Платежни картички
Скоро две третини од Македонците редовно користат бесконтактни картички

Во однос на регионот, Македонија бележи многу добри резултати кога станува збор за бесконтактни трансакции. Вкупната употреба на овој начин на плаќање со Visa картички порасна за околу 113 проценти во однос на март минатата година. За овие промени допринесе и кризата предизвикана од Covid-19, која не се намалува и ги насочува луѓето поради грижата за здравјето, од корен да ги променат своите навики. Потрошувачите, без разлика на тоа што купуваат, се префрлуваат на трговија, која е првенствено од дигитална природа.
Околу 86 проценти од граѓаните се подготвени плаќањата да ги извршуваат на овој начин, бидејќи истото им носи бројни погодности, покажуваат резултатите од регионалното истражување на компанијата Visa во рамките на кампањата „Во чекор со дигиталната иднина“. Повеќето, како главни предности при употребата на бесконтакните картички, ги истакнуваат – брзината, едноставноста при ракување и практичноста.
До поголеми промени во однесувањето на потрошувачите дојде и секаде во светот, со фокус на е-трговијата и сеопфатната потреба за искуство без контакт на продажното место. На пример, 13 милиони луѓе во Јужна Америка и на Карибите го направија своето прво купување на мрежата во првиот квартал од 2020. година, а 31 милион Американци во март 2020. ја имаат употребено својата Visa бесконтактна картичка или дигитален новчаник со опцијата приближи-и-плати (tap-to-pay), во споредба со 25 милиони во ноември.
Visa соработува со партнери од индустријата за платежни услуги за подигнување на лимитот за бесконтактно плаќање. По зголемувањето на бесконтактните ограничувања, во Европа согледуваме дополнителни 29 милиони преноси на неделно ниво кои веќе не бараат PIN. Во Македонија ограничувањето е зголемено на максимални 2.500 денари, со кое на потрошувачите им е овозможено едноставно да ја наслонат својата Visa картичка и да платат без внес на PIN. Зголемениот лимит без внес на PIN претставува пораст од 25 проценти во однос на претходниот износ од 2.000 денари, со кое на потрошувачите дополнително им се олеснуваат секојдневните трансакции.
Дури 68 проценти од потрошувачите во Македонија редовно користат бесконтактни картички, додека во Босна и Херцеговина, Србија и Црна Гора секој четврти. Албанија, од друга страна, бележи најниска употреба – дури еден од 10 потрошувачи плаќа на овој начин, но истите се мотивирани да се запознаат подобро со оваа технологија и да ги користат нејзините придобивки.
Според зборовите на Владимир Ѓорѓевиќ, генерален директор на компанијата Visa за Југоисточна Европа, пандемијата предизвикана од COVID-19 ги промени потрошувачките навики на граѓаните и влијаеше на прифаќањето на новите технологии при плаќање.
„Истражувањето кое го направивме во регионот пред повеќе од месец дена, ни потврди дека потрошувачите во Македонија ги усвојуваат методите за плаќање и дека бесконтактното станува новиот стандард. Времето е драгоцено за сите, навиките моравме да ги промениме поради присуството на вирусот, а трговците континуирано бараат начини да го унапредат искуството при плаќање“, истакнува Ѓорѓевиќ и напоменува дека вакви истражувања, за навиките на потрошувачите, за компанија како што е Visa, се драгоцени, како и дека продолжува работата за забрзување на прифаќањето на бесконтактното плаќање.
Согласно истражувањето, секој петти потрошувач во Македонија користи мобилен телефон за бесконтактно плаќање, додека 77 проценти се запознаени со опцијата мобилен новчаник. Околу 68 проценти од корисниците изразиле желба да плаќаат во иднина со помош на апликациите на мобилниот телефон.
Visa неодамна ја претстави Apple Pay услугата во Србија, благодарение на која корисниците на Visa картичката од Raiffeisen банка можат да уживаат во дополнителни погодности и плаќање на производи и услуги со едноставно наслонување на својот мобилен телефон. Од друга страна овој вид на плаќање им помаѓа на малите и средни претпријатија да зголемуваат, продаваат и да го подобрат паричниот ток и да ја развиваат својата работа без потреба на дополнителен хардвер.
На почетокот на годината оваа услуга пристигна и во Црна Гора, а во план е дигиталниот новчаник да се претстави и во другите земји од регионот, со цел поврзување преку иновативна, сигурна и безбедна платежна мрежа.
Платежни картички
Наградна игра на ТТК Банка со Mastercard платежни картички

ТТК Банка започна со организирање наградна игра за сите физички лица, клиенти на Банката кои се корисници на Mastercard платежни картички, дебитни и кредитни, издадени од Банката. Конкретно, платежни картички кои учествуваат во наградната игра се Mastercard Debit – дебитна картичка и Mastercard Credit – кредитна картичка. (more…)
Платежни картички
КаСис: Започна академската година со субвенциониран студентски оброк

Мнозинството од студентите кои се квалификуваа за користење на субвенциониран студентски оброк, во рамки на проектот на Министерството за образование и наука, веќе ги подигнаа своите картички кои ги издава Шпаркасе Банка. Изработката на овие картички ја реализираше единствениот македонски процесор од областа на картичното работење, електронска трговија и сертифицирано биро за персонализација на картички КаСис АД. (more…)
Платежни картички
„Помала камата, повеќе можности“: НЛБ Visa кредитните картички со промотивна 5,9% фиксна камата

НЛБ Банка започнува промотивна кампања која се однесува на сите корисници на НЛБ Visa кредитни картички, односно Visa Classic и Visa Gold за физички лица.
(more…)
- Домашни банкипред 2 months
Халкбанк со тројца нови членови на Управниот одбор – Беркан Имери, Александар Иљов и Мухамед Хаџипази
- Банкипред 2 months
Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје
- Осигурувањепред 2 months
АСО со обуки ќе ја гради и зајакнува финансиската едукација на средношколци – математичари
- Домашни банкипред 1 month
Компании во земјава реализираат 20 „зелени“ проекти од кредитната линија на ЕБОР преку Стопанска банка
- Домашни банкипред 4 weeks
Данијела Јовческа, Никола Горгиевски и Марија Танаскоска се најдобрите банкарски службеници од Шпаркасе Банка во 2023 година
- Банкипред 2 months
Шпаркасе Банка АД Скопје вработува Член на Управен Одбор
- Business Manпред 2 months
Проф. Д-р Драгољуб Арсовски се стекна со 3.003 обични акции издадени од ТТК Банка АД Скопје
- Банкипред 1 month
Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје