Connect with us

Банки

Оглас за вработување во Стопанска Банка а.д. Битола за раководител на секторот за процесирање

Објавено

на

Службата за човечки ресурси на Стопанска банка а.д. Битола за потребите на Секторот за процесирање, Служба за администрација и евиденција на депозити, објавува

ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место раководител.

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:
– Економски факултет,
– Најмалку пет години работно искуство во банка,
– Одлично познавање на законската регулатива
– Одлично познавање на англиски јазик,
– Одлично познавање и работа на компјутер (MS Office),

Дел од работните задачи и одговорности на работното место:

  • Развива, управува, организира и ги контролира работните процеси во Службата со цел да се постигнат стратешките цели на Банката,
  • Планира, управува, координира и ревидира со работниот план за Службата, доделува работни задачи и одговорности, ги ревидира и евалуира работните процедури, упатствата, одржува состаноци со вработените за да се идентификуваат и разрешуваат проблемите,
  • Дава насоки за квалитетно извршување на работите и работните задачи на сите вработени во Службата,
    Предлага мерки за унапредување на работните процеси во Службата и се грижи за нивното спроведување,
  • Го координира и контролира процесот на изготвување на Договори за сите видови депозитни продукти во надлежност на Службата, реализацијата на продуктите, комплетноста на општите/подинечните досиеја за одделни продукти и нивното навремено ажурирање, како и чувањето на досиејата (договорите),
  • Ја координира работата на Службата со останатите служби во Секторот и со службите со кои постои поврзаност во извршувањето на работните процеси во Банката,
  • Соработува со останатите служби во насока на унапредување на работните цели и задачи на Службата,
    Извршува и други обврски и има други одговорности на барање на директорот на Секторот и членовите на УО.

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место
– Работливост,
– Личен интегритет,
– Доверливост,
– Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
– Toчност,
– Комуникативност,
– Креативност,
– Добри организациски и управувачки вештини,
– Способност за препознава и рангира приоритетни зададчи и да предлага рокови за извршување,
– Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспсотавување односи со персоналот,
– Способност да анализира, интерпретира и презентира законска рамка,
– Иницијативност и способност да дава нови идеи,
– Организациски и вештини за планирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
– Способност за медијаторство,
– Способност за презентација,
– Работа на компјутер,
– Возачка дозвола Б категорија.

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за работно место на локација Битола. Ќе се разгледуваат исклучиво апликациите на кандидатите кои имаат искуство во познавањето на работењето со депозити во земјата и законската регулатива.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик, во рок од 5 (пет) дена од денот на објавувањето на огласот на следнaта адреса: hr@stbbt.com.mk со назнака во Subject „За раководител за администрација и евиденција на депозити“.

Банки

Охридска банка Сосиете Женерал вработува – Специјалист за обуки и развој!

Објавено

на

Охридска банка Сосиете Женерал вработува – Специјалист за обуки и развој!

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
• Работно искуство во областа мин. 1 година
• Високо образование – Општествени науки (Менаџмент на Човечки ресурси; Психологија и сл.)
• Напредно познавање на Англиски Јазик
• Напредно познавање на MS Office пакетот
• Тимски играч;
• Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати потребно е да испратат (CV), најдоцна до 21.08.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Апликација за Специјалист за обуки и развој“.

Повеќе инфо за огласот можете да најдете на:
https://www.ohridskabanka.mk/covecki-resursi.nspx

Продолжи со читање

Банки

Комерцијална Банка објавува оглас за вработување

Објавено

на

Самостоен стручен соработник за инвестициско банкарство во Комерцијална Банка АД Скопје, 1 (еден) извршител на неопределено работно време.

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет или Правен факултет, со најмалку 240 кредити според ЕКТС или VII/1 степен,
  • Положен стручен испит за инвестициски советник;
  • Со 4 (четири) години работно искуство,
  • Познавање на англиски јазик и работа со компјутери,
  • Комуникациски и организациски вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување.

Работно време: 40 часа неделно, од 08:00 до 16:00 часот.

Почетна основна нето-плата: 41.050,00 денари.

Огласот трае 8 (осум) работни дена, сметано од денот на објавување на огласот. Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од Диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk, со назнака: „Oглас за вработување во Дирекцијата за вршење на услуги со хартии од вредност“.

Лице за контакт: Симона Белимова тел.: 3-168-470

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да бидат разгледувани.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во Комерцијална Банка

Објавено

на

Самостоен стручен соработник за тргување со хартии од вредност (Брокер) во Комерцијална банка АД Скопје, 1 (еден) извршител на неопределено работно време.

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет, со најмалку 240 кредити според ЕКТС или VII/1 степен,
  • Положен стручен испит за работа со хартии од вредност (брокер);
  • Со 4 (четири) години работно искуство,
  • Познавање на англиски јазик и работа со компјутери,
  • Комуникациски и организациски вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување.

Работно време: 40 часа неделно, од 08:00 до 16:00 часот.

Почетна основна нето-плата: 41.050,00 денари.

Огласот трае 8 (осум) работни дена, сметано од денот на објавување на огласот (огласот е објавен на 13.08.2018 година). Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од Диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk со назнака: „Oглас за вработување во Дирекцијата за вршење на услуги со хартии од вредност“.

Лице за контакт: Симона Белимова тел: 3-168-470

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да бидат разгледувани.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange