Connect with us

Странски банки

Соња Саркози е новиот Претседател на Извршниот одбор на Sberbank Europe Group

Објавено

на

Управниот одбор на Sberbank Europe Group ја назначи Соња Саркози, која до сега е директор на Секторот за малопродажба, за нов Претседател на Извршниот одбор на Sberbank Europe Group. Таа ќе го замени Герхард Ренд, кој сега е на таа позиција, на 1 јули 2018 година. Герхард Ранда, кој во изминатите две години значително придонесе за реструктуирање и позиционирање на Sberbank Europe Group, и тоа на две значајни позиции во банката, како Претседател на Извршниот одбор, а пред тоа, како член на Управниот одбор на Сбербанк Европа. Новиот избор настана бидејќи Герхард Ренд се пензионира на крајот од јуни 2018 година.

Sberbank Europe Group имаше добар почеток на годината. Сите членови на групацијата објавија добивка, со што придонесоа за вкупната добивка на Sberbank Europe Group во износ од 15,9 милиони евра во првиот квартал од 2018 година.

– Би сакал да му се заблагодарам на Герхард Ранд за неговиот голем придонес во севкупниот успех на Sberbank Europe Group и нејзините членки во текот на изминатите две години. Со Соња Саркози, Претседател на Sberbank Europe Group, ќе продолжиме да го развиваме нашиот бизнис во Европа – рече Зигфрид Вулф, Претседател на Европскиот одбор за управување со Sberbank Europe Group.

Во Sberbank Europe Group, Соња Саркози ја започна имплементацијата на малопродажната стратегија. Главен фокус е ставен на малопродажните и дигиталните банкарски услуги. Пред да се приклучи на Sperbank Europe Group во август 2017 година, Соња Саркози успешно ја менаџираше Easybank AG како извршен директор на Банката.

Од 1 јули 2018 година, Управниот одбор на Sberbank Europe Group ќе се состои од следните членови:

  • Соња Саркози (Претседател на Извршниот одбор, Директор на Секторот за малопродажба)
  • Арндт Рохлинг (Финансиски директор)
  • Стефан Запотоки (Директор на Секторот за корпоративно и инвестициско банкарство)
  • Александар Вите (Директор на Одделението за управување со ризици)
  • Алексеј Михајлов (Технички директор)

Странски банки

PSD 2 ја менува играта за многумина

Објавено

на

PSD 2, нова регулација за интернет плаќања на ниво на Европска Унија, влијае на сите инстутиции (државни и приватни) кои имаат онлајн плаќање на нивната веб страна.

Влијание врз банките.

Европските банки мора да ги отворат своите податоци и инфраструктура за да ги исполнат регулаторните барања. И покрај тоа што тврдењето на PSD 2 за испораката на плаќања и пристап до сметки, нејзините последици се прошируваат многу подалеку од таа ограничена област.

Банките би можеле да се стремат кон екосистемски или платформски пристап, додавајќи ги можностите на трети лица на нивните основни бизнис-понуди преку API-ите, создавајќи иновативни бизнис модели и извори на приходи. Банките би можеле да соработуваат со други даватели на инфраструктура, корпорации и FinTechs за драматично подобрување на нивните трошоци и време на пазарот за иновации.

Додека првичниот фокус за PSD2 во повеќето банки е на банкарство на мало, силните конкуренти веќе ги спроведуваат отворените API-ја во трансакциски банкарски и инвестициски услуги за да понудат супериорно искуство на клиентите, увид и вредност на корпоративните клиенти, како и на малопродажните клиенти; како резултат на екстракција на ефикасноста на банките.

Влијание врз платежните компании.

PSD 2 ќе ја зголеми конкурентноста во платниот сектор преку промовирање на отворен пристап до платните системи и сметки.

Иако воведувањето на PSD2 може да се смета за закана за традиционалниот бизнис модел на компаниите за обработка на плаќања, тука постојат можности да се обезбедат услуги за интеграција во мрежи и апликации на трети страни, како и системите за продажба на трговци.

Бизнис моделите за компании со кредитни картички може да бидат засегнати од PSD2, бидејќи трговците на мало и другите индустрии се префрлат на користење на отворени API-и отколку на обработка на картички. Виза и Мастеркард најавија иницијативи за иновации кои укажуваат на фокус на нови услуги и приходи.

Влијание врз други учесници во финансискиот екосистем.

PSD 2 ќе создаде нови регулации, но исто така и нови конкуренти, со оглед на барањата на “трети лица”. Одредбите за отворено банкарство во PSD 2 им овозможуваат на небанкарсите институции, корпорации (како Amazon) или FinTech бизниси директно да пристапат до банкарските сметки на потрошувачите за да вршат плаќања и/или да добијат пристап до податоците за клиентите.

Од гледна точка на крајниот корисник, клиентите прифаќаат нова технологија; обемот на плаќања преку интернет и мобилни телефони значително се зголеми, а корисниците ќе можат да уживаат во моменталните плаќања преку мобилни паричници.

Заштитата на потрошувачите ќе се зголеми преку поголема транспарентност на трошоците и заштита од обвиненија, вклучувајќи и намалена одговорност за клиентите од измамнички плаќања.

Продолжи со читање

Странски банки

“Отворено банкарство” го раздрма банкарскиот сектор на Велика Британија

Објавено

на

Петте најголеми банки во Велика Британија, кои заедно контролираат 80% од пазарот за малопродажба во земјата, се соочуваат со големи предизвици, но најголемиот предизвик доаѓа од новите отворени банкарски регулативи кои стапија на сила во јануари.

Новите правила во Велика Британија за конкуренција и пазари и внимателно следени од страна на банкарите и регулаторите во САД, имаат за цел да се поттикнат конкурентни пазари и да ги поттикнат иновациите. Прописите бараат од банките да ги обелоденат податоците за перформансите и надоместоците, што ќе им олесни на клиентите да ги споредат понудите и резултатите на различни финансиски провајдери.

Новите правила, исто така, ги насочуваат банките да користат интерфејс за отворени апликации (APIs). Со отворени API-ја, клиентите можат лесно да ги споделат своите финансиски информации со други провајдери, ако одлучат да го сторат тоа. Отворените API-и исто така ќе им го олеснат корисниците на големите банки да ги пренесат своите сметки, да управуваат со плаќањата и да спроведуваат трансакции преку други банки и финансиски институции.

Отвореното банкарство е добра вест за потрошувачите. Со отворени API-и, многу од долготрајните бариери за префрлање на провајдери ќе се распаднат. Големите банки се соочуваат со изгледите дека голем дел од нивните клиенти може да бараат погодност на дигиталните агрегатори, земајќи ги нивните сметки, како и профитите.

Доколку 10% до 20% од банкарските профити би можеле да бидат изложени на ризик од нарушување. Bain & Company проценува дека во рок од пет години од 1 до 2 милијарди фунти годишно профит би можел да биде подложен на дизинтермедијација.

Истражувањето на повеќе од 4.000 банкарски клиенти од Велика Британија спроведено од Bain, Salesforce и MaritzCX покажува дека големите банки имаат причина да бидат загрижени за отвореното банкарство. Нивните најважни клиенти – оние кои имаат примарен банкарски однос – се изложени на ризик да заминат: 63% велат дека се подготвени да ги споделат финансиските информации во врска со нивните сметки со конкурентната банка, FinTech или агрегатор во потрага по подобра понуда.

Оние кои најверојатно ќе заминат кај друг провајдер се помлади од 29 години или побогати клиенти на возраст над 55 години.  Дополнително, мнозинството од овие потрошувачи веќе имаат прифатено барем едно алтернативно решение за FinTech, како што се Apple Pay или Samsung Pay. Меѓу овие високоризични клиенти, 65% се отворени за споделување на нивните лични податоци со други банки или финансиски институции, со цел да добијат подобри производи или услуги. Додека клиентите со висок ризик претставуваат само 15% до 20% од вкупната база на клиенти, тие сочинуваат близу 45% од добивката на банката.

Продолжи со читање

Странски банки

Централна банка на Русија: Првенството ќе ја покачи инфлацијата

Објавено

на

Овогодинешното Светско првенство во фудбал ќе донесе поттик за руската економија, но исто така може да предизвика инфлација на краток рок, објави руската централна банка.

Претседателот Владимир Путин се надева дека ќе го искористи Светското првенство, кое треба да се одржи од 14 јуни до 15 јули, за да ја покаже Русија како глобална суперсила и да ги заживее областите во земјата каде што економијата стагнираше со прилив на туристи.

Централната банка изјави дека трошењето за подготовките за турнирот веќе помогнале за поддршката на економијата, која се врати во нормален тек на раст минатата година, по двегодишната криза.

Аналитичарите на Институтот Гајдар во Русија во јануари соопштија дека Светското првенство, кое ќе биде хостирано во 11 градови низ целата земја, би можело да додаде до 0,2% годишен раст на бруто-домашниот производ (БДП) во вториот и третиот квартал.

Меѓутоа, централната банка, која се бореше да ја намали инфлацијата од двоцифрено ниво од пост-советските падови, исто така предупреди дека турнирот може да доведе до зголемување на потрошувачките цени.

“Можно е мало, краткорочно зголемување на цените за некои стоки и услуги (храна, забава, хотели), што ќе доведе до профит за неколку компании”, рече регулаторот.

Руските власти веќе ги именуваа и засрамија хотелите што беа фатени да ги кренат цените на собите пред Светското првенство, од кои некои ги зголемија своите цени за околу 5.000%.

Централната банка, сепак, сé уште ја гледа инфлацијата во Русија под целта од 4% во 2018 година и рече дека би можела да падне на рекордно ниско ниво во близина на 2% во вториот квартал.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange