Connect with us

Банки

Огласи за вработување во Стопанска банка АД Скопје – Регион Скопје

Објавено

на

Поради зголемен обем на работење и со цел да ангажирање на квалитетни професионалци кои ќе добијат шанса, преку тимска работа, да напредуваат во својата банкарска кариера Стопанска банка АД Скопје објавува огласи за вработување на Благајник, Советник за продажба и Агент за грижа на корисници во Регион Скопје / Контакт Центар.

Благајникот е одговорен за навремено и ефикасно услужување на клиентите на благајна во филијалата, одговорен да обезбеди точно и сигурно реализирање на готовинските и безготовинските трансакции на клиентите, зема учество и придонесува за продажбата и промовирањето на производите на Банката, обезбедува висок квалитет на услуги.

Советникот за продажба е одговорен за ефективна промоција и продажба на производите и услугите на Банката, зголемување на базата на клиенти на Банката, максимизирање на профитабилноста и зголемување на продажбата на производите и услугите на Банката преку вкрстена продажба и реализирање на поставените таргети, обезбедување на високо ниво на задоволство на клиентите.

Агентот за грижа на корисници во Контакт Центар одговара на дојдовни повици и иницира излезни повици, извршува трансакции преку сервисот Телефонско банкарство, одговара на поплаки/прашања, забелешки од клиентите поврзани со производите и сервисите на Банката.

Кандидатите треба да ги исполнуваат следните квалификации:

ВСП – економски факултет, бизнис администрација, организациски менаџмент, менаџмент на информациски системи, и правни науки или друга сродна област;
За работното место Советник за продажба, работното искуство од најмалку 1 година во областа на продажба ќе се смета за предност;
Одлично познавање на англиски јазик – поседување на соодветен сертификат за IELTS, TOEFL ќе се смета за предност;
Одлично познавање на Microsoft Office;
Обуки за продажба и грижа за клиенти – поседување на соодветен сертификат ќе се смета за предност;
Тимска работа.

Лични карактеристики на кандидатот:

Развиени комуникациски вештини, продажни вештини, моќ на убедување;
Ориентираност кон клиенти;
Способност за прилагодување на динамичната работа во филијалите и на потребите на различните клиенти кои ја посетуваат филијалата;
Подготвеност за извршување повеќе активности истовремено и во кратки временски рокови;
Прецизност, точност и аналитичен пристап во работењето;
Висок личен интегритет, деловен и професионален однос.

Банката обезбедува минимална почетна плата во месечен нето износ од 18.000,00 МКД.

Работното време е 8 часа дневно или 40 часа неделно, од понеделник до петок, со можност за работа во сабота, и работа во две смени. Работно време на Контакт Центарот е 24/7. Почетокот и крајот на работното време се утврдува со одлука на Банката.

Банката нуди динамична, квалитетна и пријатна работна средина, дополнителна обука и можности за стручно усовршување и професионален напредок на своите вработени.

Ве молиме да ја пополните апликацијата на интернет страницата на Банката www.stb.com.mk/kariera-vo-sb/ или вашата кратка биографија на англиски или на македонски јазик доставете ја во седиштето на Банката на ул. 11 Октомври, бр.7, 1000 Скопје со назнака за кое работно место аплицирате, најдоцна до 11.06.2018 година. Лице за контакт Даниела Радевска, тел. 02/3295-277.

Банката ќе изврши избор во законскиот рок, во согласност со бројот на пријавени кандидати.Само селектираните кандидати ќе бидат известени и повикани на интервју.

Банки

Огласи за вработување во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 2 лицe на следниве работни позиции:

Оглас 1: Соработник во Сектор за Управување со Ризици – Кредитен Ризик (1 извршител)

Краток опис на работно место:

  •   Проценка на ризичен профил при одобрување на кредитна изложеност- физички лица и правни лица
  •   Изработка на извештаи за кредитната способност на клиентот во однос на бараниот кредитен производ (Risk opinion)
  •   Финансиска анализа на фирма и проценка на бонитет
  •   Анализа на кредитното портфолио по структура и квалитет
  •   Активно учество во кредитниот процес и соработка со продажба и underwriting
  •   Изработка на извештаи за следење на изложеност на кредитен ризик кон клиенти – правни лица (на ниво на поединечен клиент, група поврзани лица, на ниво на вкупно кредитно портфолио)
  •   Утврдување на ризичната класификација на клиентите во согласност со законската регулатива на НБРМ
  •   Останати работни обврски по налог на Раководителот на Службата и/или Управниот одбор. 

Оглас 2: Соработник за администрирање кредити и back office (1 извршител)

Краток опис на работно место:

  •   Активности поврзани со изготвување на договори за кредити
  •   Активности поврзани со пресметка на провизии по одобрени кредити и гаранции
  •   Активности поврзани со следење на доспеаност на побарувања
  •   Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на службата и директен претпоставен
  •   Следење на прописите и упатствата од делокругот на работењето и преземање мерки за нивна правилна примена
  •   Учество во изработка на процедурите и упатствата за работа поврзана со администрирање на кредити
  •   Контола на автоматски изработените пресметки за камати, како и рачно пресметаните камати и нивно раскнижување

(more…)

Продолжи со читање

Банки

Охридска Банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.
Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба. Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати. Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

РЕФЕРЕНТ ЗА ОДНОСИ СО КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:
– Одлично познавање на производите на Банката и постоечките клиенти
– Промоција на актуелните производи на Банката
– Закажување состаноци со постојани и потенцијални клиенти
– Собирање на податоци за создавање и ажурирање на досието на клиентот
– Подготовка на понуди согласно палетата на продукти и услуги на Банката
– Познавање на Тарифата и правилата за каматната политика на Банката
– Подготвување на комерцијален предлог за клиентот
– Одржување постојани контакти со клиентите и следење на нивното задоволството од
користење на производите и услугите на банката
– Подготовка на извештаи
– Управување на различни видови на трансакции
– Водење на заостанати наплати

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
– Високо образование, со предност во областа на економија, финансии и банкарство;
– Претходно работно искуство од најмалку 1 години на иста или слична позиција;
– Развиени продажни вештини и техники;
– Одлично познавање на Aнглиски јазик;
– Одлично познавање на MS Office ;
– Тимски играч;
– Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон остварување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 26.09.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Референт за односи со корпоративни клиенти – Струмица“.

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:
– Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.
Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка Сосиете Женерал вработува – Специјалист за обуки и развој!

Објавено

на

Охридска банка Сосиете Женерал вработува – Специјалист за обуки и развој!

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
• Работно искуство во областа мин. 1 година
• Високо образование – Општествени науки (Менаџмент на Човечки ресурси; Психологија и сл.)
• Напредно познавање на Англиски Јазик
• Напредно познавање на MS Office пакетот
• Тимски играч;
• Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати потребно е да испратат (CV), најдоцна до 21.08.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Апликација за Специјалист за обуки и развој“.

Повеќе инфо за огласот можете да најдете на:
https://www.ohridskabanka.mk/covecki-resursi.nspx

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange