Connect with us

Банки

Оглас за вработување на 5 лица во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 5 лица на следните работни позиции:

Оглас 1: Соработник во сектор за контрола и усогласеност на работењето (1 извршител)

Работни задачи:

  • Координација и управување со ресурсите во Секторот за контрола на усогласеност и спречување на перење пари;
  • Исполнување на целите на Секторот и спроведување на стратегијата на Банката;
  • Следење на прописите и најдобрата пракса во смисла на усогласеност на работењето на Банката со законската регулатива;
  • Оценување на потенцијалното влијание од промените во прописите врз работењето на Банката и врз опкружувањето во кое функционира Банката и навремено известување на членовите на Управниот одбор и вработените во Банката за измените;
  • Контрола на интерните акти од аспект на нивната усогласеност со законската регулатива и постоечките акти во Банката;
  • Постојано и ефикасно советување на членовите на Управниот одбор за прашања во врска со примената на прописите;
  • Следење и тестирање на усогласеноста на работењето на Банката со прописите и известување за неусогласености и за преземените корективни мерки за нивно надминување;
  • Оценување на ризикот од неусогласеност;
  • Оценување на усогласеноста на новите производи и деловните процеси во Банката со законската и подзаконската регулатива;
  • Ажурирање на интерните акти на серверот на Банката;
  • Документирање на работење и доставување месечни извештаи до Управниот одбор и шестмесечни извештаи до Надзорниот одбор;
  • Други активности на барање на органите на управување и надзор во Банката.

Оглас 2: Референт во служба за спречување на перење пари и финансирање тероризам (1 извршител)

Работни задачи:

  • Следење на прописите и најдобрата пракса во смисла на усогласеност на работењето со позитивните законски прописи и следење на новините во прописите и меѓународните стандарди за спречување перење пари и финансирање на тероризмот;
  • Советување на органите на управување за мерките коишто треба да бидат преземени заради почитување на прописите од областа на спречувањето на перењето пари и финансирањето на тероризмот, вклучувајќи и следење на сите измени и дополнувања на овие прописи;
  • Воспоставување и унапредување на процедурите и постапките предвидени во Програмата за спречување перење пари и финансирање на тероризмот;
  • Имплементација на ефективна контрола за да се обезбеди потполна усогласеност со меѓународните и локалните прописи, како и со интерните процедури и политики на Банката;
  • Документирање на своето работење и доставување на редовни извештаи до Управниот одбор и Надзорниот одбор на Банката;
  • Анализа на ризиците од перење пари и финансирање на тероризмот согласно интерните акти, вклучувајки ги и сите критериуми за ризично профилирање;
  • Прибирање на сите невообичаени трансакции доставени од разните организациски делови во Банката, анализа, подготвува писмени извештаи и одлучување дали тие трансакции имаат карактеристики на сомнителна трансакција, односно донесување на одлука за нивно (не)пријавување во Управа за финансово разузнавање;
  • Oбезбедување на информации и документација за сите трансакции пријавени во Управата како и за сите трансакции за кои било одлучено да не се пријаваат, вклучувајќи ги и причините поради коишто била донесена таква одлука;
  • Изготвување на интерни прегледи на банкарското портфолио преку извештаи за ажурирани податоци на правните и физичките лица, сопственичката структура на правните лица, структура на клиенти според нивниот ризичен профил, прегледи на физички и правни лица со остварен промет на трансакциска сметка,прегледи на девизните регистри, регистарит за менувачко работење и регистарот за брз трансфер на пари;
  • Изготвува список на трансакции на физички и правни лица со off-shore финансиски центри;
  • Доставување извештаи до соодветните институции – Управа за финансово разузнување, Финансова полиција, УЈП, и др.институции предвидени согласно законската регулатива;
  • Ажурирање на црни листи;
  • Креирање план и спроведување на обука на сите вработени за спречување перење на пари;
  • Одговорност за ажурирање документи на серверот на Банката;
  • Други работи по налог Раководителот и/или Управниот одбор.

Оглас 3: Внатрешен ревизор (1 извршител)

Работни задачи:

  • Асистирање при ревизиите кои ги извршува раководителот на Службата за внатрешна ревизија, согласно Планот за активностите на Службата;
  • Самостојно извршување на сите фази на задачите на внатрешната ревизија, под супервизија на раководителот на Службата за внатрешна ревизија;
  • Асистирање при изготвувањето на Извештаите од внатрешната ревизија, и нивно презентирање на раководителот на Службата и на раководителите на организационите единици, предмет на внатрешна ревизија;
  • Следење на статусот на усогласеноста со препораките од извршените внатрешни ревизии;
  • Извршување на ненајавени (ad hoc) ревизии;
  • Асистирање при изготвувањето на редовните месечни, квартални, полугодишни, годишни, како и при вонредните извештаи по потреба.

Оглас 4: Соработник за администрирање кредити и back office (2 извршители)

Работни задачи:

  • Активности поврзани со изготвување на договори за кредити;
  • Активности поврзани со пресметка на провизии по одобрени кредити и гаранции;
  • Активности поврзани со следење на доспеаност на побарувања;
  • Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на службата и директен претпоставен;
  • Следење на прописите и упатствата од делокругот на работењето и преземање мерки за нивна правилна примена;
  • Учество во изработка на процедурите и упатствата за работа поврзана со администрирање на кредити;
  • Контола на автоматски изработените пресметки за камати, како и рачно пресметаните камати и нивно раскнижување;
  • Разрешување на рекламациите по трансакциите со странките;
  • Учествува во изготвување на договори за кредити за правни лица, гаранции, акредитиви и кредитни картички;
  • Изготвување и контрола на текстови за издадени гаранции;
  • Контрола на налози по одобрени кредити и трансакции во back office;
  • Следење на реализација на одобрени кредити, гаранции и акредитиви;
  • Контрола на пресметани провизии по одобрени кредити и гаранции;
  • Контрола на лимити по кредитни картички;
  • Следење на достасаност и наплата на побарувања по основ на доспеани обврски;
  • Изготвување на законски извештаи за НБРМ во делот на кредитирањето;
  • Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на органите на Банката;
  • Изготвување процедури и упатства за работа во делот на работа на администрирање кредити и back office;
  • Мониторинг на колатерал (вредност, осигурување, винкулација);
  • Контрола на правилната и правовремена евиденција на трансакциите – извештај за сите нови налози за книжење и налози за плаќање, извештај за состојбата на сметките;
  • Подготовка на пресметката на периодичната проценка на вредноста на ХВ;
  • Грижа за досиејата со целокупната документација за секое тргување со ХВ поединечно;
  • Грижа за правилното и правовремено порамнување на трансакциите;
  • Грижа за навременото испраќање на конфирмации на странките;
  • Известување за евентуалното надминување на лимитите или нерегуларности во тргувањето;
  • Следење на ставките од изводите од странските и домашните банки, за прометите по извршените трансакции;
  • Останати работни обврски по налог на Раководителот на Службата и/или Управниот одбор.

Работниот однос е на определено време од 3 месеци, со можност за продолжување.
Работно време од 8 до 16ч од понеделник до петок.

Кандидатите треба да поседуваат:

  • Факултетска диплома, економски факултет (смер: финансии, сметководство, бизнис администрација);
  • За Огласот 3 потребно е и 3 години работно искуство во надворешна или внатрешна ревизија, ревизија во банки ќе се смета за предност;
  • Напредни вештини во MS Office;
  • Познавање на англиски јазик;
  • Комуникациски вештини, усмени и писмени;
  • Аналитичко расудување и внимание на детали;
  • Вештини на одлучување и решавање проблеми;
  • Проактивен, самоиницијативен, доверлив;
  • Лична одговорност и интегритет;
  • Спремност за учење и професионално усовршување.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на нашиот тим, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: jobs@capitalbank.com.mk
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 20 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.

Банки

Комерцијална Банка објавува оглас за вработување

Објавено

на

Самостоен стручен соработник за инвестициско банкарство во Комерцијална Банка АД Скопје, 1 (еден) извршител на неопределено работно време.

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет или Правен факултет, со најмалку 240 кредити според ЕКТС или VII/1 степен,
  • Положен стручен испит за инвестициски советник;
  • Со 4 (четири) години работно искуство,
  • Познавање на англиски јазик и работа со компјутери,
  • Комуникациски и организациски вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување.

Работно време: 40 часа неделно, од 08:00 до 16:00 часот.

Почетна основна нето-плата: 41.050,00 денари.

Огласот трае 8 (осум) работни дена, сметано од денот на објавување на огласот. Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од Диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk, со назнака: „Oглас за вработување во Дирекцијата за вршење на услуги со хартии од вредност“.

Лице за контакт: Симона Белимова тел.: 3-168-470

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да бидат разгледувани.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во Комерцијална Банка

Објавено

на

Самостоен стручен соработник за тргување со хартии од вредност (Брокер) во Комерцијална банка АД Скопје, 1 (еден) извршител на неопределено работно време.

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет, со најмалку 240 кредити според ЕКТС или VII/1 степен,
  • Положен стручен испит за работа со хартии од вредност (брокер);
  • Со 4 (четири) години работно искуство,
  • Познавање на англиски јазик и работа со компјутери,
  • Комуникациски и организациски вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување.

Работно време: 40 часа неделно, од 08:00 до 16:00 часот.

Почетна основна нето-плата: 41.050,00 денари.

Огласот трае 8 (осум) работни дена, сметано од денот на објавување на огласот (огласот е објавен на 13.08.2018 година). Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од Диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk со назнака: „Oглас за вработување во Дирекцијата за вршење на услуги со хартии од вредност“.

Лице за контакт: Симона Белимова тел: 3-168-470

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да бидат разгледувани.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Стопанска банка АД – Скопје оглас за вработување

Објавено

на

Одлична шанса да се приклучите кон реномирана меѓународна финансиска групација и да станете дел од професионален меѓународен тим на Внатрешна ревизија, кој во соработка со Одборот за ревизија, Управниот одбор и менаџментот на Банката обезбедува постоење на, и усогласеност со, системот на интерни контроли и ефикасни оперативни практики.

 

ИТ Ревизор во Дирекција за ревизија на Информациони Системи

 

Значајни должности:

  • Самостојно планирање и извршување на ревизии на информационите системи на Банката, како и учество во интегрирани ревизии на останатите функции во Банката (во соработка со Менаџерот на ревизијата);
  • Извршување на детални анализи за оценка на ефективноста и ефикасноста на ревидираниот процес/функција, како и неговата усогласеност со локалната регулатива и корпоративните политики и процедури;
  • Подготвување и презентација на ревизорски извештаи до Директорот на Сектор за внатрешна ревизија/Менаџерот на ревизијата и Менаџерот на ревидираниот процес/функција, и обезбедување на периодичен мониторинг на спроведувањето на плановите на менаџментот за корективни акции;
  • Учествува во активностите на надворешните ревизии, внатрешната ревизија на НБГ Групацијата, супервизија на НБРМ и останати државни институции;
  • Учествува во проектите за примена и усогласување на работењето на Банката согласно барањата на релевантните тела на Банката и НБГ Групацијата, како и надворешни релевантни регулаторни тела, законски регулативи и стандарди.

Потребни квалификации:

  • Универзитетско образование од областа на информатичките науки;
  • Релевантно работно искуство во извршување на ИТ ревизии или сродно искуство во областа на информациони системи;
  • Професионални сертификати од областа (CISA, CISM или еквивалентно) ќе се сметаат како значајна предност;
  • Познавање и искуство во спроведување на Меѓународните стандарди за професионална практика на внатрешната ревизија, ќе се сметаат како значајна предност;
  • Одлични способности за тимска работа, комуникација и меѓучовечки односи;
  • Кандидатот треба да биде способен/на да работи независно и самостојно;
  • Значајни аналитички и презентациски способности и способност за писмено известување;
  • Одлично познавање (вербално и писмено) на англиски јазик, како и стручно и напредно користење на MS Office.

 

Стопанска банка АД – Скопје нуди атрактивен компензационен пакет и можности за континуиран професионален развој кои ја рефлектираат нејзината улога на водечка финансиска институција.

Месечниот надомест ќе биде утврден согласно искуството и квалификациите на кандидатот.

Доколку сте заинтересирани и квалификувани за наведената позиција, Ве молиме аплицирајте со поднесување на Вашето CV и Писмо за интерес на англиски и македонски јазик, електронски на: human.resources@stb.com.mk.

 

Пријавувањето можете да го извршите најдоцна до 27 август 2018.

 

Единствено квалификуваните кандидати во потесен избор ќе бидат понатаму контактирани.

 

Стопанска банка АД – Скопје

За повеќе информации видете тука.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange