Connect with us

Државна администрација

Оглас за вработување во Централен регистар

Објавено

на

Централниот регистар на Република Македонија за своите потреби објавува оглас дека ќе врши избор и именување на Регистратор со мандат во траење од 4 години.

Согласно Одлуката за потребата од регистратор број, 04545/1 донесена на 22. 03. 2016 година од ВД директорот на Централниот регистар на Република Македонија, се распишува

ЈАВЕН ОГЛАС
за избор и именување на Регистратор

Кандидатот треба да ги исполнува општите услови:
– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен и
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Кандидатот треба да ги исполнува и следниве посебни услови:
– V1I1 степен ВСП правен факултет Дипломиран правник со положен правосуден испит и 5 (пет) години работно искуство на правни работи по положувањето на правосудниот испит.

Сите кандидати треба да ги достават следните документи:
– Пријава со кратка биографија (CV);
– Копија од лична карта;
– Доказ дека е државјанин на Република Македонија (копија);
– Доказ дека со правосилна судска пресуда не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност;
– Уверение Диплома за завршен правен факултет (копија);
– Уверение за положен правосуден испит и
– Доказ за работно искуство од најмалку 5 години за работа на правни работи по положувањето на правосудниот испит.

Заинтересираните кандидати, молбата заедно со доказите за исполнување на условите по овој оглас можат да ги достават во рок од 5 (пет) работни дена од денот на објавувањето на огласот, непосредно до архивата на Централниот регистар на Република Македонија, бул. Кузман Јосифовски Питу број 1 или по пошта. Телефон за контакт 3 288 101, лице за контакт Катерина Филиповски.

Централниот регистар на Република Македонија изборот ќе го изврши најкасно во рок до 45 работни дена по истекот на рокот за пријавување.

Некомплетните и ненавремено поднесените молби нема да се разгледуваат.

Краен рок за пријавување: 30.03.2016 година

Државна администрација

Оглас за вработување во Комисија за хартии од вредност

Објавено

на

Комисијата за хартии од вредност објави јавен оглас за вработување на  5 државни службеници од група I, подгрупа I во Комисија за хартии од вредност на Република Македонија за следните работни места: (more…)

Продолжи со читање

Државна администрација

Оглас за вработување во Управа за јавни приходи (10 лица)

Објавено

на

Врз основа на член 12 од Законот за Управата за јавни приходи („Службен весник на Република Македонија“, бр.43/14 …7/19), член 22 и 23 од Законот за работните односи („Службен весник на Република Македонија“, бр.62/05 …180/18), член 22 став 1 алинеја 2, став 3, став 8, став 13 и став 14 од Законот за вработени во јавниот сектор („Службен весник на Република Македонија“, бр.27/14 …198/18), Правилникот за внатрешна организација на Управата за јавни приходи, бр.01-6477/1 од 31.10.2016 година, бр.01-2187/1 од 24.02.2017 година, бр.01-2187/4 од 18.05.2017 година и бр.01-1674/6 од 07.03.2018 година и Правилникот за систематизација на работните места во Управата за јавни приходи, бр.01-6477/5 од 04.11.2016 година, бр.01-2439/1 од 07.03.2017 година, бр.01-2439/6 од 03.05.2017 година, бр.01-2439/13 од 29.05.2017 година, бр.01-5436/1 од 31.07.2017 година и бр.01-1674/7 од 07.03.2018 година, по претходно Известување од Министерството за финансии за обезбедени финансиски средства бр.18-1269/2 од 31.01.2019 година, и Одлуката за потреба од вработување на определено време во Управата за јавни приходи бр.03-777/1 од 31.01.2019 година, Управата за јавни приходи објавува (more…)

Продолжи со читање

Државна администрација

Дирекцијата за технолошки индустриски развојни зони вработува!

Објавено

на

Врз основа на член 35 од Закон за административни службеници („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 и 11/18) и Уредбата за спроведување на постапката за вработување на административни службеници („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/18), а во врска со член 20-г од Закон за вработени во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/14, 199/14, 27/16 и 35/18) и Правилникот за задолжителните елементи на јавниот оглас за пополнување на работно место во јавниот сектор преку вработување и пријавата за вработување, како и формата, содржината и начинот на водење на регистарот на лица кои дале лажни податоци при вработување во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија” бр. 34/15), Агенцијата за администрација објавува

ЈАВЕН ОГЛАС БРОЈ –  355/2018

за вработување на  13 државни службеници од група I, подгрупа I во Дирекција за технолошки индустриски развојни зони за следните работни места

1. УПР0101Г01000 Самостоен референт за административна поддршка при изградба и развој на ТИРЗ, Одделение за изградба и развој на ТИРЗ, Сектор за планирање, основање, изградба и развој на ТИРЗ(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно стручно образование – градежна насока
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 15.688,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Турчин(ка) 1.

2. УПР0101В01000 Советник за координација на активностите за услуги на потенцијалните корисници во ДТИРЗ, Одделение за комуникација со потенцијални корисници во ДТИРЗ, Сектор за грижа за корисници и комуникација со потенцијални корисници во ТИРЗ(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки, правни науки или хемиска технологија
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 25.023,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Турчин(ка) 1.

3. УПР0101В01000 Советник за финансиска контрола, Одделение за раководење и стопанисување со ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце, Сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце (Локација ТИРЗ Тетово)(2) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 25.023,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 2.

4. УПР0101Г01000 Самостоен референт за подготовка на фактури и евиденција на издадени и наплатени фактури, Одделение за раководење и стопанисување со ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце, Сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце (Локација ТИРЗ Тетово)(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно стручно образование (економска, машинска или културолошка-просветна насока)
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 15.688,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

5. УПР0101Б03000 Помошник раководител на сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце (Локација ТИРЗ Струга)(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Градежништво и водостопанство, машинство или економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 31.330,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

6. УПР0101Б03000 Помошник раководител на сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Штип, ТИРЗ Виница, ТИРЗ Прилеп, ТИРЗ Делчево, ТИРЗ Струмица, ТИРЗ Гевгелија, ТИРЗ Радовиш и ТИРЗ Берово (Локација ТИРЗ Прилеп)(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Градежништво и водостопанство, машинство или економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 31.330,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

7. УПР0101Б04000 Раководител на одделение за внатрешна ревизија(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки или правни науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Дополнителни услови
– најмалку 3 (три) години работно искуство во областа на внатрешната или надворешната ревизија
– да поминал обука и го положил испитот за овластен внатрешен ревизор во јавниот сектор според Програмата за полагање на испит за овластен внатрешен ревизор или да поседува меѓународно признат ревизорски сертификат
– со судска одлука да не му е изречена мерка забрана за вршење дејност или професија додека трае забранат
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 28.303,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

8. УПР0101Б03000 Помошник раководител на сектор за државна помош и контрола на извршување на договорите(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 31.330,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

9. УПР0101Б04000 Раководител на одделение за спроведување на постапка за склучување на договор за доделување на државна помош, Сектор за државна помош и контрола на извршување на договорите(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки или правни науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 28.303,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Ром(ка) 1.

10. УПР0101В02000 Виш соработник за подготовка на материјали за Влада, Одделение за спроведување на постапка за склучување на договор за доделување на државна помош, Сектор за државна помош и контрола на извршување на договорите(2) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI Б според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 180 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки или политички науки
– најмалку 2 (две) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 08:30 до 16:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 23.257,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1, Албанец(ка) 1.

11. УПР0101Б04000 Раководител на одделение за буџетска контрола, Сектор за финансиски прашања(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 08:30 до 16:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 28.303,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

Условите наведени во огласот, кандидатите треба да ги исполнуваат во моментот на пријавувањето во електронска форма преку корисничкиот профил креиран на интернет страницата на Агенцијата за администрација.

Рокот за пријавување изнесува  15 дена, сметано од денот на објавувањето на огласот. По истекот на рокот за пријавување, огласот ќе биде отстранет од интернет страницата на Агенцијата.
Кандидатите се должни пријавата да ја пополнат во целост, прецизно и со точни податоци. Пријавените кандидати на јавниот оглас, ќе бидат известени за времето и местото на одржување на секоја следна фаза од постапката за селекција на административен службеник, на интернет страницата на Агeнцијата за администрација.

Фаза 1 – административна селекција се спроведува во рок од 15 дена од завршувањето на објавениот оглас.

Фаза 2 – испит за административен службеник се спроведува во рок кој не може да биде пократок од 10, а подолг од 30 дена од завршувањето на фаза 1 и истата се снима и емитува во живо на интернет страницата на Агенција за администрација.

Фаза 3 – проверка на веродостојност на докази и интервју се спроведува во рок од 10 дена од завршување на фаза 2.

Продолжи со читање

Популарно

Државна администрација

Оглас за вработување во Централен регистар на РМ

Објавено

на

Врз основа на член 22 од Законот за работните односи („Службен весник на Р.Македонија“ број 34/2014 – пречистен текст и 113/2014) и член 24 став 1 точка 2 од Статутот на Централниот регистар на Република Македонија, ВД Директорот на Централниот регистар на Република Македонија на 09.10.2014 година, донесе

ЈАВЕН ОГЛАС

Централен регистар на Република Македонија има потреба од засновање на работен однос на неопределено време со 5 (пет) работника и тоа со:

А. 2 (двајца) работника со VII/1 степен ВСП – дипломиран економист, на работно место Стручен соработник во РРК Скопје, со најмалку 1 (една) година работно искуство и работа на компјутер и основна нето плата 30.364,00

Б. 1 (еден) работник со IV/1 степен ССП, на работно место Материјален сметководител во Скопје, со најмалку 2 (две) години работно искуство и работа на компјутер и основна нето плата 27.306,00

В. 1 (еден) работник со IV/1 степен ССП, на работно место Референт за регистрација во РРК Охрид, без работно искуство и работа на компјутер и основна нето плата 23.072,00

Г. 1 (еден) работник со IV/1 степен ССП, на работно место Референт за регистрација во РРК Скопје, без работно искуство и работа на компјутер 21.943,00

– Работниот однос се заснова со полно работно време, со неделно редовно работно време од 40 часа (5 пет работни дена во неделата).

– Дневното работно време трае 8 часа и започнува во 8,30 часот а завршува во 16,30 часот.

Сите кандидати треба да ги достават следните документи:

  • Молба со кратка биографија;
  • Копија од лична карта;
  • Копија од Уверение ( Диплома ) за завршено образование;
  • Копија од Уверение ( Диплома ) за познавање на работа на компјутер
  • Доказ за работно искуство.

Заинтересираните кандидати, молбата заедно со доказите за исполнување на условите по овој оглас можат да ги достават во рок од 5 (пет) работни дена од денот на објавувањето на огласот, непосредно до архивата на Централниот регистар на Република Македонија, бул. Кузман Јосифовски Питу број 1, телефон за контакт 3 288 101, лице за контакт Андријана Анастасовска Китанова или по пошта.

Централниот регистар на Република Македонија изборот ќе го изврши во рок до 45 (четириесетипет) работни дена по истекот на рокот за пријавување, а доколку има повеќе од 200 пријавени изборот ќе се изврши согласно законски утврдените рокови.

Некомплетните и неблаговремено поднесените молби нема да се разгледуваат.

Рок на поднесување на пријави до: 16.10.2014

Повеќе

Државна администрација

Оглас за вработување во Комисија за хартии од вредност

Објавено

на

Комисијата за хартии од вредност објави јавен оглас за вработување на  5 државни службеници од група I, подгрупа I во Комисија за хартии од вредност на Република Македонија за следните работни места: (more…)

Продолжи со читање

Државна администрација

Оглас за вработување во Управа за јавни приходи (10 лица)

Објавено

на

Врз основа на член 12 од Законот за Управата за јавни приходи („Службен весник на Република Македонија“, бр.43/14 …7/19), член 22 и 23 од Законот за работните односи („Службен весник на Република Македонија“, бр.62/05 …180/18), член 22 став 1 алинеја 2, став 3, став 8, став 13 и став 14 од Законот за вработени во јавниот сектор („Службен весник на Република Македонија“, бр.27/14 …198/18), Правилникот за внатрешна организација на Управата за јавни приходи, бр.01-6477/1 од 31.10.2016 година, бр.01-2187/1 од 24.02.2017 година, бр.01-2187/4 од 18.05.2017 година и бр.01-1674/6 од 07.03.2018 година и Правилникот за систематизација на работните места во Управата за јавни приходи, бр.01-6477/5 од 04.11.2016 година, бр.01-2439/1 од 07.03.2017 година, бр.01-2439/6 од 03.05.2017 година, бр.01-2439/13 од 29.05.2017 година, бр.01-5436/1 од 31.07.2017 година и бр.01-1674/7 од 07.03.2018 година, по претходно Известување од Министерството за финансии за обезбедени финансиски средства бр.18-1269/2 од 31.01.2019 година, и Одлуката за потреба од вработување на определено време во Управата за јавни приходи бр.03-777/1 од 31.01.2019 година, Управата за јавни приходи објавува (more…)

Продолжи со читање

Државна администрација

Дирекцијата за технолошки индустриски развојни зони вработува!

Објавено

на

Врз основа на член 35 од Закон за административни службеници („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 и 11/18) и Уредбата за спроведување на постапката за вработување на административни службеници („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/18), а во врска со член 20-г од Закон за вработени во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/14, 199/14, 27/16 и 35/18) и Правилникот за задолжителните елементи на јавниот оглас за пополнување на работно место во јавниот сектор преку вработување и пријавата за вработување, како и формата, содржината и начинот на водење на регистарот на лица кои дале лажни податоци при вработување во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија” бр. 34/15), Агенцијата за администрација објавува

ЈАВЕН ОГЛАС БРОЈ –  355/2018

за вработување на  13 државни службеници од група I, подгрупа I во Дирекција за технолошки индустриски развојни зони за следните работни места

1. УПР0101Г01000 Самостоен референт за административна поддршка при изградба и развој на ТИРЗ, Одделение за изградба и развој на ТИРЗ, Сектор за планирање, основање, изградба и развој на ТИРЗ(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно стручно образование – градежна насока
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 15.688,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Турчин(ка) 1.

2. УПР0101В01000 Советник за координација на активностите за услуги на потенцијалните корисници во ДТИРЗ, Одделение за комуникација со потенцијални корисници во ДТИРЗ, Сектор за грижа за корисници и комуникација со потенцијални корисници во ТИРЗ(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки, правни науки или хемиска технологија
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 25.023,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Турчин(ка) 1.

3. УПР0101В01000 Советник за финансиска контрола, Одделение за раководење и стопанисување со ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце, Сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце (Локација ТИРЗ Тетово)(2) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 25.023,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 2.

4. УПР0101Г01000 Самостоен референт за подготовка на фактури и евиденција на издадени и наплатени фактури, Одделение за раководење и стопанисување со ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце, Сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце (Локација ТИРЗ Тетово)(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно стручно образование (економска, машинска или културолошка-просветна насока)
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 15.688,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

5. УПР0101Б03000 Помошник раководител на сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Скопје 1, ТИРЗ Скопје 2, ТИРЗ Кичево, ТИРЗ Струга, ТИРЗ Тетово и ТИРЗ Ранковце (Локација ТИРЗ Струга)(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Градежништво и водостопанство, машинство или економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 31.330,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

6. УПР0101Б03000 Помошник раководител на сектор за раководење, стопанисување и одржување на ТИРЗ Штип, ТИРЗ Виница, ТИРЗ Прилеп, ТИРЗ Делчево, ТИРЗ Струмица, ТИРЗ Гевгелија, ТИРЗ Радовиш и ТИРЗ Берово (Локација ТИРЗ Прилеп)(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Градежништво и водостопанство, машинство или економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 31.330,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

7. УПР0101Б04000 Раководител на одделение за внатрешна ревизија(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки или правни науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Дополнителни услови
– најмалку 3 (три) години работно искуство во областа на внатрешната или надворешната ревизија
– да поминал обука и го положил испитот за овластен внатрешен ревизор во јавниот сектор според Програмата за полагање на испит за овластен внатрешен ревизор или да поседува меѓународно признат ревизорски сертификат
– со судска одлука да не му е изречена мерка забрана за вршење дејност или професија додека трае забранат
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 28.303,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

8. УПР0101Б03000 Помошник раководител на сектор за државна помош и контрола на извршување на договорите(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 31.330,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

9. УПР0101Б04000 Раководител на одделение за спроведување на постапка за склучување на договор за доделување на државна помош, Сектор за државна помош и контрола на извршување на договорите(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки или правни науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 07:30 до 15:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 28.303,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Ром(ка) 1.

10. УПР0101В02000 Виш соработник за подготовка на материјали за Влада, Одделение за спроведување на постапка за склучување на договор за доделување на државна помош, Сектор за државна помош и контрола на извршување на договорите(2) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI Б според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 180 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки или политички науки
– најмалку 2 (две) години работно искуство во струката
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 08:30 до 16:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 23.257,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1, Албанец(ка) 1.

11. УПР0101Б04000 Раководител на одделение за буџетска контрола, Сектор за финансиски прашања(1) извршител(и)

Општи услови
–   да е државјанин на Република Македонија,
–   активно да го користи македонскиот јазик,
–   да е полнолетен,
–   да има општа здравствена способност за работното место,
–   со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови
– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Економски науки
– најмалку 4 (четири) години работно искуство во струката од кои најмалку 1 (една) година на работно место во јавен сектор, односно најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во приватен сектор
Општи работни компетенции
– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување
Посебни работни компетенции
– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
Распоред на работно време
–   Работни денови понеделник – петок
–   Работни часови неделно 40
–   Работно време од 08:30 до 16:30
–   Опис за работното време cо почеток на работното време помеѓу 7:30 и 08:30 часот и завршеток на истото помеѓу 15:30 и 16:30 часот
Паричен нето износ на плата: 28.303,00 денари
НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

Условите наведени во огласот, кандидатите треба да ги исполнуваат во моментот на пријавувањето во електронска форма преку корисничкиот профил креиран на интернет страницата на Агенцијата за администрација.

Рокот за пријавување изнесува  15 дена, сметано од денот на објавувањето на огласот. По истекот на рокот за пријавување, огласот ќе биде отстранет од интернет страницата на Агенцијата.
Кандидатите се должни пријавата да ја пополнат во целост, прецизно и со точни податоци. Пријавените кандидати на јавниот оглас, ќе бидат известени за времето и местото на одржување на секоја следна фаза од постапката за селекција на административен службеник, на интернет страницата на Агeнцијата за администрација.

Фаза 1 – административна селекција се спроведува во рок од 15 дена од завршувањето на објавениот оглас.

Фаза 2 – испит за административен службеник се спроведува во рок кој не може да биде пократок од 10, а подолг од 30 дена од завршувањето на фаза 1 и истата се снима и емитува во живо на интернет страницата на Агенција за администрација.

Фаза 3 – проверка на веродостојност на докази и интервју се спроведува во рок од 10 дена од завршување на фаза 2.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange