Connect with us

Електронско банкарство

Софтверски токен за плаќања – ново од i-bank услугите на Стопанска банка АД – Скопје

Објавено

на

Стопанска банка АД – Скопје ги информира своите корисници дека Банката со почетокот на годината воведе новитет во користењето на i-bank услугите – софтверски токен за плаќања преку телефонско банкарство, e-banking и m-banking.

Постепено, корисниците на OTP уредите ќе може да се пренасочат кон користење на ова дигитално решение кое е вградено во бесплатната мобилна апликација на Банката.

Па така, со новата верзија на мобилната апликација, достапна бесплатно и за iOS и за Android уредите, на главното мени може да се забележи полето TOKEN. Меѓутоа, за да почнат да го користат софтверскиот токен, потребно е клиентите да се обратат во најблиската филијала со цел замена на OTP уредот и активирање на персонализираниот софтверски токен.

Со овој едноставен чекор клиентите добиваат во својот телефонски уред, безбеден модел за генерирање на еднократни лозинки за потпишување на налози преку телефонско банкарство, e-banking и m-banking. Клиентите кои не користеле физички OTP уред можат во најблиската филијала да побараат директно да им се овозможи користење на персонализираниот софтверски токен.

Дознајте повеќе за добивање и користење на софтверскиот токен за плаќања, а за совети и дополнителни информации обратете се во најблиската филијала на Банката или во 24/7 контакт центарот на (02)3100 109.

Електронско банкарство

Халкбанк АД Скопје: Известување за надградба на системот за електронско банкарство за правни лица и физички лица

Објавено

на

Халкбанк АД Скопје ги известува своите почитувани клиенти дека поради надградба на системот и воведување на нови функционалности, услугата за електронско банкарство за правни лица и физички лица нема да биде достапна на 05.08.2020 (Среда) во периодот од 17:00-21:00 часот. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Совети од НЛБ Банка за безбедно користење на НЛБ мКлик мобилното банкарство и NLB Pay мобилниот паричник

Објавено

на

За безбедно и сигурно користење на НЛБ мКлик мобилното банкарство и NLB Pay мобилниот паричник, НЛБ Банка подготви неколку корисни совети за своите клиенти. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Шпаркасе Банка ги претстави Sparky, новиот Viber Chat асистент и Sparkasse Viber Community

Објавено

на

Во услови кога светот се справува со една од најголемите пандемии што досега се појавиле во човештвото, Шпаркасе Банка Македонија воведе нов канал за директна комуникација со своите нови и постојни клиенти преку официјален Viber Chat асистент „Sparky“. (more…)

Продолжи со читање

Популарно