Connect with us

Банки

Оглас за вработување на 5 лица во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 5 лица на следните работни позиции:

Оглас 1: Соработник во сектор за контрола и усогласеност на работењето (1 извршител)

Работни задачи:

  • Координација и управување со ресурсите во Секторот за контрола на усогласеност и спречување на перење пари;
  • Исполнување на целите на Секторот и спроведување на стратегијата на Банката;
  • Следење на прописите и најдобрата пракса во смисла на усогласеност на работењето на Банката со законската регулатива;
  • Оценување на потенцијалното влијание од промените во прописите врз работењето на Банката и врз опкружувањето во кое функционира Банката и навремено известување на членовите на Управниот одбор и вработените во Банката за измените;
  • Контрола на интерните акти од аспект на нивната усогласеност со законската регулатива и постоечките акти во Банката;
  • Постојано и ефикасно советување на членовите на Управниот одбор за прашања во врска со примената на прописите;
  • Следење и тестирање на усогласеноста на работењето на Банката со прописите и известување за неусогласености и за преземените корективни мерки за нивно надминување;
  • Оценување на ризикот од неусогласеност;
  • Оценување на усогласеноста на новите производи и деловните процеси во Банката со законската и подзаконската регулатива;
  • Ажурирање на интерните акти на серверот на Банката;
  • Документирање на работење и доставување месечни извештаи до Управниот одбор и шестмесечни извештаи до Надзорниот одбор;
  • Други активности на барање на органите на управување и надзор во Банката.

Оглас 2: Референт во служба за спречување на перење пари и финансирање тероризам (1 извршител)

Работни задачи:

  • Следење на прописите и најдобрата пракса во смисла на усогласеност на работењето со позитивните законски прописи и следење на новините во прописите и меѓународните стандарди за спречување перење пари и финансирање на тероризмот;
  • Советување на органите на управување за мерките коишто треба да бидат преземени заради почитување на прописите од областа на спречувањето на перењето пари и финансирањето на тероризмот, вклучувајќи и следење на сите измени и дополнувања на овие прописи;
  • Воспоставување и унапредување на процедурите и постапките предвидени во Програмата за спречување перење пари и финансирање на тероризмот;
  • Имплементација на ефективна контрола за да се обезбеди потполна усогласеност со меѓународните и локалните прописи, како и со интерните процедури и политики на Банката;
  • Документирање на своето работење и доставување на редовни извештаи до Управниот одбор и Надзорниот одбор на Банката;
  • Анализа на ризиците од перење пари и финансирање на тероризмот согласно интерните акти, вклучувајки ги и сите критериуми за ризично профилирање;
  • Прибирање на сите невообичаени трансакции доставени од разните организациски делови во Банката, анализа, подготвува писмени извештаи и одлучување дали тие трансакции имаат карактеристики на сомнителна трансакција, односно донесување на одлука за нивно (не)пријавување во Управа за финансово разузнавање;
  • Oбезбедување на информации и документација за сите трансакции пријавени во Управата како и за сите трансакции за кои било одлучено да не се пријаваат, вклучувајќи ги и причините поради коишто била донесена таква одлука;
  • Изготвување на интерни прегледи на банкарското портфолио преку извештаи за ажурирани податоци на правните и физичките лица, сопственичката структура на правните лица, структура на клиенти според нивниот ризичен профил, прегледи на физички и правни лица со остварен промет на трансакциска сметка,прегледи на девизните регистри, регистарит за менувачко работење и регистарот за брз трансфер на пари;
  • Изготвува список на трансакции на физички и правни лица со off-shore финансиски центри;
  • Доставување извештаи до соодветните институции – Управа за финансово разузнување, Финансова полиција, УЈП, и др.институции предвидени согласно законската регулатива;
  • Ажурирање на црни листи;
  • Креирање план и спроведување на обука на сите вработени за спречување перење на пари;
  • Одговорност за ажурирање документи на серверот на Банката;
  • Други работи по налог Раководителот и/или Управниот одбор.

Оглас 3: Внатрешен ревизор (1 извршител)

Работни задачи:

  • Асистирање при ревизиите кои ги извршува раководителот на Службата за внатрешна ревизија, согласно Планот за активностите на Службата;
  • Самостојно извршување на сите фази на задачите на внатрешната ревизија, под супервизија на раководителот на Службата за внатрешна ревизија;
  • Асистирање при изготвувањето на Извештаите од внатрешната ревизија, и нивно презентирање на раководителот на Службата и на раководителите на организационите единици, предмет на внатрешна ревизија;
  • Следење на статусот на усогласеноста со препораките од извршените внатрешни ревизии;
  • Извршување на ненајавени (ad hoc) ревизии;
  • Асистирање при изготвувањето на редовните месечни, квартални, полугодишни, годишни, како и при вонредните извештаи по потреба.

Оглас 4: Соработник за администрирање кредити и back office (2 извршители)

Работни задачи:

  • Активности поврзани со изготвување на договори за кредити;
  • Активности поврзани со пресметка на провизии по одобрени кредити и гаранции;
  • Активности поврзани со следење на доспеаност на побарувања;
  • Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на службата и директен претпоставен;
  • Следење на прописите и упатствата од делокругот на работењето и преземање мерки за нивна правилна примена;
  • Учество во изработка на процедурите и упатствата за работа поврзана со администрирање на кредити;
  • Контола на автоматски изработените пресметки за камати, како и рачно пресметаните камати и нивно раскнижување;
  • Разрешување на рекламациите по трансакциите со странките;
  • Учествува во изготвување на договори за кредити за правни лица, гаранции, акредитиви и кредитни картички;
  • Изготвување и контрола на текстови за издадени гаранции;
  • Контрола на налози по одобрени кредити и трансакции во back office;
  • Следење на реализација на одобрени кредити, гаранции и акредитиви;
  • Контрола на пресметани провизии по одобрени кредити и гаранции;
  • Контрола на лимити по кредитни картички;
  • Следење на достасаност и наплата на побарувања по основ на доспеани обврски;
  • Изготвување на законски извештаи за НБРМ во делот на кредитирањето;
  • Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на органите на Банката;
  • Изготвување процедури и упатства за работа во делот на работа на администрирање кредити и back office;
  • Мониторинг на колатерал (вредност, осигурување, винкулација);
  • Контрола на правилната и правовремена евиденција на трансакциите – извештај за сите нови налози за книжење и налози за плаќање, извештај за состојбата на сметките;
  • Подготовка на пресметката на периодичната проценка на вредноста на ХВ;
  • Грижа за досиејата со целокупната документација за секое тргување со ХВ поединечно;
  • Грижа за правилното и правовремено порамнување на трансакциите;
  • Грижа за навременото испраќање на конфирмации на странките;
  • Известување за евентуалното надминување на лимитите или нерегуларности во тргувањето;
  • Следење на ставките од изводите од странските и домашните банки, за прометите по извршените трансакции;
  • Останати работни обврски по налог на Раководителот на Службата и/или Управниот одбор.

Работниот однос е на определено време од 3 месеци, со можност за продолжување.
Работно време од 8 до 16ч од понеделник до петок.

Кандидатите треба да поседуваат:

  • Факултетска диплома, економски факултет (смер: финансии, сметководство, бизнис администрација);
  • За Огласот 3 потребно е и 3 години работно искуство во надворешна или внатрешна ревизија, ревизија во банки ќе се смета за предност;
  • Напредни вештини во MS Office;
  • Познавање на англиски јазик;
  • Комуникациски вештини, усмени и писмени;
  • Аналитичко расудување и внимание на детали;
  • Вештини на одлучување и решавање проблеми;
  • Проактивен, самоиницијативен, доверлив;
  • Лична одговорност и интегритет;
  • Спремност за учење и професионално усовршување.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на нашиот тим, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: jobs@capitalbank.com.mk
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 20 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.

Банки

Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје

Објавено

на

Комерцијална банка АД Скопје објавува оглас за вработување на Стручен соработник за односи со клиенти во Секторот за кредитирање на стопанство, 2 (двајца) извршители на неопределено време.

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет  ВС VII/1 или најмалку 180 (ЕКТС) кредити,
  • Најмалку 3 години работно искуство
  • Познавање на англиски јазик и работа со компјутери,
  • Познавање на финансиска анализа на нефинансиски правни лица,
  • Познавање од оценка на инвестициони проекти и кредитнтно портофолио,
  • Познавање на управување со кредитно досие (барање, кредитна анализа, препорака со предлог одлука за одобрување/неодобрување на барањето) и комплетирање и ажурирање на документација во кредитно досие
  • Компетенции (комуникациски вештини, аналитички и статистички вештини, приоретизирање и организирање во работата, остварување на резултати и квалитет, тимска работа).

Предност ќе имаат вработени во банкарски институции.

Работно време: 40 часа неделно, од понеделник до петок: од 08:00 до 16:00 часот.

Почетна основна нето-плата: 33.000,00 денари.

Огласот трае заклучно со 24.02.2019 година. Изборот ќе се изврши во рок од 30 дена по истекот на рокот за пријавување.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да да пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и уверение за завршено образование на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk со назнака: „Oглас за вработување на Стручен соработник за односи со клиенти во Секторот за кредитирање на стопанство“.

Лице за контакт: Меглена Димитрова тел.: 02/3168-412

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да бидат разгледувани.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во ПроКредит Банка

Објавено

на

The ProCredit Group is made up of socially responsible banks in developing countries and transition economies. ProCredit positions itself as the “Hausbank” for small and medium enterprises (SMEs) and for private inpiduals wishing to save and conduct their banking business on a fair and transparent basis. In this way the group strives to promote the segments of the population that contribute most to economic and social development. At a consolidated level the group is supervised by the German federal banking supervision authorities (BaFin and Bundesbank). The ProCredit group aims to combine high development impact with commercial success for its shareholders.

In order to strengthen our capacities in Internal Audit Department, ProCredit Bank Macedonia is seeking to hire a dedicated, responsible and qualified applicant for the following position:

Head of Internal Audit Department

Tasks and responsibilities:

  • To organize, coordinate and supervise internal audit department’s activities;
  • To adhere to the banks corporate values;
  • To develop the employees’ skills and professionalism through personal guidance and coaching;
  • To develop a risk based annual audit plan and to ensure its proper and timely implementation;
  • To lead audit teams, to develop audit scopes and objectives, to perform fieldwork and report in different audit engagements;
  • To ensure the quality of internal audit engagements and high documentation and reporting standards;
  • To ensure effective discussions and communication inside the team as well as with the audited party and advise on appropriate action to improve the control environment whenever necessary;
  • To report to the Audit Committee, Supervisory Board, Management and Regulatory Bodies;

 Key requirements:

  • University degree in Economics, Accounting, Finance, Banking or other relevant educational backgrounds;
  • 3-5 years of relevant working experience;
  • Attending the ProCredit Management Academy course in Germany; for more details on the course please refer to our website www.procredit-holding.com
  • Profound knowledge of IIA standards and banking regulations;
  • Very good understanding of internal controls and related risks;
  • Excellent managerial, communication, interpersonal, organizational and presentation skills;
  • Strong conceptual, analytical and strategic thinking skills and judgment, along with the ability to communicate complex issues in a structured and concise manner;
  • Independent working style with careful attention to details;
  • Ability to work under pressure and meet targets/deadlines;
  • Fluent knowledge in English;
  • In addition to the technical requirements, it is important to us that you identify with the goals and ethical principles of our company;
  • Flexible to travel;
  • Thorough knowledge of Microsoft office

If you would like to join our team at ProCredit, you can expect an intercultural, dynamic and challenging work environment where ethics and professional standards do not just exist on paper. You will be working for a responsible employer that offers reasonable salaries. You will be part of an institution where your opinion will be valued, your efforts will be appreciated and you will have the chance to play a crucial role in the long-term development of our operations.

Apply by filling out the data and motivation letter through our website no later than 25th of February 2019 on the following link.

Shortlisted candidates will be contacted and invited for an interview.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во НЛБ Банка

Објавено

на

НЛБ Банка, една од водечките банки во Р. Македонија, нуди можност за вработување на следната работна позиција:

Проценител на недвижен имот (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange