Connect with us

Банки

Оглас за вработување во Стопанска банка а.д. Битола

Објавено

на

Службата за човечки ресурси за потребите на Секторот за Организација и ИТ, Служба за ИТ и Help desk , објавува оглас за ангажирање еден (1) извршител на работното место Администратор на бази на податоци.

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:

  • Завршено високо образование од областа на компјутерски науки и технологии,
  • Најмалку 3 (три) години активно работно искуство во SQL Server 2008+,
  • Задолжително познавање на официјалниот јазик на РМ,
  • Одлично познавање на англиски јазик,

 

Дополнителни услови кои кандидатите треба да ги исполнуваат:

Искуство со

  • SQL Server reporting services (SSRS)
  • SQL Server Integration Services (SSIS)
  • Database design,
  • Performance tuning,
  • Database Security,
  • Backup and Recovery procedures,
  • Database Log shipping,
  • Database Mirroring.

Дизајн и имплементација на

  • Tables,
  • Views,
  • Stored procedures

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место

  •   Работливост,
  •   Личен интегритет
  •   Доверливост,
  •   Способност да работи поединечно и како дел од тим
  •   Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
  • Toчност,
  • Комуникативност,
  • Креативност,
  • Добри организациски вештини,
  • Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспоставување односи со персоналот,
  • Способност да анализира, интерпретира и презентира законска рамка,
  • Вештини за преговарање и разрешување на проблеми,
  • Иницијативност и способност да дава нови идеи,
  • Организациски и вештини за планирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
  • Возачка дозвола Б категорија.

 

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за работно место на локација Скопје или Битола.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик, во рок од 7 (седум) дена од денот на објавувањето на огласот на следнaта адреса: hr@stbbt.com.mk со назнака во Subject „За администратор на бази на податоци “.

Банки

Оглас за вработување на 5 лица во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 5 лица на следните работни позиции: (more…)

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување на Стопанска Банка а.д. Битола

Објавено

на

Стопанска Банка АД Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите.За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани  и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња. (more…)

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.

Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба.

Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.

Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:

  • ИТ поддршка за корисничка околина
  • Инсталирање и конфигурирање на компјутерски хардвер, софтвер, системи, мрежи, принтери и скенери
  • Мониторинг и одржување на компјутерски системи
  • Навремено одговарање на прашања и барања за услуги
  • Обезбедување на техничка поддршка за вработените во компанијата низ цела Македонија
  • Поправка и замена на опрема по потреба
  • Комуникација со надворешни партнери поврзани со сервис и одржување на опремата, организација на сервис на опремата
  • Тестирање на нови технологии
  • Администрација на ИТ бекап локацијата како втор администратор

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Завршен електротехнички факултет, отсек информатика или друг факултет за информатички и телекомуникациски науки;
  • Пожелно е кандидатот да поседува сертификати од областа;
  • Познавање на Microsoft Server околина;
  • Тимски играч;
  • Вештини за решавање на проблеми
  • Способност за почитување на строго дефинирани рокови
  • Способност за давање приоритети и делегирање
  • Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 15.07.2018 год. со задолжителна назнака „Апликација за Администратор за поддршка и бекап локација“ на: kariera@ob.com.mk

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:

Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.

Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange