Connect with us

Електронско банкарство

Општество во кое кешот е проблем – не е решение

Објавено

на

Да почнеме со банките. Оние банки кои се меѓу првите кои прифаќаат нови промени и отстапуваат од традиционалните бизнис модели, претворајќи се кон клиентски-ориентиран пристап ( customer-centric ) во форма на дигитални производи, апликации и услуги, ќе можат да сметаат на најголем број корисници.

Личните односи на клиентите што еднаш се изградени со нивниот банки се намалија уште повеќе преку порастот на дигиталното банкарство. Додека беспрекорно дигитално искуство е од витално значење за модерните финансиски институции, потрошувачите сè уште го ценат тој допир на човекот, и останува клучот за формирање значајни односи и градење на лојалност. Ова претставува можност банките кои можат да постигнат вистинска рамнотежа меѓу доставување одлични дигитални искуства и повторно да бидат доверлив советник. За да се случи ова, банките треба да се префрлат од производ-ориентиран, трансакциски фокус, до модел кој е повеќе ориентиран кон клиентите.

Да го земеме примерот на нордиската држава. Таму, за потребите на клиентите, се развиваат производи кои речиси исклучиво функционираат на интернет – без физички канцеларии, без потреба од физичко потпишување документи и обезбедување на комплетно дигитално искуство: од вградување и регистрација до трансфер на пари и плаќање преку паметен телефон. Наша задача беше да ги поддржиме во улогата на трансформатори со цел да го приближиме целиот екосистем кон крајната цел – безготовинско општество ( cashless society ) на пазар кој целосно се потпира на дигитални трансакции и во кој пари претставува проблем, а не решение.

Електронско банкарство

100 милиони евра во онлајн трансакции во првите три квартали од годинава

Објавено

на

Во трите квартала од 2018 година направени се трансакции во вредност од 100 милиони евра со платежни картички за купување онлајн што претставува 28% пораст во однос на истиот период минатата година. Трансакциите по број забележуваат уште поголем тренд на пораст во првите три квартали од 39%. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Српските граѓани сметките ќе ги плаќаат со систем за препознавање на лица

Објавено

на

Граѓаните на Србија од март годинава ќе можат да ги плаќаат сметките преку системот за “препознавање на лица” (face recognition), најави гувернерката на Народната банка на Србија, Јоргованка Табаковиќ. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

ЦКБ воведе можност за девизни плаќања преку електронското банкарство

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје воведе можност за девизни плаќања преку електронското банкарство, што е уште една современа дигитална услуга, која е лесна за користење, безбедна и овозможува брзи и едноставни плаќања. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange