Connect with us

Електронско банкарство

СМАРТ КЕШ – нова услуга на Халкбанк преку која можете да повлекувате готовина од АТМ без користење на картичка

Објавено

на

Халкбанк за своите клиенти физички лица воведе нова функционалност наменета за лица со активна трансакциска сметка и дебитна картичка, за повлекување на готовина од банкоматите без картичка, со користење на електронското банкарство и мобилната апликација.

Услугата Смарт Кеш која овозможува поголема флексибилност при користењето на готовина од страна на корисниците на електронско банкарство на Банката претставува новина на пазарот и е првата воведена услуга од овој тип во Македонија.

Мобилниот телефон на корисникот на електронско банкарство се претвора во уред за подигнување готовина или пак, уред за праќање готовина на други лица, кои притоа и не мора да бидат клиенти на Халкбанк.

Со избирање на полето СМАРТ КЕШ преку електронското банкарство или мобилната апликација го генерирате 10 цифрениот код кој треба да се искористи на АТМ на Халкбанк во времетраење од 12 часа. Истиот код може да се испрати на друго лице кое може да го искористи кодот за да подигне готовина од АТМ.

Повлекувањето готовина без картичка сега е можно со Халкбанк!

Повеќе информации за користењето на услугата СМАРТ КЕШ можете да најдете во следното Упатство.

*За активирање на услугата потребно е да направите update на мобилната апликација.

Електронско банкарство

3 начини како мобилното банкарство го олеснува животот

Објавено

на

Светот се менува па така и е банкарството. Мобилното банкарство ви овозможува да ги следите и контролирате вашите сметки од вашиот мобилен телефон, па информациите се безбедни и на дофат на вашата рака. Доколку сеуште не сте се придружиле на мобилно банкарство, пријавувањето воопшто не е проблем, и тоа ќе го трансформира начинот на којшто ги следите финансиите. Еве 3 начини како мобилно банкарство може да ви го олесни животот.

1. Инстант контрола
Замислете го ова сценарио: вашиот автомобил се расипал и сте го однеле на поправка. Без автомобил, како ќе стигнете до банката за да ги префрлите тие пари од вашиот фонд за итни штети на вашата сметка за трошење? Многу луѓе сакаат да го задржат најголемиот дел од своите пари во заштеди или да ги шират своите средства во неколку сметки. Ќе треба да потрошите многу време и енергија за да извршите плаќање на сметката за поправка. Мобилното банкарство може да ги реши овие типови на секојдневни борби.

Со мобилно банкарство, префрлањето на пари од една сметка на друга е лесна, удобна и моментална. Можете дури и да префрлувате пари додека сте чекате ред во самопослуга или седите на ручек. Секојдневните апликации за брз и лесен трансфер на пари значи дека никогаш не сте фатени без соодветни средства на вистинското место.

2. Помалку патувања до банка
Додадените налози во банката може да го направат вашиот ден хаотичен, или можеби вашите проверки се натрупуваат, чекајќи да ги депонирате. Вашето време е вредно, и наместо да трошите време за возење, да стоите во ред и да чекате, може да го поминете тоа време со вашето семејство или со пријателите.

Со мобилно банкарство, можете да менувате пари од дома, со што ќе ја елиминирате потребата за патување до банката. Се она што треба да го завршите во банка (освен директно уплаќање на пари на вашата сметка) може да го завршите преку мобилна апликација.

3. Лична финансиска свест
Знаејќи колку пари имате во банката може да ви помогне да направите информирани финансиски одлуки за вашите купувања.

Бидејќи можете да ја видите точната сума на пари на вашата сметка, ги спречувате пречекорувањата и придружните трошоци и со можноста за следење на користењето на картичката, може да се фатите сомнителна или измамлива активност во моменти. Имајќи ја оваа пристапност до информации за вашата банкарска сметка може да ве стави во контрола на вашата финансиска состојба.

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Општество во кое кешот е проблем – не е решение

Објавено

на

Да почнеме со банките. Оние банки кои се меѓу првите кои прифаќаат нови промени и отстапуваат од традиционалните бизнис модели, претворајќи се кон клиентски-ориентиран пристап ( customer-centric ) во форма на дигитални производи, апликации и услуги, ќе можат да сметаат на најголем број корисници.

Личните односи на клиентите што еднаш се изградени со нивниот банки се намалија уште повеќе преку порастот на дигиталното банкарство. Додека беспрекорно дигитално искуство е од витално значење за модерните финансиски институции, потрошувачите сè уште го ценат тој допир на човекот, и останува клучот за формирање значајни односи и градење на лојалност. Ова претставува можност банките кои можат да постигнат вистинска рамнотежа меѓу доставување одлични дигитални искуства и повторно да бидат доверлив советник. За да се случи ова, банките треба да се префрлат од производ-ориентиран, трансакциски фокус, до модел кој е повеќе ориентиран кон клиентите.

Да го земеме примерот на нордиската држава. Таму, за потребите на клиентите, се развиваат производи кои речиси исклучиво функционираат на интернет – без физички канцеларии, без потреба од физичко потпишување документи и обезбедување на комплетно дигитално искуство: од вградување и регистрација до трансфер на пари и плаќање преку паметен телефон. Наша задача беше да ги поддржиме во улогата на трансформатори со цел да го приближиме целиот екосистем кон крајната цел – безготовинско општество ( cashless society ) на пазар кој целосно се потпира на дигитални трансакции и во кој пари претставува проблем, а не решение.

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Заложба за безбедност на производи на онлајн пазарот

Објавено

на

Интернетот и дигиталните технологии го трансформираат нашиот свет. Но, постоечките бариери на интернет значaт дека граѓаните ги пропуштаат стоките и услугите, интернет компаниите и новоформираните претпријатија имаат неограничени хоризонти, а бизнисите и владите не можат сеуште целосно да имаат корист од дигиталните алатки. Време е да се направи единствен пазар на ЕУ погоден за дигиталната ера – соборувајќи ги регулаторните ѕидови и движејќи се од 28 национални пазари на еден. Ова може да придонесе за 415 милијарди евра годишно на европската економија и да создаде стотици илјади нови работни места.

Четирите големи онлајн пазари кои се активни во Европа – Alibaba, Amazon, eBay и Rakuten France – ја потпишаа Заложбата за безбедност на производите произлезена од Европската комисија. Тие побрзо ќе ги отстрануваат опасните и небезбедните продукти од нивните онлајн пазари. Онлајн продажбата претставува 20% од вкупната продажба во 2016 година во ЕУ (Еуростат).

Alibaba Group, Amazon, eBay и Rakuten-France се обврзаа да ги преземат следните чекори:

  • Реакција за два работни дена доколку локалните власти известат за продукт кој не е безбеден. Компаниите ќе ја следат ситуацијата и ќе ги информираат властите за преземените мерки.
  • Обезбедување јасен начин преку кој корисниците може да известат за небезбеден продукт во е-продавницата. За пријава од страна на корисниците за ваков продукт тие ќе одговорат во рок од 5 работни денови.
  • Ќе се консултираат со Системот на ЕУ за брзо предупредување за опасни производи, но и од други извори како органите одговорни за преземање соодветни акции од оваа област.
  • Ќе обезбедат контакт лице за надлежните институции од земјите членки на ЕУ за известување за опасни производи и за понатаможна комуникација за работи од областа на безбедни продукти.
  • Ќе преземат мерки за да се спречи повторно појавување на пазарот на продукти кои веќе биле отстранети поради безбедност.
  • Ќе обезбедат информации и тренинзи за е-трговците за зголемување на знаењата за европската легислатива за безбедност, ќе бараат да се делува согласно регулативата и ќе обезбедат линк на е-трговците од европската реглатива за безбедност на производи.

Е-трговците и Европската комисија ќе изготвуваат извештај за прoгресот на ова тема на секои 6 месеци.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange