Connect with us

Анализи

Според Google финансиските институции треба да имаат подобра содржина на нивните веб-страници

Објавено

на

Алгоритмот на Google значително се сменил во текот на годините, но една работа остана постојана: содржината со висок квалитет која им дава приоритет на потребите на корисникот е од најголема важност. Ова особено важи за банкарските провајдери и други фирми за финансиски услуги.

Упатствата од Google за квалитет за пребарување од 160 страници наведуваат дека содржината што спаѓа во категоријата “Your Money Your Life” (“Вашите пари, твојот живот”) бара повисок квалитет од другите. Според упатствата, Google вели: “Имаме многу високи стандарди за квалитет на страницата за страниците на YMYL, бидејќи ниските квалитетни YMYL страници потенцијално може негативно да влијаат врз среќата, здравјето или финансиската стабилност на корисниците”.

Очигледно, банките и кредитните унии спаѓаат под овој чадор.

Значи, не е изненадување дека половина од сите финансиери на пазарот посветуваат најголемиот дел од нивниот веб-сајт буџет за оптимизација (SEO). Тие инвестираат огромни количини на време и енергија за да го задоволат Google, надевајќи се дека ќе генерираат повеќе органски веб-сообраќај од најдинамичната дигитална платформа во светот.

И покрај сите свои напори, тоа сè уште не е доволно. Финансиски продавачи велат дека нивниот број еден предизвик е дека тие немаат соодветни ресурси за да генерираат квалитетни содржини потребни за подобрување на нивниот ранг на пребарувачот.

Упатствата на Google, исто така, вклучуваат друг дел од кој продавачите на банка и кредитна унија не можат да игнорираат: “Експертиза, авторитет и доверливост”. Google го наведува ова како еден од “најважните фактори што треба да се разгледаат” кога станува збор за целокупниот квалитет на страницата.

  • Експертиза – упатствата за квалитет за пребарување објаснуваат дека финансиските индустрии имаат потреба од “формална” експертиза за да ги минимизираат објавувањето на неточни информации. Најдобро е ако професионалец ја создава содржината или цитирате професионалец како извор.
  • Авторитет – Ако професионалецот што ја создава содржината, ги вклучи нивните ингеренции некаде во пост, така што читателите знаат дека ова лице е важно на оваа тема. Упатствата за квалитет на Google, исто така, сугерираат за следење на прегледите на корисниците, кои можат да одредат онлајн репутација на брендот.
  • Доверба – Упатствата за веб-администратори на Google предлагаат да го поставите прашањето: “Дали ова им помага на моите корисници? Дали би го сторил тоа ако пребарувачите не постоеле? “Ова ја нагласува важноста за создавање содржина за корисникот прво, а пребарувачите второ.

Се ова е дел од content marketing стратегијата на секоја компанија, па така и на банките. Има пристап фокусиран на креирање релевантна и конзистентна содржина за ги привлече корисниците и на крајот од денот, дел од нив да станат купувачи.

За да бидете успешни во content marketing-от мора да знаете три работи:

    • Бидете конзистентни – имајте план што сте објавиле, што ќе објавите и која соджина никогаш не смее да се најде на вашиот блог.
    • Дистрибуирајте ја содржината – не е доволно само да ја напишете, треба да знаете како да им ја однесете на купувачите да ја прочитаат.
    • Знајте си ја таргет публиката – целата работа паѓа во вода ако не знаете на кого му продавате.

Анализи

Се поголем е бројот на банкари – милионери!

Објавено

на

Банките се едни од најпрофитните организации, како во светот, така и во нашата земја. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Македонците сеуште практикуваат плаќање во кеш, но тој тренд полека се менува

Објавено

на

Статистичките податоци на Народната банка за септември 2018 година покажуваат дека од вкупниот број трансакции реализирани со кредитни трансфери или приближно пет милиони, во хартиена форма се реализирани 2.896.599 трансакции, додека електронски 2.069.280. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Колку се застапени жените во Управните одбори на банките во Македонија?

Објавено

на

Со цел утврдување на статусот на жената во општеството, Банкарство спроведе истражување на тема ,,Жените во Управните одбори на банките во Република Северна Македонија”. Истражувањето ја опфаќа процентуалната застапеност на жените во Управните одбори на банките во Македонија, па за таа цел беа анализирани сите банки. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange