Connect with us

Електронско банкарство

Совети од НЛБ Банка за безбедно користење на НЛБ мКлик мобилното банкарство и NLB Pay мобилниот паричник

Објавено

на

За безбедно и сигурно користење на НЛБ мКлик мобилното банкарство и NLB Pay мобилниот паричник, НЛБ Банка подготви неколку корисни совети за своите клиенти.

Совет број 1: Обезбедете го Вашиот уред

Главна заштита е прво да се обезбеди Вашиот личен уред. Лозинка (препорачливо подолга), која ќе содржи букви, броеви и карактери. Ако се користи PIN код, препорачливо е да се користи некоја поразлична комбинација (пример да НЕ се користи 1111). Користењето на биометриска заштита како Fingerprint/TouchId (отклучување со отпечаток на прст) е едноставно и брзо доколку го нуди Вашиот уред. Како безбедна и официјална биометрија со препознавање на лик е FaceID од Apple. Практикувајте да се  одјавувајте од НЛБ мКлик апликацијата после употребување на истата.

Совет број 2: Користете ја официјалната НЛБ мКлик апликација

Осигурајте се дека ја инсталирате вистинската апликација. Линкот за истата може да ја најдете на официјалната веб страна. Инсталирајте ја НЛБмКлик само од Apple App Store и Google Play Store и проверете кој е развивачот на апликацијата.

Совет број 3: Редовно ажурирајте ја верзијата на НЛБ мКлик апликацијата

Овозможете автоматско ажурирање на Вашата апликација за да ја имате секогаш најновата верзија на НЛБ мКлик. Новите верзии секогаш содржат подобрувања или некои нови функционалности.

Совет број 4: Внимавајте кои линкови ги отворате

Секогаш проверувајте ги деталите на испраќачот и проверувајте дали линкот и доменот на таа страна е навистина на НЛБ Банка. Ако е сомнителна, игнорирајте ја. Истото се однесува и на СМС пораки. Никогаш не споделувајте кориснички имиња и лозинки. Ако ги имате споделено, променете ги Вашите лозинки кои ги користите.

Совет број 5: Ако го менувате уредот, избришете ги сите податоци

Ако планирате да го продадете Вашиот уред, препорачливо е да ја избришете НЛБ мКлик апликацијата.

Совет број 6: Не заборавајте да го заклучите мобилниот уред со лозинка кога не користите NLB Pay

Доколку користите NLB Pay мобилен паричник, секогаш чувајте го мобилниот телефон заклучен, со уникатна лозинка, која повремено ќе ја менувате. Може да користите и друг вид на идентификација како препознавање на лице или отпечаток од прст. Внимавајте да не го изгубите или оштетите Вашиот телефон со мобилната апликација, бидејќи истата всушност претставува уште еден паричник.

Совет број 7: Не правете Root/Jailbreak на Вашиот уред

Модифицирањето на Вашиот уред root/jailbreak (Android/iPhone соодветно), ги отстранува вградените заштити на Вашиот уред.

Совет број 8: Бидете внимателни кога користите јавна wi-fi  мрежа

Избегнувајте да пристапувате до Вашите банкарски сметки од мобилниот телефон кога сте поврзани на јавна „WI-FI“ мрежа.

Електронско банкарство

Работи кои ги добивате гратис, доколку платите со HalkPay!

Објавено

на

Од 3 јули клиентите на Халкбанк кои се корисници на платежни картички Mastercard, а имаат мобилен уред со оперативен систем Android, од Google Play Store можат да ја преземат апликацијата за бесконтактно плаќање HalkPay. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Халкбанк АД Скопје: Известување за надградба на системот за електронско банкарство за правни лица и физички лица

Објавено

на

Халкбанк АД Скопје ги известува своите почитувани клиенти дека поради надградба на системот и воведување на нови функционалности, услугата за електронско банкарство за правни лица и физички лица нема да биде достапна на 05.08.2020 (Среда) во периодот од 17:00-21:00 часот. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Шпаркасе Банка ги претстави Sparky, новиот Viber Chat асистент и Sparkasse Viber Community

Објавено

на

Во услови кога светот се справува со една од најголемите пандемии што досега се појавиле во човештвото, Шпаркасе Банка Македонија воведе нов канал за директна комуникација со своите нови и постојни клиенти преку официјален Viber Chat асистент „Sparky“. (more…)

Продолжи со читање

Популарно