Connect with us

Банки

Огласи за вработување во Стопанска банка АД Скопје – Регион Скопје

Објавено

на

Поради зголемен обем на работење и со цел да ангажирање на квалитетни професионалци кои ќе добијат шанса, преку тимска работа, да напредуваат во својата банкарска кариера Стопанска банка АД Скопје објавува огласи за вработување на Благајник, Советник за продажба и Агент за грижа на корисници во Регион Скопје / Контакт Центар.

Благајникот е одговорен за навремено и ефикасно услужување на клиентите на благајна во филијалата, одговорен да обезбеди точно и сигурно реализирање на готовинските и безготовинските трансакции на клиентите, зема учество и придонесува за продажбата и промовирањето на производите на Банката, обезбедува висок квалитет на услуги.

Советникот за продажба е одговорен за ефективна промоција и продажба на производите и услугите на Банката, зголемување на базата на клиенти на Банката, максимизирање на профитабилноста и зголемување на продажбата на производите и услугите на Банката преку вкрстена продажба и реализирање на поставените таргети, обезбедување на високо ниво на задоволство на клиентите.

Агентот за грижа на корисници во Контакт Центар одговара на дојдовни повици и иницира излезни повици, извршува трансакции преку сервисот Телефонско банкарство, одговара на поплаки/прашања, забелешки од клиентите поврзани со производите и сервисите на Банката.

Кандидатите треба да ги исполнуваат следните квалификации:

ВСП – економски факултет, бизнис администрација, организациски менаџмент, менаџмент на информациски системи, и правни науки или друга сродна област;
За работното место Советник за продажба, работното искуство од најмалку 1 година во областа на продажба ќе се смета за предност;
Одлично познавање на англиски јазик – поседување на соодветен сертификат за IELTS, TOEFL ќе се смета за предност;
Одлично познавање на Microsoft Office;
Обуки за продажба и грижа за клиенти – поседување на соодветен сертификат ќе се смета за предност;
Тимска работа.

Лични карактеристики на кандидатот:

Развиени комуникациски вештини, продажни вештини, моќ на убедување;
Ориентираност кон клиенти;
Способност за прилагодување на динамичната работа во филијалите и на потребите на различните клиенти кои ја посетуваат филијалата;
Подготвеност за извршување повеќе активности истовремено и во кратки временски рокови;
Прецизност, точност и аналитичен пристап во работењето;
Висок личен интегритет, деловен и професионален однос.

Банката обезбедува минимална почетна плата во месечен нето износ од 18.000,00 МКД.

Работното време е 8 часа дневно или 40 часа неделно, од понеделник до петок, со можност за работа во сабота, и работа во две смени. Работно време на Контакт Центарот е 24/7. Почетокот и крајот на работното време се утврдува со одлука на Банката.

Банката нуди динамична, квалитетна и пријатна работна средина, дополнителна обука и можности за стручно усовршување и професионален напредок на своите вработени.

Ве молиме да ја пополните апликацијата на интернет страницата на Банката www.stb.com.mk/kariera-vo-sb/ или вашата кратка биографија на англиски или на македонски јазик доставете ја во седиштето на Банката на ул. 11 Октомври, бр.7, 1000 Скопје со назнака за кое работно место аплицирате, најдоцна до 11.06.2018 година. Лице за контакт Даниела Радевска, тел. 02/3295-277.

Банката ќе изврши избор во законскиот рок, во согласност со бројот на пријавени кандидати.Само селектираните кандидати ќе бидат известени и повикани на интервју.

Банки

Оглас за вработување во ТТК Банка!

Објавено

на

ТТК Банка АД Скопје објавува

ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ НА СЛЕДНОТО РАБОТНО МЕСТО

Соработник во Одделот за лоши пласмани и преземени средства

П Р О Ц Е Н У В А Ч

(1 извршител со договор на определено време, со можност за продолжување)

   Потребни квалификации и способности (услови што се бараат за вршење на работата):

  • Минимум високо стручно образование
  • Лиценца за процена на недвижен имот (поседување и на лиценца за процена на машини и опрема ќе се смета за предност)
  • Познавање англиски јазик и работа со компјутери
  • Аналитичност, иницијативност, самостојност,ажурност, навременост
  • Способност за тимска работа
  • Комуникациски и организациски вештини
  • Способност за идентификација на проблеми
  • Професионално однесување
  • Пожелно е кандидатот да поседува возачка дозвола „Б“ категорија

    Краток опис на работното место:

  • Вршење анализа и давање мислење за доставена процена што се предлага како обезбедување на барања за одобрување кредитни изложености
  • Процени и репроцени на имот и средства како обезбедување за постојни кредитни изложености
  • Вршење анализа и давање мислење за процени на имот и средства што се предмет на преземање од страна на Банката заради наплата на побарувања како и репроцена на имот и средства преземени заради наплата на побарувања.

Работно време: 40-часовно неделно работно време од понеделник до петок од 8:00 до 16:00 часот.

Локација на работното место: Скопје, Централа на Банката.

Загарантирана почетна нето плата: Минимална: 25.000,00 денари. Максимална: ќе биде предмет на договор во зависност од искуството на избраниот кандидат.

Останати информации:

Рокот во кој ќе биде извршен изборот ќе биде 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, а во зависност од бројот на пријавените кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови треба да испратат кратка биографија (CV) и мотивациско писмо, копија од уверение за завршено образование и копија од лиценца за процена, најдоцна до 16.12.2018 година, со назнака: „Апликација за проценувач“ на следната адреса за е-пошта: kariera@ttk.com.mk или во печатена копија на адреса: ТТК Банка АД Скопје, ул. „Народен Фронт“ бр. 19а, 1000 Скопје. 

Ќе бидат контактирани кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во НЛБ Банка!

Објавено

на

НЛБ Банка е една од водечките Банки во Р.Македонија и лидер на пазарот во делот на современи банкарски услуги. Својот успех го темели на имплементацијата на висококвалитетни стандарди во работењето, модерната инфраструктура на информатичката технологија и успешната пазарна стратегија.

НЛБ Банка во секторот за информатичка технологија нуди предизвикувачкa отворенa работнa позиција во рамки на која ќе имате можност да работите на имплементирање и поддршка на ИТ решенија и платформи, давате предлози за воведување на нови решенија и подобрувања на банкарското работење од областа на  ИТ технологијата кон деловните корисници и клиентите на Банката.

Главните цели на отворенaта работна позиција Администратор на бази на податоци  во Секторот за информатичка технологија e следење, одржување, управување и усогласување на работата на базите на податоци.

Улога во тимот:

  • Конфигурација, одржување и управување со базите на податоци;
  • Планирање на стратегија и архитектура на базите на податоци;
  • Изработка на безбедносни копии и обновување на базите на податоци;
  • Следење на перформансите и функционирањето на базите и нивно оптимизирање;
  • Соработка при развој на апликации;
  • Изработка на упатства, прирачници и стандарди;
  • Предлагање на промени во системот за управување со бази на податоци и подобрувања на безбедносни политики.

Потребни квалификации и компетенции: 

  • Универзитетско образование од областа на информатичките науки;
  • Одлично познавање на релациони бази на податоци (Microsoft SQL Database);
  • Подготвеност за учење во динамична средина со најнова компјутерска технологија;
  • Одлични комуникациски вештини;
  • Ориентираност кон решавање на проблеми, креативно и критичко размислување;
  • Способност за тимска работа и самоиницијативност;
  • Способност за одлучување;
  • Активно познавање на странски јазик (англиски јазик).

Ве поттикнуваме да станете дел од тимот:

  • Работното место нуди предизвик за работа со модерна инфраструктура на информатичката технологија;
  • Тим на успешни професионалци, посветени на иновации;
  • Отвореност кон воведување на нови решенија од областа на ИТ технологијата;
  • Меѓусебната доверба и соработка се основни начела во работењето;
  • Можности за обука и кариерен развој;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци.

Заинтересираните кандидати своите податоци и CV-ја можат да ги достават на следниот линк најдоцна до петок 07.12.2018 година, со избирање на работната позиција Администратор на бази на податоци.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во Стопанска Банка АД Скопје!

Објавено

на

Размислуваш за професионална кариера? Стопанска Банка АД Скопје има потреба од нови колеги и можност за напредување во кариерата. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange