Connect with us

Банки

Оглас за вработување во Охридска банка Сосиете Женерал

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.

Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух.
Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба.

Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.

Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:

  •   Контакт со кредитокорисници во доцнење
  •   Поддршка на деловни единици и комерцијален сектор во наплата на кредитното портфолио
  • Подготовка на извештаи за статус на кредитно портфолио
  • Го следи процесот на наплата на побарувањата на комерцијалниот сектор
  • Следење на состојби на објекти преземени за наплата и нивна продажба
  • Изработува предлози за реструктуирани кредити
  • Подготовка на извештаи за статусот на кредитните досиеја на проблематични кредити
  • Изнаоѓање решенија и подготовка на предлози за наплата на побарувања

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  •   Високо образование, со предност во областа на економија, финансии и банкарство;
  •   Претходно работно искуство од најмалку 1 години на иста или слична позиција;
  •   Развиени преговарачки вештини;
  •   Развиени аналитички вештини;
  •   Одлично познавање на Aнглиски јазик;
  •   Одлично познавање на MS Office ;
  •   Тимски играч;
  •   Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон остварување резултати.

РЕФЕРЕНТ ЗА НАПЛАТА

Локација: Скопје

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 11.03.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Референт за наплата“.

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена: Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани. Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Банки

Стопанска банка АД – Скопје оглас за вработување

Објавено

на

Одлична шанса да се приклучите кон реномирана меѓународна финансиска групација и да станете дел од професионален меѓународен тим на Внатрешна ревизија, кој во соработка со Одборот за ревизија, Управниот одбор и менаџментот на Банката обезбедува постоење на, и усогласеност со, системот на интерни контроли и ефикасни оперативни практики.

 

ИТ Ревизор во Дирекција за ревизија на Информациони Системи

 

Значајни должности:

  • Самостојно планирање и извршување на ревизии на информационите системи на Банката, како и учество во интегрирани ревизии на останатите функции во Банката (во соработка со Менаџерот на ревизијата);
  • Извршување на детални анализи за оценка на ефективноста и ефикасноста на ревидираниот процес/функција, како и неговата усогласеност со локалната регулатива и корпоративните политики и процедури;
  • Подготвување и презентација на ревизорски извештаи до Директорот на Сектор за внатрешна ревизија/Менаџерот на ревизијата и Менаџерот на ревидираниот процес/функција, и обезбедување на периодичен мониторинг на спроведувањето на плановите на менаџментот за корективни акции;
  • Учествува во активностите на надворешните ревизии, внатрешната ревизија на НБГ Групацијата, супервизија на НБРМ и останати државни институции;
  • Учествува во проектите за примена и усогласување на работењето на Банката согласно барањата на релевантните тела на Банката и НБГ Групацијата, како и надворешни релевантни регулаторни тела, законски регулативи и стандарди.

Потребни квалификации:

  • Универзитетско образование од областа на информатичките науки;
  • Релевантно работно искуство во извршување на ИТ ревизии или сродно искуство во областа на информациони системи;
  • Професионални сертификати од областа (CISA, CISM или еквивалентно) ќе се сметаат како значајна предност;
  • Познавање и искуство во спроведување на Меѓународните стандарди за професионална практика на внатрешната ревизија, ќе се сметаат како значајна предност;
  • Одлични способности за тимска работа, комуникација и меѓучовечки односи;
  • Кандидатот треба да биде способен/на да работи независно и самостојно;
  • Значајни аналитички и презентациски способности и способност за писмено известување;
  • Одлично познавање (вербално и писмено) на англиски јазик, како и стручно и напредно користење на MS Office.

 

Стопанска банка АД – Скопје нуди атрактивен компензационен пакет и можности за континуиран професионален развој кои ја рефлектираат нејзината улога на водечка финансиска институција.

Месечниот надомест ќе биде утврден согласно искуството и квалификациите на кандидатот.

Доколку сте заинтересирани и квалификувани за наведената позиција, Ве молиме аплицирајте со поднесување на Вашето CV и Писмо за интерес на англиски и македонски јазик, електронски на: human.resources@stb.com.mk.

 

Пријавувањето можете да го извршите најдоцна до 27 август 2018.

 

Единствено квалификуваните кандидати во потесен избор ќе бидат понатаму контактирани.

 

Стопанска банка АД – Скопје

За повеќе информации видете тука.

Продолжи со читање

Банки

Комерцијална банка АД Скопје објавува Оглас за вработување

Објавено

на

Помлад соработник за платен промет во земјата и работа со население, во Комерцијална банка АД Скопје – Филијала Струмица, 2 (два) извршитела на определено работно време од 12 месеци, со можност за продолжување на Договорот за вработување.

 

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет, со најмалку 180 кредити според ЕКТС или VII/1 степен,
  • Без работно искуство,
  • Познавање англиски јазик и работа со компјутери,
  • Комуникациски и организациски вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување.

 

Работно време: 40 часа неделно, организирано во две смени во рамки на работното време на Филијалата од понеделник до петок: од 08:00 до 17:00 часот,  и во сабота од 08:00 до 14:00 часот.

 

Почетна основна нето – плата: 19.180,00 денари.

 

Огласот трае 8 (осум) работни дена, сметано од денот на објавување на огласот. Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул.Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk со назнака: „Oглас за вработување во Филијала Струмица“

 

Лице за контакт: Симона Белимова, тел.: 3-168-470

 

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да биде разгледувана.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

За повеќе информации видете тука.

Продолжи со читање

Банки

Заинтересирани сте за пракса во НЛБ Банка?

Објавено

на

НЛБ Банка го поддржува развојот на младите кадри и ја поттикнуваме младата студентска иницијатива. Традиционално овозможуваат практична работа на млади и амбициозни луѓе кои се во текот на нивните универзитетски студии од областа на економијата и информациските технологии. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange