Connect with us

Банки

Оглас за вработување во ПроКредит Банка

Објавено

на

Доколку се идентификувате со целите и етичките вредности на ПроКредит Банка, сте амбициозни и посветени индивидуи кои што сакаат да се надоградуваат во повеќе области, аплицирајте за Советник за продажба.

ПроКредит Банка објавува оглас за вработување на

Советник за продажба

Потребни вештини/знаење:

  • Завршено високо образование од областа на економијата или друго високо образование
  • Работно искуство во продажба со бизнис клиенти од минимум 3 години
  • Одлично познавање на англиски јазик
  • Способност за индивидуалнo и самостојно извршување на работните задачи, како и способност за самостојно донесување на одлуки
  • Аналитички способности

Почетна нето плата: од 30.000,00 денари

Аплицирајте со испраќање на кратка биографија и мотивационо писмо, не подоцна од 28.05.2018 година.

Вашата апликација треба јасно да покаже, зошто токму Вие одговарате за оваа работа. Во делот за мотивациско писмо наведете ги Вашите амбиции за аплицирање. Дополнително во мотивациското писмо истакнете што е она што ви оставило впечаток во релација со содржината од меѓународна веб страна  (www.procredit-holding.com) и веб страната на ПроКредит Банка (www.procreditbank.com.mk).

Сите останати начини на аплицирање ќе се сметаат за невалидни.

Бидете информирани дека само кандидатите кои ќе влезат во потесен избор ќе бидат контактирани и поканети во следните фази на регрутирање. Процесот на избор на кандидат, ќе се изврши во рок од 90 дена по истекот на рокот за пријавување.

Бидете ПРОактивен советник за продажба во ПроКредит Банка и работете во модерна дигитална банка!

Банки

Огласи за вработување во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 2 лицe на следниве работни позиции:

Оглас 1: Соработник во Сектор за Управување со Ризици – Кредитен Ризик (1 извршител)

Краток опис на работно место:

  •   Проценка на ризичен профил при одобрување на кредитна изложеност- физички лица и правни лица
  •   Изработка на извештаи за кредитната способност на клиентот во однос на бараниот кредитен производ (Risk opinion)
  •   Финансиска анализа на фирма и проценка на бонитет
  •   Анализа на кредитното портфолио по структура и квалитет
  •   Активно учество во кредитниот процес и соработка со продажба и underwriting
  •   Изработка на извештаи за следење на изложеност на кредитен ризик кон клиенти – правни лица (на ниво на поединечен клиент, група поврзани лица, на ниво на вкупно кредитно портфолио)
  •   Утврдување на ризичната класификација на клиентите во согласност со законската регулатива на НБРМ
  •   Останати работни обврски по налог на Раководителот на Службата и/или Управниот одбор. 

Оглас 2: Соработник за администрирање кредити и back office (1 извршител)

Краток опис на работно место:

  •   Активности поврзани со изготвување на договори за кредити
  •   Активности поврзани со пресметка на провизии по одобрени кредити и гаранции
  •   Активности поврзани со следење на доспеаност на побарувања
  •   Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на службата и директен претпоставен
  •   Следење на прописите и упатствата од делокругот на работењето и преземање мерки за нивна правилна примена
  •   Учество во изработка на процедурите и упатствата за работа поврзана со администрирање на кредити
  •   Контола на автоматски изработените пресметки за камати, како и рачно пресметаните камати и нивно раскнижување

(more…)

Продолжи со читање

Банки

Охридска Банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.
Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба. Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати. Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

РЕФЕРЕНТ ЗА ОДНОСИ СО КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:
– Одлично познавање на производите на Банката и постоечките клиенти
– Промоција на актуелните производи на Банката
– Закажување состаноци со постојани и потенцијални клиенти
– Собирање на податоци за создавање и ажурирање на досието на клиентот
– Подготовка на понуди согласно палетата на продукти и услуги на Банката
– Познавање на Тарифата и правилата за каматната политика на Банката
– Подготвување на комерцијален предлог за клиентот
– Одржување постојани контакти со клиентите и следење на нивното задоволството од
користење на производите и услугите на банката
– Подготовка на извештаи
– Управување на различни видови на трансакции
– Водење на заостанати наплати

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
– Високо образование, со предност во областа на економија, финансии и банкарство;
– Претходно работно искуство од најмалку 1 години на иста или слична позиција;
– Развиени продажни вештини и техники;
– Одлично познавање на Aнглиски јазик;
– Одлично познавање на MS Office ;
– Тимски играч;
– Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон остварување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 26.09.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Референт за односи со корпоративни клиенти – Струмица“.

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:
– Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.
Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка Сосиете Женерал вработува – Специјалист за обуки и развој!

Објавено

на

Охридска банка Сосиете Женерал вработува – Специјалист за обуки и развој!

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
• Работно искуство во областа мин. 1 година
• Високо образование – Општествени науки (Менаџмент на Човечки ресурси; Психологија и сл.)
• Напредно познавање на Англиски Јазик
• Напредно познавање на MS Office пакетот
• Тимски играч;
• Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати потребно е да испратат (CV), најдоцна до 21.08.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Апликација за Специјалист за обуки и развој“.

Повеќе инфо за огласот можете да најдете на:
https://www.ohridskabanka.mk/covecki-resursi.nspx

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange