Connect with us

Анализи

Според Google финансиските институции треба да имаат подобра содржина на нивните веб-страници

Објавено

на

Алгоритмот на Google значително се сменил во текот на годините, но една работа остана постојана: содржината со висок квалитет која им дава приоритет на потребите на корисникот е од најголема важност. Ова особено важи за банкарските провајдери и други фирми за финансиски услуги.

Упатствата од Google за квалитет за пребарување од 160 страници наведуваат дека содржината што спаѓа во категоријата “Your Money Your Life” (“Вашите пари, твојот живот”) бара повисок квалитет од другите. Според упатствата, Google вели: “Имаме многу високи стандарди за квалитет на страницата за страниците на YMYL, бидејќи ниските квалитетни YMYL страници потенцијално може негативно да влијаат врз среќата, здравјето или финансиската стабилност на корисниците”.

Очигледно, банките и кредитните унии спаѓаат под овој чадор.

Значи, не е изненадување дека половина од сите финансиери на пазарот посветуваат најголемиот дел од нивниот веб-сајт буџет за оптимизација (SEO). Тие инвестираат огромни количини на време и енергија за да го задоволат Google, надевајќи се дека ќе генерираат повеќе органски веб-сообраќај од најдинамичната дигитална платформа во светот.

И покрај сите свои напори, тоа сè уште не е доволно. Финансиски продавачи велат дека нивниот број еден предизвик е дека тие немаат соодветни ресурси за да генерираат квалитетни содржини потребни за подобрување на нивниот ранг на пребарувачот.

Упатствата на Google, исто така, вклучуваат друг дел од кој продавачите на банка и кредитна унија не можат да игнорираат: “Експертиза, авторитет и доверливост”. Google го наведува ова како еден од “најважните фактори што треба да се разгледаат” кога станува збор за целокупниот квалитет на страницата.

  • Експертиза – упатствата за квалитет за пребарување објаснуваат дека финансиските индустрии имаат потреба од “формална” експертиза за да ги минимизираат објавувањето на неточни информации. Најдобро е ако професионалец ја создава содржината или цитирате професионалец како извор.
  • Авторитет – Ако професионалецот што ја создава содржината, ги вклучи нивните ингеренции некаде во пост, така што читателите знаат дека ова лице е важно на оваа тема. Упатствата за квалитет на Google, исто така, сугерираат за следење на прегледите на корисниците, кои можат да одредат онлајн репутација на брендот.
  • Доверба – Упатствата за веб-администратори на Google предлагаат да го поставите прашањето: “Дали ова им помага на моите корисници? Дали би го сторил тоа ако пребарувачите не постоеле? “Ова ја нагласува важноста за создавање содржина за корисникот прво, а пребарувачите второ.

Се ова е дел од content marketing стратегијата на секоја компанија, па така и на банките. Има пристап фокусиран на креирање релевантна и конзистентна содржина за ги привлече корисниците и на крајот од денот, дел од нив да станат купувачи.

За да бидете успешни во content marketing-от мора да знаете три работи:

    • Бидете конзистентни – имајте план што сте објавиле, што ќе објавите и која соджина никогаш не смее да се најде на вашиот блог.
    • Дистрибуирајте ја содржината – не е доволно само да ја напишете, треба да знаете како да им ја однесете на купувачите да ја прочитаат.
    • Знајте си ја таргет публиката – целата работа паѓа во вода ако не знаете на кого му продавате.

Анализи

Во војната помеѓу банките и онлајн кредиторите, ќе победат податоците!

Објавено

на

Онлајн кредитори пристигнаа на сцена во совршено време за Силиконската долина. Излегувајќи од финансиската криза во 2008 година, банките – традиционалните заемодаватели – бавно го разбираа начинот на кој потрошувачите сакаа да пристапат до кредит и беа (разбирливо) неподготвени да преземат ризик. Наместо да се фокусираат на потребите и барањата на потрошувачите, банките беа фокусирани на други прашања: регулаторни предизвици, ограничувања на капиталот и основни технологии изградени во 1960-тите – ненамерно отворање на пар за пораст на интернет-заемодавците. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange