатноста институциите да ги зголемуваат таксите и провизиите. Зголемувањето на каматните стапки е постојана тема во банкарската индустрија.

„Вие не можете да ги ловите каматните стапки само со намалување на трошоците“, рече извршниот директор на Дојче Банк, Кристијан Севинг, на Ханделсблат кон средината на јули – кратко време по објавувањето на планот за наплата што вклучува отказ за илјадници работни места. „Не можам да замислам дека банките кои во моментов нудат бесплатна сметка дека тоа истото ќе го сторат и со каматните стапки во следните неколку години“. Доколку тоа се случи, тоа ќе биде пораз за банкарската индустрија” – додаде Севинг.

Дали  на повидок се гледа крајот на е казнената каматна стапка?

Не, баш напротив. ЕЦБ неодамна предложи сегашната казнена каматна стапка од 0,4 проценти дополнително да се зголеми.

Пораст на каматните стапки на кои се надеваа штедачите засега нема да има, но добра околност е што може дополнително да се намалуваат каматните стапки на кредитите.

Продолжи со читање

Анализи

КУРСНА ЛИСТА

Објавено

на

ОФИЦИЈАЛНА КУРСНА ЛИСТА НА НАРОДНА БАНКА НА РЕПУБЛИКА СЕВЕРНА МАКЕДОНИЈА


КУРСНА ЛИСТА НА БАНКИТЕ

 

БАНКА
Курсна Листа
Комерцијална банка АД Скопје
– Курсна Листа –
НЛБ Банка АД Скопје
– Курсна Листа –
Стопанска банка АД – Скопје
– Курсна Листа –
Халкбанк АД Скопје
– Курсна Листа –
Охридска банка Сосиете Женерал
– Курсна Листа –
Шпаркасе Банка Македонија
– Курсна Листа –
УНИБанка АД Скопје
– Курсна Листа –
Стопанска банка а.д. Битола
– Курсна Листа –
ПроКредит Банка АД Скопје
– Курсна Листа –
Капитал Банка АД Скопје
– Курсна Листа –
Централна кооперативна банка АД Скопје
– Курсна Листа –
Еуростандард банка АД Скопје
– Курсна Листа –
ТТК Банка АД Скопје
– Курсна Листа –
Силк Роуд Банка АД Скопје
– Курсна Листа –
Продолжи со читање

Анализи

Две третини од Македонците користат платежна картичка најмалку еднаш неделно

Објавено

на

Мастеркард ги објави резултатите од MasterIndex истражувањето за финансиските потреби и навики на активните сопственици на картички во Северна Македонија. Оваа студија нагласува дека земјава е пазар со доминантно дебитно плаќање – 93.7% од испитаниците поседуваат дебитна картичка, додека 22% од испитаниците имаат и дебитна и кредитна картичка. Само кредитни картички имаат 28% од испитаниците. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange